Daan fietst niet zelf (hij kan nog nauwelijks fietsen). Ik weet niet precies hoelang ik erover doe. Ik heb het een keer eerder gefietst en niet de tijd opgenomen. Maar op de heenweg moet ik omhoog en op de terugweg weer omlaagquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:53 schreef poemojn het volgende:
40 heen en 20 terugook als je duwt?
Alvast veel plezier Daan!
Zo ging dat ook bij mijn broertje toen onze moeder overleed. Kasper was toen een jaar of zeven.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
doen ze dat dan niet in de klas angel?
toen mijn oudste in groep2 zat, overleed een zusje van een van zijn klasgenootjes. daar zijn speciale kringgesprekken gehouden over wat er gebeurd was en wat dat nou betekende.
daarna zijn ze aan het tekenen geslagen en hebben tekeningen gemaakt voor die familie.
de ouders kregen een brief waarin uitgelegd werd wat er gebeurd was, wat er in de klas besproken was en dat je als ouders dus vragen kon verwachten en wat reakties kunnen zijn.
ik heb toevallig vorige week een boek gelezen over kinderen en de dood. ik zal het straks even nakijken. misschien staat er wat zinnigs in.
Wat ziet dat er gezellig uit zegquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:03 schreef Lois het volgende:
Zo'n logeerpartijtje
Op bronchitis na gaat het goed met Sven Belana.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:30 schreef Belana het volgende:
Geen tijd om alles terug te lezen... hoe is het met Sven verder easy?
Cas is altijd een meisjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:00 schreef danosa het volgende:
Leuke schoentjes BixJadey wordt altijd al zo voor een jongetje aangezien, zelfs met rode laarsjes aan dus deze laat ik maar voorbij schieten dus
die krijgt een beukquote:Op maandag 17 januari 2005 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Nu is het wachten natuurlijk op de eerste die aan je vraagt waarom je dat schattige meisje een legerbroek aantrekt
heel iritant zeg! Adaware of Spybot: Search and Destroy kan idd een hele hoop opruimen! En wat virussen betreft: Norton Antivirus is een hele goeie!quote:Op maandag 17 januari 2005 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een virus in mijn pc.
om de haverklap heb ik 50 spampagina's van de meest uiteenlopende sexsites
iemand een idee om dr nou eens vanaf te komen?
Niks mis mee toch? Sex is de reden waarom dit topic zo goed looptquote:Op maandag 17 januari 2005 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een virus in mijn pc.
om de haverklap heb ik 50 spampagina's van de meest uiteenlopende sexsites
iemand een idee om dr nou eens vanaf te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |