dus terwijl Roma ajax nog afbetaald de komende jaren vangen ze van Real waarschijnlijk in één keer een vette transfersomquote:Op donderdag 23 december 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
- Roberto Carlos van Real naar Inter
- Chivu van Roma naarReal
(Is door Sacchi aangewezen als top prioriteit om te halen om de verdediging in Madrid te versterken)
Daar geloof ik geen pepernoot van. Chivu is alleen maar geblesseerd en speelt zelden een wedstrijd voor as roma. En na woodgate zal Real toch wel wat voorzichtiger zijn met het aantrekken van spelers die meer in de ziekenboeg zitten dan op het veld staan.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
- Chivu van Roma naarReal
(Is door Sacchi aangewezen als top prioriteit om te halen om de verdediging in Madrid te versterken)
Geen zin. Doe eens posten.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef Aeroxie het volgende:
De geruchten dat Feyenoord interesse heeft in Tudor en Simons worden steed groter. Kijk allemaal maar naar RTL teleteks pagina 188
daar heb k ook last van, post eensquote:
Deze?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef Aeroxie het volgende:
De geruchten dat Feyenoord interesse heeft in Tudor en Simons worden steed groter. Kijk allemaal maar naar RTL teleteks pagina 188
Of ruilen met Buffel en dan wat zakcentjes erbij??quote:Op donderdag 23 december 2004 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Simons kunnen ze denk ik niet betalen, tenzij zn contract afloopt.
Buffel is een jeugdproduct van Cercle Brugge, de kans dat die ooit voor Club wil spelen lijkt mij miniem ... (ook al omdat hij dan wellicht niet eens meer met zijn vader door dezelfde deur kan)quote:Op donderdag 23 december 2004 20:54 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Of ruilen met Buffel en dan wat zakcentjes erbij??
Bwah, en toch , de nicht van Buffel is een collega van mij , en die familie is toch een serieus fanatiek cerclenest hoor , een transfer naar Club betekend daar echt zoveel als een serieuse knauw in de verstandhouding teweeg brengen ...quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:19 schreef Heero87 het volgende:
Onzin. Wie had vijf jaar geleden gedacht dat Stoica ooit bij Brugge zou spelen?
quote:Liverpool are interested in Real Zaragoza forward David Villa, although Fernando Morientes remains their number one target. (The Times)
West Brom boss Bryan Robson wants to bring in Juventus and Croatia defender Igor Tudor to help shore up his side's defence. (The Sun)
Chelsea will make a £7m bid for Brazil youngster Robinho. (Daily Express)
Blackburn could make a move for Celtic and Wales striker John Hartson. (Daily Express, Daily Mail)
Middlesbrough could land Portsmouth midfielder Amdy Faye as cover for the injured George Boateng. (Daily Star)
Spurs will have to "break the bank" to convince England defender Ledley King to sign a new contract. (Daily Mail)
Celtic's Stilian Petrov has been excused from playing in Bulgaria's controversial friendly against regional side Valenciana on December 28. (Daily Record)
Partick Thistle manager John Lambie, 63, was a victim of a practical joke when a meals-on-wheels dinner was sent to Firhill. (Daily Record)
Celtic midfielder Neil Lennon has appealed for the return of the winter break in Scotland. (Daily Record)
Robinho naar Chelsea , hoppa weer een spit erbijquote:
Oops m'n vriendin stond nog ingelogdquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:27 schreef Katwoman het volgende:
[..]
Robinho naar Chelsea , hoppa weer een spit erbij
Zal wel gestalt worden bij P$V denk ik
Een terugkeer van Roberto Carlos.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
- Roberto Carlos van Real naar Inter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |