Ouwesok, ik vind de eerste sprinkhaan en de libel mooi.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:02 schreef Ouwesok het volgende:
Ik heb er nogal wat gemaakt het afgelopen jaar die ik wel aardig door de beugel vind kunnen.
De sprinkhanenjacht bijvoorbeeld:
[afbeelding]
....
om er maar eens een paar te noemen
als ik het mocht zeggen dan zou ik voor Parijs gaan.quote:Op zondag 26 december 2004 22:19 schreef Robertje het volgende:
Ik denk ook dat ik voor de foto van Parijs ga....maar twijfel nog steeds. Parijs of de poes
Ik zag dat ie scheeft staat...morgen dagje vrij. Zal hem rechtzetten.quote:Op zondag 26 december 2004 22:58 schreef Rewimo het volgende:
Parijs even rechtzetten en dan inzenden
Ik heb hem niet gekregen. Heb je hem naar het goede e-mailadres gestuurd? De link staat in het centrale topic: foto@qltel.orgquote:Op maandag 27 december 2004 10:33 schreef Stephanie_l het volgende:
Ik heb zaterdagavond deze foto ingezonden, maar hij staat nog niet in het centrale topic, is dat normaal of moet ik em nog eens mailen?
Jep, daar had ik em heen gemaild, en nu nog eensquote:Op maandag 27 december 2004 11:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekregen. Heb je hem naar het goede e-mailadres gestuurd? De link staat in het centrale topic: foto@qltel.org
Volgens mij heb je nog tijd tot 1 januarie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Vanavond is het dus zover. Ik weet niet echt wat mijn beste foto van 2004 is. Dat is heel persoonlijk. Ik stuur dus wat ik denk dat een van mijn betere foto's is, in, mits ik het niet vergeet
quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Deze wedstrijd loopt inderdaad tot 1 januari. De decemberwedstrijd loopt vanavond af.
Eén woord: zondagochtend.quote:Op maandag 27 december 2004 18:28 schreef Rewimo het volgende:
k_man, hoe heb je het voor elkaar gekregen dat er geen mensen op staan, in zo'n druk station?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Ik zou zweren dat er eerst 28 dec stond
Die tweede is echt heel erg mooi. Mysterieus gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:55 schreef Reneuh het volgende:
Ik ben een absolute beginneling.. Heb sinds een tijdje een Powershot A60 om es mee te beginnen
Iig, deze 2 foto's zijn van gisteren. Ik vind ze zelf goed gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |