Nu je het zo zegt zou dat het idd kunnen zijn! Soms is het so simpel!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is dat de binnenkant van een piano
betekent dat dan dat je de rest van de foto's helemaal niks vindquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:53 schreef Re het volgende:
net gestemd, lijkt me wel duidelijk
vond het trouwens niet echt moeilijk om te stemmen, maar goed nog een paar uurtjes
Op DPZ werd hij betiteld als 'PianoGuts' door Dubbelluquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:46 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt zou dat het idd kunnen zijn! Soms is het so simpel!
Ik zat dus al aan hele moeilijke architectische () bouwwerken te denken!
![]()
Je mag het tegenwoordig hier bijna niet zeggen neequote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:58 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
betekent dat dan dat je de rest van de foto's helemaal niks vind
ik had na selecteren er 4 over dus dat ging redelijk snelquote:Ik had er erg veel moeite mee, en als ik het hele proces nogmaals zou doorlopen (alle foto's openen en net zo lang wegklikkentotdat je er 5 overhoud die dan nog ff in volgorde geplaatst moeten worden) dan zouden er zeer waarschijnlijk 5 andere foto's uit komen.
Lijkt me wel toevallig als ze op alfabetische volgorde gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
is de volgorde zoals ze op www.offy.nl/fokfotowedstrijden/index.html staan de uitslag van 2004??
tja je oog moet er maar net op valllenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:00 schreef Offy het volgende:
[..]
Lijkt me wel toevallig als ze op alfabetische volgorde gewonnen hebben
Fok misschien niet maar wij welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik had inmiddels allang een uitslag maar Fok! wilde hem niet hebben...
Was niet de bedoeling je zo direct aan te vallen ( zo kwam het idd wel over toen ik mijn commentaar terug lasquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:59 schreef Re het volgende:
Je mag het tegenwoordig hier bijna niet zeggen neeMaar serieus, er zitten wel mooie foto's tussen maar ik vind de opbrengst wat magertjes
Oeps... meestal doe ik het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:16 schreef Luckepuk het volgende:
[m**r*nn**kmode] Ik sta in het overzicht als Luckepuck [/m**r*nn**kmode]![]()
een fout die wel vaker her en der gemaakt wordt overigens....
Op de site van Offy staat het met die c er tussen, of jij het wel/niet goed heb gedaan heb ik niet eens naar gekeken!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oeps... meestal doe ik het goedZal het aanpassen hoor
O wacht, ander overzichtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:19 schreef Rewimo het volgende:
Oeps... meestal doe ik het goedZal het aanpassen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |