hij staat prima (als hij weer in ere rechtop hersteld wordtquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:03 schreef Robertje het volgende:
eeehhh...moet mijn torentje naar links of naar rechts?![]()
wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die tweede is echt heel erg mooi. Mysterieus gewoon.
1.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:44 schreef stil het volgende:
[..]
Zet ze hier maar neer, maken we het nog moeilijker voor je![]()
Goeie keus Bowiefan, een hele mooie fotoquote:Op woensdag 29 december 2004 22:41 schreef Bowiefan het volgende:
@firecow: eerste
@beertje: nr 9
@Ivo
mijn inzending is onderweg, het is idd het prairiehondje geworden. Heb daar ook een print van laten maken en die is ook prachtig.
Heb nog wel ff getwijveld, er is namelijk een foto van mij waar afgelopen jaar minimaal 4 prints van zijn gemaakt
[afbeelding]
maar hier is een beetje aan gesoept dus dat mag helaas niet
is trouwens een foto van mij nog vaker geprint; zelfde meisje op een kerstkaartmaar ik vind deze mooier
Je paddo's springen echt in het oog, prachtige foto!quote:Op donderdag 30 december 2004 14:21 schreef SuperRembo het volgende:
Mijn top 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen verre vakantie dit jaar, dus allemaal hollandse plaatjes.
wat zij zegtquote:Op donderdag 30 december 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je paddo's springen echt in het oog, prachtige foto!
idemquote:Op donderdag 30 december 2004 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Oceanonix, ik vind je hagedis en je onderste paddestoel het mooist. Die laatste is gewoon surrealistisch
Dat moet Ouwesok weten, hij is inmiddels de Paddo's expertquote:
zal wel meevallen, het was vroeg genoeg vanmorgen, en ik moet een beetje voorslapen voor de reis naar het noorden morgenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:22 schreef beertje_ het volgende:
Bowiefan jij kunt vannacht zeker niet meer slapen na je "middag"dutje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |