abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24005913
Goedemorgen in "Gok hier naar lucida's ware identiteit".
pi_24005943
Het zal wel weer een sneue oppervlakkige kortzichtige dertien-in-dozijne kutkneus zijn. But, aren't we all!
pi_24007199
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bedeolt dat verwijzingen naar dat luuucida en sjuuun elkaar vuistneukende de politieke maat opnemen onder het genot van een VSOPtje in de ruimbemeten etage van luuucida, hier uit den boze zijn??? .
Kennelijk maken de teksten van sjun een onuitwisbare en vooral diepe indruk op jullie...

het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24007231
quote:
Op donderdag 16 december 2004 02:50 schreef Callas het volgende:

[..]

Ik ben wel met de helm op geboren, pas later kwam de jas. .

whehehehehe. .

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24008035
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:30 schreef lucida het volgende:

[..]

[afbeelding]

Je bedeolt dat je, omdat jezelf homosuksueel bent, je dat soort dingen over SCH mag debiteren??? En dat Callas homophoob is??? Dit laatste is kolder niemand wist dat je homoseksueel was, beste luuucida. . Dat elkaar vuistneukend de politieke maat opnemen gebeurt nl. wel vaker in de politieke contreien waar jij je ophoudt, zegt niets...
I´m back.
pi_24008554
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedeolt dat je, omdat jezelf homosuksueel bent, je dat soort dingen over SCH mag debiteren??? En dat Callas homophoob is??? Dit laatste is kolder niemand wist dat je homoseksueel was, beste luuucida. . Dat elkaar vuistneukend de politieke maat opnemen gebeurt nl. wel vaker in de politieke contreien waar jij je ophoudt, zegt niets...
Voel je plots een behoefte jezelf uit de donker bruine materie te wurmen. Wat een zwaktebod. Met de billen bloot. Want als zoals jij beweert sjun een kloontje van lucida is dan lijkt het me niet aannemelijk dat lucida sjun al vuistneukend de politieke maat zou nemen. Wat mijn vermeende homosexualiteit betreft is het een zoveelste vruchteloze poging om achter de ware indentiteit te komen. Natuurlijk zijn jullie het trivialiteitenkabinet van politiek correcte 'fobies' ...

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24008632
ik dacht altijd dat het een gefrustreerd vrouwtje was die ondanks haar leuke uitdagende opleiding voor de kinders moet zorgen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24008760
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedeolt dat je, omdat jezelf homosuksueel bent, je dat soort dingen over SCH mag debiteren???
Ik bedoel dat Callas kennelijk niet weet wat de uitdrukking 'met de helm op geboren' behelst anders zou ze niet zo kleinburgerlijk hebben gereageerd. Trouwens jullie (OllieA, Callas, SCH) reacties hebben sowieso vaak ook iets ongelofelijk truttigs.

Wat betreft mijn toespelingen op homosukselen - om het maar eens in jouw woorden te zeggen - dien je te weten dat ook joden antisemitisch kunnen zijn!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24008785
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:40 schreef lucida het volgende:

[..]

Voel je plots een behoefte jezelf uit de donker bruine materie te wurmen. Wat een zwaktebod. Met de billen bloot. Want als zoals jij beweert sjun een kloontje van lucida is dan lijkt het me niet aannemelijk dat lucida sjun al vuistneukend de politieke maat zou nemen. Wat mijn vermeende homosexualiteit betreft is het een zoveelste vruchteloze poging om achter de ware indentiteit te komen. Natuurlijk zijn jullie het trivialiteitenkabinet van politiek correcte 'fobies' ...

[afbeelding]

Ik geloof niet dat ik ooit beweerd heb dat jij een kloontje van sjuuuneke bent, ô vrije geest luuucida. Sjuuuneke heeft niet de vaardigheid om een andere schrijfwijze te imiteren dan alleen die van hemzelf. Ik heb alleen gezegd dat jij steeds meer jargon overneemt van sjuuuneke, die dit op zijn beurt weer overgenomen heeft van publicisten o.a. op de Gezonde Roker.

Verder bedoelde ik met de verwijzing naar klonen ook niet dat sjuuuneke verantwoordelijk is dus voor jou, Ruijmgaart, Bela én Omara. Nee, jij had Ruijmgaart (kutcoockies voor mijn neus), sjuuuneke parodieert zichzelf in de klonen Bela en Omara (waarmee jij iets stouts opbouwt btw). Dit even ter verheldering en voor de goede orde.

Echter uit jouw reactie op Callas deduceer ik, voor zover dat bij jouw reacties mogelijk is, dat je Callas homophobie toeschrijft. Dit kan alleen maar als jij dus zelf homoseksueel bent. De gedachte zal dan wel zijn dat je vindt dat je als homoseksueel zijnde zulke opmerkingen tegen SCH mag maken als worden geciteerd in Ollie's sig. Of dat zo is, is een tweede (ik denk nl. van niet), maar iig was niemand op de hoogte van je geaardheid.
I´m back.
pi_24009028
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef du_ke het volgende:
ik dacht altijd dat het een gefrustreerd vrouwtje was die ondanks haar leuke uitdagende opleiding voor de kinders moet zorgen .
Ook een tandeloos oud vrouwtje spreekt niet altijd de waarheid!...

het is zoals het is
non-conforming link
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 12:05:37 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24009147
Ik heb altijd de indruk gehad dat Lucida een dochter van wijlen Den Uyl was,
een lieve pittige dame,
veel plezier hebbend in ons uit de tent te lokken, een bijna leeftijdsgenote,
iemand die iig heel veel werk aan posts besteed en veel plezier beleeft in het schofferen van diverse mensen,
zeker als iedereen hapt is het bal.
Bijna een echte FOK!ker dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24009168
quote:
Op donderdag 16 december 2004 08:53 schreef FlyingFox het volgende:
Het zal wel weer een sneue oppervlakkige kortzichtige dertien-in-dozijne kutkneus zijn. But, aren't we all!
No, of course we aren't all.

Dertien stuks passen niet in een dozijn en iedereen is uniek . Dus.
pi_24009207
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:
Ik heb altijd de indruk gehad dat Lucida een dochter van wijlen Den Uyl was,
een lieve pittige dame,
veel plezier hebbend in ons uit de tent te lokken, een bijna leeftijdsgenote,
iemand die iig heel veel werk aan posts besteed en veel plezier beleeft in het schofferen van diverse mensen,
zeker als iedereen hapt is het bal.
Bijna een echte FOK!ker dus
De waarheid is zoals gewoonlijk heel wat minder sprookjesachtig...
I´m back.
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 12:08:41 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24009228
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef du_ke het volgende:
Nee, dat ben ik
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_24009294
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:06 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

No, of course we aren't all.

Dertien stuks passen niet in een dozijn en iedereen is uniek . Dus.
Wat lief...

(Ben je verdwaalt in ONZ?
. )
I´m back.
pi_24009319
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat lief...

(Ben je verdwaald in ONZ?
. )
Nee hoor, ik vond het gewoon een kortzichtige en oppervlakkige opmerking van FF.
pi_24009336
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:13 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vond het gewoon een kortzichtige en oppervlakkige opmerking van FF.
Akkoord. .
I´m back.
pi_24009371
Mijn kloon, wat doe je
pi_24009374
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik ooit beweerd heb dat jij een kloontje van sjuuuneke bent, ô vrije geest luuucida. Sjuuuneke heeft niet de vaardigheid om een andere schrijfwijze te imiteren dan alleen die van hemzelf. Ik heb alleen gezegd dat jij steeds meer jargon overneemt van sjuuuneke, die dit op zijn beurt weer overgenomen heeft van publicisten o.a. op de Gezonde Roker.

Verder bedoelde ik met de verwijzing naar klonen ook niet dat sjuuuneke verantwoordelijk is dus voor jou, Ruijmgaart, Bela én Omara. Nee, jij had Ruijmgaart (kutcoockies voor mijn neus), sjuuuneke parodieert zichzelf in de klonen Bela en Omara (waarmee jij iets stouts opbouwt btw). Dit even ter verheldering en voor de goede orde.

Echter uit jouw reactie op Callas deduceer ik, voor zover dat bij jouw reacties mogelijk is, dat je Callas homophobie toeschrijft. Dit kan alleen maar als jij dus zelf homoseksueel bent. De gedachte zal dan wel zijn dat je vindt dat je als homoseksueel zijnde zulke opmerkingen tegen SCH mag maken als worden geciteerd in Ollie's sig. Of dat zo is, is een tweede (ik denk nl. van niet), maar iig was niemand op de hoogte van je geaardheid.
Je blijft maar gissen en insinueren. Nochtans beweer je zaken die als een kut op Dirk slaan. Ik hoef toch geen homofoob te zijn om Callas homofobie te verwijten. Uiteraard kun je niet hardmaken dat ik Callas ook daadwerkelijk voor homofoob uitmaak. Die toeschrijvingen komen uit jouw pen...

Wat de kloontjes betreft sla je ook al de plank mis. Ik post slechts al Lucida en wat die halve garen Ruimgaard betreft, zou ik nog niet eens de vaardigheid hebben om me zo basaal uit te drukken. Ik denk dat het met alle respect eerder een kloontje is aangemaakt door jullie om mij in diskrediet te brengen.

Jullie snappen ook wel dat jullie op inhoudelijkheid al lang zijn afgeserveerd, en daarom grijpen jullie naar alle andere middelen om Lucida in een kwaad daglicht te plaatsten: van Hitler tot Bin Laden, van grootinquisiteur tot homo, van rechtsextremist tot vrouwenonderdrukker nou ja noem het hele trivialiteitenkabinet maar verder zelf op.

Nogmaals het kan me allemaal niet deren, het zijn per slot van rekening maar holle begrippen en lege woorden - en bovendien schelden doet geen pijn!...
het is zoals het is
non-conforming link
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 12:17:02 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24009407
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
Mijn kloon, wat doe je
Met de billen bloot

pi_24009459
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Met de billen bloot
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_24009562
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:15 schreef lucida het volgende:

[..]

Je blijft maar gissen.
Naar de beteknis van je texten ja, ofschoon het Nederlands is.
quote:
Nochtans beweer je zaken die als een kut op Dirk staan. Ik hoef toch geen homofoob te zijn om Callas homofobie te verwijten. Uiteraard kun je niet hardmaken dat ik Callas ook daadwerkelijk voor homofoob uitmaak. Die toeschrijvingen komen uit jouw pen...
Nee, ik beweer dat je dus homoseksueel bent, want je beschuldigt Callas ervan homophoob te zijn. Lijkt me ook plausibeler.
quote:
Wat de kloontjes betreft sla je ook al de plank mis. Ik post slechts al Lucida en wat die halve garen Ruimgaard betreft, zou ik nog niet eens de vaardigheid hebben om me zo basaal uit te drukken. Ik denk dat het met alle respect eerder een kloontje is aangemaakt door jullie om mij in diskrediet te brengen.
We hebben het er al over gehad, voor mijn neus maakte je een fout met Ruijmgaart. Niet alleen ik ook Callas (Stali) was daarvan getuige. En nee, ik maak geen gebruik van kloontjes om jou in discrediet te brengen. Dat is niet nodig, dat in discrediet brengen kun je uitstekend zelf doen.
quote:
Jullie snappen ook wel dat jullie op inhoudelijkheid al lang zijn afgeserveerd, en daarom grijpen jullie naar alle ander middelen om Lucida in een kwaad daglicht te plaatsten: van Hitler tot Bin Laden, van grootinquisiteur tot homo, van rechtsextremist tot vrouwenonderdrukker nou ja noem het hele trivialiteitenkabinet maar verder zelf op. Nogmaals het kan me allemaal niet deren, het zijn per slot van rekening maar holle begrippen en lege woorden - en bovendien schelden doet geen pijn!...
In een kwaad daglicht plaatsen??? Het enige dat "wij" doen is jouw texten interpreteren en daaruit voor iedere user de essentie distilleren. Die komt overeen met antisemitisch, anti-links, anti-homoseksueel, anti-democratie, anti-vrouw, pro-lijfstraffen à la sharia en jij noemde dit, hetgeen je dus propageert, ooit: het vooroorlogse Verlichtingsideaal. Ik snap werkelijk niet waarom jij denkt dat "we" alleen een potje ordinair lopen te schelden.
I´m back.
pi_24009574
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Een schizofreen is nooit alleen.
Het Meervoudig Persoonlijkheids Syndroom van de progressieve intellectueel?... Uit het boek; In de naam van de vrouw, de homo en de allochtoon, van Bart Croughs.
quote:
"Een van de moeilijkste problemen waar de progressieve intellectueel mee worstelt, is aan te tonen dat zijn favoriete bevolkingsgroeperingen (vrouwen, homo's, zwarten e.d.) nog steeds onderdrukt werden. Dat dit zo'n groot probleem is, wordt veroorzaakt door het feit dat deze groeperingen al sinds jaar en dag gelijke rechten hebben, en de laatste jaren doorgaans zelfs meer rechten. Maar de progressief, inmiddels gehecht geraakt aan zijn onderdrukten, wil nog geen afstand van ze doen.

Sinds hij niet meer kan wijzen op ongelijke rechten, probeert hij nieuwe maatstaven te ontwerpen die aan moeten tonen dat zijn favorieten nog wel degelijk schandelijk onderdrukt werden. Veel succes hebben deze pogingen tot nog toe niet opgeleverd."
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24009661
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:23 schreef lucida het volgende:

[..]

Het Meervoudig Persoonlijkheids Syndroom van de progressieve intellectueel?... Uit het boek; In de naam van de vrouw, de homo en de allochtoon, van Bart Croughs

"Een van de moeilijkste problemen waar de progressieve intellectueel mee worstelt, is aan te tonen dat zijn favoriete bevolkingsgroeperingen (vrouwen, homo's, zwarten e.d.) nog steeds onderdrukt werden. Dat dit zo'n groot probleem is, wordt veroorzaakt door het feit dat deze groeperingen al sinds jaar en dag gelijke rechten hebben, en de laatste jaren doorgaans zelfs meer rechten. Maar de progressief, inmiddels gehecht geraakt aan zijn onderdrukten, wil nog geen afstand van ze doen.

Sinds hij niet meer kan wijzen op ongelijke rechten, probeert hij nieuwe maatstaven te ontwerpen die aan moeten tonen dat zijn favorieten nog wel degelijk schandelijk onderdrukt werden. Veel succes hebben deze pogingen tot nog toe niet opgeleverd."

Aan dat soort publicisten ontleent sjuuun ook veel van zijn jargon en ideeën idd.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:30:31 #75
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24009707
Lucida is top, r3 en al zijn kloontjes (ollie, callas, thunderbolt etc. etc. etc.) zijn ruk.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24009742
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lucida is top, r3 en al zijn kloontjes (ollie, callas, thunderbolt etc. etc. etc.) zijn ruk.
Je vergeet nu KP en SCH volgens mij...
I´m back.
pi_24009784
hierbij onthul ik de ware identiteit van Lucida !

skip007

[/quote]
pi_24009847
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:34 schreef het_fokschaap het volgende:

skip007
Waarbij zij opgemerkt dat "skip" ontleend is aan de naam van zijn hondje, ik geloof een kruising tussen een poedel en een teckel, en "007" wellicht een snaakse verwijzing betreft naar zijn jeugdvriend James Bond.
.
I´m back.
  donderdag 16 december 2004 @ 12:40:33 #79
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24009912
Ik gok alleen als er iets te winnen valt.
...dass wir fliegen.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:41:43 #80
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24009937
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je vergeet nu KP en SCH volgens mij...
Oh sorry. Wie is KP?
pi_24009949
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh sorry. Wie is KP?
Wie is KP??? .

Koekepan natuurlijk...
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:43:13 #82
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24009967
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wie is KP??? .

Koekepan natuurlijk...
Oh, maar daar heb ik wel eens om gelachen.
pi_24009979
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh, maar daar heb ik wel eens om gelachen.
Ja en?
I´m back.
pi_24010011
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Naar de beteknis van je texten ja, ofschoon het Nederlands is.
[..]

Nee, ik beweer dat je dus homoseksueel bent, want je beschuldigt Callas ervan homophoob te zijn. Lijkt me ook plausibeler.
Als je mijn posts echt goed had gelezen wist je dat ik mezelf al vaker als een Homo natura heb beschreven zo big deal. Maar dat maakt jouw toeschrijving dat Callas geen homofoob zou zijn niet meer plausibel.
quote:
We hebben het er al over gehad, voor mijn neus maakte je een fout met Ruijmgaart. Niet alleen ik ook Callas (Stali) was daarvan getuige. En nee, ik maak geen gebruik van kloontjes om jou in diskrediet te brengen. Dat is niet nodig, dat in diskrediet brengen kun je uitstekend zelf doen.
Je denkt toch zeker niet dat jij en Callas, alias Stali, Alias T.B.O ook maar een moment geloofwaardig kunnen zijn. Jullie zijn toch gewoon twee handen op een buik. Dat is dud geen objectieve maatstaf va de waarheid, die jullie maar blijven verdraaien...
quote:
In een kwaad daglicht plaatsen??? Het enige dat "wij" doen is jouw texten interpreteren en daaruit voor iedere user de essentie distilleren. Die komt overeen met antisemitisch, anti-links, anti-homoseksueel, anti-democratie, anti-vrouw, pro-lijfstraffen à la sharia en jij noemde dit, hetgeen je dus propageert, ooit: het vooroorlogse Verlichtingsideaal. Ik snap werkelijk niet waarom jij denkt dat "we" alleen een potje ordinair lopen te schelden.
Zijn jullie niet eens een keer gewoon uitgeplakt. Ik bedoel door al die etiketjes zie je de bomen niet meer door het bos. Maar ik snap dat jullie met deze wirwar van begrippen zelf een beetje het spoor zijn bijster geraakt. De begripsverwarring die daardoor ontstaat is dan op zich best wel weer herkenbaar... Ik zou zeggen spiegelen jullie zich gewoon aan de duisternis, en blijf vooral je stinkende best doen anderen in een kwaad daglicht te plaatsen. - het is nou eenmaal onmogelijk voor jullie om over jullie eigen schaduw van het onverwerkte verleden heen te springen. Ik snap dat ook wel.
Ik vind trouwens dat Yvonne wel een aardige gooi deed naar mijn mogelijke identiteit...

het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:46:20 #85
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010023
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja en?
Gewoon. Dat moest je even weten. Verder lach ik jou ook toe.

En uit.

Maar lucida rock en rollt dus gewoon.
pi_24010050
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:34 schreef het_fokschaap het volgende:

skip007
Dat is inderdaad de ware identiteit van Lucida.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:48:33 #87
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010069
Goed, nu we dat weten kunnen we weer aan de sherry.
pi_24010149
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarbij zij opgemerkt dat "skip" ontleend is aan de naam van zijn hondje, ik geloof een kruising tussen een poedel en een teckel, en "007" wellicht een snaakse verwijzing betreft naar zijn jeugdvriend James Bond.
.
Het blijft een mission impossible, maar je probeert het aardig...

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24010187
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:45 schreef lucida het volgende:

[..]

Als je mijn posts echt goed had gelezen wist je dat ik mezelf al vaker als een Homo natura heb beschreven zo big deal.
Okee, je bent naturist oid??? Wat heeft het feit dat jij in je blote kont achter je pc reactionaire praatjes rondstrooit te maken met deze discussie en je geaardheidheid??? Dat zijn vorm-aspecten...
quote:
Maar dat maakt jouw toeschrijving dat Callas geen homofoob zou zijn niet meer plausibel.
Dus omdat jij in je blote kont zit is Callas homophoob...??? .
quote:
Je denkt toch zeker niet dat jij en Callas, alias Stali, Alias T.B.O ook maar een moment geloofwaardig kunnen zijn. Jullie zijn toch gewoon twee handen op een buik. Dat is dud geen objectieve maatstaf va de waarheid, die jullie maar blijven verdraaien...
Nee, foute redenering, maatje. Als je lief en leed met elkaar deelt betekent dit nog niet dat je op ieder punt dezelfde mening deelt. Callas voelt bijv. altijd nogwel respect voor je en is bezorgd als ze je een tijdje niet ziet schuimbekken op Fok!.
quote:
Zijn jullie niet eens een keer gewoon uitgeplakt. Ik bedoel door al die etiketjes zie je de bomen niet meer door het bos. Maar ik snap dat jullie met deze wirwar van begrippen zelf een beetje het spoor zijn bijster geraakt. De begripsverwarring die daardoor ontstaat is dan op zich best wel weer herkenbaar... Ik zou zeggen spiegelen jullie zich gewoon aan de duisternis, en blijf vooral je stinkende best doen anderen in een kwaad daglicht te plaatsen. - het is nou eenmaal onmogelijk voor jullie om over jullie eigen schaduw van het onverwerkte verleden heen te springen. Ik snap dat ook wel.
Ja, zwalk er maar weer omheen luuucida, gij vrije geest.
quote:
Ik vind trouwens dat Yvonne wel een aardige gooi deed naar mijn mogelijke identiteit...
Zoals ik reeds opmerkte de waarheid zal wel weer minder sprookjesachtig zijn...
I´m back.
pi_24010217
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Gewoon. Dat moest je even weten. Verder lach ik jou ook toe.

En uit.

Maar lucida rock en rollt dus gewoon.
Je wilde even je hart uit storten, is dat het???
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:58:34 #91
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010234
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je wilde even je hart uit storten, is dat het???
Ja, mag dat van u?
pi_24010254
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, mag dat van u?
Kan ook in R&P hè. Voordeel is dat je dan ook meteen de mening krijgt van milagro.
.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:01:17 #93
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010294
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan ook in R&P hè. Voordeel is dat je dan ook meteen de mening krijgt van milagro.
.
Dude, dat gaat wat ver, hoewel ik milagro ook erg koester.
pi_24010339
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dude, dat gaat wat ver, hoewel ik milagro ook erg koester.
Waarom gaat dat dan te ver???
I´m back.
pi_24010360
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, je bent naturist oid??? Wat heeft het feit dat jij in je blote kont achter je pc reactionaire praatjes rondstrooit te maken met deze discussie en je geaardheidheid??? Dat zijn vorm-aspecten...
Wat heeft de foto.van een homo met een helm op te maken met de homofobie van Callas???
quote:
Nee, foute redenering, maatje. Als je lief en leed met elkaar deelt betekent dit nog niet dat je op ieder punt dezelfde mening deelt. Callas voelt bijv. altijd nogwel respect voor je
Maak dat maar de kat van OllieA wijs!!!
quote:
Ja, zwalk er maar weer omheen luuucida, gij vrije geest.
Erken dat je geen vat op me krijgt, bespaart je weer een hoop overbodige trivialiteiten en toeschrijvingen.
quote:
Zoals ik reeds opmerkte de waarheid zal wel weer minder sprookjesachtig zijn...
Dat zal zeker voor die fantastiche relatie tussen jou en Callas, alias T.B.O. alias Stali, alias Eidth gelden. Archieiiiii...

het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 13:05:05 #96
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24010368
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom gaat dat dan te ver???
Ik wil niet spreken van een relatie.
  Admin donderdag 16 december 2004 @ 13:06:06 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24010377
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:45 schreef lucida het volgende:

...

Ik wist het ,
maar ik lurk verder,
heerlijk leesvoer

pi_24010447
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:04 schreef lucida het volgende:

[..]

Wat heeft de foto.van een homo met een helm op te maken met de homofobie van Callas???
Heb je de text bij die photo gelezen dan??? Lijkt mij dat jij Callas van homophobie beschuldigde, aangezien jij homoseksueel bent. Die vlieger gaat echter niet op aangezien we tot nu toe niet wisten dat jij homoseksueel was.
quote:
Maak dat maar de kat van OllieA wijs!!!
[..]
Laat de kat van Ollie hierbuiten ja, die is zwart.
quote:
Erken dat je geen vat op me krijgt, bespaart je weer een hoop overbodige trivialiteiten en toeschrijvingen.
[..]
Van stonde af aan heb ik vat op je joh.
quote:
Dat zal zeker voor die fantastiche relatie tussen jou en Callas, alias T.B.O. alias Stali, alias Eidth gelden. Archieiiiii...
Ja, leuke vergelijking was dat weer van je hè. Dat meatball met Edith gaat...
.
I´m back.
pi_24010461
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik wist het ,
maar ik lurk verder,
heerlijk leesvoer
Jij zat toch even in een dip? Nou at your service!

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24010482
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik wil niet spreken van een relatie.
Maar je zou wel willen???
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties