quote:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=457050&c=122quote:Bewoner ontdekt inbreker in slaapkamerkast
SNEEK - Een 53-jarige man uit Sneek kreeg donderdagavond de schrik van zijn leven toen hij een inbreker in een kast in zijn slaapkamer aantrof.
De bewoner bekwam echter snel van de schrik en nam de inbreker in de houdgreep. Samen met de buurman wist de bewoner de inbreker vast te houden tot de politie arriveerde, zo meldde de politie vrijdag. Klik hier !
De 34-jarige inbreker was via de achterdeur van de woning binnengekomen. Daarop doorzocht de man uit Leeuwarden het hele huis. Hij maakte een fotocamera, sieraden en een mobiele telefoon buit.
Door het adequate optreden van de bewoner en zijn buurman belandde de inbreker uiteindelijk vanuit de kast in de cel.
Dora?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:30 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het toch wel weer gezellig nu Dora weer terug op het forum is.
Waar?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:30 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het toch wel weer gezellig nu Dora weer terug op het forum is.
Dream on dan maar .. het zal een keihard jaar gaan wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb het gevoel dat 2005 het jaar van de vrede wordt... ik zag dit plaatje en...droomde...
[afbeelding]
Zeg...... Heb jij last van aambeien?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:43 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Dream on dan maar .. het zal een keihard jaar gaan worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je net je schaamhaar geschoren?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:44 schreef Monidique het volgende:
God, wat kut. Heb ik mij net geschoren, voel ik nog één lang haartje op mijn huid.!
Nee, dat doet mijn moeder voor me.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je net je schaamhaar geschoren?
In de vorm van een M?quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat doet mijn moeder voor me.
Heb je mijn antwoord al?quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Kut, ik heb weer naar je hotmail adres lopen senden.
Ja, goed bruikbaarquote:
Tegen de Axis of Weasels in de EU, hopelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
sod off post
Balkenende is het braafste jongetje van de klas, die zou zijn vrouw nog uitlenen aan Erdogan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Tegen de Axis of Weasels in de EU, hopelijk.
''Erken het later maar. Of niet, zie maar.''
En bij de volgende toespraak van Balkenende:
''Daadkracht, helderheid, onze kop niet in het zand steken.''.
Ja, bij ''burgeroorlogen'' komen minstens net zoveel mensen om.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef Harry_Sack het volgende:
? 600.000 inwoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |