De populist.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:59 schreef pberends het volgende:
Marcel van Dam noemt Fortuyn minderwaardig mensMarcel "Freggel" van Dam
Wat een mongool.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:59 schreef pberends het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:59 schreef pberends het volgende:
Ik hoop dat ik die van Dam nooit s'avondslaat alleen tegenkom. Wat een oproerkraaier en populist zegquote:
Er zijn mensen voor minder veroordeeld.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik die van Dam nooit s'avondslaat alleen tegenkom.
Misschien ga ik hem dan allerlei vervelende vragen stellen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder veroordeeld.
quote:Nederlandse Apache stortte neer door blunder
De Nederlandse Apache helikopter die afgelopen augustus in de Afghaanse hoofdstad Kabul neerstortte, stortte deels neer door een blunder van de piloten. Beide piloten dachten dat de ander bezig was met het besturen van de helikopter. Dit is volgens de Volkskrant door meerdere anonieme militaire bronnen tegenover de krant bevestigd.
De piloten ontdekten de fout te laat om het toestel nog bij te kunnen sturen, waardoor het van geringe hoogte neerstortte. De piloten moesten hierna snel dekking zoeken omdat het toestel in brand vloog en de munitie aan boord begon te ontploffen. Het is nog niet duidelijk of een technische storing mogelijk heeft bijgedragen aan de blunder.
De luchtmacht wilde het bericht vrijdag niet bevestigen en niet ontkennen in verband met de mogelijke start van een onafhankelijk onderzoek. Volgens de bronnen ligt het ongeluk met het 30 miljoen kostende toestel erg gevoelig bij de luchtmacht. Bij het ongeval raakte één van de piloten lichtgewond.
30 miljoen, dat zijn de kosten van de voetbalrechten van de NOSquote:
Ook al zoiets schandaligs. Een supercommerciele sport waar een publiek omroep op biedt met sentimentaliseringen als "studio sport is net zoiets als hollandse stamppot" en "zonder Mart Smeets zal voetbal snel bergafwaarts gaan".quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:14 schreef pberends het volgende:
[..]
30 miljoen, dat zijn de kosten van de voetbalrechten van de NOS
''We gaan iets nieuws doen.''quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook al zoiets schandaligs. Een supercommerciele sport waar een publiek omroep op biedt met sentimentaliseringen als "studio sport is net zoiets als hollandse stamppot" en "zonder Mart Smeets zal voetbal snel bergafwaarts gaan".
John de Mol gaat er in slagen, al zal die grap met decoders bij Versatel niet aanslaan. Wel leuk dat UPC via Canal+ genaaid wordt. Maar om daar nu nog met belastingeld tegen op te gaan bieden, nou nee.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''We gaan iets nieuws doen.''
Nou ja, mijn hand-oog coordinatie is er wel op vooruit gegaan omdat ik sinds enkele jaren meteen het geluid uitzet als er een vrije trap wordt toegekend, maar ik zou er ook niet per se voor willen betalen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar om daar nu nog met belastingeld tegen op te gaan bieden, nou nee.
Voor de samenvattingen ga je ook niet betalen, dat snapt De Mol ook wel. Ik vrees wel dat die zo laf is dat die wat NOS-lieden naar binnen haalt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, mijn hand-oog coordinatie is er wel op vooruit gegaan omdat ik sinds enkele jaren meteen het geluid uitzet als er een vrije trap wordt toegekend, maar ik zou er ook niet per se voor willen betalen.
Interessant kijkje achter de schermen inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook al zoiets schandaligs. Een supercommerciele sport waar een publiek omroep op biedt met sentimentaliseringen als "studio sport is net zoiets als hollandse stamppot" en "zonder Mart Smeets zal voetbal snel bergafwaarts gaan".
Nee, dank je, een wetenschapper die politiek bedrijft is een ramp.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:13 schreef sizzler het volgende:
Ronald Plasterk is echt briljant gewoon: Wilders: nee tegen EU-grondwet wegens Turkije
Kan hij geen politieke partij beginnen?
Definieer "wetenschapper".quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dank je, een wetenschapper die politiek bedrijft is een ramp.
Deze 2 stellingen spreken elkaar niet tegen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:17 schreef pberends het volgende:
"Islamscholen doen het beter dan andere zwarte scholen, maar lopen nog IETS achter op witte scholen"
Gerrit Zalm zei een paar maanden geleden dat 96% van de Islamtische scholen achterstandscholen waren.
Daarmee is dan ook alles gezegd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Definieer "wetenschapper".
Balkenende was er een. Hirsi Ali in zekere zin ook. En Donner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |