De Laatste, mooi van kleur. en iets wat niet veel voor komt.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/648287/1/50#24002183]woensdag 15 december 2004
Ik weet ook nog niet zo goed welke ik in moet sturen.
...
De gebruikelijke regelsquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:05 schreef Robertje het volgende:
Ik zal ook ff wat insturen...is soepen toegestaan?
mooie plaat RDquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:59 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik heb eindelijk besloten welke foto moet doorgaan voor mijn mooiste foto van 2004.
[afbeelding]
Foto is genomen op de Slufter (Rotterdam, nabij de Maasvlakte) op 19 dec.
Ouwesok, ik vind de eerste sprinkhaan en de libel mooi.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:02 schreef Ouwesok het volgende:
Ik heb er nogal wat gemaakt het afgelopen jaar die ik wel aardig door de beugel vind kunnen.
De sprinkhanenjacht bijvoorbeeld:
[afbeelding]
....
om er maar eens een paar te noemen
als ik het mocht zeggen dan zou ik voor Parijs gaan.quote:Op zondag 26 december 2004 22:19 schreef Robertje het volgende:
Ik denk ook dat ik voor de foto van Parijs ga....maar twijfel nog steeds. Parijs of de poes
Ik zag dat ie scheeft staat...morgen dagje vrij. Zal hem rechtzetten.quote:Op zondag 26 december 2004 22:58 schreef Rewimo het volgende:
Parijs even rechtzetten en dan inzenden
Ik heb hem niet gekregen. Heb je hem naar het goede e-mailadres gestuurd? De link staat in het centrale topic: foto@qltel.orgquote:Op maandag 27 december 2004 10:33 schreef Stephanie_l het volgende:
Ik heb zaterdagavond deze foto ingezonden, maar hij staat nog niet in het centrale topic, is dat normaal of moet ik em nog eens mailen?
Jep, daar had ik em heen gemaild, en nu nog eensquote:Op maandag 27 december 2004 11:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekregen. Heb je hem naar het goede e-mailadres gestuurd? De link staat in het centrale topic: foto@qltel.org
Volgens mij heb je nog tijd tot 1 januarie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Vanavond is het dus zover. Ik weet niet echt wat mijn beste foto van 2004 is. Dat is heel persoonlijk. Ik stuur dus wat ik denk dat een van mijn betere foto's is, in, mits ik het niet vergeet
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Deze wedstrijd loopt inderdaad tot 1 januari. De decemberwedstrijd loopt vanavond af.
Eén woord: zondagochtend.quote:Op maandag 27 december 2004 18:28 schreef Rewimo het volgende:
k_man, hoe heb je het voor elkaar gekregen dat er geen mensen op staan, in zo'n druk station?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Ik zou zweren dat er eerst 28 dec stond
Die tweede is echt heel erg mooi. Mysterieus gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:55 schreef Reneuh het volgende:
Ik ben een absolute beginneling.. Heb sinds een tijdje een Powershot A60 om es mee te beginnen
Iig, deze 2 foto's zijn van gisteren. Ik vind ze zelf goed gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
hij staat prima (als hij weer in ere rechtop hersteld wordtquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:03 schreef Robertje het volgende:
eeehhh...moet mijn torentje naar links of naar rechts?![]()
wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die tweede is echt heel erg mooi. Mysterieus gewoon.
1.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:44 schreef stil het volgende:
[..]
Zet ze hier maar neer, maken we het nog moeilijker voor je![]()
Goeie keus Bowiefan, een hele mooie fotoquote:Op woensdag 29 december 2004 22:41 schreef Bowiefan het volgende:
@firecow: eerste
@beertje: nr 9
@Ivo
mijn inzending is onderweg, het is idd het prairiehondje geworden. Heb daar ook een print van laten maken en die is ook prachtig.
Heb nog wel ff getwijveld, er is namelijk een foto van mij waar afgelopen jaar minimaal 4 prints van zijn gemaakt
[afbeelding]
maar hier is een beetje aan gesoept dus dat mag helaas niet
is trouwens een foto van mij nog vaker geprint; zelfde meisje op een kerstkaartmaar ik vind deze mooier
Je paddo's springen echt in het oog, prachtige foto!quote:Op donderdag 30 december 2004 14:21 schreef SuperRembo het volgende:
Mijn top 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen verre vakantie dit jaar, dus allemaal hollandse plaatjes.
wat zij zegtquote:Op donderdag 30 december 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je paddo's springen echt in het oog, prachtige foto!
idemquote:Op donderdag 30 december 2004 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Oceanonix, ik vind je hagedis en je onderste paddestoel het mooist. Die laatste is gewoon surrealistisch
Dat moet Ouwesok weten, hij is inmiddels de Paddo's expertquote:
zal wel meevallen, het was vroeg genoeg vanmorgen, en ik moet een beetje voorslapen voor de reis naar het noorden morgenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:22 schreef beertje_ het volgende:
Bowiefan jij kunt vannacht zeker niet meer slapen na je "middag"dutje![]()
Ik weet alleen dat je ze kan fotograferen. Qua eetbaarheid vertrouw ik alleen de paddezetels van de groenteboeralleen vertrouw ik de groenteboer nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:22 schreef beertje_ het volgende:
Dat moet Ouwesok weten, hij is inmiddels de Paddo's expert![]()
Ik weet het... maar ik heb momenteel eventjes geen fotosoep dus het gaat me niet lukken 'm wat rechter te maken!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:44 schreef Xilantof het volgende:
Gerdo: ik zeg het liever niet
maar hijs beetje scheef.
Recht gezet en links een stukje eraf.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:15 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik weet het... maar ik heb momenteel eventjes geen fotosoep dus het gaat me niet lukken 'm wat rechter te maken!.
Dankjewel, ziet er gelijk wat minder slordig uit... Zoals ik al zei heb ik momenteel ff geen fotosoep, dus wat kleine aanpassingen zitten er niet in... Verder is het natuurlijk geen fotosoep-wedstrijd maar foto-wedstrijd dus ik hou hem maar gewoon zoals ie is!quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:30 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Recht gezet en links een stukje eraf.
[afbeelding]
Mss dat de kleuren nog wat beter kunnen.
Van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:16 schreef Xilantof het volgende:
tot 4 januari mag er gestemd worden...
dan wacht ik nog even met stemmen
ohw, ik stem wel hoorquote:
Thnxquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:13 schreef Rewimo het volgende:
En jouw foto staat er ook bij, The_Frog
Ik heb niks ontvangen... Wil je eens kijken waar je hem heen hebt gestuurd?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:11 schreef Chozzie het volgende:
mijn foto staat er niet bij, en toch al dinsdag opgestuurd :-(
Ik ook...misschien wel dubble cijfersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook niet. Maar goed, ik heb tenminste wel punten gekregen van iemand
Nu je het zo zegt zou dat het idd kunnen zijn! Soms is het so simpel!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is dat de binnenkant van een piano
betekent dat dan dat je de rest van de foto's helemaal niks vindquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:53 schreef Re het volgende:
net gestemd, lijkt me wel duidelijk
vond het trouwens niet echt moeilijk om te stemmen, maar goed nog een paar uurtjes
Op DPZ werd hij betiteld als 'PianoGuts' door Dubbelluquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:46 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt zou dat het idd kunnen zijn! Soms is het so simpel!
Ik zat dus al aan hele moeilijke architectische () bouwwerken te denken!
![]()
Je mag het tegenwoordig hier bijna niet zeggen neequote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:58 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
betekent dat dan dat je de rest van de foto's helemaal niks vind
ik had na selecteren er 4 over dus dat ging redelijk snelquote:Ik had er erg veel moeite mee, en als ik het hele proces nogmaals zou doorlopen (alle foto's openen en net zo lang wegklikkentotdat je er 5 overhoud die dan nog ff in volgorde geplaatst moeten worden) dan zouden er zeer waarschijnlijk 5 andere foto's uit komen.
Lijkt me wel toevallig als ze op alfabetische volgorde gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
is de volgorde zoals ze op www.offy.nl/fokfotowedstrijden/index.html staan de uitslag van 2004??
tja je oog moet er maar net op valllenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:00 schreef Offy het volgende:
[..]
Lijkt me wel toevallig als ze op alfabetische volgorde gewonnen hebben
Fok misschien niet maar wij welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik had inmiddels allang een uitslag maar Fok! wilde hem niet hebben...
Was niet de bedoeling je zo direct aan te vallen ( zo kwam het idd wel over toen ik mijn commentaar terug lasquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:59 schreef Re het volgende:
Je mag het tegenwoordig hier bijna niet zeggen neeMaar serieus, er zitten wel mooie foto's tussen maar ik vind de opbrengst wat magertjes
Oeps... meestal doe ik het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:16 schreef Luckepuk het volgende:
[m**r*nn**kmode] Ik sta in het overzicht als Luckepuck [/m**r*nn**kmode]![]()
een fout die wel vaker her en der gemaakt wordt overigens....
Op de site van Offy staat het met die c er tussen, of jij het wel/niet goed heb gedaan heb ik niet eens naar gekeken!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oeps... meestal doe ik het goedZal het aanpassen hoor
O wacht, ander overzichtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:19 schreef Rewimo het volgende:
Oeps... meestal doe ik het goedZal het aanpassen hoor
Thanks!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:29 schreef Offy het volgende:
Marc_H van harte gefeliciteerd!(het is ook echt een hele mooie, sfeervolle foto
)
Sorry luck, het is aangepast! (en meteen de rest van het overzicht ook)
Doe je het weer hequote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:29 schreef Offy het volgende:
Sorry luCk, .....
quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:19 schreef Oceanonix het volgende:
Gefeliciteerd Marc_H
Ben jij wel helemaal wakker?quote:
quote:
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 07:26 schreef Xilantof het volgende:
Gefeliciteerd Marc_h
al dnek ik dat ie het alleen verneemd via mail, hijs hier zo weinig laatste tijd...
Hij werkt nu in ieder geval nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:39 schreef Marc H het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Maar ik ben er een beetje sprakeloos, maar zeer blij
Zoals je kan zien is mijn webikoon aangepast, bedankt iedereen die op mij gestemd heeft.
Hij doet het weer hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:39 schreef Marc H het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Maar ik ben er een beetje sprakeloos, maar zeer blij
Zoals je kan zien is mijn webikoon aangepast, bedankt iedereen die op mij gestemd heeft.
Re had Egilio op 1, thanks Requote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:53 schreef Re het volgende:
net gestemd, lijkt me wel duidelijk
vond het trouwens niet echt moeilijk om te stemmen, maar goed nog een paar uurtjes
had je hem ook nog ergens in het groot?... gewoon een lekkere plaatquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:20 schreef egilio het volgende:
[..]
Re had Egilio op 1, thanks Re![]()
Marc_H, gefeliciteerd!
Egilio is best blij met de 9e plaats, bedankt voor de stemmen![]()
Heb hem wel groter ja. Is niet echt een geweldige scan, want is een dia gescand met een adapter op een flatbed scanner. Maar mail maar als je hem wilt hebben. egilio at gmailquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:25 schreef Re het volgende:
[..]
had je hem ook nog ergens in het groot?... gewoon een lekkere plaat
Mark_H feli!!! icoontje staat mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |