abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24004852
lucida
voornamelijk bekend uit zijn postgedrag als anti-links, antisemitisch, anti-homoseksuelen, anti-vrouwen(emancipatie), anti-democratie, pro-lijfstraffen.

Blijkt in het echte leven een geweldig iemand te zijn, naar ie zelf beweert.
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:09 schreef lucida het volgende:

Overigens als jullie werkelijk eens wisten tegen wie jullie zo vruchteloos ageren dan zouden jullie zich doodschamen... Jullie zouden zich een tijd lang niet meer zonder de nodige walging in de spiegel durven bekijken. Als jullie maar eens wisten hoezeer jullie met jullie etiketjes en vooroordeeltjes de plank misslaan...
Ik ben nu natuurlijk wel brandend nieuwsgierig. Welke held denken jullie dat lucida in het echt is? Irl, zeg maar?
Ik gok op Cohen, die zijn zware taak op Fok komt afreageren.
Wat denken jullie?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004860
Een anonieme megalomane autist? Gokje..........
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24004878
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:
Op basis van zijn profiel zeg ik een drukbezet man.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_24004880
Of bij nader inzien, Wouter Bos!
Ik schaam me ineens kapot zeg!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004897
Lucida, my sweet funny valentine

My funny valenitine.
Sweet comic valentine
You make me smile with my heart
Your looks are laughable
Unphotographable
Yet you’re my favourite work of art

Is your figure less than greek
Is your mouth a little weak
When you open it to speak
Are you smart?

But don’t change a hair for me
Not if you care for me
Stay little valentine stay
Each day is valentine’s day

Is your figure less than greek
Is your mouth a little weak
When you open it to speak
Are you smart?

But don’t you change one hair for me
Not if you care for me
Stay little valentine stay
Each day is valentine’s day

[//quote] .
Wolla Billa Halala.
pi_24004900
Prem, om te provoceren
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24004908
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:44 schreef OllieA het volgende:
Of bij nader inzien, Wouter Bos!
Ik schaam me ineens kapot zeg!
Was je nou ook maar met een helm op geboren - bleef het tenminste niet louter bij gokken...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24004913
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:46 schreef cultheld het volgende:
Prem, om te provoceren
Die schrijft niet alsof hij pas op latere leeftijd heeft leren lezen en schrijven hoor.
I´m back.
pi_24004919
Gregorius Nekschot wellicht?
pi_24004920
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:47 schreef lucida het volgende:

[..]

Was je nou ook maar met een helm op geboren - bleef het tenminste niet louter bij gokken...
Jouw wereldbeeld is wrs ook opgebouwd met behulp van de wichelroede hè...
I´m back.
pi_24004922
Ach nee, ik weet het ineens, het is een dyslectische joods-homosexuele moslim, die probeert hier zijn zelfhaat kwijt te raken.
Ik schaam me nu zo mogelijk nog dodelijker dan dood.
Als dat ten minste zou kunnen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004929
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jouw wereldbeeld is wrs ook opgebouwd met behulp van de wichelroede hè...
Door welke krisstallen bol kijk jij dan?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004940
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:47 schreef lucida het volgende:

[..]

Ik ben wel met de helm op geboren, pas later kwam de jas. .

whehehehehe. .
Wolla Billa Halala.
pi_24004947
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:49 schreef lucida het volgende:

[..]

Door welke krisstallen bol kijk jij dan?
Als kind van de Verlichting laat je je niet leiden door zaken die in TRU opgang doen, luuucida...
I´m back.
pi_24004957
By the way, ik heb de TT wel even in sstijl gehouden hè. Dat jullie het maar even weten!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004965
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:49 schreef OllieA het volgende:
Ach nee, ik weet het ineens, het is een dyslectische joods-homosexuele moslim, die probeert hier zijn zelfhaat kwijt te raken.
Ik schaam me nu zo mogelijk nog dodelijker dan dood.
Als dat ten minste zou kunnen.
Als jij nog even zo doorgaat zet je een treffende karikatuur van jezelf neer... Maar als therapie vind ik jouw geschuimbek wel weer verantwoord. Het is dan ook niet mijn, maar jouw jouw gemoed waar de onzekerheid aan knaagt...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24004973
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:54 schreef lucida het volgende:

[..]

Als jij nog even zo doorgaat zet je een treffende karikatuur van jezelf neer... Maar als therapie vind ik jouw geschuimbek wel weer verantwoord. Het is dan ook niet mijn, maar jouw jouw gemoed waar de onzekerheid aan knaagt...
Daar gaat ie weer.
Heb je daar eigenlijk een senieltoets voor?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24004986
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:53 schreef OllieA het volgende:
By the way, ik heb de TT wel even in sstijl gehouden hè. Dat jullie het maar even weten!
Jij bedeolt dat verwijzingen naar dat luuucida en sjuuun elkaar vuistneukende de politieke maat opnemen onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida, hier uit den boze zijn??? .

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 16-12-2004 03:23:47 ]
I´m back.
pi_24004999
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bedeolt dat verwijzingen naar dat luuucida en sjuuun elkaar vuistneukende de politike maat opnemen onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida, zijn hier uit den boze??? .
Nee, die zijn zeer gewenst, want hebben het niveau van feitelijkheid dat lucida altijd claimt.
Ik doelde op de vormgeving van de topictitel, zodat lucida als waar dyslect zich thuis kan voelen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24005001
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als kind van de Verlichting laat je je niet leiden door zaken die in TRU opgang doen, luuucida...
Dat is zuiver een kwestie van de waarachtigheid gescheiden weten te houden van het populisme, Ryan3.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24005007
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:59 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nee, die zijn zeer gewenst, want hebben het niveau van feitelijkheid dat lucida altijd claimt.
Ik doelde op de vormgeving van de topictitel, zodat lucida als waar dyslect zich thuis kan voelen.
Akkoord, maar ondertussen zijn we geen haar dichterbij luuucida's ware identiteit gekomen hè...
I´m back.
pi_24005018
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Akkoord, maar ondertussen zijn we geen haar dichterbij luuucida's ware identiteit gekomen hè...
Onze volksheld met zweep en belichtend en verlichtend gedachtegoed wenst natuuuuuurlijk liever anoniem te blijven.
Anders is ie zijn leven immers niet meer veilig, juist in deze tijd!
Misschien is ie Leon de Winter wel. Die schrijft ook zo beroerd.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24005025
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:59 schreef lucida het volgende:

[..]

Dat is zuiver een kwestie van de waarachtigheid gescheiden weten te houden van het populisme, Ryan3.
Die 3 kan ik zelf ook onthouden hoor.
I´m back.
pi_24005032
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:02 schreef OllieA het volgende:

[..]

Onze volksheld met zweep en belichtend en verlichtend gedachtegoed wenst natuuuuuurlijk liever anoniem te blijven.
Of het is gewoon iemand die zich nu kapot lacht omdat sommigen hem geloven
pi_24005035
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:02 schreef OllieA het volgende:

[..]

Mm, lang geleden heb ik Leon wél aardig gevonden hoor en zo beroerd schrijft-ie toch ook weer niet. Nee, hij mocht het willen. Ik denk dat luuucida ooit in het buurtkrantje heeft geschreven en daaraan een zekere lokale bekendheid ontleent, die hij nu te gelde probeert te maken op Fok!.
I´m back.
pi_24005039
Mocht lucida een hartstochtelijke, echter niet praktiserende pedofiel zijn, dan zou ik me ook wel dood schamen, eerlijk gezegd.
Dan heb je toch wel recht van spreken over moslims en zo.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24005045
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:06 schreef OllieA het volgende:
Mocht lucida een hartstochtelijke, echter niet praktiserende pedofiel zijn, dan zou ik me ook wel dood schamen, eerlijk gezegd.
Ervaringsdeskundigen worden node gemist op Fok! idd.
I´m back.
pi_24005048
Ik weet het: Mr. Garrison van Southpark.
pi_24005058
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:59 schreef OllieA het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij je daarin thuis kunt voelen OllieA en dan ben je bij Ryan3 in goede handen. Maar nogmaals van het soort triviale bespiegelingen waarmee jij en jouw maatje Ryan3 het niveau opkrikken raak ik niet onder de indruk. Jullie zullen toch echt wat dieper moeten wroeten en dat geldt terloops ook voor die brave borst Callas... Ik zou zeggen doen jullie nou eens beiden je stinkende best en kom eens echt met scherpe analyses. In elk geval zitten jullie nog niet op mijn niveau...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24005067
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zet het maar uit je hoofd, want dat is onbegonnen werk...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24005072
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:09 schreef lucida het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij je daarin thuis kunt voelen OllieA en dan ben je bij Ryan3 in goede handen. Maar nogmaals van het soort triviale bespiegelingen waarmee jij en jouw maatje Ryan3 het niveau opkrikken raak ik niet onder de indruk. Jullie zullen toch echt wat dieper moeten wroeten en dat geldt terloops ook voor die brave borst Callas... Ik zou zeggen doen jullie nou eens beiden je stinkende best en kom eens echt met scherpe analyses. Het is in elk geval nog niet mijn niveau...
Okee point taken. Daar gaat-ie dan.
#1 Naar mate jij langer op Fok! verblijft neem je steeds meer jargon over van sjuuun.
I´m back.
pi_24005080
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:41 schreef cultheld het volgende:
Ik blijf er bij, dat moet ie zijn
pi_24005082
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:10 schreef lucida het volgende:

[..]

Zet het maar uit je hoofd, want dat is onbegonnen werk...
Meerdere personen identiteit. .
ONZ ----> R&P!

(O, nee, dan gaat milagro zich ermee bemoeien.
. )
I´m back.
pi_24005085
#2 Naarmate lucida langer op Fok verblijft begin ie steeds meer te schuimbekken, te tieren en te schelden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24005092
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:06 schreef OllieA het volgende:
Weet jij ook maar bij benadering wat het pedofiel zijn betekent?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24005097
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:12 schreef OllieA het volgende:
#2 Naarmate lucida langer op Fok verblijft begin ie steeds meer te schuimbekken, te tieren en te schelden.
Joh werkelijk?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24005104
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik blijf er bij, dat moet ie zijn
Je mag nog maar een keer raden!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24005117
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:14 schreef lucida het volgende:

[..]

Joh werkelijk?
Ja, werkelijk. Dit is bijvoorbeeld een triest dieptepunt van jouw postgedrag:
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef lucida het volgende:

[..]

Makkelijk praten als je jouw leven doorbrengt in 'dark rooms' alwaar je jezelf van alle goede zeden hebt laten uitwonen!... Je behoort gewoon bij de meest fundamentalistische poot van de multiculturele religie...

Type C.O.C. / N.V.S.H. zal ik maar zeggen...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24005121
quote:
Op donderdag 16 december 2004 03:14 schreef lucida het volgende:

[..]

Joh werkelijk?
Dat is andere koek hè???

Maar btw het was weer gezellig, "zo gezellig dat ik er bijna 5 jaar aan vast zou willen plakken", om Prinz Bernhard te parafraseren over WO2, maar ik ga Callas (Stali) warm houden in bed. Dus gentlemen, if you don't mind.

Later. .
I´m back.
pi_24005126
Nou, ik blijf hier natuurlijk niet in mijn eentje zitten met lucida. Brrr.
Een goedenacht dus in: Gok hier naar lucida's ware identeit
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 16 december 2004 @ 04:21:30 #41
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_24005281
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:40 schreef OllieA het volgende:
lucida
voornamelijk bekend uit zijn postgedrag als anti-links, antisemitisch, anti-homoseksuelen, anti-vrouwen(emancipatie), anti-democratie, pro-lijfstraffen.
Wat is er mis met anti links, in een tijd waar rechts beter zou werken.
En wat is er mis met antisemitisch in een land die bewezen heeft dat multicultureel niet altijd even zo goed werkt.
Wat is er mis met anti-homoseksuelen waar het in die wereld het steeds vaker uitdraait op perversiteit, pedofilie en dierensex?
En wat is er mis met anti-vrouwenemancipatie in een maatschappij waar kinderen en jeugd te weinig zorgelijk aandacht krijgen van een vrouwlijk figuur in hun leven.
Wat is er mis met anti-democratie als het volk met gebrek van kennis voor een partij stemt in navolging van één enkele stelling.
Wat is er mis met lijfstraffen als blijkt dat een psycholoog en werkstraf geen verbeterend effect blijkt te hebben?
pi_24005294
quote:
Op donderdag 16 december 2004 04:21 schreef Boomstam het volgende:

[..]

En wat is er mis met antisemitisch in een land die bewezen heeft dat multicultureel niet altijd even zo goed werkt.
Wat is er mis met anti-homoseksuelen waar het in die wereld het steeds vaker uitdraait op perversiteit, pedofilie en dierensex?
En wat is er mis met anti-vrouwenemancipatie in een maatschappij waar kinderen en jeugd te weinig zorgelijk aandacht krijgen van een vrouwlijk figuur in hun leven.
Wat is er mis met anti-democratie als het volk met gebrek van kennis voor een partij stemt in navolging van één enkele stelling.
Wat is er mis met lijfstraffen als blijkt dat een psycholoog en werkstraf geen verbeterend effect blijkt te hebben?
Moge er ene boomstam in uwer aarsch belanden
  donderdag 16 december 2004 @ 04:29:59 #43
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_24005295
heb ik een plaatje van, hebbuh?
pi_24005301
quote:
Op donderdag 16 december 2004 04:29 schreef Boomstam het volgende:
heb ik een plaatje van, hebbuh?
Zet maar neer
  donderdag 16 december 2004 @ 04:35:48 #45
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_24005306
Doe maar niet, vinden sommige mensjes hier niet zo fijn.
En wie ben ik om daar tegen in te gaan?
Niet omdat ik ze zo respecteer, daar zie ik geen rede voor.
Maar zou getuigen van gebrek aan fatsoen.
  donderdag 16 december 2004 @ 04:40:59 #46
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24005313
quote:
Op donderdag 16 december 2004 04:21 schreef Boomstam het volgende:

[..]

Jij ijlt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 16 december 2004 @ 04:45:09 #47
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_24005320
Waaruit blijkt dat dan?
  donderdag 16 december 2004 @ 04:54:37 #48
106776 Nickthedick
pi_24005329
Omdat je onzin uitkraamt (of wil je beweren dat echt is hoe jij denkt).
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 16 december 2004 @ 04:57:46 #49
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_24005332
Ik zie geen rede waarom dat niet zo zou zijn.
Ik zeg bijvoorbeeld niet dat ik anti-vrouwenemancipatie ben.
Maar in het geval dat geen kind normale natuurlijke moederlijke zorg krijgt ben ik dat wel
  donderdag 16 december 2004 @ 05:11:46 #50
106776 Nickthedick
pi_24005342
Selectief anti-emancipatiebeleid? Hoe wil je dat voor mekaar krijgen?
pi_24005913
Goedemorgen in "Gok hier naar lucida's ware identiteit".
pi_24005943
Het zal wel weer een sneue oppervlakkige kortzichtige dertien-in-dozijne kutkneus zijn. But, aren't we all!
pi_24007199
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bedeolt dat verwijzingen naar dat luuucida en sjuuun elkaar vuistneukende de politieke maat opnemen onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida, hier uit den boze zijn??? .
Kennelijk maken de teksten van sjun een onuitwisbare en vooral diepe indruk op jullie...

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24007231
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:50 schreef Callas het volgende:

[..]

Ik ben wel met de helm op geboren, pas later kwam de jas. .

whehehehehe. .

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24008035
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:30 schreef lucida het volgende:

[..]

[afbeelding]

Je bedeolt dat je, omdat jezelf homosuksueel bent, je dat soort dingen over SCH mag debiteren??? En dat Callas homophoob is??? Dit laatste is kolder niemand wist dat je homoseksueel was, beste luuucida. . Dat elkaar vuistneukend de politieke maat opnemen gebeurt nl. wel vaker in de politieke contreien waar jij je ophoudt, zegt niets...
I´m back.
pi_24008554
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedeolt dat je, omdat jezelf homosuksueel bent, je dat soort dingen over SCH mag debiteren??? En dat Callas homophoob is??? Dit laatste is kolder niemand wist dat je homoseksueel was, beste luuucida. . Dat elkaar vuistneukend de politieke maat opnemen gebeurt nl. wel vaker in de politieke contreien waar jij je ophoudt, zegt niets...
Voel je plots een behoefte jezelf uit de donker bruine materie te wurmen. Wat een zwaktebod. Met de billen bloot. Want als zoals jij beweert sjun een kloontje van lucida is dan lijkt het me niet aannemelijk dat lucida sjun al vuistneukend de politieke maat zou nemen. Wat mijn vermeende homosexualiteit betreft is het een zoveelste vruchteloze poging om achter de ware indentiteit te komen. Natuurlijk zijn jullie het trivialiteitenkabinet van politiek correcte 'fobies' ...

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24008632
ik dacht altijd dat het een gefrustreerd vrouwtje was die ondanks haar leuke uitdagende opleiding voor de kinders moet zorgen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24008760
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedeolt dat je, omdat jezelf homosuksueel bent, je dat soort dingen over SCH mag debiteren???
Ik bedoel dat Callas kennelijk niet weet wat de uitdrukking 'met de helm op geboren' behelst anders zou ze niet zo kleinburgerlijk hebben gereageerd. Trouwens jullie (OllieA, Callas, SCH) reacties hebben sowieso vaak ook iets ongelofelijk truttigs.

Wat betreft mijn toespelingen op homosukselen - om het maar eens in jouw woorden te zeggen - dien je te weten dat ook joden antisemitisch kunnen zijn!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24008785
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:40 schreef lucida het volgende:

[..]

Voel je plots een behoefte jezelf uit de donker bruine materie te wurmen. Wat een zwaktebod. Met de billen bloot. Want als zoals jij beweert sjun een kloontje van lucida is dan lijkt het me niet aannemelijk dat lucida sjun al vuistneukend de politieke maat zou nemen. Wat mijn vermeende homosexualiteit betreft is het een zoveelste vruchteloze poging om achter de ware indentiteit te komen. Natuurlijk zijn jullie het trivialiteitenkabinet van politiek correcte 'fobies' ...

[afbeelding]

Ik geloof niet dat ik ooit beweerd heb dat jij een kloontje van sjuuuneke bent, ô vrije geest luuucida. Sjuuuneke heeft niet de vaardigheid om een andere schrijfwijze te imiteren dan alleen die van hemzelf. Ik heb alleen gezegd dat jij steeds meer jargon overneemt van sjuuuneke, die dit op zijn beurt weer overgenomen heeft van publicisten o.a. op de Gezonde Roker.

Verder bedoelde ik met de verwijzing naar klonen ook niet dat sjuuuneke verantwoordelijk is dus voor jou, Ruijmgaart, Bela én Omara. Nee, jij had Ruijmgaart (kutcoockies voor mijn neus), sjuuuneke parodieert zichzelf in de klonen Bela en Omara (waarmee jij iets stouts opbouwt btw). Dit even ter verheldering en voor de goede orde.

Echter uit jouw reactie op Callas deduceer ik, voor zover dat bij jouw reacties mogelijk is, dat je Callas homophobie toeschrijft. Dit kan alleen maar als jij dus zelf homoseksueel bent. De gedachte zal dan wel zijn dat je vindt dat je als homoseksueel zijnde zulke opmerkingen tegen SCH mag maken als worden geciteerd in Ollie's sig. Of dat zo is, is een tweede (ik denk nl. van niet), maar iig was niemand op de hoogte van je geaardheid.
I´m back.
pi_24009028
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef du_ke het volgende:
ik dacht altijd dat het een gefrustreerd vrouwtje was die ondanks haar leuke uitdagende opleiding voor de kinders moet zorgen .
Ook een tandeloos oud vrouwtje spreekt niet altijd de waarheid!...

het is zoals het is
non-conforming link
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 12:05:37 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24009147
Ik heb altijd de indruk gehad dat Lucida een dochter van wijlen Den Uyl was,
een lieve pittige dame,
veel plezier hebbend in ons uit de tent te lokken, een bijna leeftijdsgenote,
iemand die iig heel veel werk aan posts besteed en veel plezier beleeft in het schofferen van diverse mensen,
zeker als iedereen hapt is het bal.
Bijna een echte FOK!ker dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24009168
quote:
Op donderdag 16 december 2004 08:53 schreef FlyingFox het volgende:
Het zal wel weer een sneue oppervlakkige kortzichtige dertien-in-dozijne kutkneus zijn. But, aren't we all!
No, of course we aren't all.

Dertien stuks passen niet in een dozijn en iedereen is uniek . Dus.
pi_24009207
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:
Ik heb altijd de indruk gehad dat Lucida een dochter van wijlen Den Uyl was,
een lieve pittige dame,
veel plezier hebbend in ons uit de tent te lokken, een bijna leeftijdsgenote,
iemand die iig heel veel werk aan posts besteed en veel plezier beleeft in het schofferen van diverse mensen,
Bijna een echte FOK!ker dus
De waarheid is zoals gewoonlijk heel wat minder sprookjesachtig...
I´m back.
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 12:08:41 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24009228
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef du_ke het volgende:
Nee, dat ben ik
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_24009294
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:06 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

No, of course we aren't all.

Dertien stuks passen niet in een dozijn en iedereen is uniek . Dus.
Wat lief...

(Ben je verdwaalt in ONZ?
. )
I´m back.
pi_24009319
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat lief...

(Ben je verdwaald in ONZ?
. )
Nee hoor, ik vond het gewoon een kortzichtige en oppervlakkige opmerking van FF.
pi_24009336
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:13 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vond het gewoon een kortzichtige en oppervlakkige opmerking van FF.
Akkoord. .
I´m back.
pi_24009371
Mijn kloon, wat doe je
pi_24009374
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik ooit beweerd heb dat jij een kloontje van sjuuuneke bent, ô vrije geest luuucida. Sjuuuneke heeft niet de vaardigheid om een andere schrijfwijze te imiteren dan alleen die van hemzelf. Ik heb alleen gezegd dat jij steeds meer jargon overneemt van sjuuuneke, die dit op zijn beurt weer overgenomen heeft van publicisten o.a. op de Gezonde Roker.

Verder bedoelde ik met de verwijzing naar klonen ook niet dat sjuuuneke verantwoordelijk is dus voor jou, Ruijmgaart, Bela én Omara. Nee, jij had Ruijmgaart (kutcoockies voor mijn neus), sjuuuneke parodieert zichzelf in de klonen Bela en Omara (waarmee jij iets stouts opbouwt btw). Dit even ter verheldering en voor de goede orde.

Echter uit jouw reactie op Callas deduceer ik, voor zover dat bij jouw reacties mogelijk is, dat je Callas homophobie toeschrijft. Dit kan alleen maar als jij dus zelf homoseksueel bent. De gedachte zal dan wel zijn dat je vindt dat je als homoseksueel zijnde zulke opmerkingen tegen SCH mag maken als worden geciteerd in Ollie's sig. Of dat zo is, is een tweede (ik denk nl. van niet), maar iig was niemand op de hoogte van je geaardheid.
Je blijft maar gissen en insinueren. Nochtans beweer je zaken die als een kut op Dirk slaan. Ik hoef toch geen homofoob te zijn om Callas homofobie te verwijten. Uiteraard kun je niet hardmaken dat ik Callas ook daadwerkelijk voor homofoob uitmaak. Die toeschrijvingen komen uit jouw pen...

Wat de kloontjes betreft sla je ook al de plank mis. Ik post slechts al Lucida en wat die halve garen Ruimgaard betreft, zou ik nog niet eens de vaardigheid hebben om me zo basaal uit te drukken. Ik denk dat het met alle respect eerder een kloontje is aangemaakt door jullie om mij in diskrediet te brengen.

Jullie snappen ook wel dat jullie op inhoudelijkheid al lang zijn afgeserveerd, en daarom grijpen jullie naar alle andere middelen om Lucida in een kwaad daglicht te plaatsten: van Hitler tot Bin Laden, van grootinquisiteur tot homo, van rechtsextremist tot vrouwenonderdrukker nou ja noem het hele trivialiteitenkabinet maar verder zelf op.

Nogmaals het kan me allemaal niet deren, het zijn per slot van rekening maar holle begrippen en lege woorden - en bovendien schelden doet geen pijn!...
het is zoals het is
non-conforming link
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 12:17:02 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24009407
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
Mijn kloon, wat doe je
Met de billen bloot

pi_24009459
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Met de billen bloot
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_24009562
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:15 schreef lucida het volgende:

[..]

Je blijft maar gissen.
Naar de beteknis van je texten ja, ofschoon het Nederlands is.
quote:
Nochtans beweer je zaken die als een kut op Dirk staan. Ik hoef toch geen homofoob te zijn om Callas homofobie te verwijten. Uiteraard kun je niet hardmaken dat ik Callas ook daadwerkelijk voor homofoob uitmaak. Die toeschrijvingen komen uit jouw pen...
Nee, ik beweer dat je dus homoseksueel bent, want je beschuldigt Callas ervan homophoob te zijn. Lijkt me ook plausibeler.
quote:
Wat de kloontjes betreft sla je ook al de plank mis. Ik post slechts al Lucida en wat die halve garen Ruimgaard betreft, zou ik nog niet eens de vaardigheid hebben om me zo basaal uit te drukken. Ik denk dat het met alle respect eerder een kloontje is aangemaakt door jullie om mij in diskrediet te brengen.
We hebben het er al over gehad, voor mijn neus maakte je een fout met Ruijmgaart. Niet alleen ik ook Callas (Stali) was daarvan getuige. En nee, ik maak geen gebruik van kloontjes om jou in discrediet te brengen. Dat is niet nodig, dat in discrediet brengen kun je uitstekend zelf doen.
quote:
Jullie snappen ook wel dat jullie op inhoudelijkheid al lang zijn afgeserveerd, en daarom grijpen jullie naar alle ander middelen om Lucida in een kwaad daglicht te plaatsten: van Hitler tot Bin Laden, van grootinquisiteur tot homo, van rechtsextremist tot vrouwenonderdrukker nou ja noem het hele trivialiteitenkabinet maar verder zelf op. Nogmaals het kan me allemaal niet deren, het zijn per slot van rekening maar holle begrippen en lege woorden - en bovendien schelden doet geen pijn!...
In een kwaad daglicht plaatsen??? Het enige dat "wij" doen is jouw texten interpreteren en daaruit voor iedere user de essentie distilleren. Die komt overeen met antisemitisch, anti-links, anti-homoseksueel, anti-democratie, anti-vrouw, pro-lijfstraffen à la sharia en jij noemde dit, hetgeen je dus propageert, ooit: het vooroorlogse Verlichtingsideaal. Ik snap werkelijk niet waarom jij denkt dat "we" alleen een potje ordinair lopen te schelden.
I´m back.
pi_24009574
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Een schizofreen is nooit alleen.
Het Meervoudig Persoonlijkheids Syndroom van de progressieve intellectueel?... Uit het boek; In de naam van de vrouw, de homo en de allochtoon, van Bart Croughs.
quote:
"Een van de moeilijkste problemen waar de progressieve intellectueel mee worstelt, is aan te tonen dat zijn favoriete bevolkingsgroeperingen (vrouwen, homo's, zwarten e.d.) nog steeds onderdrukt werden. Dat dit zo'n groot probleem is, wordt veroorzaakt door het feit dat deze groeperingen al sinds jaar en dag gelijke rechten hebben, en de laatste jaren doorgaans zelfs meer rechten. Maar de progressief, inmiddels gehecht geraakt aan zijn onderdrukten, wil nog geen afstand van ze doen.

Sinds hij niet meer kan wijzen op ongelijke rechten, probeert hij nieuwe maatstaven te ontwerpen die aan moeten tonen dat zijn favorieten nog wel degelijk schandelijk onderdrukt werden. Veel succes hebben deze pogingen tot nog toe niet opgeleverd."
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24009661
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:23 schreef lucida het volgende:

[..]

Het Meervoudig Persoonlijkheids Syndroom van de progressieve intellectueel?... Uit het boek; In de naam van de vrouw, de homo en de allochtoon, van Bart Croughs

"Een van de moeilijkste problemen waar de progressieve intellectueel mee worstelt, is aan te tonen dat zijn favoriete bevolkingsgroeperingen (vrouwen, homo's, zwarten e.d.) nog steeds onderdrukt werden. Dat dit zo'n groot probleem is, wordt veroorzaakt door het feit dat deze groeperingen al sinds jaar en dag gelijke rechten hebben, en de laatste jaren doorgaans zelfs meer rechten. Maar de progressief, inmiddels gehecht geraakt aan zijn onderdrukten, wil nog geen afstand van ze doen.

Sinds hij niet meer kan wijzen op ongelijke rechten, probeert hij nieuwe maatstaven te ontwerpen die aan moeten tonen dat zijn favorieten nog wel degelijk schandelijk onderdrukt werden. Veel succes hebben deze pogingen tot nog toe niet opgeleverd."

Aan dat soort publicisten ontleent sjuuun ook veel van zijn jargon en ideeën idd.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:30:31 #75
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24009707
Lucida is top, r3 en al zijn kloontjes (ollie, callas, thunderbolt etc. etc. etc.) zijn ruk.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24009742
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lucida is top, r3 en al zijn kloontjes (ollie, callas, thunderbolt etc. etc. etc.) zijn ruk.
Je vergeet nu KP en SCH volgens mij...
I´m back.
pi_24009784
hierbij onthul ik de ware identiteit van Lucida !

skip007

[/quote]
pi_24009847
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:34 schreef het_fokschaap het volgende:

skip007
Waarbij zij opgemerkt dat "skip" ontleend is aan de naam van zijn hondje, ik geloof een kruising tussen een poedel en een teckel, en "007" wellicht een snaakse verwijzing betreft naar zijn jeugdvriend James Bond.
.
I´m back.
  donderdag 16 december 2004 @ 12:40:33 #79
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24009912
Ik gok alleen als er iets te winnen valt.
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:41:43 #80
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24009937
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je vergeet nu KP en SCH volgens mij...
Oh sorry. Wie is KP?
pi_24009949
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh sorry. Wie is KP?
Wie is KP??? .

Koekepan natuurlijk...
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:43:13 #82
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24009967
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie is KP??? .

Koekepan natuurlijk...
Oh, maar daar heb ik wel eens om gelachen.
pi_24009979
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh, maar daar heb ik wel eens om gelachen.
Ja en?
I´m back.
pi_24010011
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Naar de beteknis van je texten ja, ofschoon het Nederlands is.
[..]

Nee, ik beweer dat je dus homoseksueel bent, want je beschuldigt Callas ervan homophoob te zijn. Lijkt me ook plausibeler.
Als je mijn posts echt goed had gelezen wist je dat ik mezelf al vaker als een Homo natura heb beschreven zo big deal. Maar dat maakt jouw toeschrijving dat Callas geen homofoob zou zijn niet meer plausibel.
quote:
We hebben het er al over gehad, voor mijn neus maakte je een fout met Ruijmgaart. Niet alleen ik ook Callas (Stali) was daarvan getuige. En nee, ik maak geen gebruik van kloontjes om jou in diskrediet te brengen. Dat is niet nodig, dat in diskrediet brengen kun je uitstekend zelf doen.
Je denkt toch zeker niet dat jij en Callas, alias Stali, Alias T.B.O ook maar een moment geloofwaardig kunnen zijn. Jullie zijn toch gewoon twee handen op een buik. Dat is dud geen objectieve maatstaf va de waarheid, die jullie maar blijven verdraaien...
quote:
In een kwaad daglicht plaatsen??? Het enige dat "wij" doen is jouw texten interpreteren en daaruit voor iedere user de essentie distilleren. Die komt overeen met antisemitisch, anti-links, anti-homoseksueel, anti-democratie, anti-vrouw, pro-lijfstraffen à la sharia en jij noemde dit, hetgeen je dus propageert, ooit: het vooroorlogse Verlichtingsideaal. Ik snap werkelijk niet waarom jij denkt dat "we" alleen een potje ordinair lopen te schelden.
Zijn jullie niet eens een keer gewoon uitgeplakt. Ik bedoel door al die etiketjes zie je de bomen niet meer door het bos. Maar ik snap dat jullie met deze wirwar van begrippen zelf een beetje het spoor zijn bijster geraakt. De begripsverwarring die daardoor ontstaat is dan op zich best wel weer herkenbaar... Ik zou zeggen spiegelen jullie zich gewoon aan de duisternis, en blijf vooral je stinkende best doen anderen in een kwaad daglicht te plaatsen. - het is nou eenmaal onmogelijk voor jullie om over jullie eigen schaduw van het onverwerkte verleden heen te springen. Ik snap dat ook wel.
Ik vind trouwens dat Yvonne wel een aardige gooi deed naar mijn mogelijke identiteit...

het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:46:20 #85
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010023
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja en?
Gewoon. Dat moest je even weten. Verder lach ik jou ook toe.

En uit.

Maar lucida rock en rollt dus gewoon.
pi_24010050
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:34 schreef het_fokschaap het volgende:

skip007
Dat is inderdaad de ware identiteit van Lucida.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:48:33 #87
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010069
Goed, nu we dat weten kunnen we weer aan de sherry.
pi_24010149
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarbij zij opgemerkt dat "skip" ontleend is aan de naam van zijn hondje, ik geloof een kruising tussen een poedel en een teckel, en "007" wellicht een snaakse verwijzing betreft naar zijn jeugdvriend James Bond.
.
Het blijft een mission impossible, maar je probeert het aardig...

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24010187
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:45 schreef lucida het volgende:

[..]

Als je mijn posts echt goed had gelezen wist je dat ik mezelf al vaker als een Homo natura heb beschreven zo big deal.
Okee, je bent naturist oid??? Wat heeft het feit dat jij in je blote kont achter je pc reactionaire praatjes rondstrooit te maken met deze discussie en je geaardheidheid??? Dat zijn vorm-aspecten...
quote:
Maar dat maakt jouw toeschrijving dat Callas geen homofoob zou zijn niet meer plausibel.
Dus omdat jij in je blote kont zit is Callas homophoob...??? .
quote:
Je denkt toch zeker niet dat jij en Callas, alias Stali, Alias T.B.O ook maar een moment geloofwaardig kunnen zijn. Jullie zijn toch gewoon twee handen op een buik. Dat is dud geen objectieve maatstaf va de waarheid, die jullie maar blijven verdraaien...
Nee, foute redenering, maatje. Als je lief en leed met elkaar deelt betekent dit nog niet dat je op ieder punt dezelfde mening deelt. Callas voelt bijv. altijd nogwel respect voor je en is bezorgd als ze je een tijdje niet ziet schuimbekken op Fok!.
quote:
Zijn jullie niet eens een keer gewoon uitgeplakt. Ik bedoel door al die etiketjes zie je de bomen niet meer door het bos. Maar ik snap dat jullie met deze wirwar van begrippen zelf een beetje het spoor zijn bijster geraakt. De begripsverwarring die daardoor ontstaat is dan op zich best wel weer herkenbaar... Ik zou zeggen spiegelen jullie zich gewoon aan de duisternis, en blijf vooral je stinkende best doen anderen in een kwaad daglicht te plaatsen. - het is nou eenmaal onmogelijk voor jullie om over jullie eigen schaduw van het onverwerkte verleden heen te springen. Ik snap dat ook wel.
Ja, zwalk er maar weer omheen luuucida, gij vrije geest.
quote:
Ik vind trouwens dat Yvonne wel een aardige gooi deed naar mijn mogelijke identiteit...
Zoals ik reeds opmerkte de waarheid zal wel weer minder sprookjesachtig zijn...
I´m back.
pi_24010217
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Gewoon. Dat moest je even weten. Verder lach ik jou ook toe.

En uit.

Maar lucida rock en rollt dus gewoon.
Je wilde even je hart uit storten, is dat het???
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:58:34 #91
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010234
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je wilde even je hart uit storten, is dat het???
Ja, mag dat van u?
pi_24010254
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, mag dat van u?
Kan ook in R&P hè. Voordeel is dat je dan ook meteen de mening krijgt van milagro.
.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:01:17 #93
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010294
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan ook in R&P hè. Voordeel is dat je dan ook meteen de mening krijgt van milagro.
.
Dude, dat gaat wat ver, hoewel ik milagro ook erg koester.
pi_24010339
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dude, dat gaat wat ver, hoewel ik milagro ook erg koester.
Waarom gaat dat dan te ver???
I´m back.
pi_24010360
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, je bent naturist oid??? Wat heeft het feit dat jij in je blote kont achter je pc reactionaire praatjes rondstrooit te maken met deze discussie en je geaardheidheid??? Dat zijn vorm-aspecten...
Wat heeft de foto.van een homo met een helm op te maken met de homofobie van Callas???
quote:
Nee, foute redenering, maatje. Als je lief en leed met elkaar deelt betekent dit nog niet dat je op ieder punt dezelfde mening deelt. Callas voelt bijv. altijd nogwel respect voor je
Maak dat maar de kat van OllieA wijs!!!
quote:
Ja, zwalk er maar weer omheen luuucida, gij vrije geest.
Erken dat je geen vat op me krijgt, bespaart je weer een hoop overbodige trivialiteiten en toeschrijvingen.
quote:
Zoals ik reeds opmerkte de waarheid zal wel weer minder sprookjesachtig zijn...
Dat zal zeker voor die fantastiche relatie tussen jou en Callas, alias T.B.O. alias Stali, alias Eidth gelden. Archieiiiii...

het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:05:05 #96
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010368
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom gaat dat dan te ver???
Ik wil niet spreken van een relatie.
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:06:06 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24010377
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:45 schreef lucida het volgende:

...

Ik wist het ,
maar ik lurk verder,
heerlijk leesvoer

pi_24010447
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:04 schreef lucida het volgende:

[..]

Wat heeft de foto.van een homo met een helm op te maken met de homofobie van Callas???
Heb je de text bij die photo gelezen dan??? Lijkt mij dat jij Callas van homophobie beschuldigde, aangezien jij homoseksueel bent. Die vlieger gaat echter niet op aangezien we tot nu toe niet wisten dat jij homoseksueel was.
quote:
Maak dat maar de kat van OllieA wijs!!!
[..]
Laat de kat van Ollie hierbuiten ja, die is zwart.
quote:
Erken dat je geen vat op me krijgt, bespaart je weer een hoop overbodige trivialiteiten en toeschrijvingen.
[..]
Van stonde af aan heb ik vat op je joh.
quote:
Dat zal zeker voor die fantastiche relatie tussen jou en Callas, alias T.B.O. alias Stali, alias Eidth gelden. Archieiiiii...
Ja, leuke vergelijking was dat weer van je hè. Dat meatball met Edith gaat...
.
I´m back.
pi_24010461
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik wist het ,
maar ik lurk verder,
heerlijk leesvoer
Jij zat toch even in een dip? Nou at your service!

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24010482
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik wil niet spreken van een relatie.
Maar je zou wel willen???
I´m back.
pi_24010507
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik wist het ,
maar ik lurk verder,
heerlijk leesvoer
Zeg eh yvonne ik wil niets zeggen hoor, maar je gelooft het toch zelf niet zeker hè...?
I´m back.
pi_24010613
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb je de text bij die photo gelezen dan??? Lijkt mij dat jij Callas van homophobie beschuldigde, aangezien jij homoseksueel bent. Die vlieger gaat echter niet op aangezien we tot nu toe niet wisten dat jij homoseksueel was.
Jonge man, waaruit blijkt voor jou dat Lucida homoseksueel zou zijn. En ook heb je nog niet de homofobie van Callas overtuigend weerlegd.
quote:
Laat de kat van Ollie hierbuiten ja, die is zwart.
Ik kon het niet laten die sneer even te moeten uit te delen.
quote:
Van stonde af aan heb ik vat op je joh.
De pik op mij hebben, zul je bedoelen, maar het geeft niet daar kunnen we tegen...
quote:
..]

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24010772
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:

En, wat vind je van me nieuwe sig, yvonne?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:25:39 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24010859
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zeg eh yvonne ik wil niets zeggen hoor, maar je gelooft het toch zelf niet zeker hè...?
Lieve Ryan, ik zou me werkelijk naar lachen als Lucida idd een semi bekend persoon is, waar we eik in het dagelijks leven veel respect voor hebben

Maar goed,
ik heb een bizar gevoel voor humor

pi_24010891
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:15 schreef lucida het volgende:

[..]

Jonge man, waaruit blijkt voor jou dat Lucida homoseksueel zou zijn.

En ook heb je nog niet de homofobie van Callas overtuigend weerlegd.
[..]
Goed, daar gaat-ie dan (voor de derde x geloof ik): jij beschuldigt Callas (via dat plaatje) van homophobie, omdat zij tegen jou ingaat (neem ik aan). Dit is alleen logisch als jij homoseksueel bent, lijkt me. De weerzin van Callas tegen jou, zou jij dan evt. kunnen duiden als homophobie. Wat op zich niet waar is, want noch Callas noch iemand anders was op de hoogte van je geaardheid en dus is in haar weerzin tegen jou niets maar dan ook niets terug te vinden van homophobie. Verder is het ook niet zo dat iedere weerzin die iemand zou kunnen voelen tegen een user die homoseksueel is per definitie voortkomt uit de geaardheid van die user. Je kunt zo iemand ook vanwege tal van andere redenen weerzinnig vinden.
quote:
Ik kon het niet laten die sneer even te moeten uit te delen.
[..]
Moet ik nu een compliment geven voor je grondigheid???
quote:
De pik op mij hebben, zul je bedoelen, maar het geeft niet daar kunnen we tegen...
[..]
De pik op je??? Jij blijft je uitdrukken in homo-erotische uitdrukkingen hè? Anyway nee ik heb niet MIJN pik op JOU nee.
quote:

In de zin dat het nogal gekunsteld overkomt hè...
I´m back.
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:28:53 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24010946
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
Zo on Ollie, ik had nooit gedacht dat jij mee zou doen aan de hype quotes van users in je sig te zetten,
maar
dat is mijn bescheiden mening.

pi_24010966
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lieve Ryan, ik zou me werkelijk naar lachen als Lucida idd een semi bekend persoon is, waar we eik in het dagelijks leven veel respect voor hebben

Maar goed,
Ja, dat merkte Ollie al op. Stel dat we te maken hebben met Job Cohen. Zulks zou vermakelijk zijn idd, ware het niet dat ik me dan afvraag of Job niet veel betere dingen te doen heeft dan de rabiate reactionair uithangen op een jongerensite. Echter, ik vrees met grote vreze dat een dergelijk scenario wat al te ver bezijden de waarheid zal liggen. Zomaar een ingeving hoor. .
I´m back.
pi_24010995
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:22 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ha, Ollie jij komt me even aflossen??? . Ik ben straks weg tot vanavond...
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:31:12 #109
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011012
Cohen is niet zo slim als lucida. Welk een dunk.
pi_24011017
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
Zo on Ollie, ik had nooit gedacht dat jij mee zou doen aan de hype quotes van users in je sig te zetten,
maar
van wie is die quote in jouw sig ?
pi_24011105
quote:

[..]

Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
maar
Ik dacht dat het een hype was om quotes van Duderina in je sig op te nemen eerlijk gezegd.
I´m back.
pi_24011251
quote:

[..]

Ik heb text only,
-edit-
gelezen.
Eerlijk zeggen?
maar
Maar qua uitspraak kan ie dus wel door de Fokbeugel? Die sig?
Mag ik daaruit concluderen dat wat betreft de moderatie de lat inderdaad wat hoger is gelegd, de laatste weken? Dat er wat meer 'gezegd' mag worden? En zo ja, why?
Ik vind de citaatjes van lucida buiten de fatsoenlijke omgangsvormen vallen. Vandaar ook die sig hè.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:46:26 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24011365
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

van wie is die quote in jouw sig ?

Maar ik ben dan ook een slaafs volger

† In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:47:57 #114
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011394
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef OllieA het volgende:

[..]

Mag ik daaruit concluderen dat wat betreft de moderatie de lat inderdaad wat hoger is gelegd, de laatste weken? Dat er wat meer 'gezegd' mag worden? En zo ja, why?
Ik vind de citaatjes van lucida buiten de fatsoenlijke omgangsvormen vallen. Vandaar ook die sig hè.
En jij maakt er nog eens extra reclame voor?
Doe niet zo hypocriet, kloon van.
pi_24011449
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En jij maakt er nog eens extra reclame voor?
Doe niet zo hypocriet, kloon van.
Reclame is in the eye of the beholder.
Maar ik wist al dat jij op dit soort produkten viel.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:52:20 #116
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011482
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef OllieA het volgende:

[..]

Reclame is in the eye of the beholder.
Maar ik wist al dat jij op dit soort produkten viel.
Oh? Heb ik zo'n sig dan? Nee he?
Jij vindt het maar wat prachtig of zou je anders nog wat andere extreme uitspraken in je sig vermelden?
pi_24011569
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef OllieA het volgende:

[..]

Die sig , die quote van Lucida, is gebaseerd op een passage vh boekje 'De weg van de moslim".
Daar was destijds nogal wat commotie over, velen vonden dat een boekje vol met dergelijke uitlatingen, o.a. dus aan het adres van homo's absoluut niet kon.
SCH daarentegen haalde zijn schouders er over op "Ach, zolang de daad niet bij het woord wordt gevoegd, zie ik het probleem er niet van in, denk je nu echt dat er door dit boekje overal de homo's van het dak gegooid zullen worden" daar kwam zijn reactie zo ongeveer op neer.

Ik zie dus nu niet in waarom jij je namens SCH denkt te moeten druk maken over deze gebruikte quote door een user aan het adres van een user die dus zelf dergelijke uitlatingen geen probleem vond
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24011599
en waarschijnlijk zijn niet alle homo's als SCH
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:59:56 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24011637
Ah, milagro is er, nu hoeft het niet meer naar R&P,
als Mohammed niet naar de berg etc.

† In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:00:51 #120
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011656
Ik heb eerder zo'n idee dat Ollie de Cohen is.
pi_24011677
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Die sig , die quote van Lucida, is gebaseerd op een passage vh boekje 'De weg van de moslim".
Daar was destijds nogal wat commotie over, velen vonden dat een boekje vol met dergelijke uitlatingen, o.a. dus aan het adres van homo's absoluut niet kon.
SCH daarentegen haalde zijn schouders er over op "Ach, zolang de daad niet bij het woord wordt gevoegd, zie ik het probleem er niet van in, denk je nu echt dat er door dit boekje overal de homo's van het dak gegooid zullen worden" daar kwam zijn reactie zo ongeveer op neer.

Ik zie dus nu niet in waarom jij je namens SCH denkt te moeten druk maken over deze gebruikte quote door een user aan het adres van een user die dus zelf dergelijke uitlatingen geen probleem vond
Zo'n topic valt meteen dood hè, als jij je meldt. Waarom ga je niet plaatjes pasten van Mr. Big in dat Satc-topic???
I´m back.
pi_24011712
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb eerder zo'n idee dat Ollie de Cohen is.
hij post op Fok! om de boel bij elkaar te houden
pi_24011713
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:59 schreef yvonne het volgende:
Ah, milagro is er, nu hoeft het niet meer naar R&P,
als Mohammed niet naar de berg etc.
Ja en let nu op Ryan, die onmiddelijk zijn frustraties op mij gaat richten
pi_24011733
Oh kijk eens aan, daar is ie al
pi_24011739
quote:

[..]

Ik spreek hier niet voor SCH, die kan zijn eigen boontjes wel doppen. En ik maak mij dus niet druk namens SCH. Ik maak mij druk names mijzelf.
Ik stoor mij uitermate aan de uitlatingen van lucida. Zo simpel is dat. Ik ben voor een wat fatsoenlijker discours, zonder uitspraken als 'atheïstische jood' als een van de vele in een riedeltje om Cohen te bashen, en 'pisnichten', 'holmaatjes', 'uitgeholde meningen' enzovoorts over homo's die een andere mening dan lucida zijn toegedaan.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24011763
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik spreek hier niet voor SCH, die kan zijn eigen boontjes wel doppen. En ik maak mij dus niet druk namens SCH. Ik maak mij druk names mijzelf.
Ik stoor mij uitermate aan de uitlatingen van lucida. Zo simpel is dat. Ik ben voor een wat fatsoenlijker discours, zonder uitspraken als 'atheïstische jood' als een van de vele in een riedeltje om Cohen te bashen, en 'pisnichten', 'holmaatjes', 'uitgeholde meningen' enzovoorts over homo's die een andere mening dan lucida zijn toegedaan.
't is wat, hè
die joden ook altijd
pi_24011781
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef milagro het volgende:
Oh kijk eens aan, daar is ie al
Okee, u vraagt wij draaien. .
quote:
Ik denk dat je echt niet over veel fantasie behoeft te beschikken om te concluderen dat jijzelf de boel hier de vernieling in aan het draaien bent. Eerst post je een nogal puberale post (zeker voor een vrouw van pre-middelbare leeftijd met een gepaintbrushte avatar van zichzelf) om te melden dat iemand van de cast lesbisch danwel bi is (who gives a dam' of iemand lesbisch is of bi of is dat een hang-up voor jou???), dan geef je smalend aan dat de partner van die castmember niet aan jouw veeleisende smaak voldoet blijkbaar (ook weer even puberaal) en dan geef je aan dat je maar liefst zelf over een partner beschikt (wat ook al zo ongeloofwaardig overkomt) en vervolgens blijkt na een paar posts van mij dat je ook nog hebt lopen liegen dat je groot en lelijk bent over het feit dat je in mekaar gerost bent geweest, alleen maar om een paar punten te behalen in een subforum barstensvol met labiele pubers.
I´m back.
pi_24011788
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ik mag dan arrogant zijn, maar zo aanmatigend, dat haal ik zelfs niet.

Maar het is natuurlijk in deze tijd veel politiek correcter om elkaar op Fok voor rotte vis uit te maken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24011799
En de Pamela Hemelrijk-award voor het jaar 2004 gaat dit jaar natuurlijk, hoe kan het anders, naar milagro. .
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:08:34 #130
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011807
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

pi_24011821
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:06 schreef milagro het volgende:

[..]

't is wat, hè
die joden ook altijd
Zo ken ik je weer. Hoog van de toren blazen, en dan laag eindigen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:09:52 #132
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24011833
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik mag dan arrogant zijn, maar zo aanmatigend, dat haal ik zelfs niet.

Maar het is natuurlijk in deze tijd veel politiek correcter om elkaar op Fok voor rotte vis uit te maken.
Jij doet dat op een geniepige manier door te vissen naar iemand's identiteit. Iets dat tegen de fokregeltjes is, nietwaar?
pi_24011843
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef OllieA het volgende:

combinatie van gebrek aan argumenten en persoonlijke frustraties misschien.
pi_24011864
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, u vraagt wij draaien. .
[..]
Ja lullig, hè dat niemand daar op in ging in dat topic.
Nu hier maar eens proberen?

Wat is dat toch met jou, Ryan, je klikt op mijn naam en dan word je groen van ergenis en probeert dan de aandacht op mij te richten door allerlei negatieve en vooral verzonnen larie te debiteren in de hoop dat je medestanders kweekt, of mij raakt
pi_24011867
Riool laag idd.
I´m back.
pi_24011879
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jij doet dat op een geniepige manier door te vissen naar iemand's identiteit. Iets dat tegen de fokregeltjes is, nietwaar?
Ga buiten spelen joh, als je niet begrijpt waar het hier over gaat. En niet meegaan met moslims en homo's hè, ook al spelen ze nog zo mooi viool.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24011896
quote:

[..]

En SCH had dat zoals gebruikelijk weer erg adequaat opgemerkt
Wat een held
pi_24011903
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef OllieA het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer. Hoog van de toren blazen, en dan laag eindigen.
ach komende uit een semi joods nest mag ik dergelijke grapjes maken, zo werkt dat toch
pi_24011931
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef SCH het volgende:

[..]

En SCH had dat zoals gebruikelijk weer erg adequaat opgemerkt
Wat een held
Idd, en ik weet dan ook zeker dat een dergelijke door Lucida aangehaalde passage jou niet raakt, je bent tenslotte zelf ook geen lieverdje daar waar de discussie fel wordt
pi_24011950
Efin uit met de lol, ben elders. Toedels.
I´m back.
pi_24011959
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef milagro het volgende:

[..]

ach komende uit een semi joods nest mag ik dergelijke grapjes maken, zo werkt dat toch
Van mij mag je hoor. Maar iets inhoudelijker reageren zou wel fijn zijn.
En - ondanks de liefdesrelatie tussen jou en Ryan3 - dit topic gaat over mijn bezwaren bij lucida's manier van posten. Imho.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24011966
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Idd, en ik weet dan ook zeker dat een dergelijke door Lucida aangehaalde passage jou niet raakt, je bent tenslotte zelf ook geen lieverdje daar waar de discussie fel wordt
Welke passage gaat het dan om?

Ik snap die hype rond Lucida niet, ik vind hem een van de matigste users ter rechterzijde en als ie al echt iets is irl dan laat ie daar weinig van blijken.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:18:12 #143
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012010
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ga buiten spelen joh, als je niet begrijpt waar het hier over gaat. En niet meegaan met moslims en homo's hè, ook al spelen ze nog zo mooi viool.
Doe het zelf joh, jij opent zo'n triest bashtopic.
pi_24012043
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Doe het zelf joh, jij opent zo'n triest bashtopic.
Waar jij je kennelijk weer reuze mee vermaakt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24012109
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar goed,
Beste Yvonne,

We moeten de zaak ook niet mooier maken dan hij is. Wat de suggestie betreft dat dit soort lieden, hier op Fok inderdaad wel eens te hoop kunnen lopen tegen de opvattingen van iemand, die ze in 'werkelijkheid' juist zouden toejuichen, zit je dichter bij het vuur dan die zelfde lieden voor waar willen hebben.

Het blijft vermakelijk hoe die lieden,als bilmaatjes (KP, OllieA, Ryan3, Bleusdude, SCH en andere spijtoptanten van de verlichting), telkens maar weer proberen met alles wat ook maar in hun botte hersens opkomt, de beeldvorming naar hun hand te zetten - tot nu toe tamelijk vruchteloos en vooral voorspelbaar simpel.

De TS beschikt over een tragisch gevoel voor humor, alleen wordt hij door zijn galzwarte ironie ernstig belemmerd daar in de praktijk ook de vruchten van te plukken - even zo treurig, daar niet van...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24012116
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Niet reageren op dat ventje joh, die is zo eenzaam.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:24:10 #147
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012159
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nou, nee, niet echt. Ik kom hier vooral kijken om te zien hoe je weer draait en kronkelt.
pi_24012165
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke passage gaat het dan om?

Ik snap die hype rond Lucida niet, ik vind hem een van de matigste users ter rechterzijde en als ie al echt iets is irl dan laat ie daar weinig van blijken.
Is er een hype rond Lucida dan?
Als die er is, dan wordt hij zo te zien hier vooral door haar/zijn tegenstanders gecreëerd.
Dat is wel weer grappig
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:24:41 #149
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012171
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet reageren op dat ventje joh, die is zo eenzaam.
Kijk eens wat vaker in de spiegel.
pi_24012174
De TS heeft tenminste humor, dat kun je van de nieuwe nazi's hier niet zeggen.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:25:21 #151
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012187
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:24 schreef SCH het volgende:
Ah, ga je het nu weer eens over die boeg gooien, Volkert?
pi_24012222
quote:
oe, riool laag !

pi_24012235
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ah, ga je het nu weer eens over die boeg gooien, Volkert?
Wie het schoentje past, gij dolende ziel.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:28:57 #154
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012279
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie het schoentje past, gij dolende ziel.
Hahahahaha. Kijk nou toch weer. Je probeert het weer een SCH-topic te laten verworden. Het gaat hier om de zure Ollie die de intelligente lucida probeert onder te kotsen. Jouw hok is onder, waar het donker is.
pi_24012297
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hahahahaha. Kijk nou toch weer. Je probeert het weer een SCH-topic te laten verworden. Het gaat hier om de zure Ollie die de intelligente lucida probeert onder te kotsen. Jouw hok is onder, waar het donker is.
Grappig hoe vaak de nieuwe nazi's over homoseksualiteit beginnen, dat klopt aardig met de studies daarover.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:30:54 #156
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012324
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig hoe vaak de nieuwe nazi's over homoseksualiteit beginnen, dat klopt aardig met de studies daarover.
Nee, jij zei het nu al 1 keer.
pi_24012499
quote:

[..]

Alleen wil dat nog niet zo goed tot die botte hersens van OllieA doordringen, he?!... Hij is een meester in het verdraaien, verfraaien of beter weglaten van de juiste context. Op die manier kan hij nog wat ongenoegens en verwarring zaaien, al naar gelang zijn afgestompte voorstellingwereldje het hem toelaat.

Ik meen dat jij daarentegen zeer zuiver de juiste context aanhaalt, en bovendien zeer goed verwoordt op welke idiosyncratische wijze OllieA daar vervolgens de plank mee misslaat... Dat iemand als Ryan3 daar vervolgens dan als een domme gans, achteloos achteraan waggelt is even zo voorspelbaar als simpel...

Ach, Yvonne heeft gelijk. Ik heb een dikke huid en onderhuids staat deze topic inderdaad vol van nauwelijks verholen humor!... Ryan3, de zelfspot is mijn geheim wapen waarmee ik al het nietige, geniepige en vuige geschimp in een klap van mij wegblaas.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24012659
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef het_fokschaap het volgende:
en waarschijnlijk zijn niet alle homo's als SCH
Ach, wat moet het toch een verheven, ja zelfs geheven gewaarwording zijn, als het gevoel voor de juiste distantie je niet in de steek laat.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24012748
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo'n topic valt meteen dood hè, als jij je meldt. Waarom ga je niet plaatjes pasten van Mr. Big in dat Satc-topic???
Ach, wat laat jij je weer opzichtig in de kaart kijken. En wat val je daarbij als goedkope intrigant door de mand...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24012828
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef lucida het volgende:

Het blijft vermakelijk hoe die lieden,als bilmaatjes (KP, OllieA, Ryan3, Bleusdude, SCH en andere spijtoptanten van de verlichting), telkens maar weer proberen met alles wat ook maar in hun botte hersens opkomt, de beeldvorming naar hun hand te zetten - tot nu toe tamelijk vruchteloos en vooral voorspelbaar simpel.
Lucida, wat zijn dan mijn verkeerde ideeën over jouw persoon ?
Quotes+bron graag...
  donderdag 16 december 2004 @ 14:53:44 #161
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24012842
Ze zouden een televisieserie moeten maken van draadjes als deze
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24013409
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef OllieA het volgende:

[..]

Het is prima dat de TS - die naïeve fatsoensrakker - het ijle draadje van zijn OP tracht vast te houden, maar hij moet wel opletten dat hij daarbij niet al te zeer verstrikt raakt in zijn braafburgerlijke al te braafburgerlijke rechtlijnigheid.
De TS heeft toch wel de neiging zich nog roomser dan de paus voor te doen, vooral op momenten waarop hij de rationaliteit laat varen en zich door emoties laat overmannen... M.a.w. de TS schakelt steevast over op de strategie van 'sentimentalisering', wanneer hij inmiddels weer eens te emotioneel bij een onderwerp betrokken is geraakt (zie ook Theodoor Holman in zake Brinkhorst)...

Dat zegt ook tevens iets over het (mogelijke) belang dat wij aan de morele "pruillippergheid" van de OP moeten verlenen.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24013752
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24013779
quote:
Dat is nou echt zo'n F-side uitspraak. Holle bolle hooligandomheid leve de lol...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24013893
quote:

We moeten de zaak ook niet mooier maken dan hij is. Wat de suggestie betreft dat dit soort lieden, hier op Fok inderdaad wel eens te hoop kunnen lopen tegen de opvattingen van iemand, die ze in 'werkelijkheid' juist zouden toejuichen, zit je dichter bij het vuur dan die zelfde lieden voor waar willen hebben.
Kijk, en dit is natuurlijk de kern van de zaak.
Dat jij je wenst te verdedigen tegen abjecte citaten van jouw hand met het saaie refrein dat ze uit hun context zijn gerukt, dat is suf, maar menselijk. Je kan niet veel anders. Je bent immers niet grootmoedig genoeg om te zeggen dat je de grenzen van het fatsoen wel eens te buiten gaat.

Maar dat je dan ook nog een poging doet je te verdedigen door mee te delen dat je in het echie zo'n hoogstaand mens bent, wiens opvattingen wij zouden toejuichen is natuurlijk te stupide voor woorden.
In die zin is dit inderdaad een bash-topic, omdat dit de kern van de zaak is: ik doe inderdaad een poging om jouw stupide manier van argumenteren aan de kaak te stellen.
Verder mag je me zure kloon en naïeve fatsoensrakker etc noemen zoveel je wilt. Schelden doet in het algemeen wel zeer, maar in jouw geval hecht ik er geen waarde aan.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24014263
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:15 schreef lucida het volgende:

[..]

Het is prima dat de TS - die naïeve fatsoensrakker - het ijle draadje van zijn OP tracht vast te houden, maar hij moet wel opletten dat hij daarbij niet al te zeer verstrikt raakt in zijn braafburgerlijke al te braafburgerlijke rechtlijnigheid.
De TS heeft toch wel de neiging zich nog roomser dan de paus voor te doen, vooral op momenten waarop hij de rationaliteit laat varen en zich door emoties laat overmannen... M.a.w. de TS schakelt steevast over op de strategie van 'sentimentalisering', wanneer hij inmiddels weer eens te emotioneel bij een onderwerp betrokken is geraakt (zie ook Theodoor Holman in zake Brinkhorst)...

Dat zegt ook tevens iets over het (mogelijke) belang dat wij aan de morele "pruillippergheid" van de OP moeten verlenen.
Ik krijg bij het lezen van dit topic enigszins het gevoel dat de enige persoon die zich verheven voelt (bron: quote in OP) boven de rest een zekere lucida is.

Maargoed, dit is onzin, dus al de posts van deze user zijn allemaal licht verteerbaar, misschien zelfs grappig, bedoeld
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_24014441
Zeg Lucida,

Je suggereert dat ik aan onterechte negatieve beeldvorming heb gedaan over jouw persoon.
Geef eens voorbeelden...
Ik zou niet weten wanneer dan..maar misschien weet jij het nog wel.?
pi_24014931
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:36 schreef OllieA het volgende:

[..]

Kijk, en dit is natuurlijk de kern van de zaak.
Mooi staaltje retoriek
quote:
Dat jij je wenst te verdedigen tegen abjecte citaten van jouw hand met het saaie refrein dat ze uit hun context zijn gerukt, dat is suf, maar menselijk.
OllieA je gaat met het betoog te zeer van je eigen abstractieniveau uit. In de grond van de zaak is jouw persoonlijke afkeer, slechts een tamelijk subjectief gegeven. Ik weet welhaast zeker als je mijn citaten in de juiste context citeert ik daar aanspreekbaar op ben. En dat heeft er natuurlijk niets mee te maken dat ik mezelf te groot zou vinden, om in het geval van een misplaatste of mogelijk (onnodig) kwetsende uitspraak excuses aan te bieden.
quote:
Maar dat je dan ook nog een poging doet je te verdedigen door mee te delen dat je in het echie zo'n hoogstaand mens bent
Dat is een persoonlijke interpretatie ik neem dit soort woorden t.a.v. mijn eigen persoontje niet in de mond. Een ander zou het wellicht een valselijk toeschrijving noemen, met de bedoeling het debat oneigenlijk te beïnvloeden...
quote:
wiens opvattingen wij zouden toejuichen is natuurlijk te stupide voor woorden.
Je ziet spoken. Nergens wordt van jou verwacht - ongeacht of je dat überhaupt wel zou kunnen - mijn opvattingen toe te juichen. Ik kan me niet herinneren dat ik mensen vraag om lof. In tegendeel als je mijn posts minder vooringenomen zou lezen, zou je moeten weten dat ik juist de overdreven lof die mij wordt toegezwaaid - ongeacht door wie - in beginsel weer van mij werp.
quote:
In die zin is dit inderdaad een bash-topic, omdat dit de kern van de zaak is: ik doe inderdaad een poging om jouw stupide manier van argumenteren aan de kaak te stellen.
OllieA onthoud een ding, niet jij zit in het beklaagdenbankje, niet jij hoeft je als slachtoffer te voelen,en je hoeft jezelf niet in de verdediging gedrongen te voelen; als jij vindt dat jij moet bashen dan moet jij dat, in alle vrijheid van geweten, kunnen doen. Mijn zegen heb je...
quote:
Verder mag je me zure kloon en naïeve fatsoensrakker etc noemen zoveel je wilt. Schelden doet in het algemeen wel zeer, maar in jouw geval hecht ik er geen waarde aan.
Sterk argument om in feite het tegendeel te beweren. [quote]

[ Bericht 1% gewijzigd door lucida op 16-12-2004 16:58:23 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24015684
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:57 schreef Bluesdude het volgende:
Zeg Lucida,

Je suggereert dat ik aan onterechte negatieve beeldvorming heb gedaan over jouw persoon.
Geef eens voorbeelden...
Ik zou niet weten wanneer dan..maar misschien weet jij het nog wel.?
Beste Bluesdude,

Ik ben te voorbarig geweest in het specifiek noemen van jouw naam - hoogstwaarschijnlijk had ik Lord Vetrenaire in mijn gedachte - maar hoe dan ook ik verontschuldig mij voor al het ongemak dat deze onbewuste verwisseling van entiteiten bij jou kan hebben veroorzaakt...

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24015832
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef lucida het volgende:

Ik weet welhaast zeker als je mijn citaten in de juiste context citeert ik daar aanspreekbaar op ben. En dat heeft er natuurlijk niets mee te maken dat ik mezelf te groot zou vinden, om in het geval van een misplaatste of mogelijk (onnodig) kwetsende uitspraak excuses aan te bieden.
Begin deze dan maar eens uit te leggen als niet onfatsoenlijk en behorende bij de normale discours. En ik heb er nog wel meer.
quote:

[..]

Makkelijk praten als je jouw leven doorbrengt in 'dark rooms' alwaar je jezelf van alle goede zeden hebt laten uitwonen!... Je behoort gewoon bij de meest fundamentalistische poot van de multiculturele religie...

bron: Christenen kwaad op Madame Tussaud
Een treffend voorbeeld van jouw hoogstaande manier van je op het forum voortbewegen, imho.
quote:
Dat is een persoonlijke interpretatie ik neem dit soort woorden t.a.v. mijn eigen persoontje niet in de mond. Een ander zou het wellicht een valselijk toeschrijving noemen, met de bedoeling het debat oneigenlijk te beïnvloeden...
sjun, waarschijnlijk, of bela. Het zou maar zo kunnen. Die vinden dat een fijn riedeltje wanneer ze het even niet meer weten.

quote:
Je ziet spoken. Nergens wordt van jou verwacht - ongeacht of je dat überhaupt wel zou kunnen - mijn opvattingen toe te juichen.
Snap je nou echt niet wat je zelf post?:
quote:

Wat de suggestie betreft dat dit soort lieden, hier op Fok inderdaad wel eens te hoop kunnen lopen tegen de opvattingen van iemand, die ze in 'werkelijkheid' juist zouden toejuichen, zit je dichter bij het vuur dan die zelfde lieden voor waar willen hebben.
Bedoelde je daar niet mee, dat wij je zouden toejuichen als we wisten hoe goed jij in het echie was?
quote:
OllieA onthoud een ding, niet jij zit in het beklaagdenbankje
Dat wist ik al hoor. Jij daarentegen zit er wel in.
quote:
Sterk argument om in feite het tegendeel te beweren.
Umwertung aller werten, vrij naar lucida.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24018415
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:52 schreef lucida het volgende:

[..]

Beste Bluesdude,

Ik ben te voorbarig geweest in het specifiek noemen van jouw naam - hoogstwaarschijnlijk had ik Lord Vetrenaire in mijn gedachte - maar hoe dan ook ik verontschuldig mij voor al het ongemak dat deze onbewuste verwisseling van entiteiten bij jou kan hebben veroorzaakt...

okeee...klasse van je..
pi_24019919
Ik vind het vooral zo hartveroverend dat lucida zelf het meest sublieme voorbeeld is van hetgene waartegen hij ageert.
quote:
Maar nogmaals van het soort triviale bespiegelingen waarmee jij en jouw maatje Ryan3 het niveau opkrikken raak ik niet onder de indruk. Jullie zullen toch echt wat dieper moeten wroeten en dat geldt terloops ook voor die brave borst Callas... Ik zou zeggen doen jullie nou eens beiden je stinkende best en kom eens echt met scherpe analyses.
!

En nu gaat hij mij paternaliseren in dat onbeholpen proza van de autodidact.
  donderdag 16 december 2004 @ 20:42:02 #173
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24020677
Jaja, die lucida is me er eentje!
...dass wir fliegen.
pi_24021120
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:59 schreef OllieA het volgende:

Umwertung aller werten, vrij naar lucida.
OllieA in feite vind ik je verweer ondermaats. Ik snap niet waarom jij meent in de schoenen van SCH te moeten gaan staan. Als hij zich door mijn rake typeringen beledigd voelt - typeringen waar ik trouwens nog steeds achter sta, net zoals het sig. dat je van mij 'draagt' - kan hij toch persoonlijk een klacht indienen; ik bedoel daar heeft hij jou toch niet voor nodig - want dat maakt het verweer alleen nog maar zwakker.

Waar het om gaat is dat je
1. de context niet volledig weergeeft
2. jij de scheiding niet ziet tussen ironie en humor

Je kunt dan nog wel honderd bash-topics starten, maar als jij zelf niet over een zekere intellectuele integriteit beschikt, blijven al die topics steken in subjectieve toeschrijvingen en persoonlijk geschimp en vervloekend getoeter.

Jouw fatsoenswaarden zijn de mijne niet, leer daar maar mee te leven. In de bewoordingen waarmee jij mij vervolgens - tamelijke dubbelhartigheid - de maat neemt herken ik me niet. Jouw preekjes neigen naar stemmingmakerij en sentimentalisering van de discussie, en ademen bovendien de wat rancuneuze geest van een morele scherprechter of beter onverzadigbare Henker-Gott...

In zulke vruchteloze discussies hunker ik nog wel eens naar de aanwezigheid van Rereformed, want daar was wel sprake van een wederzijdse behoefte om op grond van argumenten persoonlijke (of theoretische) tegenstellingen te overwinnen. En waarmee je ook zonder de overdadige toepassing van sentimentele affecten een goed gesprek kon voeren, omdat hij wel beschikte over een gedeeld referentiekader m.b.t. integriteit en intellectuele omgangsvormen. Rereformed dus, die als een geoefend lezer wel op onbevangen wijze tussen de regels door wist te lezen, en die niet te beroerd was eerst te vragen i.p.v. meteen met het 'Henkers-oordeel' klaar te staan.

Maar voor iemand die zo'n weerzin koestert, voor iemand ook die beweert niets interessants aan Lucida's teksten te vinden, maak jij er opvallend veel woorden aan vuil. De extreme idiosyncrasie waarmee je mijn teksten van kritiek voorziet, is sprekend voor de geniepige bewondering die je eigenlijk koestert - alleen durf je er kennelijk niet voor uit te komen, omdat je anders denkt dat je billenmaatje Ryan3 dat wel eens zou betreuren. Immers dan staat hij zowat alleen in zijn strijd tegen ‘de Grote Immoralist’... Maar ook Ryan3 koestert in het geniep een zekere bewondering of beter intellectuele jaloezie voor Lucida - omdat hij weet dat hij niet tegen hem is opgewassen.

Het blijven wankelmoedigen der geest (lees: spijtoptanten van de Verlichting) die (s)linkse snuiters...

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 16-12-2004 21:32:27 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24021322
Sodemieters Lucida, je bakt ze weer bruin!

Ryan komt om 23.30 uit zijn werk, ik ga alvast mais poffen.
Wolla Billa Halala.
pi_24021407
* het_fokschaap haalt zak chips !
pi_24021414
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:

Het blijven wankelmoedigen der geest (lees: spijtoptanten van de Verlichting) die (s)linkse snuiters...
Heel fijn, en nu nog even die post die ik had geciteerd
quote:

[..]

van de juiste annotatie voorzien, zodat we allemaal begrijpen dat het geen vuilspuiterij is.
Zet het es even in de context zoals je die bedoeld had, en geef de fijnzinnige ironie en humor ervan aan.
Dat moet voor een erudiete en doordachte poster als jij toch niet zo moeilijk zijn?

Je kan natuurlijk ook afwachten of milagro nog even langskomt, zodat je je achter haar kan verstoppen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24021439
Eigenlijk bedoel je dat je Ollie niet zo heel aardig vindt, toch?
  donderdag 16 december 2004 @ 21:17:32 #179
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24021588
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef Gellius het volgende:
Jawel,
maar een lucida die met lege handen staat is natuurlijk ook geen gezicht.
...dass wir fliegen.
pi_24021790
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het vooral zo hartveroverend dat lucida zelf het meest sublieme voorbeeld is van hetgene waartegen hij ageert.
[..]

!

En nu gaat hij mij paternaliseren in dat onbeholpen proza van de autodidact.
In een woord subliem. Vertel eens waarom moet jij vrezen dat ik jou vaderlijk zal toespreken - heb je soms een slecht geweten?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24021857
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

Heel fijn, en nu nog even die post die ik had geciteerd
[..]

van de juiste annotatie voorzien, zodat we allemaal begrijpen dat het geen vuilspuiterij is.
Zet het es even in de context zoals je die bedoeld had, en geef de fijnzinnige ironie en humor ervan aan.
Dat moet voor een erudiete en doordachte poster als jij toch niet zo moeilijk zijn?

Je kan natuurlijk ook afwachten of milagro nog even langskomt, zodat je je achter haar kan verstoppen.
Begrijp jij dan niet dat er gewoon staat wat er staat, en dat jij - met alle bijbedoelingen die jou ter beschikking staan - dit vervolgens mag interpreteren zoals jij dat wilt?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24021976
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:27 schreef lucida het volgende:

[..]

Begrijp jij dan niet dat er gewoon staat wat er staat, en dat jij - met alle bijbedoelingen die jou ter beschikking staan - dit vervolgens mag interpreteren zoals jij dat wilt?
Oké, dus context en fijne ironie doen er niet toe.
Dat geconstateerd hebbende, interpreteer ik het als vuilspuiterij en onbeschaafd discussiëren.

En vervolgens constateer ik dat jouw gesputter dat jij in het echie toejuichenswaard bent, niet relevant is tov je vuilspuiterij op het forum. Kun je je daar ook in vinden?
Dan zijn we klaar.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24022076
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef Gellius het volgende:
Op zich heeft lucida daar wel een punt, trouwens.
Want in het echt ben ik bepaald niet het beminnelijke forumpersonage waar eenieder zo dol op is. In het echt, je moest eens weten hoe erg ik in het echt ben! Ik kan en mag het niet zeggen. Vooral niet in deze tijd, natuurlijk.

Maar zo gaan we wel offtopic, natuurlijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24022277
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:37 schreef OllieA het volgende:

Want in het echt ben ik bepaald niet het beminnelijke forumpersonage waar eenieder zo dol op is. In het echt, je moest eens weten hoe erg ik in het echt ben! Ik kan en mag het niet zeggen.
in het echt ben je meer een Bul Super ?
pi_24022334
Lucida is een vrouw, en dochter van een oud-verzetstrijder.

pi_24022451
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:47 schreef Nuoro het volgende:
Lucida is een vrouw, en dochter van een oud-verzetstrijder.

Lucy Schaft ?
pi_24022504
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:51 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Lucy Schaft ?

of Lucretia...
pi_24022526
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Sickbock, vrees ik.
wat heb jij toch met die smiley, fokschaap. Dat huilende en lachende bekje, wat doet dat steeds in je posts?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24022592
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef OllieA het volgende:

[..]

Sickbock, vrees ik.
wat heb jij toch met die smiley, fokschaap. Dat huilende en lachende bekje, wat doet dat steeds in je posts?
komt door IRC #WFL, is ChOas mee begonnen daar. werkt aanstekelijk.
pi_24022961
gaan we nu pas verder als Ryan3 terug is ?
ik moet zo slapen. morgen vroeg op...

nou ja, lees het morgen wel
pi_24023061
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:10 schreef het_fokschaap het volgende:
gaan we nu pas verder als Ryan3 terug is ?
ik moet zo slapen. morgen vroeg op...

nou ja, lees het morgen wel
Tja, lucida is ervandoor...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24023158
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:32 schreef OllieA het volgende:

[..]

Oké, dus context en fijne ironie doen er niet toe.
Je snapt natuurlijk ook wel OllieA dat de (juiste) context én een dosis gezonde zelfspot (of zoals jij wilt, ironie) er wel degelijk toe doen.
quote:
Dat geconstateerd hebbende, interpreteer ik het als vuilspuiterij en onbeschaafd discussiëren.
Je bent wel erg 'eager' om je geschonden blazoen schoon te poetsen.
quote:
En vervolgens constateer ik dat jouw gesputter dat jij in het echie toejuichenswaard bent, niet relevant is tov je vuilspuiterij op het forum. Kun je je daar ook in vinden?
Dan zijn we klaar.
OllieA, wat ben je toch ook een "zuur pruillipje”...

De voorbarige conclusie in jouw bovenstaande tekst komt natuurlijk geheel voor jouw rekening. Ik kan jou niet beletten de morele spuit elf op dit forum uit te hangen. Alleen ik laat me niet hinderen door jouw politiek correcte overgevoeligheden, ik blijf er - even zo vrolijk - op losposten. Soms pakt dat wat minder, en soms pakt dat wat meer bevallig uit - daar zul je het toch mee moeten doen...

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24023263
Ga hier nu niet de Oscar Wilde van Fok! uithangen, Lucida. Zo welbespraakt ben je niet.
Wolla Billa Halala.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 22:22:58 #194
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24023338
Jezus, de jaloersheid druipt er vanaf.
pi_24023434
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jezus, de jaloersheid druipt er vanaf.
Jij snapt het dus niet he?
Wolla Billa Halala.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 22:26:39 #196
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24023467
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:25 schreef Callas het volgende:

[..]

Jij snapt het dus niet he?
Ik begrijp het heel goed.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:28:39 #197
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24023531
Volgens mij ben je het al een tijdje...
...dass wir fliegen.
pi_24023556
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:17 schreef lucida het volgende:

[..]

Je snapt natuurlijk ook wel OllieA dat de (juiste) context én een dosis gezonde zelfspot (of zoals jij wilt, ironie) er wel degelijk toe doen.
Nou, wees dan eens consequent en geef de context aan van je vuilspuiterij. En waar em de fijnzinnige ironie zit. Ik zie het nog steeds niet. Terwijl ik zo mijn best doe.
quote:
Je bent wel erg 'eager' om je geschonden blazoen schoon te poetsen.
Welk geschonden blazoen? Niet zomaar wat roepen zonder het te onderbouwen hoor! Geef es aan waar ik mijn blazoen schendt?
quote:
OllieA, wat ben je toch ook een "zuur pruillipje”...
Oe, ja, naar hè.
quote:
De voorbarige conclusie in jouw bovenstaande tekst komt natuurlijk geheel voor jouw rekening.
Dat spreekt vanzelf.
quote:
Ik kan jou niet beletten de morele spuit elf op dit forum uit te hangen. Alleen ik laat me niet hinderen door jouw politiek correcte overgevoeligheden, ik blijf er - even zo vrolijk - op losposten. Soms pakt dat wat minder, en soms pakt dat wat meer bevallig uit - daar zul je het toch mee moeten doen...
Even zo vrolijk is het treurig.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24023565
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24023606
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij ben je het al een tijdje...
Inderdaad. Hij zou z'n nick es moeten updaten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 16 december 2004 @ 22:34:31 #201
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24023696
Ik ben benieuwd naar het volgende plaatje van lucida...
...dass wir fliegen.
pi_24023925
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:29 schreef OllieA het volgende:
Geef es aan waar ik mijn blazoen schendt?
Nou, hier bijvoorbeeld. Sorry...
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_24023945
In afwachting van lucida's volgende plaatje, even een tussenplaatje:

Nietzsche was toen nog jong, moet je maar rekenen. Hij had nog geen geld voor een zweepje.

Die zijn trouwens nog aardig duur, heb ik me laatst door een aardige mevrouw in de sexshop laten vertellen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24023998
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat lief...

(Ben je verdwaalt in ONZ?
. )
Een spelfout door Ryan3!
pi_24024035
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:43 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Nou, hier bijvoorbeeld. Sorry...
Dat is inderdaad onvergeeflijk, batuwu.
Godferdegodfer. En laatst schreef ik ligt, terwijl het licht moest zijn. Het vergt toch wel wat van een mens, dat posten op Fok. Alzheimer is er niks bij.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24024043
*rits alvast opendoet*
pi_24024160
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:21 schreef Callas het volgende:
Ga hier nu niet de Oscar Wilde van Fok! uithangen, Lucida. Zo welbespraakt ben je niet.

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24024236
Zinloze vetes, ex-#filosofen, stupide plaatjes, spelfouten alom, zodiakk met zijn broek op zijn enkels. Gezellig!
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:56:10 #209
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24024248
Ik had gehoopt op een verrassend plaatje.
...dass wir fliegen.
pi_24024253
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:07 schreef Ryan3 het volgende:

De waarheid is zoals gewoonlijk heel wat minder sprookjesachtig...
"Hitler in Fairyland"

of, Alice in Wonderland?...

[ Bericht 5% gewijzigd door lucida op 16-12-2004 23:02:07 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24024418
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:55 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Zinloze vetes, ex-#filosofen, stupide plaatjes, spelfouten alom, zodiakk met zijn broek op zijn enkels. Gezellig!
Kijk, daar doe ik het nou allemaal voor hè.
Om zodiakk z'n broek te laten zakken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 16 december 2004 @ 23:03:45 #212
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24024472
Vooralsnog heeft ie slechts z'n rits opengemaakt...
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:14:58 #213
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24024783
Ollie maakt grapjes. Aandoenlijk. Morgen weer geveinsde verontwaardiging in de entiteit R3?
  donderdag 16 december 2004 @ 23:17:59 #214
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24024850
Nee!

Jij blij, ik blij.
En morgen zien we wel weer verder...
...dass wir fliegen.
pi_24025013
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ollie maakt grapjes. Aandoenlijk. Morgen weer geveinsde verontwaardiging in de entiteit R3?
Onderbouw het 'geveinsde' even, vent. Anders ga je qua toeschrijvingen en ressentimentaliserende belichtingen in deze draad te veel op lucida lijken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:28:02 #216
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24025132
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:23 schreef OllieA het volgende:

[..]

Onderbouw het 'geveinsde' even, vent. Anders ga je qua toeschrijvingen en ressentimentaliserende belichtingen in deze draad te veel op lucida lijken.
hahahaha, dat "vent" doet het 'm. Jij valt zwaar door de mand. Ziedaar de verklaring voor "geveinsd".
pi_24025241
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

hahahaha, dat "vent" doet het 'm. Jij valt zwaar door de mand. Ziedaar de verklaring voor "geveinsd".
Oké, je krijgt een tien voor je poging en een nul voor de onderbouwing. En nu: neusje vegen, rolschaatjes onder en buiten spelen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:34:54 #218
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24025326
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:31 schreef OllieA het volgende:

[..]

Oké, je krijgt een tien voor je poging en een nul voor de onderbouwing. En nu: neusje vegen, rolschaatjes onder en buiten spelen.
Marcel van Dam: Hou je bek!
Jurkje weer aan, pruikje op en betalen, ouwe snoepreus.
  donderdag 16 december 2004 @ 23:35:20 #219
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24025350
Oh jee, zelfs de zonnebril wordt overgenomen, zie ik.
Wie weet en ligt ( -da's licht voor jou, Ollie- ) het antwoord in de gek opgesloten.
...dass wir fliegen.
pi_24025704
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:

Maar voor iemand die zo'n weerzin koestert, voor iemand ook die beweert niets interessants aan Lucida's teksten te vinden, maak jij er opvallend veel woorden aan vuil. De extreme idiosyncrasie waarmee je mijn teksten van kritiek voorziet, is sprekend voor de geniepige bewondering die je eigenlijk koestert - alleen durf je er kennelijk niet voor uit te komen, omdat je anders denkt dat je billenmaatje Ryan3 dat wel eens zou betreuren. Immers dan staat hij zowat alleen in zijn strijd tegen ‘de Grote Immoralist’... Maar ook Ryan3 koestert in het geniep een zekere bewondering of beter intellectuele jaloezie voor Lucida - omdat hij weet dat hij niet tegen hem is opgewassen.

Dus jij denkt dat wij een soort reverse-psychology bezigen, ô waarlijk Vrije Geest. Dat wij in werkelijkheid in katzwijm liggen bij iedere syllabel die van jou het levenslicht ziet op Fok!, maar niet durven erkennen dat we in jou onze meester (op welk gebied trouwens???) hebben getroffen? Reserve-psychology, mijn beste, tref je bij voorkeur aan onder 16-jarige pubers die nog niet hun genegenheid openlijk durven te uiten in angst voor afwijzing en dus bedremmeld melden dat ze hun object d'amour maar een afgrijselijk wezen vinden. Ik ben dit stadium reeds lange voorbij. Als ik iemand aardig vind dan zeg ik dat gewoon (zie Callas . en daarvoor fatima ), als ik de schurft aan iemand heb dan zeg ik dat ook gewoon. Maw als ik zeg dat ik jou om wat voor reden dan ook een verachtelijk individu vind, dat je niet kunt schrijven, dat je een beroerd soort humor erop nahoudt en dat die door je rechtsextremistische vriendje aaaahikwordgek veel geroemde eruditie uit kippenstront bestaat dan is dat niet uit een soort stiekeme aanbidding of om mijn jaloezie mbt tot jouw entiteit te verbloemen. Als ik dat zeg dan kun je ervan uitgaan dat ik dat ook vind. Dit geldt bijv. ook tav een user als milagro btw. Sommige users, inclusief Ollie merk ik en ook milagro zelf geloof ik, zien de stekeligheden die ik wel eens tentoonspreid in haar directe aanwezigheid aan voor een twisted soort van affectie. Ook dit, vrienden, kan niet verder bezijden de waarheid zitten. Dus helaas, waarachtig Vrije Geest, je analyse getuigt van een tergend beperkt abstractie niveau.

Verder nog het volgende. Je doet telkenmale weer voorkomen alsof Ollie en ik, om nogmaals op jouw abstractie niveau te blijven, "holmaatjes" van elkaar zijn. Voor gewone mensen: dat we door dik en dun op 1 lijn zitten. Misschien moet ik je teleurstellen maar de verhouding tussen Ollie en mij hoeft niet het minste zuchtje wind te verdragen of we zijn weer de gezworen vijanden van elkaar die wij tijdenlang waren. Jarenlang hebben wij elkaar bijkans de ogen uitkrabbend over dit forum gedoold en dat hij toevallig mijn weerzin tegen jou deelt is dus puur toeval...
I´m back.
pi_24025744
Ik hoop dat het Pim Fortuyn is!!
"Ik heb niks tegen de Islam..Ik heb wat tegen de úitwas van de Islam!"
pi_24025752
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:23 schreef OllieA het volgende:

[..]

Jouw betoog lijkt werkelijk nergens op, maar ja zo kennen we je nu eenmaal. Ik geloof wel dat afgunst voor jou de drijfveer vormt; en dat verklaart dan weer waarom je zo krampachtig dit zinledige topicdraadje tot in het absurde wil (t)rekken.

De ongenoegens zitten bij jou dus wel erg diep he...
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:51:55 #223
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24025767
Links extreme werkeloze uitkeringstrekker ouwe snoepreus3, praat niet over de user Ollie, maar over de verknipte entiteit van je eigen gespleten persoonlijkheid. Dat gezegd hebbende, wens ik je weer een lange koude nacht toe.
pi_24025824
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef lucida het volgende:

Klopt ja.
Ik heb toch al meerdere keren duidelijk gemaakt waarom ik jou spuugzat ben? Lees jij eigenlijk wel? Of zie je alleen maar jezelf schrijven?
Beetje open deuren intrappen hier.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 16 december 2004 @ 23:57:05 #225
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24025889
We? Nu begrijp ik je identiteitsprobleem opeens, lucida.
...dass wir fliegen.
pi_24025931
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef lucida het volgende:

[..]

Jouw betoog lijkt werkelijk nergens op, maar ja zo kennen we je nu eenmaal. Ik geloof wel dat afgunst voor jou de drijfveer vormt; en dat verklaart dan weer waarom je zo krampachtig dit zinledige topicdraadje tot in het absurde wil (t)rekken.

Wat een vreemde reactie, maar misschien viel dat wel te verwachten. Het valt niet uit te sluiten lucida, dat je gedreven wordt door afgunst en je daarom zo je stinkende best doet om je hier wederom te richten op de bijzaken en niet op de hoofdzaken.

Je zou haast zeggen dat het iets psychologisch is, nietwaar...
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:00:29 #227
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24025978
Zeg R3, is dat nou niet vermoeiend of heb je 4 pc's aangesloten om jezelf een aantal veren in de reet te kunnen steken? Ik noem even R3, he, als hoofdentiteit, van waaruit de soldaatentiteiten worden ingezet tegen de integere persoon, weliswaar met snor, lucida.
pi_24026106
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg R3, is dat nou niet vermoeiend of heb je 4 pc's aangesloten om jezelf een aantal veren in de reet te kunnen steken? Ik noem even R3, he, als hoofdentiteit, van waaruit de soldaatentiteiten worden ingezet tegen de integere persoon, weliswaar met snor, lucida.
Kennelijk vermoeit het jou niet om er op te blijven afstormen als een stier op de rode lap. En we weten allemaal dat die lap de stier alleen maar beduust achterlaat met een gapend niets en een stekende pijn tussen de schouderbladen, gekkie.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:05:44 #229
110251 W.A.Mozart
Geert Wilders-lookalike.
pi_24026112
Nou, zal ik de boel dan maar wat opvrolijken met een mooi riedeltje uit mijn Pianoconcert no. 22 in B-moll? Hierin heb ik Turkse melodieën verwerkt die steeds naar een andere toonsoort moduleren, om aldus te symboliseren dat de islam kapot moet! .

(Hé Geert, hoe is tie jongen!)
Exsultate, jubilate, o vos animae beatae, exsultate, jubilate, dulcia cantica de islam moet kapot canendo; cantui vestro respondendo psallant aethera cum me.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:08:41 #230
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026181
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:05 schreef Gellius het volgende:

[..]

Kennelijk vermoeit het jou niet om er op te blijven afstormen als een stier op de rode lap. En we weten allemaal dat die lap de stier alleen maar beduust achterlaat met een gapend niets en een stekende pijn tussen de schouderbladen, gekkie.
Ervanuitgaande dat ik de stier zou zijn en R3 de stierendoder. In zijn dromen zeer waarschijnlijk, maar in werkelijkheid kan die niet eens zonder gewetenswroeging een mug doden.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:08:48 #231
110251 W.A.Mozart
Geert Wilders-lookalike.
pi_24026184
quote:

[..]

Ha die Gellius! Weet je trouwens dat mijn beroemde Rondo alla Turca oorspronkelijk geheten was: "Rot Op, Alle Turken!" Het is enigszins verbasterd geraakt door de jaren heen, dat zul je begrijpen. Maar gelukkig doet mijn idool Geert Wilders tegenwoordig weer veel om mijn gedachtegoed in ere te herstellen. Way to go, Geert!
Exsultate, jubilate, o vos animae beatae, exsultate, jubilate, dulcia cantica de islam moet kapot canendo; cantui vestro respondendo psallant aethera cum me.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:09:38 #232
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026207
Ik begin bijna te denken dat een vriend van lucida, lucida zelve is.
Zo'n eenzame indruk krijg ik nou van die jongen. Ik voel het kerstgevoel zelfs borrelen.
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:12:00 #233
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026251
De klonenparade van R3 begint ietwat doorzichtig te worden.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:15:04 #234
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026327
Je had op z'n minst commentaar kunnen leveren op die laatste zin van me.
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:16:15 #235
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026352
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke van je klonen?
pi_24026363
quote:
beduust
Zeg, ik blijf niet bezig.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:17:11 #237
110251 W.A.Mozart
Geert Wilders-lookalike.
pi_24026384
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb niks tegen Ryan3, ik heb alleen iets tegen de uitwassen van Ryan3!
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:18:22 #238
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026413
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Zeg, ik blijf niet bezig.
Wie zoekt, zal vinden.
...dass wir fliegen.
pi_24026414
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het een droevige, maar toch ook ergens wel weer opbeurende, mooie zin.
Bijna als een compositie van Bob Ross, bezongen door Hazes, zeg maar.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:18:37 #240
106865 J.Aap
Commentator
pi_24026424
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Welke van je klonen?
Je rekent trouwens duidelijk buiten de waard, er is hier nog altijd iemand die meer klonen heeft dan Ryan3 en makaken bij elkaar.
Ja goeienavond dames en heren, mijn naam is Jaap!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:19:01 #241
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026435
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:17 schreef W.A.Mozart het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen Ryan3, ik heb alleen iets tegen de uitwassen van Ryan3!
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:19:40 #242
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026454
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:18 schreef OllieA het volgende:

[..]

Bijna als een compositie van Bob Ross, bezongen door Hazes, zeg maar.
Zo fout was ie nu ook weer niet, Ollie.
Je overdrijft!
...dass wir fliegen.
pi_24026466
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ken een leuk vriendje voor je: Flowdesign.
Wolla Billa Halala.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:21:18 #244
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026487
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:20 schreef Callas het volgende:

[..]

Ik ken een leuk vriendje voor je: Flowdesign.
Ken ik niet, ThunderBoltOn.
pi_24026520
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ken ik niet, ThunderBoltOn.
Thumb-bolt-on, maar dat zul je ook wel weer niet kennen en verder Stali.

Maar goed, jij past qua ideeen wel bij Flowdesign, de searchknop zit rechtsboven.
Wolla Billa Halala.
pi_24026528
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat wij een soort reverse-psychology bezigen, ô waarlijk Vrije Geest. Dat wij in werkelijkheid in katzwijm liggen bij iedere syllabel die van jou het levenslicht ziet op Fok!, maar niet durven erkennen dat we in jou onze meester (op welk gebied trouwens???) hebben getroffen? Reserve-psychology, mijn beste, tref je bij voorkeur aan onder 16-jarige pubers die nog niet hun genegenheid openlijk durven te uiten in angst voor afwijzing en dus bedremmeld melden dat ze hun object d'amour maar een afgrijselijk wezen vinden. Ik ben dit stadium reeds lange voorbij. Sommige users, inclusief Ollie merk ik en ook milagro zelf geloof ik, zien de stekeligheden die ik wel eens tentoonspreid in haar directe aanwezigheid aan voor een twisted soort van affectie. Ook dit, vrienden, kan niet verder bezijden de waarheid zitten. Dus helaas, waarachtig Vrije Geest, je analyse getuigt van een tergend beperkt abstractie niveau.
Je zit er nog midden in gezien je vele onzinnige sex-topics en idem toespelingen. Maar zeg eens is dit nu het vuurwerk waar we op moesten wachten. Wat een deerniswekkend of beter, slaapverwekkend frutselwerkje.

Wat je in feite doet is, het bagatelliseren van de (eigen) projecties die jij te vergeefs op mijn entiteit hebt trachten te plakken, zeker nu je ook wel ziet dat ze niet toepasbaar zijn gebleken. Je loopt voor je eigen woorden weg en meent dat dit vooral je waarachtigheid onderstreept. Archie Bunker de pantoffelheld...

Als iemand zich in superlatieven over Lucida heeft uitgelaten is het wel Ryan3 (sterke man, grote leider, vaderfiguur, etc...). Ik heb me dat rechts extreme, sterke imago nooit zelf aangemeten. In feite besef je ook wel dat die etiketjes niet beklijven maar zie je geen ander manier om je puberaal postgedrag te maskeren- zeker niet zonder verder gezichtsverlies...
quote:
Verder nog het volgende. Je doet telkenmale weer voorkomen alsof Ollie en ik, om nogmaals op jouw abstractie niveau te blijven, "holmaatjes" van elkaar zijn. Voor gewone mensen: dat we door dik en dun op 1 lijn zitten. Misschien moet ik je teleurstellen maar de verhouding tussen Ollie en mij hoeft niet het minste zuchtje wind te verdragen of we zijn weer de gezworen vijanden van elkaar die wij tijdenlang waren. Jarenlang hebben wij elkaar bijkans de ogen uitkrabbend over dit forum gedoold en dat hij toevallig mijn weerzin tegen jou deelt is dus puur toeval...
Nou laat ik het dan anders stellen jij en OllieA meten elkander, al vuistneukende, op politiek correcte wijze de maat.

het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:24:22 #247
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026549
Dit lijkt me trouwens wel een geschikt topic om even een boertje te laten.

*Burp
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:24:28 #248
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026553
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:23 schreef Callas het volgende:

[..]

Thumb-bolt-on, maar dat zul je ook wel weer niet kennen en verder Stali.

Maar goed, jij past qua ideeen wel bij Flowdesign, de searchknop zit rechtsboven.
Weet ik veel hoe al die hersenspinsels van hoofdentiteit R3 heten. Ben te lui om te zoeken, kom zelf maar met linkje en ik kijk wat ik voor je kan doen.
pi_24026555
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ervanuitgaande dat ik de stier zou zijn en R3 de stierendoder. In zijn dromen zeer waarschijnlijk, maar in werkelijkheid kan die niet eens zonder gewetenswroeging een mug doden.
Nou, vooruit dan maar. Ik begrijp uit deze prachtige zin dat jij dus degene bent die niet zonder gewetenswroeging een mug kan doden. Dat stemt mij weliswaar enigszins mild, hoewel ik je tegelijkertijd wel een enorm watje vind daardoor, hoor. Kom op man. Een mugje. Je kan toch wel ièts?
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:25:23 #250
106865 J.Aap
Commentator
pi_24026577
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:23 schreef lucida het volgende:
Nou laat ik het dan anders stellen jij en OllieA meten elkander, al vuistneukende, op politiek correcte wijze de maat.
Dit zal Ryan3 beter begrijpen dan al die moeilijke woorden daarboven, denk ik! .
pi_24026584
Beste Aahgek,

je vindt het vast wel goed - nu wel elkaar zo wat intiemer leren kennen - dat ik je zo aanspreek hè?
Zeg, denk je er wel om dat elke post die je hier plaatst ruimte inneemt van lucida?
En dat ik dan misschien een deel 2 moet gaan openen, om lucida aan z'n trekken te laten komen?

Vriendelijke groet van je Ollie
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:27:24 #252
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026627
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:28:39 #253
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026651
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:24 schreef Gellius het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan maar. Ik begrijp uit deze prachtige zin dat jij dus degene bent die niet zonder gewetenswroeging een mug kan doden. Dat stemt mij weliswaar enigszins mild, hoewel ik je tegelijkertijd wel een enorm watje vind daardoor, hoor. Kom op man. Een mugje. Je kan toch wel ièts?
Beter lezen en je voelt je gelijk weer beter.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:29:33 #254
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026672
Om lucida aan z'n trekken te laten komen heb je nog minstens 10 delen nodig, hoor Ollie.
Met of zonder gek.
...dass wir fliegen.
pi_24026724
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
We? Nu begrijp ik je identiteitsprobleem opeens, lucida.
Wat jij niet begrijpt is dat ik de stijlfiguur van Ryan3 parodieerde, maar dat krijg je met die 'verknipte kloontjes' van Ryan3 die weten in feite geen van allen meer wie ze zijn...
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 00:33:35 #256
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24026770
Deze entiteit meldt zich af om zich te regenereren voor een dag met arbeid. Gegroet entiteiten, uit welke verknipte geest u ook mag komen.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:34:26 #257
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026785
Ik vind het knap hoor lucida, hoe jij je jezelf telkens goed weet te praten.
Het maakt je niet uit in hoeveel bochten je jezelf moet wringen, passen zal je.
...dass wir fliegen.
pi_24026796
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:23 schreef lucida het volgende:

[..]

Je zit er nog midden in gezien je vele onzinnige sex-topics en idem toespelingen. Maar zeg eens is dit nu het vuurwerk waar we op moesten wachten. Wat een deerniswekkend of beter, slaapverwekkend frutselwerkje.

Wat je in feite doet is, het bagatelliseren van de (eigen) projecties die jij te vergeefs op mijn entiteit hebt trachten te plakken, zeker nu je ook wel ziet dat ze niet toepasbaar zijn gebleken. Je loopt voor je eigen woorden weg en meent dat dit vooral je waarachtigheid onderstreept. Archie Bunker de pantoffelheld...

Als iemand zich in superlatieven over Lucida heeft uitgelaten is het wel Ryan3 (sterke man, grote leider, vaderfiguur, etc...). Ik heb me dat rechts extreme, sterke imago nooit zelf aangemeten. In feite besef je ook wel dat die etiketjes niet beklijven maar zie je geen ander manier om je puberaal postgedrag te maskeren- zeker niet zonder verder gezichtsverlies...
[..]
Als ik jou Ô waarlijk vrije geest noem, dan bedoel ik dat niet per se serieus luuucida, je moet dan ook nog de rest van de text lezen, daaruit blijkt meestal dat ik het ironisch bedoel, anders dus dan je rechtsextremistische maatje. Verder reageer je nu net als het onpopulaire meisje dat in die psychologische test als populairste meisje behandeld wordt, denkt dat ze populair is, maar nu hoort dat het allemaal maar een psychologische test is geweest... Adolph Hitler in wonderland, zeg maar.
quote:
Het is niet bepaald raadzaam om in dit soort non-discussies de beeldspraak van je opponent over te nemen, Ô waarlijk vrije geest, luuucida, tenzij je die leuk kan parodiëren. Het lijkt dan net alsof je zelf niets kunt verzinnen. Overigens had ik dit al opgemerkt hè, dat je niets moet overnemen van anderen. Je neemt nl. hoe langer je op Fok! zit steeds meer het geborneerde welzijnswerkersjargon over van sjuuuneke...

I´m back.
pi_24026817
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:25 schreef OllieA het volgende:
Beste Aahgek,

je vindt het vast wel goed - nu wel elkaar zo wat intiemer leren kennen - dat ik je zo aanspreek hè?
Zeg, denk je er wel om dat elke post die je hier plaatst ruimte inneemt van lucida?
En dat ik dan misschien een deel 2 moet gaan openen, om lucida aan z'n trekken te laten komen?

Vriendelijke groet van je Ollie
Jij hoeft toch alleen maar de 299ste post in de gaten te houden?!...
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:37:19 #260
106865 J.Aap
Commentator
pi_24026840
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het knap hoor lucida, hoe jij je jezelf telkens goed weet te praten.
Het maakt je niet uit in hoeveel bochten je jezelf moet wringen, passen zal je.
Is het niet: passen zúl je? .
pi_24026900
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:31 schreef lucida het volgende:

[..]

Wat jij niet begrijpt is dat ik de stijlfiguur van Ryan3 parodieerde
Dit vind ik dus geniaal . Hoe kom je op zo'n streek? .
pi_24026909
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:36 schreef lucida het volgende:

[..]

Jij hoeft toch alleen maar de 299ste post in de gaten te houden?!...
Mwoehaha. Hij is fijn, lucida.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24026942
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:40 schreef Gellius het volgende:

[..]

Ja, en nu begint iedereen zich langzamerhand af te vragen welke bekende Nederlander achter R3 schuil gaat natuurlijk...
I´m back.
pi_24026957
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:40 schreef Gellius het volgende:

[..]

En daar heb je weer een punt hoor!
In z'n parodieën is lucida geniaal!!!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:42:44 #265
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24026965
Als een slang met tanden waar geen gif uit komt,
of als een oude leeuw die geen bek heeft om mee te bijten...

Hoe wil je het liefst geportretteerd worden, lucida?
...dass wir fliegen.
pi_24026986
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en nu begint iedereen zich langzamerhand af te vragen welke bekende Nederlander achter R3 schuil gaat natuurlijk...
\

Verrassend genoeg ging het me ditmaal in het geheel niet om jou, Ryan.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:43:29 #267
110251 W.A.Mozart
Geert Wilders-lookalike.
pi_24026990
quote:

[..]

En als je het niet weet kun je altijd even bellen. .
pi_24027013
quote:

[..]

Vertel, vertel!
Veel geleden neem ik aan?
Maar er dapper weer uitgeklommen? Ik raad zo maar eens wat, hoor.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24027014
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:43 schreef W.A.Mozart het volgende:

[..]

En als je het niet weet kun je altijd even bellen. .
Tel. op te vragen bij Vlens_de_Vos niet waar?
I´m back.
pi_24027036
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:43 schreef Gellius het volgende:

[..]

\

Verrassend genoeg ging het me ditmaal in het geheel niet om jou, Ryan.
Vreemd, met zoveel klonen...
.
I´m back.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:45:37 #271
106865 J.Aap
Commentator
pi_24027040
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ben je weer met jezelf aan het converseren, Ryan?
pi_24027062
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:44 schreef OllieA het volgende:

[..]

Vertel, vertel!
Veel geleden neem ik aan?
Maar er dapper weer uitgeklommen? Ik raad zo maar eens wat, hoor.
Ik wil niet meteen zeggen multatuli, maar wel luctor et emergo ja.
I´m back.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:46:41 #273
110251 W.A.Mozart
Geert Wilders-lookalike.
pi_24027070
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af, klopt die ouwe nog steeds?
pi_24027078
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:45 schreef J.Aap het volgende:

[..]

Ben je weer met jezelf aan het converseren, Ryan?
Ja, jij bent de enige die ik niet ben hoor, wist je dat niet KP?
I´m back.
pi_24027109
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:46 schreef W.A.Mozart het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af, klopt die ouwe nog steeds?
Een huisnummer verander je niet uiteraard. Je kunt ook Callas' nummer proberen... en gauw ophangen uiteraard.
I´m back.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:49:00 #276
106865 J.Aap
Commentator
pi_24027141
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, jij bent de enige die ik niet ben hoor, wist je dat niet KP?
Jaja, je probeert je er weer uit te draaien door KP erbij te halen, maar in die zielige linkse poginkjes tot trivialiseren en monddoodmaken trap ik allang niet meer. .
pi_24027174
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vreemd, met zoveel klonen...
.
. Uit de mond van een ander zou ik het beledigend gevonden hebben, Ryan. Maar gelukkig kent jouw paranoia geen grenzen. Dat scheelt de rest van ons een hoop gedoe. Heb dank.
pi_24027196
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:49 schreef J.Aap het volgende:

[..]

Jaja, je probeert je er weer uit te draaien door KP erbij te halen, maar in die zielige linkse poginkjes tot trivialiseren en monddoodmaken trap ik allang niet meer. .
Je bent sentimentalisering en gemankeerde werkelijkheidsbeleving vergeten, waarde...
I´m back.
pi_24027211
@Ryan. Je hebt mail.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24027213
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:50 schreef Gellius het volgende:

[..]

. Uit de mond van een ander zou ik het beledigend gevonden hebben, Ryan. Maar gelukkig kent jouw paranoia geen grenzen. Dat scheelt de rest van ons een hoop gedoe. Heb dank.
Jij hebt toch geen klonen. .
I´m back.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:52:06 #281
106865 J.Aap
Commentator
pi_24027217
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bent sentimentalisering en gemankeerde werkelijkheidsbeleving vergeten, waarde...
O ja, maar die zijn wat recenter hè? En ik had ook even een verwijzing moeten opnemen naar het plakken van etiketjes; altijd een waardige manier om iemands ongelijk metafysisch gezien onomstotelijk aan te tonen. .
pi_24027230
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:51 schreef OllieA het volgende:
@Ryan. Je hebt mail.
Akkoord, ik kijk even. .
I´m back.
pi_24027399
En de rust keerde weder over het fok-forum.
Wittgenstein
pi_24027414
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:00 schreef Koekepan het volgende:
Nietes. .
I´m back.
pi_24027453
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:00 schreef Koekepan het volgende:
Diep hoor!
*mooi*
*stil*
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:03:42 #286
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24027468
Heerlijke stiltes...ze duren nooit lang.
...dass wir fliegen.
pi_24027483
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ik jou Ô waarlijk vrije geest noem, dan bedoel ik dat niet per se serieus luuucida, je moet dan ook nog de rest van de text lezen, daaruit blijkt meestal dat ik het ironisch bedoel, anders dus dan je rechtsextremistische maatje.
Dat blijkt nergens uit, je zegt het wel ironisch te bedoelen, maar dat zegt niets: lees eens je eigen woorden.
quote:
Ryan3 schreef: Maw als ik zeg dat ik jou om wat voor reden dan ook een verachtelijk individu vind, dat je niet kunt schrijven, dat je een beroerd soort humor erop nahoudt en dat die door je rechtsextremistische vriendje aaaahikwordgek veel geroemde eruditie uit kippenstront bestaat dan is dat niet uit een soort stiekeme aanbidding of om mijn jaloezie mbt tot jouw entiteit te verbloemen. Als ik dat zeg dan kun je ervan uitgaan dat ik dat ook vind.[quote]

Verder reageer je nu net als het onpopulaire meisje dat in die psychologische test als populairste meisje behandeld wordt, denkt dat ze populair is, maar nu hoort dat het allemaal maar een psychologische test is geweest... Adolph Hitler in wonderland, zeg maar.
Ach, je moet het toch wat anders zien. Aangezien jij en je kloo(n)tjeskabinet niets anders dan associaties maken met rechts-extreem, fascisme, racisme, Hitler nazi's nou ja noem het hele oorlogstrauma maar op, steek ik daar op mijn beurt eens flink de draak mee. Hoe jij dat verder wilt interpreteren laat ik geheel aan jezelf over. Zoals je weet heb ik al aangegeven dat al die valse toeschrijvingen en trivialiteiten mij niet raken. Jullie laten zich zelf hierdoor alleen hoe langer hoe meer in de kaart kijken.
quote:
Het is niet bepaald raadzaam om in dit soort non-discussies de beeldspraak van je opponent over te nemen, Ô waarlijk vrije geest, luuucida, tenzij je die leuk kan parodiëren. Het lijkt dan net alsof je zelf niets kunt verzinnen. Overigens had ik dit al opgemerkt hè, dat je niets moet overnemen van anderen. Je neemt nl. hoe langer je op Fok! zit steeds meer het geborneerde welzijnswerkersjargon over van sjuuuneke...

Bron...[quote]

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24027576
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:04 schreef lucida het volgende:
Jullie laten zich zelf hierdoor alleen hoe langer hoe meer in de kaart kijken.
Klopt! Des te verbazingwekkender het feit dat jij hoe langer hoe meer onzin over ons uitkraamt. . (Tenzij je daarmee Ryan3's stijlfiguur parodieert, in dat geval heb ik niets gezegd.)
Wittgenstein
pi_24027585
quote:

Jullie laten zich zelf hierdoor alleen hoe langer hoe meer in de kaart kijken.
Dat is weer een juweeltje van een beeldspraak.

Dus dat je in mijn kaart kijkt en dan denkt: Hé, twee harten.
En even later: Verrek het zijn er drie, nee vier.
(Als voorbeeld, zeg maar. Het zouden natuurlijk ook schoppen, of ruiten kunnen zijn. En vijf of zes of zo. Nou ja, je snapt het wel. Ik vind hem goed gevonden!)
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:10:47 #290
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24027621
Ja, houd jij nu ook eens je muil, lucida.
En zet die zonnebril af.
...dass wir fliegen.
pi_24027650
quote:
...........................

Love, exciting and new
Come aboard, we're expecting you
Love, life's sweetest reward
Let it flow, it floats back to you

Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure
Your mind on a new romance

And love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore
It's love
Welcome aboard
It's love!
Wolla Billa Halala.
pi_24027712
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:09 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat is weer een juweeltje van een beeldspraak.

Dus dat je in mijn kaart kijkt en dan denkt:

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24027743
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:08 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Klopt! Des te verbazingwekkender het feit dat jij hoe langer hoe meer onzin over ons uitkraamt. . (Tenzij je daarmee Ryan3's stijlfiguur parodieert, in dat geval heb ik niets gezegd.)
KP,

Door niets te zeggen heb je weer eens alles gezegd!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24027744
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:14 schreef lucida het volgende:

[..]

[afbeelding]

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24027759
Ik weet niet of Ryan3 c.s. het allemaal wel begrepen hebben, maar Lucida is voor mij toch de eerlijkste van allemaal. Hij schuwt niet tot het diepste te gaan om zijn integriteit op de proef te stellen, en hij komt altijd weer met nieuwe inzichten uit de strijd tevoorschijn. Echt filosoferen is 100% eerlijk zijn tegenover jezelf en daarvan moet ik bij Ryaaaan het eerste spoortje nog ontdekken!
pi_24027769
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:16 schreef lucida het volgende:

[..]

KP,

Door niets te zeggen heb je weer eens alles gezegd!...
.
pi_24027845
quote:

[..]

Dat blijkt nergens uit, je zegt het wel ironisch te bedoelen, maar dat zegt niets: lees eens je eigen woorden.
Ik neem aan dat je het hebt over die instanties waarin ik je ironisch de lof toe zwaaide in de vorm van uitdrukkingen als "Ô waarlijk grote vrijdenker" e.d., lees nogmaals wat er dan achterkomt aan text en overtuig jezelf ervan dat het idd ironisch bedoeld is. zou ik zeggen. En ook al zie jij de ironie er niet van in trouwens, ik zeg je hier en nu dat het ironisch bedoeld wás. Dus daar houdt dan de discussie op, niet waar. Ik lig echt niet in katzwijm voor je. Je bent een constante bron van ergernis.
quote:
Ach, je moet het toch wat anders zien. Aangezien jij en je kloo(n)tjeskabinet niets anders dan associaties maken met rechts-extreem, fascisme, racisme, Hitler nazi's nou ja noem het hele oorlogstrauma maar op, steek ik daar op mijn beurt eens flink de draak mee.
Welnee, joh, je meent er niets van hè, is alleen maar om Ryan3 uit te lokken... Wie aanbidt wie dan??? .
quote:
Hoe jij dat verder wilt interpreteren laat ik geheel aan jezelf over. Zoals je weet heb ik al aangegeven dat al die valse toeschrijvingen en trivialiteiten mij niet raken. Jullie laten zich zelf hierdoor alleen hoe langer hoe meer in de kaart kijken.
[..]

Bron...
Je moet niet van die snaakse sjuuneske uitvluchtjes gebruik maken, luuucida. Het zijn geen toeschrijvingen, het kan worden bewezen aan de hand van texten en die texten dat ben jij. Je bent precies zoals in OP vermeldt staat anti-links, anti-dit, anti-dat etc. En ik heb een kolere hekel aan dat soort lieden.
I´m back.
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:21:17 #298
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24027849
Ach, een kloon meer of minder...Wat maakt het ook uit.
...dass wir fliegen.
pi_24027918
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:16 schreef Hobbelpaard het volgende:
Ik weet niet of Ryan3 c.s. het allemaal wel begrepen hebben, maar Lucida is voor mij toch de eerlijkste van allemaal. Hij schuwt niet tot het diepste te gaan om zijn integriteit op de proef te stellen, en hij komt altijd weer met nieuwe inzichten uit de strijd tevoorschijn. Echt filosoferen is 100% eerlijk zijn tegenover jezelf en anderen en daarvan moet ik bij Ryaaaan het eerste spoortje nog ontdekken!
I´m back.
pi_24027925
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 01:21 schreef Ryan3 het volgende:

Je bent een constante bron van ergernis.

Je bent precies zoals in OP vermeldt staat anti-links, anti-dit, anti-dat etc. En ik heb een kolere hekel aan dat soort lieden.
Breek het lijntje niet Ryan3 het is maar ironie!...
het is zoals het is
non-conforming link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')