Zo traag is Angelos niet hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 10:34 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een trage Griekse spits die gekocht is door Koeman met niet al te veel techniek op de negen bij Ajax.![]()
Je bent in de war met Anastasiou. Dat is inderdaad de meeset onbegrijpelijke aankoop geweestquote:Op donderdag 23 december 2004 10:34 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een trage Griekse spits die gekocht is door Koeman met niet al te veel techniek op de negen bij Ajax.![]()
ok RKC heeft zich gemeld voor hemquote:
Ja, tuurlijk jongen. Anastasiou weinig techniek, drink er nog eentje. We zullen wel zien hoelang hij het volhoudt in Amsterdam. Ik heb weinig fiducie in koemannetjes, maar als je wilt dromen be my guest. Ik zie elke week een spits die een tandje beter is en de eerste goede (spits-) aankoop van Koeman had kunnen worden.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:42 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent in de war met Anastasiou. Dat is inderdaad de meeset onbegrijpelijke aankoop geweest
26 blijkbaarquote:Op donderdag 23 december 2004 00:26 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik vond Tudor best een aardige verdediger. Hoe oud is die knakker eik?
Ik las vanochtend ergens (en ik heb helaas geen bron) dat Tudor geen zin zou hebben in een Belgisch avontuur. Feyenoord is ook geintresseerd in hem, en zou iets meer kans maken om hem in te lijven.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En bij duiventil Standard gaan ze een nieuw blik toppers opentrekken. Na Runje , Conçecao en Rapajic , zou nu ook Juventus-verdediger en Kroatisch International Igor Tudor naar het Luikse verkassen ...
Voor Standard zijn zo'n salarissen geen probleem , die hebben daar jaarlijks meerdere spelers onder contract staan die geen enkele andere Benelux-club kan betalen ... (nu ook weeral oa Conçecao en Rapajic)quote:Op donderdag 23 december 2004 14:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik las vanochtend ergens (en ik heb helaas geen bron) dat Tudor geen zin zou hebben in een Belgisch avontuur. Feyenoord is ook geintresseerd in hem, en zou iets meer kans maken om hem in te lijven.
Zal wel een aardige duit aan salaris gaan kosten.
Dat zal zo ook wel een limiet hebben hoor. Denk niet dat er bij Standard straks 11 spelers staan die 2 miljoen per jaar opstrijken. Dat kan een Belgische subtopper gewoon niet betalen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor Standard zijn zo'n salarissen geen probleem , die hebben daar jaarlijks meerdere spelers onder contract staan die geen enkele andere Benelux-club kan betalen ... (nu ook weeral oa Conçecao en Rapajic)
Die spelers worden dan ook niet door Standard, maar door spelersmakelaar d'Onofrio en Adidas-eigenaar ... (kan even op zijn naam niet komen) betaald.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:52 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zal zo ook wel een limiet hebben hoor. Denk niet dat er bij Standard straks 11 spelers staan die 2 miljoen per jaar opstrijken. Dat kan een Belgische subtopper gewoon niet betalen.
Erg he? Je beste speler voor een zo hoog mogelijk bedrag verkopen. Veel gekker moet het niet worden, idd.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:07 schreef cultheld het volgende:
Wat haat ik die Nol Hendriks zeg, wat een misselijk mannetje is dat toch
Het gaat om de manier waarop hij dat probeert te doen. Beetje denken dat de topclubs zich voor zijn karretje zullen spannenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:11 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Erg he? Je beste speler voor een zo hoog mogelijk bedrag verkopen. Veel gekker moet het niet worden, idd.
PSV kan een half jaar kijken of Kone het niveau aan kan, en 'm dan voor een hoop geld kopen. Of ze kunnen nu 't risico lopen door 'm nu voor 5-6 miljoen te nemen.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop hij dat probeert te doen. Beetje denken dat de topclubs zich voor zijn karretje zullen spannenEn dan ook geen team bouwen of zo, nee, spitsen en aanvallende middenvelders, want Hendriks krijgt een harde van poen.
Dat heeft men in Amsterdam al vaak genoeg gedaan. Ik noem een Soetaers, Babangida, Anastasiou, Sibon. Jullie zijn gewoon onze extra sponsor. +quote:Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef cultheld het volgende:
Het gaat om de manier waarop hij dat probeert te doen. Beetje denken dat de topclubs zich voor zijn karretje zullen spannen![]()
Het geld gaat niet naar Hendriks maar naar de club.quote:En dan ook geen team bouwen of zo, nee, spitsen en aanvallende middenvelders, want Hendriks krijgt een harde van poen.
Kiwoe bij Realquote:Op donderdag 23 december 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
- Roberto Carlos van Real naar Inter
- Chivu van Roma naarReal
(Is door Sacchi aangewezen als top prioriteit om te halen om de verdediging in Madrid te versterken)
Zucht, daar gaat de kans voor PSV om toekomstig wereldspeler Barreto te halenquote:Op donderdag 23 december 2004 17:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gentenaar en Baretto zijn in overleg met Liverpool en Tottenham, mogelijk al voor een tussentijds vertrek in de winterstop.
dus terwijl Roma ajax nog afbetaald de komende jaren vangen ze van Real waarschijnlijk in één keer een vette transfersomquote:Op donderdag 23 december 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
(Is door Sacchi aangewezen als top prioriteit om te halen om de verdediging in Madrid te versterken)
Daar geloof ik geen pepernoot van. Chivu is alleen maar geblesseerd en speelt zelden een wedstrijd voor as roma. En na woodgate zal Real toch wel wat voorzichtiger zijn met het aantrekken van spelers die meer in de ziekenboeg zitten dan op het veld staan.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
Geen zin. Doe eens posten.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef Aeroxie het volgende:
De geruchten dat Feyenoord interesse heeft in Tudor en Simons worden steed groter. Kijk allemaal maar naar RTL teleteks pagina 188
daar heb k ook last van, post eensquote:
Deze?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef Aeroxie het volgende:
De geruchten dat Feyenoord interesse heeft in Tudor en Simons worden steed groter. Kijk allemaal maar naar RTL teleteks pagina 188
Of ruilen met Buffel en dan wat zakcentjes erbij??quote:Op donderdag 23 december 2004 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Simons kunnen ze denk ik niet betalen, tenzij zn contract afloopt.
Buffel is een jeugdproduct van Cercle Brugge, de kans dat die ooit voor Club wil spelen lijkt mij miniem ... (ook al omdat hij dan wellicht niet eens meer met zijn vader door dezelfde deur kan)quote:Op donderdag 23 december 2004 20:54 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Of ruilen met Buffel en dan wat zakcentjes erbij??
Bwah, en toch , de nicht van Buffel is een collega van mij , en die familie is toch een serieus fanatiek cerclenest hoor , een transfer naar Club betekend daar echt zoveel als een serieuse knauw in de verstandhouding teweeg brengen ...quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:19 schreef Heero87 het volgende:
Onzin. Wie had vijf jaar geleden gedacht dat Stoica ooit bij Brugge zou spelen?
quote:Liverpool are interested in Real Zaragoza forward David Villa, although Fernando Morientes remains their number one target. (The Times)
West Brom boss Bryan Robson wants to bring in Juventus and Croatia defender Igor Tudor to help shore up his side's defence. (The Sun)
Chelsea will make a £7m bid for Brazil youngster Robinho. (Daily Express)
Blackburn could make a move for Celtic and Wales striker John Hartson. (Daily Express, Daily Mail)
Middlesbrough could land Portsmouth midfielder Amdy Faye as cover for the injured George Boateng. (Daily Star)
Spurs will have to "break the bank" to convince England defender Ledley King to sign a new contract. (Daily Mail)
Celtic's Stilian Petrov has been excused from playing in Bulgaria's controversial friendly against regional side Valenciana on December 28. (Daily Record)
Partick Thistle manager John Lambie, 63, was a victim of a practical joke when a meals-on-wheels dinner was sent to Firhill. (Daily Record)
Celtic midfielder Neil Lennon has appealed for the return of the winter break in Scotland. (Daily Record)
Robinho naar Chelsea , hoppa weer een spit erbijquote:
Oops m'n vriendin stond nog ingelogdquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:27 schreef Katwoman het volgende:
[..]
Robinho naar Chelsea , hoppa weer een spit erbij
Zal wel gestalt worden bij P$V denk ik
Een terugkeer van Roberto Carlos.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
Soll Cambell deed het hem al eens voor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dat zullen de supporters fijn vinden
Ja, daaromquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soll Cambell deed het hem al eens voor.
Dat zou te matig zijn ja. Ik zie ´m liever bij de Spurs blijven spelen of naar het buitenland gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
King naar Arsenal zou niet verkeerd zijn.
Dat is bijna iedere voetballer. Zeljko Petrovic was éen van de weinige voetballers die 't puur voor 't spel deden (net als Folkert Felten)quote:
maar er zijn een hoop spelers die nog wel snappen dat je niet zomaar naar je aartsrivaal kunt overstappenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is bijna iedere voetballer. Zeljko Petrovic was éen van de weinige voetballers die 't puur voor 't spel deden (net als Folkert Felten)
Ja maar die verhoudingen zijn toch anders dan bijv. Ajax - PSV. Arsenal is een aantal klasses beter dan de Spurs.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar er zijn een hoop spelers die nog wel snappen dat je niet zomaar naar je aartsrivaal kunt overstappen
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 25 december 2004 01:07 schreef superjoden het volgende:
hopelijk blijft ie dus gewoon bij de Spurs
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar die verhoudingen zijn toch anders dan bijv. Ajax - PSV. Arsenal is een aantal klasses beter dan de Spurs.
Ik snap wat je bedoelt, maar de praktijk wijst anders uit. Pothuizen, indirect Hersi, Figo niet te vergetenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]valt op dit moent oko wel weer mee. En dan nog! JE maakt dat gewoon niet. Hetzelfde als van NEC naar vitas gaan
, van Cercle naar Club etc. etc.
Pothuizen wordt daar nog steeds op aangeken, Hersi is de eigen schuld van NEC want hij wilde heel graag terug naar NEC, nu hij naar vitas is is hij ook een hoop sympathie in Nijmegen kwijt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar de praktijk wijst anders uit. Pothuizen, indirect Hersi, Figo niet te vergeten
Ik keur het dan ook niet goed, integendeel, maar 't is nou eenmaal de praktijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pothuizen wordt daar nog steeds op aangeken, Hersi is de eigen schuld van NEC want hij wilde heel graag terug naar NEC, nu hij naar vitas is is hij ook een hoop sympathie in Nijmegen kwijt.
Figomoet je eens kijken hoe de tranfer hem achtervolgd heeft, tot aan halve varkens koppen aan toe kreeg hij naar zn hoofd in Nou Camp, en als hoogtepunt de finale van t EK
Robben en Duff zijn ook zulke prutsersquote:Chelsea are close to clinching the £28m signing of Spain international winger Joaquin (Sunday Mirror).
Real Betis have told Chelsea they can sign winger Joaquin next month if they pay the £40m buyout clause in his contract. (The Sun)
ja, stel je voor dat je het daarmee moet doen, je mag blij zijn dat je niet degradeerd danquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Robben en Duff zijn ook zulke prutsers![]()
hij is geen verbetering dus laat maar lekker daar bijvenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
King naar Arsenal zou niet verkeerd zijn.
daarom verliet ie PSV voor het sportief betere Japan natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
. Zeljko Petrovic was éen van de weinige voetballers die 't puur voor 't spel deden )
Ik doel meer op z'n RKC tijd "in het belang van RKC wil ik zelfs materiaal man worden"quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daarom verliet ie PSV voor het sportief betere Japan natuurlijk
inderdaad, dat was om t geld, en dat ging ie dan ook nog in tranen overal vertellenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daarom verliet ie PSV voor het sportief betere Japan natuurlijk
Het was al bekend dat ze een rechtsbuiten zouden aantrekken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Robben en Duff zijn ook zulke prutsers![]()
quote:Barcelona has set its sights at Angelos Basinas. According to articles in the Spanish Press, the Catalonian team, which has a great deal of problems in the midfield area, is looking for solutions, and the Greek midfielder currently playing for Panathinaikos would be a good solution. Angelos Basinas has been recommended to Barcelona, and in fact, the Spanish side is currently examining the possibility of taking on his contract now, during the January transfer season. Basinas is the second Greek player to interest Barcelona, as a short while ago they also expressed interest in the captain of the Greek national team, Thodoris Zagorakis.
en als ie dat doet moet ie maar naar Highbury vertrekkenquote:Op zondag 26 december 2004 11:26 schreef methodmich het volgende:
Soort indekken mocht Niemi vertrekken dus.
Die laatste heeft al bij MVV getekend deze week.quote:Op zondag 26 december 2004 13:16 schreef Chen het volgende:
Anelka naar Chelsea
Leonardo dos Santos naar Djugardens
Is dit een satirische topic??quote:Op zondag 26 december 2004 13:53 schreef Aeroxie het volgende:
Naast Gullit ook Kuyt in de picture bij Sacchi
De Spaanse krant Diario de Avisos meldt dat naast trainer Ruud Gullit ook Dirk Kuyt in de picture zou staan van Arrigo Sacchi die bij Real Madrid voor een nieuwe glorieperiode moet gaan zorgen. Diverse sterren zouden moeten vertrekken en plaatsmaken voor een nieuwe wind.
Morientes vertrekt. Sachi wil geen grote vedettes meer in zijn team, dus de kans dat Ronaldo weg moet is ook aanwezig.quote:Op zondag 26 december 2004 14:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is dit een satirische topic??
Ronaldo, Owen, Morientes, Raul, Kuijt
Ow droog dat wist ik niet. Hij had namelijk een proefstage bij Djugardens en hij was daar super goed bevallen.quote:Op zondag 26 december 2004 13:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die laatste heeft al bij MVV getekend deze week.
Dat vind ik nog humoristischer dan Owen, Ronaldo, Morientes, Raul, Kuijtquote:Op zondag 26 december 2004 15:39 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Morientes vertrekt. Sachi wil geen grote vedettes meer in zijn team, dus de kans dat Ronaldo weg moet is ook aanwezig.
Owen, Raul, Kuijt
quote:Op zondag 26 december 2004 13:53 schreef Aeroxie het volgende:
Naast Gullit ook Kuyt in de picture bij Sacchi
De Spaanse krant Diario de Avisos meldt dat naast trainer Ruud Gullit ook Dirk Kuyt in de picture zou staan van Arrigo Sacchi die bij Real Madrid voor een nieuwe glorieperiode moet gaan zorgen. Diverse sterren zouden moeten vertrekken en plaatsmaken voor een nieuwe wind.
De 3 opties in Nederland onderzoeken ze nog, maar worden lastig.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand nog geruchten omtrent Den Bosch?
MM ?
Prachtigquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:59 schreef popolon het volgende:
Ware het niet dat het op 28 december Día de los Santos Inocentes is, een Latijnse variant op 1 april. VI.nl bekent: we zijn er met open ogen in getuind!
Okquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
De 3 opties in Nederland onderzoeken ze nog, maar worden lastig.
Wat ik hoorde zouden ze ook in het buitenland scouten naar huurspitsen en in de "Jong" teams van de topclubs zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |