abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2005 @ 23:24:47 #251
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24572198
Daan heeft een uitnodiging gekregen voor de basisschool . Hij mag 1 feb. komen kennismaken en 14 feb. gaat de nieuwe groep (een apart instroomgroepje) van start.

Daan gaat tot de zomervakantie 2 dagen naar school en ik ben van plan hem op de fiets te brengen. Ongeveer 40 minuten heen en 20 min. terug, alle kinderen blijven over, dus ik hoef dat maar 4x in de week te fietsen (is wel goed voor m'n conditie, ik beweeg veel te weinig). Ik heb speciaal daarvoor een nieuwe fiets gekocht (gisteren opgehaald).

[ Bericht 43% gewijzigd door Grijs op 14-01-2005 23:31:49 ]
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_24572279
Spannend!!! Op Valentijnsdag. Dat kan niet mis gaan
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24572341
lekker he chiara! (wij hebben vandaag ook roti gegeten!)

ah spannend Daan, alvast veel plezier op school!
pi_24572820
40 heen en 20 terug ook als je duwt?
Alvast veel plezier Daan!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:04:19 #255
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24573027
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 23:53 schreef poemojn het volgende:
40 heen en 20 terug ook als je duwt?
Alvast veel plezier Daan!
Daan fietst niet zelf (hij kan nog nauwelijks fietsen). Ik weet niet precies hoelang ik erover doe. Ik heb het een keer eerder gefietst en niet de tijd opgenomen. Maar op de heenweg moet ik omhoog en op de terugweg weer omlaag .

Daan heeft er wel zin in. Hij kent in elk geval al 2 klasgenootjes.
pi_24579017
Echt heel spannend en leuk voor Daan, is hij al aan het aftellen ?
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 januari 2005 @ 12:46:56 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24579130
Wat leuk voor Daan! Ik zou trouwens niet durven fietsen met een kind van 4 naast me hoor Dat slingert nog alle kanten op en heeft geen idee van de gevaren van het verkeer...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24579514
Zo Grijs dat is als hij dalijk 5 keer in de week gaat wel minder leuk Maar als je het ff doet gaat je conditie wel als een speer

Bo heb ik er net met Janneke ingegooid. Pfff niet te genieten. De moeheid van afgelopen week komt er nu uit. Nee ik wil niet naar bed ben niet moe (gaap) echt niet mama (duim in dr mond wrijft in ogen) Jaja, dan rust je maar ff uit. Na wat tegenstand gaf ze het boven op en wist niet hoe snel ze in bedje moest kruipen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24581090
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
doen ze dat dan niet in de klas angel?

toen mijn oudste in groep2 zat, overleed een zusje van een van zijn klasgenootjes. daar zijn speciale kringgesprekken gehouden over wat er gebeurd was en wat dat nou betekende.
daarna zijn ze aan het tekenen geslagen en hebben tekeningen gemaakt voor die familie.
de ouders kregen een brief waarin uitgelegd werd wat er gebeurd was, wat er in de klas besproken was en dat je als ouders dus vragen kon verwachten en wat reakties kunnen zijn.
ik heb toevallig vorige week een boek gelezen over kinderen en de dood. ik zal het straks even nakijken. misschien staat er wat zinnigs in.
Zo ging dat ook bij mijn broertje toen onze moeder overleed. Kasper was toen een jaar of zeven.
Tijden lang hebben ze er toen aan besteed (hoe lang weet ik niet meer precies), dat mijn moeder ziek was, wat er daarna nou gebeurd was. Kasper kreeg na een tijdje dan ook een flinke map met allemaal tekeningen en briefjes, dat ze het zielig vonden voor hem en dat als hij moest huilen ze hem zouden troosten .

Het liefste vond ik het nog van een vriendje. Dat jongetje durfde bijna bij niemand te spelen maar bij Kasper durfde hij dat wel. Ze deden ook vaak tekeningetjes bij elkaar in de brievenbus. Kasper kreeg van hem een écht aan Kasper geadresseerd klein (Snoopy)kaartje, met daarop: Sterkte... liefs N***. Dat was ook maar net nadat er bekend was dat onze moeder terminaal was. Ik vond het zooo
W ~ H ~ T
pi_24581167
Luck hoe gaat het nu met Suus? (en haar tandjes en kiesjes?) Gaat het al wat beter?

Eva en Iris! Dat noemen ze nou Team-work!

Chiara! Lekker he, een eitje? Een ei hoort erbij hoor meid!
(Nu alleen Wilyan dat nog wijs maken, die vind ei niet zo lekker)

En Daan naar school. Hij heeft er zeker al helemaal zin in?
W ~ H ~ T
  Jubileum moderator zaterdag 15 januari 2005 @ 20:03:21 #261
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24585918
Wij hadden afgelopen nacht een logeetje, tot grote vreugde van Eva en Iris bleef "Bam" logeren.
Zo'n logeerpartijtje begin je natuurlijk met lekker eten; Patatjes!

Buikje vol, en dan gaat het bordje "out of order" toch wel omhoog

Nog even een toetje en dan lekker naar bed:

Ze waren alle 3 zo sufgespeeld dat ze om 7 uur allemaal al als roosjes sliepen. Vanmorgen vroeg om kwart over 5 werd Bram wakker en was eventjes in paniek omdat hij niet meer wist waar hij was. Ik heb hem toen opgepakt en tussen ons in gelegd en we dachten nog wel even te kunnen slapen. Eva was echter wakker geworden van Bram en die wilde ook bij ons liggen. Nou toen was het feest natuurlijk dus zijn we maar naar beneden gegaan om Iris niet wakker te maken.

Zodoende waren we vanmorgen al vroeg op pad, we gingen om half 9 al boodschappen doen. Omdat Bram geen muts meehad, gisteren was het immer niet zo koud, hebben we de minst vrouwelijke muts gezocht die we in huis hadden en die maar opgezet.

het lijkt nog pikdonker maar het was toch echt al half 9

Tadaa, het stel in de duowagen:

Ze zitten dan heerlijk naast elkaar te kletsen, wij verstaan er niks van maar zij begrijpen elkaar volkomen. Echt superschattig.

Na de boodschappen waren we toch wel erg koud en vond Bram het tijd voor "koffie!!!" en een "koekie!!"

Het was echt hartstikke gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Dat verbaasde gezichtje van Iris vanmorgen toen ze bij binnenkomst zag dat Bram er nog steeds was was echt superkjoet! Heerlijk hoor dat ze zo dol op elkaar zijn.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24585999
Wat leuk Lois!!! En wat zit Iris pittig in dat stoeltje
Echt heel leuk dat ze zo weinig verschillen met elkaar.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24586119
superleuk dat ze 't zo goed kunnen vinden samen! en dat 't logeren zo goed ging natuurlijk.
pi_24586311
Oh wat ziet dat er gezellig uit zeg Lois!!!
Leuk dat het voor herhaling vatbaar is en dat die drie het zo leuk hebben samen.
Het maandverband-avontuur is trouwens ook hilarisch

Jessie wat goed dat Bo het nu leuk vindt op de peuterspeelplaats, hoe verrast was ze dat ze gisteren niet hoefde? En hoe reageerde Janneke thuis op een huis en moeder zonder oudere zus?

aha Chiara is al ingeschreven bij de psz en Daan zelfs alweer naar de basisschool!!!
Nou ben ik weer vergeten wanneer ik Jadey mocht inschrijven bij de psz, riep ik toen niet als ze 1.5 was? Maar ff checken weer

En hoe gaat het met de looptechnieken van Piet en Cas? Echte knullen hè, zolang ik er anders kom doe ik niet zo mijn best

En hoe is het nu met Suus Luckepuck???
pi_24586661
Lois, wat een leuk verslag, gezellig dag gehad zo te zien! Leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden en dat het verschil zo klein is tussen de kinders.
ik vind Iris op die eerste foto echt al heel groot!

Ja, klopt Danosa, je schreef dat het met anderhalf kon, kan ik me nog goed herinneren...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24586746
weinig vorderingen qua lopen hier hoor danosa. af en toe ineens een aantal stappen en dan weer een hele tijd niks. heb ook wat moeite om goede schoenen voor Piet te vinden, hij blijkt nogal brede voeten te hebben dus zit al aan een flinke maat (23 à 24!). in die maat zijn maar weinig echt soepele schoentjes meer te vinden dus moet ie soms van die wat te zware klossen aan. thuis loopt ie meestal nog op van die zachte leren slofjes, dat lijkt me toch 't best als je nog niet zo goed kunt lopen.
ik had me vorige week trouwens enorm vergist bij 't kopen van een paar schoenen voor hem, ze blijken te klein. ze waren in de aanbieding (maar nog steeds flink aan de prijs ) dus ik kan ze waarschijnlijk niet meer ruilen, iemand interesse? het zijn hele mooie Lumberjacks, maat 22.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:17:21 #267
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24587152
Wat ziet dat er gezellig uit, Lois!

Ik had de moed al opgegeven, maar Judith heeft er toch nog een tandje bij! Haar tweede .
Ze kan nu echt bijten, ze heeft 1 tandje beneden en nu ook 1 boven. Ben benieuwd of het volgende tandje ook 3 maanden op zich laat wachten (zal wel niet ).
pi_24587210
judith, gefeliciteerd met je tweede tand!
pi_24587652
Judith wat goed Langzaam maar zeker krijg je wel een compleet gebit
pi_24587915
Leuke schoentjes Bix Jadey wordt altijd al zo voor een jongetje aangezien, zelfs met rode laarsjes aan dus deze laat ik maar voorbij schieten dus

Judith een 2e tand Hier ging het ook niet zo vlot hoor Grijs, nog steeds zi eik bv maar 1 kies
ik ga er maar vanuit, net als Poemojn zegt, het complete gebit komt vanzelf te voorschijn. Hoe gaat het met het eten dan bij Judith?

Oh en mag ik hier misschien een fotootje spammen???
Ze lijkt hier al weer zo wijs, jammer dat het beeld iets verschiet.
pi_24588252
Jaaaaaaaaa Jadeyspam meer,meer,meer

Sven staat al ruim een half jaar ingeschreven bij de psz danosa.

Grijs, Gefeliciteerd met het 2e tandje van Judith
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 16 januari 2005 @ 18:30:36 #272
24188 Belana
kloon van belana
pi_24600140
Bix, ik vind ze erg leuk, misschien kan ik ze van je overnemen. Liam kan er nog ingroeien, die heeft nu 19 ofzo. Ligt er een beetje aan wat ze kosten?

Lois, wat ziet dat er gezellig uit zeg!! helemaal leuk!!

Jadey wordt al groot zeg! Het gaat allemaal zo hard man. Over een week is Liam ook een jaar...

Geen tijd om alles terug te lezen... hoe is het met Sven verder easy?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2005 @ 18:53:09 #273
43556 miss_dynastie
pi_24600510
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:03 schreef Lois het volgende:
Zo'n logeerpartijtje
Wat ziet dat er gezellig uit zeg
pi_24601055
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:30 schreef Belana het volgende:

Geen tijd om alles terug te lezen... hoe is het met Sven verder easy?
Op bronchitis na gaat het goed met Sven Belana.
Tegen de bronchitis heeft hij een antibiotocakuurtje

Liam alweer bijna 1 jaar
Ben je al aan het terugdenken aan hoe alles vorig jaar was?

[ Bericht 6% gewijzigd door easy-going op 16-01-2005 21:13:23 (foto van picserver naar photobucket) ]
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 16 januari 2005 @ 19:50:13 #275
24188 Belana
kloon van belana
pi_24601233
Ow wat vervelend easy, ik hoop dat de kuur snel helpt! Zit dat in de familie?
Liam heeft ook net een kuurtje gehad voor zijn dubbele oorontsteking.... geen flauw idee of het nou geholpen heeft, hij is inmiddels weer overnieuw verkouden en het snot stroomt zijn neus uit. nahja, beter dat dan dat het erin blijft zitten he Hoort er zeker bij he, dat vele verkouden zijn?

En ja....ik ben erg aan het terugdenken
Vorig jaar begonnen nu mijn voorweeëen
stormy waters...
sailin'
pi_24603571
oeh ja, Liam bijna jarig, spannend! (Belana ik heb je gemaild over die schoenen.)

ach gossie sven, bronchitis is niet fijn. beterschap!

jadey ik vind je er verre van jongensachtig uitzien!
  maandag 17 januari 2005 @ 07:17:25 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_24608068
Ow, ik zie Sven Wat wordt ie al groot man!!

ik ga ff nadenken en dan mail ik je terug bix
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2005 @ 09:40:28 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_24608872
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:00 schreef danosa het volgende:
Leuke schoentjes Bix Jadey wordt altijd al zo voor een jongetje aangezien, zelfs met rode laarsjes aan dus deze laat ik maar voorbij schieten dus
Cas is altijd een meisje

Ik heb zaterdag heel demonstratief een legerbroek gekocht, die hij gewoon áltijd aan krijgt als we naar de deur uit gaan

Piet!! Ik heb je zien lopen, knap man
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2005 @ 09:53:50 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_24608998
Cas zn broek

Ik vrees dat hij er van de zomer pas in kan, maar dan haal ik gewoon een stuk van de pijpen af het is een maat 98 maar kon hem niet laten liggen voor die ene euro wij hebben toch zo'n leuke winkel, dat ik er bijná koopziek van wordt Alle broeken kosten er 5 euro maar nu gaat de wintercollectie er uit en is alles 1 euro allemaal nieuw spul deze kwam uit een partijtje van het merk Salty Dog
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 januari 2005 @ 09:59:58 #280
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24609073
Nu is het wachten natuurlijk op de eerste die aan je vraagt waarom je dat schattige meisje een legerbroek aantrekt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2005 @ 10:04:10 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_24609115
quote:
Op maandag 17 januari 2005 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Nu is het wachten natuurlijk op de eerste die aan je vraagt waarom je dat schattige meisje een legerbroek aantrekt
die krijgt een beuk
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2005 @ 10:56:07 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24609836
hebben ze ook kleiding in luca zijn maat moussy? ik zoek een legerbroek voor luca.

en weet iemand een adresje voor schoenen a la legerkist in maat 28?
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2005 @ 10:57:36 #283
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24609857
ik heb een virus in mijn pc.

om de haverklap heb ik 50 spampagina's van de meest uiteenlopende sexsites

iemand een idee om dr nou eens vanaf te komen?
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2005 @ 18:58:45 #284
7074 moussy
kuttekop
pi_24613972
ad-aware of spybot draaien

tot maat 164 (kan dat?) gingen ze volgens mij.
  FOK!fossiel maandag 17 januari 2005 @ 21:44:29 #285
2628 Karin
pi_24614876
Wat een gave broek Mous!! Ik zocht ook een legerbroek voor Bram maar ik kon ze nergens betaalbaar vinden.
  † In Memoriam † dinsdag 18 januari 2005 @ 00:42:43 #286
7074 moussy
kuttekop
pi_24618015
Cas heeft er tot nu toe van iedere maat 1 gehad
  dinsdag 18 januari 2005 @ 07:09:01 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_24620046
Stoerrrrrr die broek!!!! En voor 1 euro!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:13:41 #288
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24620809
quote:
Op maandag 17 januari 2005 10:57 schreef lady-wrb het volgende:

heel iritant zeg! Adaware of Spybot: Search and Destroy kan idd een hele hoop opruimen! En wat virussen betreft: Norton Antivirus is een hele goeie!
patat ftw :)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:24:00 #289
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24624106
Ik wil ook zo'n winkel in het dorp Leuk broekie, lekker stoer!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24625563
Gave broek Mous!
  † In Memoriam † dinsdag 18 januari 2005 @ 15:56:59 #291
7074 moussy
kuttekop
pi_24625978

Cas is er ook héél blij mee

Maar kon toch nog nee-schuddend en puffend nog een wandelingetje maken

dinsdag 18 januari 2005 @ 16:33:53 #292
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24626120
Wat staat hem dat goed dat gezicht van hem
pi_24630147
Ach gossie Cas!!!

Bo heeft vandaag gehuild op school. Mijn ouders hadden dr gebracht. Vonden hun en Bo leuk. Alleen als wij weg gaan zeggen we 1 keer dag en dan gaan we (als we even gebleven zijn) Mijn ma had dus een paar keer staan zwaaien. En er was een invaljuf die ze niet kon. Dus toen ze weg waren begon ze hard te snikken (vertelde de stagaire die haar lievelingsjuf is) Ik wil naar mamma toehoeeee. En weer helemaal eng ademen/hyperventileren. Na een half uurtje was t over. De juf kon haar gelukkig goed troosten. Bo vertelde me later dat ze water kreeg en een washandje. Gelukkig is ze er thuis niet in blijven hangen. En heeft het na het vertellen er ook iet meer over gehad. Ik hoop wel dat het morgen goed gaat.
Maar toch heb ik haar extra veel genuffeld vanavond
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:47:18 #294
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_24630315
Ach jee wat zielig Jessie. Ik zie het al helemaal voor me, zo'n snikkend meiske. Als ik het in het echt had gezien was ik waarschijnlijk zelf ook een potje gaan janken Ik kan daar zo slecht tegen he
  † In Memoriam † dinsdag 18 januari 2005 @ 22:52:37 #295
43556 miss_dynastie
pi_24630397
Ach, wat sneu Bo
In elk geval goed dat ze het zelf zo goed kan uitleggen en het nu ook kwijt is.
Hoop dat het morgen beter is
pi_24636095
quote:
Op maandag 17 januari 2005 10:57 schreef lady-wrb het volgende:

Niks mis mee toch? Sex is de reden waarom dit topic zo goed loopt

Spybot is idd een hele goeie. Alleen Norton ben ik niet dol op. Ik ben meer van de McAfee maar das persoonlijk denk ik. Je hebt ook een aantal online scanners. Die schijnen ook wel goed te zijn. Panda is er geloof ik 1 van.

Overigens is Noa ziek 2 nachten feest hier . Alleen bij ons in bed bleef ze enigsinds rustig, helaas moest ik dat bekopen met een verbanning naar het voeteneind van mn bed aangezien ze met haar kleine bips en harde hoofd mij steeds verder omlaag drukte.

Zit nu op mn werk aan de espresso....En ik dacht dat gewone koffie erg was......
pi_24643780
Beterschap voopr Noa.

Bo heeft weer een paar keer gehuild vandaag. Het afscheid nemen ging goed. Ze heeft ook niet daarna gelijk gehuild. Maar nu op momenten dat ze bv geen vaste opdracht had. De juf vertelde dat ze plakwerkjes en in de kring kletsen, zingen, eten heel erg leuk vind. Maar als ze dan voor "zichzelf" mochten spelen dan dacht ze ineens weer aan thuis en begon ze te snikken. Toen ik haar haalde was ze gewoon weer vrolijk. Ze heeft er wel over verteld. (zelf vertelde ze dat ze dr neus moest snuiten en dat ze dr oliedoekje wilde. Dat had ik meegegeven omdat gewoon papier zo'n pijn doet, het is een beetje open. Maar dat ze dat niet mocht pakken en daar om moest huilen.) Zelf denk ik dat ze een aanleiding zoekt en dat ze het gewoon moeilijk vind om ons te missen. Ze is nu bezig met het leren loslaten (ik ook ) Morgen gaat ze ook gewoon weer. Ze liet ook vol trots haar "werkjes" zien
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 07:24:21 #298
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24645855
wat goed van je, bo ! laat eens wat van je werkjes zien

noa, beterschap meissie
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:16:46 #299
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24648254
Ik vind dat je het heel erg goed doet Bo en werkjes van school willen wij hier graag zien....

Kyllian kent heel het alfabet al Gisteren vroeg hij of ik ging schrijven dus ik dacht laat ik dat eens doen en hij deed het gewoon zonder moeite vind het ontzettend knap van hem...
en hij probeerde ook al te lezen zoals aap dan zegt hij aaaaaaaapp vond het zo goed van hem...
Hij heeft vaak uitdagingen nodig daar ben ik al lang achter ...
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 11:57:16 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24648701
er zijn zat alfabetspelletjes te vinden hoor babyfeet! en stimuleren is prima, zolang kyllian het leuk vindt
dat heb ik met luca ook gehad. die is er een hele tijd heel intensief mee bezig geweest en ineens was het over. en nu komt het weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')