Soll Cambell deed het hem al eens voor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dat zullen de supporters fijn vinden
Ja, daaromquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soll Cambell deed het hem al eens voor.
Dat zou te matig zijn ja. Ik zie ´m liever bij de Spurs blijven spelen of naar het buitenland gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
King naar Arsenal zou niet verkeerd zijn.
Dat is bijna iedere voetballer. Zeljko Petrovic was éen van de weinige voetballers die 't puur voor 't spel deden (net als Folkert Felten)quote:
maar er zijn een hoop spelers die nog wel snappen dat je niet zomaar naar je aartsrivaal kunt overstappenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is bijna iedere voetballer. Zeljko Petrovic was éen van de weinige voetballers die 't puur voor 't spel deden (net als Folkert Felten)
Ja maar die verhoudingen zijn toch anders dan bijv. Ajax - PSV. Arsenal is een aantal klasses beter dan de Spurs.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar er zijn een hoop spelers die nog wel snappen dat je niet zomaar naar je aartsrivaal kunt overstappen
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 25 december 2004 01:07 schreef superjoden het volgende:
hopelijk blijft ie dus gewoon bij de Spurs
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar die verhoudingen zijn toch anders dan bijv. Ajax - PSV. Arsenal is een aantal klasses beter dan de Spurs.
Ik snap wat je bedoelt, maar de praktijk wijst anders uit. Pothuizen, indirect Hersi, Figo niet te vergetenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]valt op dit moent oko wel weer mee. En dan nog! JE maakt dat gewoon niet. Hetzelfde als van NEC naar vitas gaan
, van Cercle naar Club etc. etc.
Pothuizen wordt daar nog steeds op aangeken, Hersi is de eigen schuld van NEC want hij wilde heel graag terug naar NEC, nu hij naar vitas is is hij ook een hoop sympathie in Nijmegen kwijt.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar de praktijk wijst anders uit. Pothuizen, indirect Hersi, Figo niet te vergeten
Ik keur het dan ook niet goed, integendeel, maar 't is nou eenmaal de praktijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pothuizen wordt daar nog steeds op aangeken, Hersi is de eigen schuld van NEC want hij wilde heel graag terug naar NEC, nu hij naar vitas is is hij ook een hoop sympathie in Nijmegen kwijt.
Figomoet je eens kijken hoe de tranfer hem achtervolgd heeft, tot aan halve varkens koppen aan toe kreeg hij naar zn hoofd in Nou Camp, en als hoogtepunt de finale van t EK
Robben en Duff zijn ook zulke prutsersquote:Chelsea are close to clinching the £28m signing of Spain international winger Joaquin (Sunday Mirror).
Real Betis have told Chelsea they can sign winger Joaquin next month if they pay the £40m buyout clause in his contract. (The Sun)
ja, stel je voor dat je het daarmee moet doen, je mag blij zijn dat je niet degradeerd danquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Robben en Duff zijn ook zulke prutsers![]()
hij is geen verbetering dus laat maar lekker daar bijvenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
King naar Arsenal zou niet verkeerd zijn.
daarom verliet ie PSV voor het sportief betere Japan natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
. Zeljko Petrovic was éen van de weinige voetballers die 't puur voor 't spel deden )
Ik doel meer op z'n RKC tijd "in het belang van RKC wil ik zelfs materiaal man worden"quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daarom verliet ie PSV voor het sportief betere Japan natuurlijk
inderdaad, dat was om t geld, en dat ging ie dan ook nog in tranen overal vertellenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daarom verliet ie PSV voor het sportief betere Japan natuurlijk
Het was al bekend dat ze een rechtsbuiten zouden aantrekken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Robben en Duff zijn ook zulke prutsers![]()
quote:Barcelona has set its sights at Angelos Basinas. According to articles in the Spanish Press, the Catalonian team, which has a great deal of problems in the midfield area, is looking for solutions, and the Greek midfielder currently playing for Panathinaikos would be a good solution. Angelos Basinas has been recommended to Barcelona, and in fact, the Spanish side is currently examining the possibility of taking on his contract now, during the January transfer season. Basinas is the second Greek player to interest Barcelona, as a short while ago they also expressed interest in the captain of the Greek national team, Thodoris Zagorakis.
en als ie dat doet moet ie maar naar Highbury vertrekkenquote:Op zondag 26 december 2004 11:26 schreef methodmich het volgende:
Soort indekken mocht Niemi vertrekken dus.
Die laatste heeft al bij MVV getekend deze week.quote:Op zondag 26 december 2004 13:16 schreef Chen het volgende:
Anelka naar Chelsea
Leonardo dos Santos naar Djugardens
Is dit een satirische topic??quote:Op zondag 26 december 2004 13:53 schreef Aeroxie het volgende:
Naast Gullit ook Kuyt in de picture bij Sacchi
De Spaanse krant Diario de Avisos meldt dat naast trainer Ruud Gullit ook Dirk Kuyt in de picture zou staan van Arrigo Sacchi die bij Real Madrid voor een nieuwe glorieperiode moet gaan zorgen. Diverse sterren zouden moeten vertrekken en plaatsmaken voor een nieuwe wind.
Morientes vertrekt. Sachi wil geen grote vedettes meer in zijn team, dus de kans dat Ronaldo weg moet is ook aanwezig.quote:Op zondag 26 december 2004 14:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is dit een satirische topic??
Ronaldo, Owen, Morientes, Raul, Kuijt
Ow droog dat wist ik niet. Hij had namelijk een proefstage bij Djugardens en hij was daar super goed bevallen.quote:Op zondag 26 december 2004 13:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Die laatste heeft al bij MVV getekend deze week.
Dat vind ik nog humoristischer dan Owen, Ronaldo, Morientes, Raul, Kuijtquote:Op zondag 26 december 2004 15:39 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Morientes vertrekt. Sachi wil geen grote vedettes meer in zijn team, dus de kans dat Ronaldo weg moet is ook aanwezig.
Owen, Raul, Kuijt
quote:Op zondag 26 december 2004 13:53 schreef Aeroxie het volgende:
Naast Gullit ook Kuyt in de picture bij Sacchi
De Spaanse krant Diario de Avisos meldt dat naast trainer Ruud Gullit ook Dirk Kuyt in de picture zou staan van Arrigo Sacchi die bij Real Madrid voor een nieuwe glorieperiode moet gaan zorgen. Diverse sterren zouden moeten vertrekken en plaatsmaken voor een nieuwe wind.
De 3 opties in Nederland onderzoeken ze nog, maar worden lastig.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand nog geruchten omtrent Den Bosch?
MM ?
Prachtigquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:59 schreef popolon het volgende:
Ware het niet dat het op 28 december Día de los Santos Inocentes is, een Latijnse variant op 1 april. VI.nl bekent: we zijn er met open ogen in getuind!
Okquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
De 3 opties in Nederland onderzoeken ze nog, maar worden lastig.
Wat ik hoorde zouden ze ook in het buitenland scouten naar huurspitsen en in de "Jong" teams van de topclubs zoeken.
de belg Vincent Euvrard ???quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:09 schreef Reddiablo het volgende:
Hmm.... FCDB heeft Euvrard gehaald?
Euvrard is beter dan de gemiddelde basis hageneesquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef Reddiablo het volgende:
Ja, Euvrard speelt bij FC Den BOsch....
heeft ook nog bij ons (FC Den Haag) mogen oefenen, maar iedereen had al heel snel door dat het een absolute miskoop zou zijn.
De enige met wie Atmodikoro WEER hoeft te spelen is Sylviequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:35 schreef MrJonez het volgende:
We hebben al genoeg vleugelbacks.
Misschien wat voor Gullit?
Evident.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Euvrard is beter dan de gemiddelde basis hagenees
Heb ik wat gemist? Rommelde Sylvie vroeger met Atmodikoro? Nee toch?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:48 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
De enige met wie Atmodikoro WEER hoeft te spelen is Sylvie
Oh ik denk idd dat dat soort spelers niet eens zo heel onwelwillend tegen de 3 Nederlandse topclubs aankijkt, maar als ze dan bij de contractbesprekingen het salaris zien, dat ze dan toch maar liever bij een middelmatig Engels clubje (Boltonquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:52 schreef Reddiablo het volgende:
toch denk ik dat dat soort spelers wel haalbaar zijn..... Gullit was toch ook in Italië best een icoon, hij zal door heel veel mensen in Italië gerespecteerd worden en dan haal je makkelijker een speler binnen.
Yup, en daar is niks mis mee. Ik heb ook met meer dan 3 vrouwen het bed gedeeld.. Maar ter illustratie. Weet niet of ze alleen toen ook met iemand al een relatie had.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:53 schreef MrJonez het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Rommelde Sylvie vroeger met Atmodikoro? Nee toch?
Ah, ik ken(de) hem omdat die bij de jeugd van Cercle Brugge ooit nog met mijn neef in dezelfde ploeg speelde , maar ik had eigenlijk geen flauw benul dat die nu in Nederland beland was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef Reddiablo het volgende:
Ja, Euvrard speelt bij FC Den BOsch....
Sylvie had z'n tante kunnen zijn, wat is je punt?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:04 schreef MrJonez het volgende:
Hahahaha
Nee, maakt mij geen zak uit met wie ons aller Maarten vrij mee worstelt, maar 't is meer dat ie wat leeftijd betreft volgens mij Rafaels papa zou kunnen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |