abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24131730
Mido naar Southampton of Fulham
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_24132160
- Oddo van Lazio naar Inter (heeft bonje met Lazio en zou bij Inter half ex Lazio weer tegenkomen)
- Litmanen van Helsinki naar Liverno (is einde contract in de winterstop)
- Davids van Inter naar Barca
- Gilardino van Parma naar Real Madrid (als 1e transfer van Sacchi
- Adriano van Curbita naar Roma
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_24133605
quote:
Southampton are ready to hijack Fulham's bid for Roma striker Mido. (The Sun)

Meanwhile, Saints boss Harry Redknapp is ready to make former Parma defender Martin Djetou his first signing. (Daily Express and The Guardian)

Caretaker Nottingham Forest boss Mick Harford could be handed the job permanently if they do well over the Christmas programme. (Daily Mirror)

Blackburn boss Mark Hughes has agreed a £600,000 deal with Racing Genk for South Africa skipper Aaron Mokoena. (Daily Mirror)

Manchester City are to fine midfielder Joey Barton £100,000 after his clash with a youth team player at the club's Christmas party. (Daily Mirror)

Liverpool will look abroad for a cash injection after Steve Morgan abandoned his takeover bid for the club. (Various)

Everton are bidding to keep their Premiership form going by signing Fernando Ricksen from Rangers at the end of the season. (Daily Record)

Sheffield United manager Neil Warnock is another looking north of the border. He is chasing Hearts striker Mark de Vries. (Daily Record)
pi_24134277
quote:
Manchester City are to fine midfielder Joey Barton £100,000 after his clash with a youth team player at the club's Christmas party. (Daily Mirror)
Ik las even Joe Barteam
pi_24136753
- Andrea Caracciolo van Brescia naar Liverpool of Arsenal
pi_24137508
Delvecchio gaat Roma verlaten. Er zou al contact zijn met Atalanta.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_24137958
quote:
Feyenoord klopt bij Roda aan voor Koné

Kerkrade - Feyenoord heeft bij Roda JC geïnformeerd naar de mogelijkheid om de 21-jarige Arouna Koné te ruilen tegen een of meer Rotterdamse spelers. De poging is tot mislukken gedoemd, stelt Arnold Hendriks, technisch commissaris van Roda JC, die na enig aandringen het telefoontje uit Rotterdam bevestigt.

,,Koné blijft gewoon bij ons. Over ruilen of huren praten we in principe niet meer, nu we zo dicht bij Europees voetbal staan,'' bezweert Hendriks die weigert te vertellen welke spelers Feyenoord in ruil voor Koné naar Kerkrade wilde dirigeren.

Technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord ontkende gisteravond dat hij een poging gewaagd zou hebben om Koné in te lijven. ,,We zijn wel bezig met het zoeken voor een club voor Danko Lazovic (de op een zijspoor geraakte spits van Feyenoord, red.). We hebben verdedigers nodig, geen aanvallers. Met Kalou en Kuijt hebben we twee prima spitsen.''

Toch houdt Nol Hendriks vol dat Wotte hem wel degelijk heeft benaderd met die vraag. ,,Er is alleen over Koné gesproken, niet over een andere speler van Roda JC.''

Huren of ruilen van Koné mag dan niet meer bespreekbaar zijn voor Roda JC, over een verkoop is Hendriks iets minder stellig. Roda is financieel niet in de positie om een lucratief bod te weerstaan. ,,Zeg dus nooit nooit, maar opdit moment liever niet. Mét Koné maakt Roda een grotere kans op Europees voetbal dan zonder hem.''
Het Rotterdams Dagblad.
  woensdag 22 december 2004 @ 14:27:09 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24138015
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Rotterdams Dagblad.
Het gore lef..."Willen jullie een potentiele topspits ruilen tegen een paar mislukkelingen, liefst Gyan en Mtiliga?"
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24138828
Newcastle zou Morientes ook willen volgens de BBC.
  woensdag 22 december 2004 @ 15:34:23 #85
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24139257
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het gore lef..."Willen jullie een potentiele topspits ruilen tegen een paar mislukkelingen, liefst Gyan en Mtiliga?"
Uber-kansloos van Feyenoord.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24139260
Als ik Roda was, zou ik onder andere Lazovic in die ruil betrekken. Want Lazovic heeft 't echt in zich het te redden. Dat wordt een topper, mits ie speeltijd krijgt.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24141506
Charisteas nieuwe spits van Ajax

AJAX Ajax heeft een nieuwe spits. Angelos Charisteas komt met onmiddellijke ingang naar Amsterdam. Dat heeft Ajax-directeur Arie van Eijden bevestigd aan RTV Noord-Holland.
De Griekse spits van Werder Bremen zal bij Ajax 1,2 miljoen per jaar gaan verdienen. Ajax betaalt naar verluid 4,8 miljoen euro aan de Duitse kampioen.
Donderdag zullen de handtekeningen worden gezet en dan is de overgang van Charisteas naar Ajax definitief rond.

bron: www.rtvnh.nl

Wat een afzetters zeg!!
Houd van een lijntje.
pi_24142269
Da's een mooie kansloze aankoop !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24142329
inderdaad, weggegooid geld
...drop it like it's hot...
  woensdag 22 december 2004 @ 18:39:35 #90
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24142683
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Charisteas nieuwe spits van Ajax

AJAX Ajax heeft een nieuwe spits. Angelos Charisteas komt met onmiddellijke ingang naar Amsterdam. Dat heeft Ajax-directeur Arie van Eijden bevestigd aan RTV Noord-Holland.
De Griekse spits van Werder Bremen zal bij Ajax 1,2 miljoen per jaar gaan verdienen. Ajax betaalt naar verluid 4,8 miljoen euro aan de Duitse kampioen.
Donderdag zullen de handtekeningen worden gezet en dan is de overgang van Charisteas naar Ajax definitief rond.

bron: www.rtvnh.nl

Wat een afzetters zeg!!
Charisteas wordt een koemannetje, zonder enige twijfel. Hij wordt een waardig opvolger van de andere koemannetjes: Peeters, Sonck, Soetaers, Sikora, etc.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 22 december 2004 @ 19:03:23 #91
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24143140
Sponsoren willen Van Hanegem

Van Hanegem
Het zou goed kunnen dat Willem van Hanegem de nieuwe trainer van N.E.C. wordt. Volgens een investeerder van N.E.C. zouden er al onderhandelingen met Van Hanegem gevoerd worden. De investeerders zien in hem de opvolger van de eerder op non-actief gezette Johan Neeskens en zullen garant staan voor zijn salaris. Van Hanegem staat er om bekend geen goedkope trainer te zijn.

Het bestuur van N.E.C. ziet echter in Cees Lok de ideale opvolger van Johan Neeskens, maar houdt de optie van een nieuwe trainer open.
NECfan.nl, 22-12-2004
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_24144417
en JD, al grote fan, zit jij te wachten op de kromme?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 22 december 2004 @ 20:06:05 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24144516
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Uber-kansloos van Feyenoord.
Voor Buffel + Lazovic zou ik 't doen
  woensdag 22 december 2004 @ 20:11:27 #94
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24144638
komrad, neuh
pi_24148782
22/12/2004 - Ajax in verband gebracht met Pablo Aimar
(Van onze verslaggever RvN)

Volgens het Spaanse Levante zou naast een Engelse club ook Ajax interesse hebben getoond voor de Argentijnse middenvelder Pablo Aimar van Valencia. De 25-jarige middenvelder is in onmin geraakt met Valencia trainer Claudio Ranieri en komt dit seizoen relatief weinig aan spelen toe. Hij zou hebben laten weten te willen vertrekken bij de Spaanse topclub.

Hoe concreet de interesse is is de vraag. Het is bekend dat Koeman heel graag een ervaren middenvelder aan zijn selectie toe zou willen voegen. Aimar zou naast een sportieve waarde ook een extra commerciele waarde hebben, omdat hij in Japan zou zijn uitgegroeid tot een idool.
Houd van een lijntje.
  donderdag 23 december 2004 @ 00:09:30 #96
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_24150199
En bij duiventil Standard gaan ze een nieuw blik toppers opentrekken. Na Runje , Conçecao en Rapajic , zou nu ook Juventus-verdediger en Kroatisch International Igor Tudor naar het Luikse verkassen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 23 december 2004 @ 00:10:07 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24150220
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En bij duiventil Standard gaan ze een nieuw blik toppers opentrekken. Na Runje , Conçecao en Rapajic , zou nu ook Juventus-verdediger en Kroatisch International Igor Tudor naar het Luikse verkassen ...
Die werd altijd bij Ajax genoemd. Mogen ze hebben hoor.
  donderdag 23 december 2004 @ 00:26:16 #98
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24150590
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die werd altijd bij Ajax genoemd. Mogen ze hebben hoor.
Ik vond Tudor best een aardige verdediger. Hoe oud is die knakker eik?
pi_24153469
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:39 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Charisteas wordt een koemannetje, zonder enige twijfel. Hij wordt een waardig opvolger van de andere koemannetjes: Peeters, Sonck, Soetaers, Sikora, etc.
en als die het onverwacht goed gaat doen.. wat altijd zou kunnen, piep je wel anders
pi_24154400
quote:
Manchester United and Arsenal are both chasing Sevilla's £8m-rated teenager Sergio Ramos. (The Sun)

The two clubs have also expressed an interest in Bolton goalkeeper Jussi Jaaskelainen, although any bids are not expected until the summer. (The Guardian)

Real Betis have told Chelsea they can sign winger Joaquin next month if they pay the £40m buyout clause in his contract. (The Sun)

Everton will bid £5m for Southampton striker James Beattie when the transfer window opens in January. (Daily Mirror)

Birmingham have put a £3.5m price tag on Robbie Savage as Blackburn prepare to make a second bid for the Wales midfielder. (Daily Mirror)

Aston Villa have made a shock move for transfer-listed Portsmouth midfielder Amdy Faye and are willing to pay around £2.5m for the Senegal hard man. (Daily Mirror)

Fulham have abandoned a £750,000 bid for Sunderland goalkeeper Mart Poom after a hip injury ruled him out until mid-January. (The Sun)

Arsenal winger Jermaine Pennant is on his way out of Highbury after being told he will not be offered a new contract. (Daily Mirror)

Livingston boss Archie Knox has revealed the West Lothian side have compiled a list of 60 potential January transfer window signings. (Daily Record)
  donderdag 23 december 2004 @ 10:34:01 #101
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24154560
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:06 schreef OreO het volgende:

[..]

en als die het onverwacht goed gaat doen.. wat altijd zou kunnen, piep je wel anders
Een trage Griekse spits die gekocht is door Koeman met niet al te veel techniek op de negen bij Ajax.
pi_24154644
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:28 schreef Suijk het volgende:
Fortes Rodrigues mag transfervrij weg bij AZ
quote:
Grote interesse Fortes Rodriguez

Van onze verslaggever

De Graafschap en RBC Roosendaal hebben zich bij AZ gemeld voor José Fortes Rodriguez. Beide degradatiekandidaten willen de 32-jarige verdediger, die transfervrij uit Alkmaar mag vertrekken, per direct inlijven.

Fortes Rodriguez is persona non grata bij AZ, sinds hij half december weigerde om tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Twente plaats te nemen op de tribune. Omdat de aanvoerder van vorig seizoen zijn excuses niet aan trainer Co Adriaanse wenst te maken, mag hij vertrekken. De Graafschap en RBC Roosendaal, die beiden verlegen zitten om een geroutineerde centrale verdediger, hebben zich inmiddels bij AZ-manager Martin van Geel gemeld. Ook FC Groningen zou in de markt zijn voor Fortes Rodriguez.
Het AD.
  donderdag 23 december 2004 @ 11:19:17 #103
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24155252
Tudor is bij Feyenoord aangeboden.

Bron: Voetbalplus.
The Most Incredible, Baby
pi_24155312
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:34 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Een trage Griekse spits die gekocht is door Koeman met niet al te veel techniek op de negen bij Ajax.
Zo traag is Angelos niet hoor.

Ontopic:
Trochowski (Bayern) naar HSV
Balitsch (Leverkusen) naar Koln
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 23 december 2004 @ 11:42:21 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24155600
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:34 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Je bent in de war met Anastasiou. Dat is inderdaad de meeset onbegrijpelijke aankoop geweest
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 december 2004 @ 12:39:30 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24156627
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Het AD.
ok RKC heeft zich gemeld voor hem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 23 december 2004 @ 12:52:14 #107
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24156888
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:42 schreef twi het volgende:

[..]

Je bent in de war met Anastasiou. Dat is inderdaad de meeset onbegrijpelijke aankoop geweest
Ja, tuurlijk jongen. Anastasiou weinig techniek, drink er nog eentje. We zullen wel zien hoelang hij het volhoudt in Amsterdam. Ik heb weinig fiducie in koemannetjes, maar als je wilt dromen be my guest. Ik zie elke week een spits die een tandje beter is en de eerste goede (spits-) aankoop van Koeman had kunnen worden.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:23:50 #108
pi_24157499
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:26 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik vond Tudor best een aardige verdediger. Hoe oud is die knakker eik?
26 blijkbaar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 december 2004 @ 14:03:52 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24158330
PSV en Feijenoord in de race voor Kone
http://www.vi.nl/vi/show/id=59547/contentid=65646/sc=3e3eec
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24158417
Wat haat ik die Nol Hendriks zeg, wat een misselijk mannetje is dat toch
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:17:15 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24158663
't Lijkt van Raaij wel ja.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:23:01 #112
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24158808
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik las vanochtend ergens (en ik heb helaas geen bron) dat Tudor geen zin zou hebben in een Belgisch avontuur. Feyenoord is ook geintresseerd in hem, en zou iets meer kans maken om hem in te lijven.

Zal wel een aardige duit aan salaris gaan kosten.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:44:16 #113
pi_24159219
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Ik las vanochtend ergens (en ik heb helaas geen bron) dat Tudor geen zin zou hebben in een Belgisch avontuur. Feyenoord is ook geintresseerd in hem, en zou iets meer kans maken om hem in te lijven.

Zal wel een aardige duit aan salaris gaan kosten.
Voor Standard zijn zo'n salarissen geen probleem , die hebben daar jaarlijks meerdere spelers onder contract staan die geen enkele andere Benelux-club kan betalen ... (nu ook weeral oa Conçecao en Rapajic)
  donderdag 23 december 2004 @ 14:52:57 #114
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24159399
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Voor Standard zijn zo'n salarissen geen probleem , die hebben daar jaarlijks meerdere spelers onder contract staan die geen enkele andere Benelux-club kan betalen ... (nu ook weeral oa Conçecao en Rapajic)
Dat zal zo ook wel een limiet hebben hoor. Denk niet dat er bij Standard straks 11 spelers staan die 2 miljoen per jaar opstrijken. Dat kan een Belgische subtopper gewoon niet betalen.

/edit Een Belgische of Nederlandse topploeg trouwens ook niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door twi op 23-12-2004 15:03:05 ]
pi_24159452
- Roberto Carlos van Real naar Inter
- Chivu van Roma naar Real (Is door Sacchi aangewezen als top prioriteit om te halen om de verdediging in Madrid te versterken)
  donderdag 23 december 2004 @ 14:59:33 #116
pi_24159540
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:52 schreef twi het volgende:

[..]

Dat zal zo ook wel een limiet hebben hoor. Denk niet dat er bij Standard straks 11 spelers staan die 2 miljoen per jaar opstrijken. Dat kan een Belgische subtopper gewoon niet betalen.
Die spelers worden dan ook niet door Standard, maar door spelersmakelaar d'Onofrio en Adidas-eigenaar ... (kan even op zijn naam niet komen) betaald.

Standard is een beetje een logische passage geworden voor veel "vedetten" van de d'Onofrio en co stal waarvan hun carriere door omstandigheden , blessures , ... even in het slop zit.

En al om helemaal zeker te zijn dat ze bij Standard wel spelen is de broer van die d'Onofrio daar de trainer ...
  donderdag 23 december 2004 @ 15:11:17 #117
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24159759
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:07 schreef cultheld het volgende:
Wat haat ik die Nol Hendriks zeg, wat een misselijk mannetje is dat toch
Erg he? Je beste speler voor een zo hoog mogelijk bedrag verkopen. Veel gekker moet het niet worden, idd.
pi_24159889
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:11 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Erg he? Je beste speler voor een zo hoog mogelijk bedrag verkopen. Veel gekker moet het niet worden, idd.
Het gaat om de manier waarop hij dat probeert te doen. Beetje denken dat de topclubs zich voor zijn karretje zullen spannen En dan ook geen team bouwen of zo, nee, spitsen en aanvallende middenvelders, want Hendriks krijgt een harde van poen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:21:14 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24159951
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het gaat om de manier waarop hij dat probeert te doen. Beetje denken dat de topclubs zich voor zijn karretje zullen spannen En dan ook geen team bouwen of zo, nee, spitsen en aanvallende middenvelders, want Hendriks krijgt een harde van poen.
PSV kan een half jaar kijken of Kone het niveau aan kan, en 'm dan voor een hoop geld kopen. Of ze kunnen nu 't risico lopen door 'm nu voor 5-6 miljoen te nemen.

Ze worden tot niks verplicht hoor. Of denk je dat er met Van Raaij makkelijker was te onderhandelen? Ook dat is gewoon een zakelijk schijnheilig zuigerige en afzetterige voorzitter die een harde krijgt van poen, net als elke andere voorzitter.
  donderdag 23 december 2004 @ 16:05:22 #120
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24160770
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef cultheld het volgende:
Het gaat om de manier waarop hij dat probeert te doen. Beetje denken dat de topclubs zich voor zijn karretje zullen spannen
Dat heeft men in Amsterdam al vaak genoeg gedaan. Ik noem een Soetaers, Babangida, Anastasiou, Sibon. Jullie zijn gewoon onze extra sponsor. +
quote:
En dan ook geen team bouwen of zo, nee, spitsen en aanvallende middenvelders, want Hendriks krijgt een harde van poen.
Het geld gaat niet naar Hendriks maar naar de club.
pi_24160936
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:55 schreef DIGGER het volgende:
- Chivu van Roma naar Real (Is door Sacchi aangewezen als top prioriteit om te halen om de verdediging in Madrid te versterken)
Kiwoe bij Real
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 23 december 2004 @ 17:01:38 #122
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24161804
Paul Bosvelt naar de Graafschap (gelezen op forum, schijnt dat zn pa is overleden en hij terug naar Doesburg wil).
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  donderdag 23 december 2004 @ 17:30:05 #123
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24162334
Gentenaar en Baretto zijn in overleg met Liverpool en Tottenham, mogelijk al voor een tussentijds vertrek in de winterstop.

[ Bericht 37% gewijzigd door Johan-Derksen op 23-12-2004 17:40:53 ]
pi_24162720
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Gentenaar en Baretto zijn in overleg met Liverpool en Tottenham, mogelijk al voor een tussentijds vertrek in de winterstop.
Zucht, daar gaat de kans voor PSV om toekomstig wereldspeler Barreto te halen
  donderdag 23 december 2004 @ 17:55:39 #125
pi_24162793
Tottenham wil Wilhelmsson (Anderlecht) , maar voor Anderlecht is een transfer van de Zweed onbespreekbaar ...
  donderdag 23 december 2004 @ 17:57:11 #126
pi_24162812
En voor GBA doelman Verbist ( ex-Ajax) zou er interesse zijn van verschillende Nederlandse clubs ...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 december 2004 @ 19:32:52 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24164530
quote:
dus terwijl Roma ajax nog afbetaald de komende jaren vangen ze van Real waarschijnlijk in één keer een vette transfersom
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 23 december 2004 @ 20:13:41 #128
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24165259
quote:
Daar geloof ik geen pepernoot van. Chivu is alleen maar geblesseerd en speelt zelden een wedstrijd voor as roma. En na woodgate zal Real toch wel wat voorzichtiger zijn met het aantrekken van spelers die meer in de ziekenboeg zitten dan op het veld staan.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24165417
De geruchten dat Feyenoord interesse heeft in Tudor en Simons worden steed groter. Kijk allemaal maar naar RTL teleteks pagina 188
  donderdag 23 december 2004 @ 20:22:56 #130
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_24165450
Ik lees mee! (tvp)
pi_24165785
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef Aeroxie het volgende:
De geruchten dat Feyenoord interesse heeft in Tudor en Simons worden steed groter. Kijk allemaal maar naar RTL teleteks pagina 188
Geen zin. Doe eens posten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 december 2004 @ 20:47:38 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24165937
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:38 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Geen zin. Doe eens posten.
daar heb k ook last van, post eens
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 23 december 2004 @ 20:49:36 #133
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24165979
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:21 schreef Aeroxie het volgende:
Deze?
pi_24166044
Hier luie honden:

mooie ondertekst trouwens
pi_24166082
Simons kunnen ze denk ik niet betalen, tenzij zn contract afloopt.
That's all folks!
pi_24166101
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Simons kunnen ze denk ik niet betalen, tenzij zn contract afloopt.
Of ruilen met Buffel en dan wat zakcentjes erbij??
  donderdag 23 december 2004 @ 21:08:27 #137
pi_24166406
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:54 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Of ruilen met Buffel en dan wat zakcentjes erbij??
Buffel is een jeugdproduct van Cercle Brugge, de kans dat die ooit voor Club wil spelen lijkt mij miniem ... (ook al omdat hij dan wellicht niet eens meer met zijn vader door dezelfde deur kan)
pi_24171140
Onzin. Wie had vijf jaar geleden gedacht dat Stoica ooit bij Brugge zou spelen?
  vrijdag 24 december 2004 @ 00:37:27 #139
pi_24171530
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 00:19 schreef Heero87 het volgende:
Onzin. Wie had vijf jaar geleden gedacht dat Stoica ooit bij Brugge zou spelen?
Bwah, en toch , de nicht van Buffel is een collega van mij , en die familie is toch een serieus fanatiek cerclenest hoor , een transfer naar Club betekend daar echt zoveel als een serieuse knauw in de verstandhouding teweeg brengen ...

Nu , los daarvan schat ik de marktwaarde van Buffel toch eigenlijk zelfs een stuk hoger in dan van Simons , dus een "ruil" zou mij zelfs op dat vlak al vreemd lijken

[ Bericht 14% gewijzigd door Joost-mag-het-weten op 24-12-2004 00:43:02 ]
pi_24175195
quote:
Liverpool are interested in Real Zaragoza forward David Villa, although Fernando Morientes remains their number one target. (The Times)

West Brom boss Bryan Robson wants to bring in Juventus and Croatia defender Igor Tudor to help shore up his side's defence. (The Sun)

Chelsea will make a £7m bid for Brazil youngster Robinho. (Daily Express)

Blackburn could make a move for Celtic and Wales striker John Hartson. (Daily Express, Daily Mail)

Middlesbrough could land Portsmouth midfielder Amdy Faye as cover for the injured George Boateng. (Daily Star)

Spurs will have to "break the bank" to convince England defender Ledley King to sign a new contract. (Daily Mail)

Celtic's Stilian Petrov has been excused from playing in Bulgaria's controversial friendly against regional side Valenciana on December 28. (Daily Record)

Partick Thistle manager John Lambie, 63, was a victim of a practical joke when a meals-on-wheels dinner was sent to Firhill. (Daily Record)

Celtic midfielder Neil Lennon has appealed for the return of the winter break in Scotland. (Daily Record)
pi_24175563
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Robinho naar Chelsea , hoppa weer een spit erbij

Zal wel gestalt worden bij P$V denk ik
The world belongs to cats you know... they let us own it, just for show.
  vrijdag 24 december 2004 @ 10:28:14 #142
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_24175575
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:27 schreef Katwoman het volgende:

[..]

Robinho naar Chelsea , hoppa weer een spit erbij

Zal wel gestalt worden bij P$V denk ik
Oops m'n vriendin stond nog ingelogd
Ik ben inmiddels overleden
pi_24181508
Trochowski naar Stuttgart of HSV
Zé Roberto naar Atlético Madrid
Patrick Owomoyela naar Bayern München
Ilhan Mansiz naar Hertha BSC
Hanno Balitsch naar Nürnberg
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 december 2004 @ 15:46:56 #144
pi_24181754
Mönchengladbach wil Sonck 24-12-2004

Wesley Sonck, op een zijspoor bij Ajax, kan op interesse rekenen van Monchengladbach. Nu Charisteas in de Arena komt voetballen, is Sonck vierde keuze van Koeman. Ook een paar andere ploegen hengelen naar de diensten van Sonck.
pi_24182089
Gauw verkopen dan maar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 december 2004 @ 16:09:54 #146
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24182159
Farfan naar Chelsea?
pi_24182270
quote:
Een terugkeer van Roberto Carlos.
Ik ben niet zo'n fan van hem dus van mij mag hij in Madrid blijven.
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:18:53 #148
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_24188741
Aimar naar Ajax?
De Cler naar Feyenoord?
Ricksen naar Birmingham?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:25:54 #149
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_24188874
Ledley King van Tottenham naar Arsenal: "It's flattering to be mentioned in the same breath as clubs like Arsenal and I can never say never," added King. "
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:39:20 #150
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24189111
Dat zullen de supporters fijn vinden
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')