dit ding heeft mijn nichtje van 2 ook en dat gaat prima hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoel zo'n ding:
[afbeelding]
't Is een beetje klein plaatje helaas. Maar het is zo'n ding dat je uit kunt wissen. Scherpe punten komen er volgens mij niet aan te pasHet werkt met een pen met een metalen kogeltje, in feite een magneetje.
Dat is volgens mij omdat de samenstelling van een kleurpotlood toch vetter is dan van een gewoon potlood en de truc met die toverkrasblokken is dat het potlood blijft hangen op de wat ruwere stukjes papier.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:01 schreef poemojn het volgende:
Hee, dat wist ik niet.
Weet jij dan misschien ook waarom een toverkrasblok niet werkt met kleurpotloden?
Een kleurpotlood is vaak te hardquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is volgens mij omdat de samenstelling van een kleurpotlood toch vetter is dan van een gewoon potlood en de truc met die toverkrasblokken is dat het potlood blijft hangen op de wat ruwere stukjes papier.
Zoiets althans...
Er zat een scheur in het tekenvlak zelf, dus war dat ijzervijlsel zit. Dat zit in een melkachtige vloeistof zodat het ijzervijlsel netjes verdeeld blijft.quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Die pen heeft een klein rond metalen puntje aan het einde. Hier is er ook eentje stuk gegaan, puntje afgebroken. Daar kwam trouwens geen vloeistof uit of zoMaar goed, Christan heeft met 2 jaar een grote gekregen (Aldi, 6 euro) en dat ging prima. Voor onderweg hebben we zo'n kleintje, leuk voor vakanties en in de auto
Zo`n ballengeval heeft Tom ook. Jammergenoeg gebruikt hij de ballen om mee te gooien en de hamer om zijn broer mee achterna te zitten en om op de tafel mee te slaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:31 schreef Karin het volgende:
Er staat inderdaad vaak op speelgoed dat het niet geschikt is voor kinderen onder de 3. Bijvoorbeeld op die puzzels. Maar Bram speelt er ook gewoon mee, ze zijn de leeftijd dat ze het in hun mond stoppen wel voorbij (hij is nu 22 maanden, ongeveer de leeftijd voor wat je wat zoekt). Zo'n tekending is inderdaad ook erg leukBij de Action hebben ze ook hele leuke boekjes, zijn hier ook een geweldige hit, de puzzels zijn daar ook erg goedkoop. Wat ook heel leuk is is een zakje ballonnen. Lois had van de week ballonnen gekocht bij de blokker met een pompje erbij, Bram en Iris hebben waren zowat aan het vechten om het pompje. Een teletubbie tijdschrift is inderdaad ook erg leuk. *kijkt even in de rondte bij Brams speelgoed* Ik heb voor Sinterklaas voor Bram een heel leuk ballending gekocht bij de Zeeman voor 3 euro geloof ik. Misschien hebben ze ze nog.
[afbeelding]
Zal wel Hannes worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:23 schreef easy-going het volgende:
Piet
Ik ben toch zo nieuwsgierig naar de naam van "Gerrie" he, benieuwd of dat ook zo'n woordspelingennaam is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |