abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:25:21 #151
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012187
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:24 schreef SCH het volgende:
De TS heeft tenminste humor, dat kun je van de nieuwe nazi's hier niet zeggen.
Ah, ga je het nu weer eens over die boeg gooien, Volkert?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24012222
quote:
oe, riool laag !

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24012235
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ah, ga je het nu weer eens over die boeg gooien, Volkert?
Wie het schoentje past, gij dolende ziel.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:28:57 #154
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012279
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie het schoentje past, gij dolende ziel.
Hahahahaha. Kijk nou toch weer. Je probeert het weer een SCH-topic te laten verworden. Het gaat hier om de zure Ollie die de intelligente lucida probeert onder te kotsen. Jouw hok is onder, waar het donker is.
pi_24012297
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hahahahaha. Kijk nou toch weer. Je probeert het weer een SCH-topic te laten verworden. Het gaat hier om de zure Ollie die de intelligente lucida probeert onder te kotsen. Jouw hok is onder, waar het donker is.
Grappig hoe vaak de nieuwe nazi's over homoseksualiteit beginnen, dat klopt aardig met de studies daarover.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 14:30:54 #156
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24012324
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig hoe vaak de nieuwe nazi's over homoseksualiteit beginnen, dat klopt aardig met de studies daarover.
Nee, jij zei het nu al 1 keer.
pi_24012499
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Die sig , die quote van Lucida, is gebaseerd op een passage vh boekje 'De weg van de moslim".
Daar was destijds nogal wat commotie over, velen vonden dat een boekje vol met dergelijke uitlatingen, o.a. dus aan het adres van homo's absoluut niet kon.
SCH daarentegen haalde zijn schouders er over op "Ach, zolang de daad niet bij het woord wordt gevoegd, zie ik het probleem er niet van in, denk je nu echt dat er door dit boekje overal de homo's van het dak gegooid zullen worden" daar kwam zijn reactie zo ongeveer op neer.

Ik zie dus nu niet in waarom jij je namens SCH denkt te moeten druk maken over deze gebruikte quote door een user aan het adres van een user die dus zelf dergelijke uitlatingen geen probleem vond
Alleen wil dat nog niet zo goed tot die botte hersens van OllieA doordringen, he?!... Hij is een meester in het verdraaien, verfraaien of beter weglaten van de juiste context. Op die manier kan hij nog wat ongenoegens en verwarring zaaien, al naar gelang zijn afgestompte voorstellingwereldje het hem toelaat.

Ik meen dat jij daarentegen zeer zuiver de juiste context aanhaalt, en bovendien zeer goed verwoordt op welke idiosyncratische wijze OllieA daar vervolgens de plank mee misslaat... Dat iemand als Ryan3 daar vervolgens dan als een domme gans, achteloos achteraan waggelt is even zo voorspelbaar als simpel...

Ach, Yvonne heeft gelijk. Ik heb een dikke huid en onderhuids staat deze topic inderdaad vol van nauwelijks verholen humor!... Ryan3, de zelfspot is mijn geheim wapen waarmee ik al het nietige, geniepige en vuige geschimp in een klap van mij wegblaas.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24012659
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef het_fokschaap het volgende:
en waarschijnlijk zijn niet alle homo's als SCH
Ach, wat moet het toch een verheven, ja zelfs geheven gewaarwording zijn, als het gevoel voor de juiste distantie je niet in de steek laat.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24012748
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo'n topic valt meteen dood hè, als jij je meldt. Waarom ga je niet plaatjes pasten van Mr. Big in dat Satc-topic???
Ach, wat laat jij je weer opzichtig in de kaart kijken. En wat val je daarbij als goedkope intrigant door de mand...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24012828
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef lucida het volgende:

Het blijft vermakelijk hoe die lieden,als bilmaatjes (KP, OllieA, Ryan3, Bleusdude, SCH en andere spijtoptanten van de verlichting), telkens maar weer proberen met alles wat ook maar in hun botte hersens opkomt, de beeldvorming naar hun hand te zetten - tot nu toe tamelijk vruchteloos en vooral voorspelbaar simpel.
Lucida, wat zijn dan mijn verkeerde ideeën over jouw persoon ?
Quotes+bron graag...
  donderdag 16 december 2004 @ 14:53:44 #161
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24012842
Ze zouden een televisieserie moeten maken van draadjes als deze
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24013409
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:04 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik spreek hier niet voor SCH, die kan zijn eigen boontjes wel doppen. En ik maak mij dus niet druk namens SCH. Ik maak mij druk names mijzelf.
Ik stoor mij uitermate aan de uitlatingen van lucida. Zo simpel is dat. Ik ben voor een wat fatsoenlijker discours, zonder uitspraken als 'atheïstische jood' als een van de vele in een riedeltje om Cohen te bashen, en 'pisnichten', 'holmaatjes', 'uitgeholde meningen' enzovoorts over homo's die een andere mening dan lucida zijn toegedaan.
Het is prima dat de TS - die naïeve fatsoensrakker - het ijle draadje van zijn OP tracht vast te houden, maar hij moet wel opletten dat hij daarbij niet al te zeer verstrikt raakt in zijn braafburgerlijke al te braafburgerlijke rechtlijnigheid.
De TS heeft toch wel de neiging zich nog roomser dan de paus voor te doen, vooral op momenten waarop hij de rationaliteit laat varen en zich door emoties laat overmannen... M.a.w. de TS schakelt steevast over op de strategie van 'sentimentalisering', wanneer hij inmiddels weer eens te emotioneel bij een onderwerp betrokken is geraakt (zie ook Theodoor Holman in zake Brinkhorst)...

Dat zegt ook tevens iets over het (mogelijke) belang dat wij aan de morele "pruillippergheid" van de OP moeten verlenen.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24013752
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24013779
quote:
Dat is nou echt zo'n F-side uitspraak. Holle bolle hooligandomheid leve de lol...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24013893
quote:

We moeten de zaak ook niet mooier maken dan hij is. Wat de suggestie betreft dat dit soort lieden, hier op Fok inderdaad wel eens te hoop kunnen lopen tegen de opvattingen van iemand, die ze in 'werkelijkheid' juist zouden toejuichen, zit je dichter bij het vuur dan die zelfde lieden voor waar willen hebben.
Kijk, en dit is natuurlijk de kern van de zaak.
Dat jij je wenst te verdedigen tegen abjecte citaten van jouw hand met het saaie refrein dat ze uit hun context zijn gerukt, dat is suf, maar menselijk. Je kan niet veel anders. Je bent immers niet grootmoedig genoeg om te zeggen dat je de grenzen van het fatsoen wel eens te buiten gaat.

Maar dat je dan ook nog een poging doet je te verdedigen door mee te delen dat je in het echie zo'n hoogstaand mens bent, wiens opvattingen wij zouden toejuichen is natuurlijk te stupide voor woorden.
In die zin is dit inderdaad een bash-topic, omdat dit de kern van de zaak is: ik doe inderdaad een poging om jouw stupide manier van argumenteren aan de kaak te stellen.
Verder mag je me zure kloon en naïeve fatsoensrakker etc noemen zoveel je wilt. Schelden doet in het algemeen wel zeer, maar in jouw geval hecht ik er geen waarde aan.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24014263
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:15 schreef lucida het volgende:

[..]

Het is prima dat de TS - die naïeve fatsoensrakker - het ijle draadje van zijn OP tracht vast te houden, maar hij moet wel opletten dat hij daarbij niet al te zeer verstrikt raakt in zijn braafburgerlijke al te braafburgerlijke rechtlijnigheid.
De TS heeft toch wel de neiging zich nog roomser dan de paus voor te doen, vooral op momenten waarop hij de rationaliteit laat varen en zich door emoties laat overmannen... M.a.w. de TS schakelt steevast over op de strategie van 'sentimentalisering', wanneer hij inmiddels weer eens te emotioneel bij een onderwerp betrokken is geraakt (zie ook Theodoor Holman in zake Brinkhorst)...

Dat zegt ook tevens iets over het (mogelijke) belang dat wij aan de morele "pruillippergheid" van de OP moeten verlenen.
Ik krijg bij het lezen van dit topic enigszins het gevoel dat de enige persoon die zich verheven voelt (bron: quote in OP) boven de rest een zekere lucida is.

Maargoed, dit is onzin, dus al de posts van deze user zijn allemaal licht verteerbaar, misschien zelfs grappig, bedoeld
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_24014441
Zeg Lucida,

Je suggereert dat ik aan onterechte negatieve beeldvorming heb gedaan over jouw persoon.
Geef eens voorbeelden...
Ik zou niet weten wanneer dan..maar misschien weet jij het nog wel.?
pi_24014931
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:36 schreef OllieA het volgende:

[..]

Kijk, en dit is natuurlijk de kern van de zaak.
Mooi staaltje retoriek
quote:
Dat jij je wenst te verdedigen tegen abjecte citaten van jouw hand met het saaie refrein dat ze uit hun context zijn gerukt, dat is suf, maar menselijk.
OllieA je gaat met het betoog te zeer van je eigen abstractieniveau uit. In de grond van de zaak is jouw persoonlijke afkeer, slechts een tamelijk subjectief gegeven. Ik weet welhaast zeker als je mijn citaten in de juiste context citeert ik daar aanspreekbaar op ben. En dat heeft er natuurlijk niets mee te maken dat ik mezelf te groot zou vinden, om in het geval van een misplaatste of mogelijk (onnodig) kwetsende uitspraak excuses aan te bieden.
quote:
Maar dat je dan ook nog een poging doet je te verdedigen door mee te delen dat je in het echie zo'n hoogstaand mens bent
Dat is een persoonlijke interpretatie ik neem dit soort woorden t.a.v. mijn eigen persoontje niet in de mond. Een ander zou het wellicht een valselijk toeschrijving noemen, met de bedoeling het debat oneigenlijk te beïnvloeden...
quote:
wiens opvattingen wij zouden toejuichen is natuurlijk te stupide voor woorden.
Je ziet spoken. Nergens wordt van jou verwacht - ongeacht of je dat überhaupt wel zou kunnen - mijn opvattingen toe te juichen. Ik kan me niet herinneren dat ik mensen vraag om lof. In tegendeel als je mijn posts minder vooringenomen zou lezen, zou je moeten weten dat ik juist de overdreven lof die mij wordt toegezwaaid - ongeacht door wie - in beginsel weer van mij werp.
quote:
In die zin is dit inderdaad een bash-topic, omdat dit de kern van de zaak is: ik doe inderdaad een poging om jouw stupide manier van argumenteren aan de kaak te stellen.
OllieA onthoud een ding, niet jij zit in het beklaagdenbankje, niet jij hoeft je als slachtoffer te voelen,en je hoeft jezelf niet in de verdediging gedrongen te voelen; als jij vindt dat jij moet bashen dan moet jij dat, in alle vrijheid van geweten, kunnen doen. Mijn zegen heb je...
quote:
Verder mag je me zure kloon en naïeve fatsoensrakker etc noemen zoveel je wilt. Schelden doet in het algemeen wel zeer, maar in jouw geval hecht ik er geen waarde aan.
Sterk argument om in feite het tegendeel te beweren. [quote]

[ Bericht 1% gewijzigd door lucida op 16-12-2004 16:58:23 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24015684
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:57 schreef Bluesdude het volgende:
Zeg Lucida,

Je suggereert dat ik aan onterechte negatieve beeldvorming heb gedaan over jouw persoon.
Geef eens voorbeelden...
Ik zou niet weten wanneer dan..maar misschien weet jij het nog wel.?
Beste Bluesdude,

Ik ben te voorbarig geweest in het specifiek noemen van jouw naam - hoogstwaarschijnlijk had ik Lord Vetrenaire in mijn gedachte - maar hoe dan ook ik verontschuldig mij voor al het ongemak dat deze onbewuste verwisseling van entiteiten bij jou kan hebben veroorzaakt...

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24015832
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef lucida het volgende:

Ik weet welhaast zeker als je mijn citaten in de juiste context citeert ik daar aanspreekbaar op ben. En dat heeft er natuurlijk niets mee te maken dat ik mezelf te groot zou vinden, om in het geval van een misplaatste of mogelijk (onnodig) kwetsende uitspraak excuses aan te bieden.
Begin deze dan maar eens uit te leggen als niet onfatsoenlijk en behorende bij de normale discours. En ik heb er nog wel meer.
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef lucida het volgende:

[..]

Makkelijk praten als je jouw leven doorbrengt in 'dark rooms' alwaar je jezelf van alle goede zeden hebt laten uitwonen!... Je behoort gewoon bij de meest fundamentalistische poot van de multiculturele religie...

Type C.O.C. / N.V.S.H. zal ik maar zeggen...
bron: Christenen kwaad op Madame Tussaud
Een treffend voorbeeld van jouw hoogstaande manier van je op het forum voortbewegen, imho.
quote:
Dat is een persoonlijke interpretatie ik neem dit soort woorden t.a.v. mijn eigen persoontje niet in de mond. Een ander zou het wellicht een valselijk toeschrijving noemen, met de bedoeling het debat oneigenlijk te beïnvloeden...
sjun, waarschijnlijk, of bela. Het zou maar zo kunnen. Die vinden dat een fijn riedeltje wanneer ze het even niet meer weten.

quote:
Je ziet spoken. Nergens wordt van jou verwacht - ongeacht of je dat überhaupt wel zou kunnen - mijn opvattingen toe te juichen.
Snap je nou echt niet wat je zelf post?:
quote:

Wat de suggestie betreft dat dit soort lieden, hier op Fok inderdaad wel eens te hoop kunnen lopen tegen de opvattingen van iemand, die ze in 'werkelijkheid' juist zouden toejuichen, zit je dichter bij het vuur dan die zelfde lieden voor waar willen hebben.
Bedoelde je daar niet mee, dat wij je zouden toejuichen als we wisten hoe goed jij in het echie was?
quote:
OllieA onthoud een ding, niet jij zit in het beklaagdenbankje
Dat wist ik al hoor. Jij daarentegen zit er wel in.
quote:
Sterk argument om in feite het tegendeel te beweren.
Umwertung aller werten, vrij naar lucida.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24018415
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:52 schreef lucida het volgende:

[..]

Beste Bluesdude,

Ik ben te voorbarig geweest in het specifiek noemen van jouw naam - hoogstwaarschijnlijk had ik Lord Vetrenaire in mijn gedachte - maar hoe dan ook ik verontschuldig mij voor al het ongemak dat deze onbewuste verwisseling van entiteiten bij jou kan hebben veroorzaakt...

okeee...klasse van je..
pi_24019919
Ik vind het vooral zo hartveroverend dat lucida zelf het meest sublieme voorbeeld is van hetgene waartegen hij ageert.
quote:
Maar nogmaals van het soort triviale bespiegelingen waarmee jij en jouw maatje Ryan3 het niveau opkrikken raak ik niet onder de indruk. Jullie zullen toch echt wat dieper moeten wroeten en dat geldt terloops ook voor die brave borst Callas... Ik zou zeggen doen jullie nou eens beiden je stinkende best en kom eens echt met scherpe analyses.
!

En nu gaat hij mij paternaliseren in dat onbeholpen proza van de autodidact.
  donderdag 16 december 2004 @ 20:42:02 #173
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24020677
Jaja, die lucida is me er eentje!
...dass wir fliegen.
pi_24021120
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:59 schreef OllieA het volgende:

Umwertung aller werten, vrij naar lucida.
OllieA in feite vind ik je verweer ondermaats. Ik snap niet waarom jij meent in de schoenen van SCH te moeten gaan staan. Als hij zich door mijn rake typeringen beledigd voelt - typeringen waar ik trouwens nog steeds achter sta, net zoals het sig. dat je van mij 'draagt' - kan hij toch persoonlijk een klacht indienen; ik bedoel daar heeft hij jou toch niet voor nodig - want dat maakt het verweer alleen nog maar zwakker.

Waar het om gaat is dat je
1. de context niet volledig weergeeft
2. jij de scheiding niet ziet tussen ironie en humor

Je kunt dan nog wel honderd bash-topics starten, maar als jij zelf niet over een zekere intellectuele integriteit beschikt, blijven al die topics steken in subjectieve toeschrijvingen en persoonlijk geschimp en vervloekend getoeter.

Jouw fatsoenswaarden zijn de mijne niet, leer daar maar mee te leven. In de bewoordingen waarmee jij mij vervolgens - tamelijke dubbelhartigheid - de maat neemt herken ik me niet. Jouw preekjes neigen naar stemmingmakerij en sentimentalisering van de discussie, en ademen bovendien de wat rancuneuze geest van een morele scherprechter of beter onverzadigbare Henker-Gott...

In zulke vruchteloze discussies hunker ik nog wel eens naar de aanwezigheid van Rereformed, want daar was wel sprake van een wederzijdse behoefte om op grond van argumenten persoonlijke (of theoretische) tegenstellingen te overwinnen. En waarmee je ook zonder de overdadige toepassing van sentimentele affecten een goed gesprek kon voeren, omdat hij wel beschikte over een gedeeld referentiekader m.b.t. integriteit en intellectuele omgangsvormen. Rereformed dus, die als een geoefend lezer wel op onbevangen wijze tussen de regels door wist te lezen, en die niet te beroerd was eerst te vragen i.p.v. meteen met het 'Henkers-oordeel' klaar te staan.

Maar voor iemand die zo'n weerzin koestert, voor iemand ook die beweert niets interessants aan Lucida's teksten te vinden, maak jij er opvallend veel woorden aan vuil. De extreme idiosyncrasie waarmee je mijn teksten van kritiek voorziet, is sprekend voor de geniepige bewondering die je eigenlijk koestert - alleen durf je er kennelijk niet voor uit te komen, omdat je anders denkt dat je billenmaatje Ryan3 dat wel eens zou betreuren. Immers dan staat hij zowat alleen in zijn strijd tegen ‘de Grote Immoralist’... Maar ook Ryan3 koestert in het geniep een zekere bewondering of beter intellectuele jaloezie voor Lucida - omdat hij weet dat hij niet tegen hem is opgewassen.

Het blijven wankelmoedigen der geest (lees: spijtoptanten van de Verlichting) die (s)linkse snuiters...

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 16-12-2004 21:32:27 ]
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24021322
Sodemieters Lucida, je bakt ze weer bruin!

Ryan komt om 23.30 uit zijn werk, ik ga alvast mais poffen.
Wolla Billa Halala.
pi_24021407
* het_fokschaap haalt zak chips !
pi_24021414
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:

Het blijven wankelmoedigen der geest (lees: spijtoptanten van de Verlichting) die (s)linkse snuiters...
Heel fijn, en nu nog even die post die ik had geciteerd
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef lucida het volgende:

[..]

Makkelijk praten als je jouw leven doorbrengt in 'dark rooms' alwaar je jezelf van alle goede zeden hebt laten uitwonen!... Je behoort gewoon bij de meest fundamentalistische poot van de multiculturele religie...

Type C.O.C. / N.V.S.H. zal ik maar zeggen...
van de juiste annotatie voorzien, zodat we allemaal begrijpen dat het geen vuilspuiterij is.
Zet het es even in de context zoals je die bedoeld had, en geef de fijnzinnige ironie en humor ervan aan.
Dat moet voor een erudiete en doordachte poster als jij toch niet zo moeilijk zijn?

Je kan natuurlijk ook afwachten of milagro nog even langskomt, zodat je je achter haar kan verstoppen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24021439
Eigenlijk bedoel je dat je Ollie niet zo heel aardig vindt, toch?
  donderdag 16 december 2004 @ 21:17:32 #179
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24021588
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef Gellius het volgende:
Jawel,
maar een lucida die met lege handen staat is natuurlijk ook geen gezicht.
...dass wir fliegen.
pi_24021790
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het vooral zo hartveroverend dat lucida zelf het meest sublieme voorbeeld is van hetgene waartegen hij ageert.
[..]

!

En nu gaat hij mij paternaliseren in dat onbeholpen proza van de autodidact.
In een woord subliem. Vertel eens waarom moet jij vrezen dat ik jou vaderlijk zal toespreken - heb je soms een slecht geweten?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24021857
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef OllieA het volgende:

[..]

Heel fijn, en nu nog even die post die ik had geciteerd
[..]

van de juiste annotatie voorzien, zodat we allemaal begrijpen dat het geen vuilspuiterij is.
Zet het es even in de context zoals je die bedoeld had, en geef de fijnzinnige ironie en humor ervan aan.
Dat moet voor een erudiete en doordachte poster als jij toch niet zo moeilijk zijn?

Je kan natuurlijk ook afwachten of milagro nog even langskomt, zodat je je achter haar kan verstoppen.
Begrijp jij dan niet dat er gewoon staat wat er staat, en dat jij - met alle bijbedoelingen die jou ter beschikking staan - dit vervolgens mag interpreteren zoals jij dat wilt?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_24021976
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:27 schreef lucida het volgende:

[..]

Begrijp jij dan niet dat er gewoon staat wat er staat, en dat jij - met alle bijbedoelingen die jou ter beschikking staan - dit vervolgens mag interpreteren zoals jij dat wilt?
Oké, dus context en fijne ironie doen er niet toe.
Dat geconstateerd hebbende, interpreteer ik het als vuilspuiterij en onbeschaafd discussiëren.

En vervolgens constateer ik dat jouw gesputter dat jij in het echie toejuichenswaard bent, niet relevant is tov je vuilspuiterij op het forum. Kun je je daar ook in vinden?
Dan zijn we klaar.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24022076
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:11 schreef Gellius het volgende:
Op zich heeft lucida daar wel een punt, trouwens.
Want in het echt ben ik bepaald niet het beminnelijke forumpersonage waar eenieder zo dol op is. In het echt, je moest eens weten hoe erg ik in het echt ben! Ik kan en mag het niet zeggen. Vooral niet in deze tijd, natuurlijk.

Maar zo gaan we wel offtopic, natuurlijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24022277
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:37 schreef OllieA het volgende:

Want in het echt ben ik bepaald niet het beminnelijke forumpersonage waar eenieder zo dol op is. In het echt, je moest eens weten hoe erg ik in het echt ben! Ik kan en mag het niet zeggen.
in het echt ben je meer een Bul Super ?
pi_24022334
Lucida is een vrouw, en dochter van een oud-verzetstrijder.

pi_24022451
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:47 schreef Nuoro het volgende:
Lucida is een vrouw, en dochter van een oud-verzetstrijder.

Lucy Schaft ?
pi_24022504
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:51 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Lucy Schaft ?

of Lucretia...
pi_24022526
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Sickbock, vrees ik.
wat heb jij toch met die smiley, fokschaap. Dat huilende en lachende bekje, wat doet dat steeds in je posts?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24022592
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef OllieA het volgende:

[..]

Sickbock, vrees ik.
wat heb jij toch met die smiley, fokschaap. Dat huilende en lachende bekje, wat doet dat steeds in je posts?
komt door IRC #WFL, is ChOas mee begonnen daar. werkt aanstekelijk.
pi_24022961
gaan we nu pas verder als Ryan3 terug is ?
ik moet zo slapen. morgen vroeg op...

nou ja, lees het morgen wel
pi_24023061
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:10 schreef het_fokschaap het volgende:
gaan we nu pas verder als Ryan3 terug is ?
ik moet zo slapen. morgen vroeg op...

nou ja, lees het morgen wel
Tja, lucida is ervandoor...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24023158
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:32 schreef OllieA het volgende:

[..]

Oké, dus context en fijne ironie doen er niet toe.
Je snapt natuurlijk ook wel OllieA dat de (juiste) context én een dosis gezonde zelfspot (of zoals jij wilt, ironie) er wel degelijk toe doen.
quote:
Dat geconstateerd hebbende, interpreteer ik het als vuilspuiterij en onbeschaafd discussiëren.
Je bent wel erg 'eager' om je geschonden blazoen schoon te poetsen.
quote:
En vervolgens constateer ik dat jouw gesputter dat jij in het echie toejuichenswaard bent, niet relevant is tov je vuilspuiterij op het forum. Kun je je daar ook in vinden?
Dan zijn we klaar.
OllieA, wat ben je toch ook een "zuur pruillipje”...

De voorbarige conclusie in jouw bovenstaande tekst komt natuurlijk geheel voor jouw rekening. Ik kan jou niet beletten de morele spuit elf op dit forum uit te hangen. Alleen ik laat me niet hinderen door jouw politiek correcte overgevoeligheden, ik blijf er - even zo vrolijk - op losposten. Soms pakt dat wat minder, en soms pakt dat wat meer bevallig uit - daar zul je het toch mee moeten doen...

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24023263
Ga hier nu niet de Oscar Wilde van Fok! uithangen, Lucida. Zo welbespraakt ben je niet.
Wolla Billa Halala.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 22:22:58 #194
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24023338
Jezus, de jaloersheid druipt er vanaf.
pi_24023434
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jezus, de jaloersheid druipt er vanaf.
Jij snapt het dus niet he?
Wolla Billa Halala.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 22:26:39 #196
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24023467
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:25 schreef Callas het volgende:

[..]

Jij snapt het dus niet he?
Ik begrijp het heel goed.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:28:39 #197
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_24023531
Volgens mij ben je het al een tijdje...
...dass wir fliegen.
pi_24023556
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:17 schreef lucida het volgende:

[..]

Je snapt natuurlijk ook wel OllieA dat de (juiste) context én een dosis gezonde zelfspot (of zoals jij wilt, ironie) er wel degelijk toe doen.
Nou, wees dan eens consequent en geef de context aan van je vuilspuiterij. En waar em de fijnzinnige ironie zit. Ik zie het nog steeds niet. Terwijl ik zo mijn best doe.
quote:
Je bent wel erg 'eager' om je geschonden blazoen schoon te poetsen.
Welk geschonden blazoen? Niet zomaar wat roepen zonder het te onderbouwen hoor! Geef es aan waar ik mijn blazoen schendt?
quote:
OllieA, wat ben je toch ook een "zuur pruillipje”...
Oe, ja, naar hè.
quote:
De voorbarige conclusie in jouw bovenstaande tekst komt natuurlijk geheel voor jouw rekening.
Dat spreekt vanzelf.
quote:
Ik kan jou niet beletten de morele spuit elf op dit forum uit te hangen. Alleen ik laat me niet hinderen door jouw politiek correcte overgevoeligheden, ik blijf er - even zo vrolijk - op losposten. Soms pakt dat wat minder, en soms pakt dat wat meer bevallig uit - daar zul je het toch mee moeten doen...
Even zo vrolijk is het treurig.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_24023565
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:44 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24023606
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij ben je het al een tijdje...
Inderdaad. Hij zou z'n nick es moeten updaten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')