Je paddo's springen echt in het oog, prachtige foto!quote:Op donderdag 30 december 2004 14:21 schreef SuperRembo het volgende:
Mijn top 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen verre vakantie dit jaar, dus allemaal hollandse plaatjes.
wat zij zegtquote:Op donderdag 30 december 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je paddo's springen echt in het oog, prachtige foto!
idemquote:Op donderdag 30 december 2004 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Oceanonix, ik vind je hagedis en je onderste paddestoel het mooist. Die laatste is gewoon surrealistisch
Dat moet Ouwesok weten, hij is inmiddels de Paddo's expertquote:
zal wel meevallen, het was vroeg genoeg vanmorgen, en ik moet een beetje voorslapen voor de reis naar het noorden morgenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:22 schreef beertje_ het volgende:
Bowiefan jij kunt vannacht zeker niet meer slapen na je "middag"dutje![]()
Ik weet alleen dat je ze kan fotograferen. Qua eetbaarheid vertrouw ik alleen de paddezetels van de groenteboeralleen vertrouw ik de groenteboer nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:22 schreef beertje_ het volgende:
Dat moet Ouwesok weten, hij is inmiddels de Paddo's expert![]()
Ik weet het... maar ik heb momenteel eventjes geen fotosoep dus het gaat me niet lukken 'm wat rechter te maken!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:44 schreef Xilantof het volgende:
Gerdo: ik zeg het liever niet
maar hijs beetje scheef.
Recht gezet en links een stukje eraf.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:15 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik weet het... maar ik heb momenteel eventjes geen fotosoep dus het gaat me niet lukken 'm wat rechter te maken!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |