abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24304020
Iris Beterschap
Dat zal een rare ervaring voor je zijn geweest Lois, een meewerkende dochter bij de huisarts.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:23:22 #152
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24345130
hoe is het nu met iris al wat beter?

kyllian heeft vandaag eens met miniloco bambino zitten spelen. is eigenlijk voor kinderen van 3 tot 5
hij maakt het zonder problemen hij had het boekje zo uit..
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 22:27:45 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24345227
jeetje lois, het is wel een ziekenboeg bij jou zeg!
beterschap voor allemaal!
  Jubileum moderator maandag 3 januari 2005 @ 20:22:55 #154
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24377915
Met Iris gaat het hartstikke goed, die is echt opgeknapt van het kuurtje. Oortje loopt niet meer, ze hoest niet meer en ze loopt weer blij in de rondte. Kletsen doet ze ook weer, honderduit, en dan merk je pas hoe stilletjes ze de afgelopen week is geweest.

Met Eva gaat het ook langzaam beter, eindelijk had ze vandaag geen oorpijn meer en dat doet haar zichtbaar goed. Ze is nog wel erg hoesterig, het kruit in de lucht van al het vuurwerk hier en de vochtige nachten hebben wel hun tol geeist.
We kregen vandaag ook bericht van het VU, 25 januari kan Eva bij de kinder- uroloog en nefroloog terecht.
Het is eerst een informatief consult, vandaaruit gaan ze verder kijken hoe en wat er moet gebeuren met Eva.
Lekker snel dus al
Das 1 obstakel uit de weg, nu de andere nog maar dat komt vast ook snel goed.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 3 januari 2005 @ 20:47:22 #155
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24378326
Goede berichten Lois, lekker hoor!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24414985
Lois, beterschap voor jullie allemaal! En fijn dat je nu een datum hebt voor het volgende consult.

Vraagje: wie weet leuk speelgoed voor een meisje van 1 3/4 jaar voor een paar euro?? Vrijwel overal staat op dat het niet geschikt is voor kinderen onder de 3 jaar, en voor speelgoed vanaf 2 jaar schijnt ze nog te jong te zijn (toverkrasblok bijvoorbeeld.. wie verzint trouwens dat een toverkrasblok vanaf 2 jaar is en potloden vanaf 3 jaar). 't Is als kleinigheidje bedoeld voor het dochtertje van een vriendin, ze komen zaterdag, zodat ze iets heeft om mee te spelen.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:45:04 #157
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24415656
Een houten puzzeltje deed het bij ons rond die leeftijd heel goed. Ik weet alleen niet hoe duur die zijn. Maar grote kans dat ze gaat spelen met het speelgoed van Myrthe, is mijn ervaring. Babyspeelgoed doet het altijd ook wel erg goed bij iets oudere kinderen (mogen ze weer heel even baby zijn).
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:00:21 #158
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24419693
Vingerverf, houten puzzels idd (action), een tijdschrift van de teletubbies ofzo zijn 2 euro, en doet het hier erg goed!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 07:53:41 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24427135
wat livelink zegt! babyspeelgoed is prima. (speelgoed van een ander is zowiezo altijd veeeeeel interessanter dan je eigen speelgoed )
pi_24427137
Bedankt voor de tips!
Een houten puzzel is zo'n ding met knopjes? Dat is wel leuk idd. Vingerverf prima, maar niet de eerste keer in mijn huis en een Teletubbies tijdschrift klinkt ook als een erg goede optie (ze houdt van bladeren, heb ik begrepen). Ik ga 's op zoek.

Myrthe's speelgoed is vast ook leuk, maar ik wilde haar ook een cadeautje geven, vandaar. Ik heb ook wel een hobbelpaard maar de vorige keer kon ze daar niet zoveel mee, en was ze vooral bezig Myrthe onder knuffelbeesten te bedelven. En 't is wel leuk als ze iets heeft om mee te nemen, en voor onderweg in de auto. Zoveel speelgoed heeft ze thuis ook niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 08:02:58 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24427167
Wat ook leuk is, is zo'n tekenbordje wat je kunt uitwissen (kost een euro of twee bij Action). Makkelijk mee te nemen in de auto ook.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24427175
Ja, een toverlei bedoel je? Had ik wel naar gekeken, maar er zat zo'n sticker op: vanwege scherpe punten niet voor onder de 3 jaar. Dat zit echt op veel speelgoed.. Zie je bij de Hema iets voor 'vanaf 2 jaar', zit er een sticker op 'ivm kleine onderdelen niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar'.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 08:29:56 #163
13151 crew  Rewimo
pi_24427278
Ik bedoel zo'n ding:

't Is een beetje klein plaatje helaas. Maar het is zo'n ding dat je uit kunt wissen. Scherpe punten komen er volgens mij niet aan te pas Het werkt met een pen met een metalen kogeltje, in feite een magneetje.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 08:33:06 #164
81992 Githa
pi_24427294
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoel zo'n ding:

[afbeelding]

't Is een beetje klein plaatje helaas. Maar het is zo'n ding dat je uit kunt wissen. Scherpe punten komen er volgens mij niet aan te pas Het werkt met een pen met een metalen kogeltje, in feite een magneetje.
dit ding heeft mijn nichtje van 2 ook en dat gaat prima hoor helemaal geen scherpe punten
pi_24427334
Damien en Duncan hebben er allebei 1 gehad en dat ging hardstikke goed.
Damien had echt een magnadoodle ( zon dure voor zijn verjaardag gekregen) en die is helaas gesneuveld doordat meneer er steeds op ging staan... daar kunnen ze niet zo goed tegen, en Duncan heeft met sinterklaas een goedkope gehad maar kon er met zijn anderhalf nog niet zo goed mee omgaan en die heeft er zo hard op gedrukt met die pen dat het stuk is gegaan.... dan komt er een soort melkachtig spul uit wat niet giftig is gelukkig, maar dan kan je em wel weggoien.
pi_24427340
Dat is een toverlei.
Volgens de Hema heeft die pen dus te scherpe punten.
Maar jullie denken dus dat een kind van nog geen 2 daar al wel mee kan tekenen? (Ik heb nog nooit foto's gezien van gekras/geteken van haar oid, heb haar oouders er ook nog nooit over gehoord.)
Vanaf welke leeftijd beginnen ze daar mee?
Oja, ik heb thuis wel van die korte dikke potloden. Die zijn bij Intertoys nu 50 cent, altijd leuk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 08:40:28 #167
13151 crew  Rewimo
pi_24427344
Dit plaatje is wat duidelijker

Bij de Action hebben ze kleinere bordjes vanaf een euro of 2.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 08:43:34 #168
13151 crew  Rewimo
pi_24427366
Die pen heeft een klein rond metalen puntje aan het einde. Hier is er ook eentje stuk gegaan, puntje afgebroken. Daar kwam trouwens geen vloeistof uit of zo Maar goed, Christan heeft met 2 jaar een grote gekregen (Aldi, 6 euro) en dat ging prima. Voor onderweg hebben we zo'n kleintje, leuk voor vakanties en in de auto
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 08:44:47 #169
13151 crew  Rewimo
pi_24427371
Oja, dat kogeltje is dus magnetisch, en in het bord zit een soort ijzervijlsel. Als je tekent, volgt het ijzervijlsel de pen en daardoor teken je.
pi_24427459
Hee, dat wist ik niet.
Weet jij dan misschien ook waarom een toverkrasblok niet werkt met kleurpotloden?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 09:03:41 #171
13151 crew  Rewimo
pi_24427467
Nee Ik wist eigenlijk niet eens dat dat niet werkt
  FOK!fossiel donderdag 6 januari 2005 @ 09:31:59 #172
2628 Karin
pi_24427719
Er staat inderdaad vaak op speelgoed dat het niet geschikt is voor kinderen onder de 3. Bijvoorbeeld op die puzzels. Maar Bram speelt er ook gewoon mee, ze zijn de leeftijd dat ze het in hun mond stoppen wel voorbij (hij is nu 22 maanden, ongeveer de leeftijd voor wat je wat zoekt). Zo'n tekending is inderdaad ook erg leuk Bij de Action hebben ze ook hele leuke boekjes, zijn hier ook een geweldige hit, de puzzels zijn daar ook erg goedkoop. Wat ook heel leuk is is een zakje ballonnen. Lois had van de week ballonnen gekocht bij de blokker met een pompje erbij, Bram en Iris hebben waren zowat aan het vechten om het pompje. Een teletubbie tijdschrift is inderdaad ook erg leuk. *kijkt even in de rondte bij Brams speelgoed* Ik heb voor Sinterklaas voor Bram een heel leuk ballending gekocht bij de Zeeman voor 3 euro geloof ik. Misschien hebben ze ze nog.

donderdag 6 januari 2005 @ 09:49:11 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24427915
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:01 schreef poemojn het volgende:
Hee, dat wist ik niet.
Weet jij dan misschien ook waarom een toverkrasblok niet werkt met kleurpotloden?
Dat is volgens mij omdat de samenstelling van een kleurpotlood toch vetter is dan van een gewoon potlood en de truc met die toverkrasblokken is dat het potlood blijft hangen op de wat ruwere stukjes papier.

Zoiets althans...
  donderdag 6 januari 2005 @ 09:51:45 #174
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24427956
ik zie dat tekenbord van nijntje tegen komen mijn moeder heeft hem voor kyllian ook gekocht hij koste 10 euro en nu krijg je al bijna het getekende niet weg en ik had voor kyllian bij de zeeman er eentje gekocht een iets kleinere voor 0,99 ct en die blijft het goed doen en die 2 borden zijn allebij even oud ik dcht ik meld het even
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 09:54:43 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_24427987
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is volgens mij omdat de samenstelling van een kleurpotlood toch vetter is dan van een gewoon potlood en de truc met die toverkrasblokken is dat het potlood blijft hangen op de wat ruwere stukjes papier.

Zoiets althans...
Een kleurpotlood is vaak te hard Voor die krasblokken kan je het beste een B2 of HB potlood nemen, die zijn lekker zacht. Het lekkerste is een B4 potlood maar dan zijn ze wel zo klaar
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24430075
Geweldig, lekker veel ideeen! Daar kan ik wel wat mee, bedankt!
pi_24431012
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Die pen heeft een klein rond metalen puntje aan het einde. Hier is er ook eentje stuk gegaan, puntje afgebroken. Daar kwam trouwens geen vloeistof uit of zo Maar goed, Christan heeft met 2 jaar een grote gekregen (Aldi, 6 euro) en dat ging prima. Voor onderweg hebben we zo'n kleintje, leuk voor vakanties en in de auto
Er zat een scheur in het tekenvlak zelf, dus war dat ijzervijlsel zit. Dat zit in een melkachtige vloeistof zodat het ijzervijlsel netjes verdeeld blijft.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 13:19:16 #178
13151 crew  Rewimo
pi_24431129
Aha, ik snap het. Alweer iets wat ik niet wist
pi_24431242
Zojuist een magisch tekenschrijfbord gekocht. Dat is een wat steviger variant dan de toverlei die ik noemde. Rewimo bedoelde gezien haar plaatjes een magisch tekenschrijfbord.
Trouwens, voor een houten knopjespuzzel die in de aanbieding bij Blokker 2,79 kost betaal je bij Zeeman nu 1,99 voor 2 stuks! Misschien nog leuk om te weten voor jullie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 januari 2005 @ 13:51:44 #180
13151 crew  Rewimo
pi_24431643
Zo'n toverlei is toch met zo'n velletje dat je naar boven trekt om te wissen? Zo'n grijs geval?
pi_24432331
Ja, dat is wel grijs. Dit ding heeft meer een honingraatsrtuctuur.
pi_24442623
Met Janneke gaat t gelukkig vandaag wat beter. Minder poepluiers en beter in dr vel.
Ze klimt en klautert wel overal op de laatste tijd. Stoeltjes, banken enz. En dan heel jolig gaan staan van "kijk mij dan " Om vervolgens hard te vallen. Maar gelukkig blijft ze ook wel eens staan
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:39:06 #183
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_24443952
Ik wil ook even wat leuke dingen schrijven . (verplaatst naar speeltuinbankje)

[ Bericht 82% gewijzigd door Oxymoron op 07-01-2005 00:44:08 (ik heb mijn post verplaatst naar speeltuinbank) ]
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:13:16 #184
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24449159
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 09:31 schreef Karin het volgende:
Er staat inderdaad vaak op speelgoed dat het niet geschikt is voor kinderen onder de 3. Bijvoorbeeld op die puzzels. Maar Bram speelt er ook gewoon mee, ze zijn de leeftijd dat ze het in hun mond stoppen wel voorbij (hij is nu 22 maanden, ongeveer de leeftijd voor wat je wat zoekt). Zo'n tekending is inderdaad ook erg leuk Bij de Action hebben ze ook hele leuke boekjes, zijn hier ook een geweldige hit, de puzzels zijn daar ook erg goedkoop. Wat ook heel leuk is is een zakje ballonnen. Lois had van de week ballonnen gekocht bij de blokker met een pompje erbij, Bram en Iris hebben waren zowat aan het vechten om het pompje. Een teletubbie tijdschrift is inderdaad ook erg leuk. *kijkt even in de rondte bij Brams speelgoed* Ik heb voor Sinterklaas voor Bram een heel leuk ballending gekocht bij de Zeeman voor 3 euro geloof ik. Misschien hebben ze ze nog.

[afbeelding]
Zo`n ballengeval heeft Tom ook. Jammergenoeg gebruikt hij de ballen om mee te gooien en de hamer om zijn broer mee achterna te zitten en om op de tafel mee te slaan
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:40:04 #185
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24449534
alles stinkt zit ik aan mijn ontbijtje kotst kyllian heel de bank onder
hij is dus ziek koorts heeft hij niet maar wat niet is kan nog komen
hij ligt nu op de bank met een deken dat wilde hij dus hij is echt ziek .
toen ik heb vanmorgen wakker maakte zat heel zijn pyamatrui en hoeslaken onder het snot
maar verkouden is hij niet
ik zie wel wat de dag brengt vandaag
eten wil hij niet en drinken gaat er met moeite in
maar hij moet elke keer een slokje nemen van me..
pi_24449915
He, getsie...
Arme Kylian..

Beterschap hoor!
W ~ H ~ T
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:46:34 #187
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24450582
Beterschap Kylian!

Onthoud even de zeeman, als ik er in de buurt ben wip ik even binnen, 2 euro voor 2 puzzels is geen geld... Chiara is er trouwens nog niet mee bezig, eruit halen vindt ze nog wel leuk, maar terug doen zit er niet in... Over een poosje maar weer eens wat puzzels erbij pakken...
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:52:36 #188
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24451298
hij wilde zo graag eten het heeft er een half uurtje ingezeten...
nu was ik wel de pineut nu zat ik wel onder
vind het zo sneu..
nu wilde hij een rijstenwafel ben benieuwt hoe lang die blijft zitten
bedankt voor de beterschap wensen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2005 @ 15:39:14 #189
13151 crew  Rewimo
pi_24452555
Arme Kyllian, beterschap mannetje!
pi_24454282
Beterschap Kyllian
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 19:27:36 #191
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24469167
Kyllian is weer helemaal beter
hij heeft nergens meer last van wat het nou geweest is ik weet het niet
pi_24471513
nou da's lekker snel gegaan babyfeet.

en poemojn, wat vond je kleine gast van het magische tekenbord?

hihi coolbabe/tom, ik weet nog dat ik heb staan twijfelen bij dat hamer-ballen-ding maar heb 't toch maar niet gekocht omdat ik te zeker wist dat Piet met die hamer vooral veel op andere dingen zou gaan slaan... (en arme Jasper, kan hij er nog een beetje tegen?)

met Piet gaat 't prima, hij heeft veel plezier op een dag en wij ook met hem en z'n 'grapjes'. ook wel wat rare kuren hoor: het is een enorm 'Pietje Precies' oftewel 'Pietlut' met sommige dingen: elk klein pluisje of haartje is 'BAH!' en hij éist na 't badderen dat z'n oren worden schoongemaakt met 'n wattenstaafje. het 'los' lopen heeft hij nog steeds niet echt onder de knie, het blijft bij wat enkele stapjes zo af en toe. wel scheurt hij nu de hele kamer rond met z'n nieuwe loopwagen. een erg leuke en stevige, van BigBobby. de vorige was door z'n vooras gezakt... verder is hij dol op boeken, vooral die waarbij hij heel goed de geluidjes en bewegingen weet die bij een verhaal of plaatje horen. zo is het boekje 'Van top tot teen' van Eric Carle hier bijvoorbeeld momenteel een enorm succes.

[ Bericht 10% gewijzigd door bixister op 08-01-2005 22:05:09 ]
pi_24471867
Ze zijn niet gekomen. 't Is drie kwartier rijden, dus met het weeralarm van vandaag leek ons dat niet zo verstandig. We moeten nog een nieuwe datum afspreken (ze hebben zelf geen auto dus het is een heel geregel).

Fijn dat Kyllian zich beter voelt.

Leuke loopwagen Bix! En leuke boekentips. Misschien moet je hem eens met blote voeten in een zandbak zetten. Levert vast een leuk filmpje op.
pi_24472108
aah jammer!

de zandbak die hij met z'n verjaardag kreeg was inderdaad niet meteen een groot succes. en vlak daarna sloeg het weer om. hij kliedert wel graag met water trouwens.
pi_24472403
Piet
Ik ben toch zo nieuwsgierig naar de naam van "Gerrie" he, benieuwd of dat ook zo'n woordspelingennaam is
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 8 januari 2005 @ 22:36:13 #196
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24472663
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:23 schreef easy-going het volgende:
Piet
Ik ben toch zo nieuwsgierig naar de naam van "Gerrie" he, benieuwd of dat ook zo'n woordspelingennaam is
Zal wel Hannes worden.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_24472673
ik zeg niks!
pi_24492318
Nou t duurt niet lang meer of we weten het. Hoe beleeft Piet eignelijk jou zwangerschap Bixis? Denk je dat hij doorheeft dat er een broertje of zusje komt? Bo heeft er toen veel van meegekregen. Achteraf veel meer als ik had verwacht. Nog ff en dan is hij ineens grote broer. Voor hem gaat er veel veranderen hoor. Bedwelm hem nog maar even met al je aandacht

Bo gaat morgen dus naar school.
Ik vind t zo spannend.
Als ik het er over had zei ze steeds. "Trippe trappe (maakt loop bewegingen met vingers) klein stukje lopen en ik ben weer thuis". (ik had haar laten zien en uitgelegd dat dit schooltje heel dichtbij is, voor haar gevoel misschien fijner dan t vorige wat verder weg was)
Maar de laatste dagen begon ze ook over spelen met andere kindjes enzo. Vanavond haar in bad gedaan dan hoeven we morgen niet zo te haasten. Kleertjes uitgezocht. "Mama ik wil me rokje met maillot aan". "Die wil ik aan de andere kindjes laten zien". Was haar antwoord toen ik een lekkere stevige spijkerbroek uit de kast haalde. Ok jij een rokje aan ook goed
Ze moet er om 9 uur zijn. Normaal half 9 maar omdat ze voor t eerst is ietsie later, zodat het niet te druk is met allerlei moeders enzo.
Als Bo t bevalt ga ik het ook wel lekekr vinden hoor. Ook even tijd alleen met Janneke. En als Bo de middagen gaat slaapt Janneke dus even tijd voor mezelf of iets in t huishouden wat nu meestal gebeurt als die 2 op bed liggen
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 9 januari 2005 @ 22:39:40 #199
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24492568
Piet, lekker ding, leuk om weer te lezen over je! Grappige rituelen hebben ze soms
Ja reuze spannend Jessie, ik hoop dat het nu wel succesvol is.

Even de korte variant: Van Chiara mocht de buik nu wel open, dan kon de baby eruit.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24492814
Bix hoe is Piet met je zwangerschap bezig? Kan je duidelijk maken dt er een baby in je buik zit?

Het verbaasd mij trouwens hoe snel die dreumesjes reageren op een baby. We zaten gisteren iets op tv te kijken over een zwangerschap, een tekenfilm. En Jadey riep steeds beebie, beebie, en graaide met haar armpjes in de lucht en maakte er liefkozende geluidjes bij zoals ze bij haar pop kan doen. En vandaag lag de Ouders van Nu op de tafel, met natuurlijk een bay voorop. En weer rende ze naar het blad toe, gaf er kusjes op en riep weer tig keer beebie! En omarmen dat blad!
Maar een baby is natuurlijk wel wat anders dan "gewoon " die dikke buik, Of ze het dan zal snappen weet ik eigenlijk niet.

Bo veel plezier morgen en mama veel succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')