VMBO'ers zekerquote:
Maakt niet uit, we gooien 2 vd 3 publieke zenders er toch wel uit. De rest wordt rechtse propaganda.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:17 schreef pberends het volgende:
K*nker NOS, met hun fragmentje over Islamtische scholen:
"Islamscholen doen het beter dan andere zwarte scholen, maar lopen nog IETS achter op witte scholen"
Gerrit Zalm zei een paar maanden geleden dat 96% van de Islamtische scholen achterstandscholen waren.NOS
Tja ze doen het ook gewoon beter, alleen zitten ze nog niet op het niveau van WITTE scholen, daarom zijn het nog wel ACHTERSTANDSSCHOLEN.. Maar niet zo "achterstands" als de zwarte scholen. En 4% doet het even goed als WITTE scholen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:17 schreef pberends het volgende:
K*nker NOS, met hun fragmentje over Islamtische scholen:
"Islamscholen doen het beter dan andere zwarte scholen, maar lopen nog IETS achter op witte scholen"
Gerrit Zalm zei een paar maanden geleden dat 96% van de Islamtische scholen achterstandscholen waren.NOS
Zwarten is een ras. Moslims niet. Zwarten kunnen ook moslims zijn..het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een minderwaardige discussie. Alsof moslims dan weer beter zouden zijn dan zwarten.
zwarten zijn geen ras an sich, net als moslims. Moslims zijn meestal zwarten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zwarten is een ras. Moslims niet. Zwarten kunnen ook moslims zijn..het een sluit het ander niet uit.![]()
ja, een braboquote:
Nee hoor. Moslims zijn meestal aziaten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
zwarten zijn geen ras an sich, net als moslims. Moslims zijn meestal zwarten.
Tieten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:09 schreef Monidique het volgende:
Zwaar.
Zeg dat eens tegen de Afrikanen. Getint dan, whatever. Feit blijft dat moslims denken dat ze beter zijn dan wie dan ook. Fanatiek religieuzen zijn vrijwel nooit voor rede vatbaar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Moslims zijn meestal aziaten.
Benjamin Ben.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
Het Christendom wordt me opgedrongen : De EO, kerken die klokken luiden, op Nederland 3 kinderen voor kinderen, maar dan Christelijke versie. (waarbij elk liedje over Jezus en God gaat)
Denk jij niet dat jij beter bent dan moslims?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen de Afrikanen. Getint dan, whatever. Feit blijft dat moslims denken dat ze beter zijn dan wie dan ook. Fanatiek religieuzen zijn vrijwel nooit voor rede vatbaar.
Het is alleen weer supersuggestief door de NOS uitgelegdquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Deze 2 stellingen spreken elkaar niet tegen.
Zeg dat tegen je ouders, die vonden dat ze hiernaartoe moesten komen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
Het Christendom wordt me opgedrongen : De EO, kerken die klokken luiden, op Nederland 3 kinderen voor kinderen, maar dan Christelijke versie. (waarbij elk liedje over Jezus en God gaat)
Ja, joh, of zeg eens tegen een vrouw dat de meeste bouwvakkers man zijn....quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen de Afrikanen. Getint dan, whatever. Feit blijft dat moslims denken dat ze beter zijn dan wie dan ook. Fanatiek religieuzen zijn vrijwel nooit voor rede vatbaar.
Ik gebruik mijn verstand tenminste.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Denk jij niet dat jij beter bent dan moslims?
Ja of nee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn verstand tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |