Is een bekend verschijnselquote:Op woensdag 15 december 2004 22:39 schreef moussy het volgende:
Ben ik de enige die zich hier niet kan vinden om over een kleuter (René dus) te posten?Komt waarschijnlijk omdat we ook nog een dreumes hebben
Voor mij hoeft het niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 11:34 schreef Lois het volgende:
We kunnen dit topic ook opsplitsen in van 1-2 jaar en een nieuw topic maken van 2-6 jaar ofzo?
Ow maar ik wilde juist niet wéér een spelbreker zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 12:04 schreef Lois het volgende:
Ja maar..... ik vond het eigenlijk wel een leuk idee om het te splitsen![]()
Lijkt mij het handigst om de leeftijds grens wat hoger te zetten en als er dan weer genoeg kindjes in een volgende leeftijdsgroep zijn, om dat dan pas weer te gaan splitsen, anders zit je in je eentje in een topic, is ook niet leuk toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 12:21 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar dan vallen wij er over een half jaar weer buiten
ja daar kan ik me wel in vindenquote:Op donderdag 16 december 2004 12:28 schreef moussy het volgende:
wat dacht je van 1-4 en 4-? zo hou je ook de kleuterschool verhalen een beetje bij elkaar
Liam slaapt 1 a 2 keer per dag en soms 3 keer. Het wisselt hier nog heel erg. Toevallig hadden wij het er van de week nog over dat ie misschien richting 1 slaapje gaat nu, maar we zien wel. Punt is dat ie vaak redelijk vroeg op de dag alweer slaap heeft en dan redt hij het echt niet tot 's avonds.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:06 schreef E.T. het volgende:
Belana, hoe vaak slaapt Liam nog per dag?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:15 schreef lady-wrb het volgende:
het kind zelf verkondigde dat die pleister er zat omdat anders zijn oog eruit viel
Hij lag te lachen het etterquote:Op woensdag 22 december 2004 19:36 schreef Lois het volgende:
Kyllian wat heb je een mooie pleister![]()
Jesses Coolbabe wat een gedoe. Arme Tom, hij zal wel het uitgekrijst hebben denk of viel het mee?
Bij ons waggeld noa alleen als ze moe is.quote:Op maandag 27 december 2004 13:09 schreef Luckepuk het volgende:
Ik zat nog steeds te lezen in het babytjestopic tot ik besefte dat we nu een dreumes in huis hebben en "we" dus verhuisd zijn naar dit topic..
Het lezen van al die stuntverhalen (vastzittende Tom, meppende Tom, klimmende Eva/Iris) doen me al bij voorbaat in paniek raken!![]()
Voorlopig houdt Suus het nog braaf allemaal en probeert ze "alleen maar" op de leuning van de bank te klimmen als ze met papa naar buiten kijkt.
Lopen gaat hier in fases, zo loopt ze dagen redelijk goed zonder valpartijen en zo is ze een dag of 4 dronken en loopt ze gigantisch te waggelen en dondert ze elke keer om (nu dus ook).
Hoort dit ook bij het leren lopen?
Alle zieke kindjes/mama´s/papa´s:![]()
We zijn niet geweest, we gaan waarschijnlijk donderdag of vrijdag. Lois wou even afwachten hoe Eva reageert op haar antibiotica, dat heeft wel eens heftige diarree gegeven. En het was vanmorgen natuurlijk prutweer, ik ben niet zo'n held in de auto ergens naartoe waar ik de weg niet weet en dan ook nog rotweer erbij... Maar we hebben nog 1,5 week vakantie, komt helemaal goed. Lief dat je ernaar vroegquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
hoe was het in de ballenbak, karin en lois?
Knorretje; Wat bij ons (enige tijd) een beetje ruimte gegeven heeft is een dimmer op de lichtschakelaar. Dan kun je het licht dimmen tot het punt dat je bijna niets meer ziet. (en het dus vermoeiend wordt om te kijken)quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:16 schreef Knorretje het volgende:
alicia slaapt nog steeds slecht. Ben net dik een wee bij mijn ouders weer geweest vanwege oa Jayden. Maar ook daar doet ze het slecht. Bij Danny's moeder doet ze het alleen bij haar in bed.
Lichten mogen beslist niet uit, alles moet aan. Ze ligt nog steeds met matras op de grond en we lopen ons suf naar haar kamer om te laten zien dat we er nog zijn. Ze huilt niet meer in die tussenliggende perioden, maar het naar bed gaan is hier nog steeds een sport.
Leuk dat jullie er naar vragen trouwens, ik sta er zelden bij stil om door te vertellen hoe het nu gaat, zeker als de verandering/verbetering gering is.
dit ding heeft mijn nichtje van 2 ook en dat gaat prima hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoel zo'n ding:
[afbeelding]
't Is een beetje klein plaatje helaas. Maar het is zo'n ding dat je uit kunt wissen. Scherpe punten komen er volgens mij niet aan te pasHet werkt met een pen met een metalen kogeltje, in feite een magneetje.
Dat is volgens mij omdat de samenstelling van een kleurpotlood toch vetter is dan van een gewoon potlood en de truc met die toverkrasblokken is dat het potlood blijft hangen op de wat ruwere stukjes papier.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:01 schreef poemojn het volgende:
Hee, dat wist ik niet.
Weet jij dan misschien ook waarom een toverkrasblok niet werkt met kleurpotloden?
Een kleurpotlood is vaak te hardquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is volgens mij omdat de samenstelling van een kleurpotlood toch vetter is dan van een gewoon potlood en de truc met die toverkrasblokken is dat het potlood blijft hangen op de wat ruwere stukjes papier.
Zoiets althans...
Er zat een scheur in het tekenvlak zelf, dus war dat ijzervijlsel zit. Dat zit in een melkachtige vloeistof zodat het ijzervijlsel netjes verdeeld blijft.quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Die pen heeft een klein rond metalen puntje aan het einde. Hier is er ook eentje stuk gegaan, puntje afgebroken. Daar kwam trouwens geen vloeistof uit of zoMaar goed, Christan heeft met 2 jaar een grote gekregen (Aldi, 6 euro) en dat ging prima. Voor onderweg hebben we zo'n kleintje, leuk voor vakanties en in de auto
Zo`n ballengeval heeft Tom ook. Jammergenoeg gebruikt hij de ballen om mee te gooien en de hamer om zijn broer mee achterna te zitten en om op de tafel mee te slaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:31 schreef Karin het volgende:
Er staat inderdaad vaak op speelgoed dat het niet geschikt is voor kinderen onder de 3. Bijvoorbeeld op die puzzels. Maar Bram speelt er ook gewoon mee, ze zijn de leeftijd dat ze het in hun mond stoppen wel voorbij (hij is nu 22 maanden, ongeveer de leeftijd voor wat je wat zoekt). Zo'n tekending is inderdaad ook erg leukBij de Action hebben ze ook hele leuke boekjes, zijn hier ook een geweldige hit, de puzzels zijn daar ook erg goedkoop. Wat ook heel leuk is is een zakje ballonnen. Lois had van de week ballonnen gekocht bij de blokker met een pompje erbij, Bram en Iris hebben waren zowat aan het vechten om het pompje. Een teletubbie tijdschrift is inderdaad ook erg leuk. *kijkt even in de rondte bij Brams speelgoed* Ik heb voor Sinterklaas voor Bram een heel leuk ballending gekocht bij de Zeeman voor 3 euro geloof ik. Misschien hebben ze ze nog.
[afbeelding]
Zal wel Hannes worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:23 schreef easy-going het volgende:
Piet
Ik ben toch zo nieuwsgierig naar de naam van "Gerrie" he, benieuwd of dat ook zo'n woordspelingennaam is
Er komen (voor zover ik kon voelen tijdens het dentinox smeren) 2 kiezen en 2 tanden aan....quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:43 schreef Lois het volgende:
Agos arme Suusje en arme Luckepuck.Wat is er nu aan de hand Luck? Heeft ze oorontsteking ofzo of reageert ze altijd zo angstig op koorts?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:22 schreef jessie het volgende:
Ja owwwwww sinds ik aan de katoenen luiers benIk word al geitewollesok genoemd
Geitewolleluier zul je bedoelenquote:
Nee, dan gebruik ik idd ook geen billen,- of poeniedoekies, op een heel enkele uitzondering na dan...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:29 schreef bixister het volgende:
hihi jessie je slaat dooooor!bij plasluiers gebruik ik trouwens geen billendoekjes.
Hoe goed is hij bevriend met dat klasgenootje? Als dat niet zo goed is, weet ik niet of ik hem wel mee zou nemen. En tja, hoe leg je doodgaan uit? Mijn ouders hebben nooit iets gezegd van 'slapen' of zo, lijkt me ook niet zo heel goed. Misschien kun je hem vertellen dat die papa zo ziek was, dat de dokters hem niet meer beter konden maken? Vind het trouwens wel raar dat de school je niet kon helpen.....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:34 schreef Angel22 het volgende:
Ff wat anders, graag wat tips want ik zit hier wel een beetje boel mee....
Daan fietst niet zelf (hij kan nog nauwelijks fietsen). Ik weet niet precies hoelang ik erover doe. Ik heb het een keer eerder gefietst en niet de tijd opgenomen. Maar op de heenweg moet ik omhoog en op de terugweg weer omlaagquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:53 schreef poemojn het volgende:
40 heen en 20 terugook als je duwt?
Alvast veel plezier Daan!
Zo ging dat ook bij mijn broertje toen onze moeder overleed. Kasper was toen een jaar of zeven.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
doen ze dat dan niet in de klas angel?
toen mijn oudste in groep2 zat, overleed een zusje van een van zijn klasgenootjes. daar zijn speciale kringgesprekken gehouden over wat er gebeurd was en wat dat nou betekende.
daarna zijn ze aan het tekenen geslagen en hebben tekeningen gemaakt voor die familie.
de ouders kregen een brief waarin uitgelegd werd wat er gebeurd was, wat er in de klas besproken was en dat je als ouders dus vragen kon verwachten en wat reakties kunnen zijn.
ik heb toevallig vorige week een boek gelezen over kinderen en de dood. ik zal het straks even nakijken. misschien staat er wat zinnigs in.
Wat ziet dat er gezellig uit zegquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:03 schreef Lois het volgende:
Zo'n logeerpartijtje
Op bronchitis na gaat het goed met Sven Belana.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:30 schreef Belana het volgende:
Geen tijd om alles terug te lezen... hoe is het met Sven verder easy?
Cas is altijd een meisjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:00 schreef danosa het volgende:
Leuke schoentjes BixJadey wordt altijd al zo voor een jongetje aangezien, zelfs met rode laarsjes aan dus deze laat ik maar voorbij schieten dus
die krijgt een beukquote:Op maandag 17 januari 2005 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Nu is het wachten natuurlijk op de eerste die aan je vraagt waarom je dat schattige meisje een legerbroek aantrekt
heel iritant zeg! Adaware of Spybot: Search and Destroy kan idd een hele hoop opruimen! En wat virussen betreft: Norton Antivirus is een hele goeie!quote:Op maandag 17 januari 2005 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een virus in mijn pc.
om de haverklap heb ik 50 spampagina's van de meest uiteenlopende sexsites
iemand een idee om dr nou eens vanaf te komen?
Niks mis mee toch? Sex is de reden waarom dit topic zo goed looptquote:Op maandag 17 januari 2005 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een virus in mijn pc.
om de haverklap heb ik 50 spampagina's van de meest uiteenlopende sexsites
iemand een idee om dr nou eens vanaf te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |