abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24492962
Piet zegt sinds een tijdje wel heel lief 'beejbiej!' als ik vraag wat er in mijn buik zit. en geeft er dan een kusje op, of aait de buik. maar hij zei laatst even hartstochtelijk 'beejbiej' tegen een paar ballonnen, dus dat geeft wel enigszins aan hoe hij het begrip baby opvat. ik denk eigenlijk niet dat ie het al echt snapt, maar binnenkort zal hij wel moeten!...

Bo ik hoop dat 't morgen hartstikke leuk is bij de peuterspeelzaal!
pi_24493025
Baby tegen een ballon. Ja je buikt heeft er wel wat van weg Bix
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 9 januari 2005 @ 23:40:25 #203
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24493854
Bo heeel erg veel plezier morgen..!!!!
dat het maar een geweldige tijd mag worden

leuk trouwens dat ze zelf haar kleding kiest ..
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2005 @ 07:21:20 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24497298
o ja, bo gaat vandaag naar haar nieuw "school" succes meissie!

oeeeee janneke, dan heb je mama weer even voor je zelf uitbuiten die hap
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 januari 2005 @ 08:01:27 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24497430
Bo, veel plezier meiske! En mama en Janneke ook samen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24499085
Bo weer naar school! Veel plezier.
Hoe is het gegaan Jessie?

Hi hi hi.. Lekker mamma voor je alleen Janneke!
W ~ H ~ T
pi_24500187
Ik kom hier eigenlijk niet vaak genoeg ... Ook wij hebben inmiddels een dreumes, dus wat meer attentie hier kan geen kwaad
Elise loopt sinds vrijdag helemaal los - het is zo leuk om te zien, zeker als ze veel te enthousiast is, waardoor ze op haar billen of handen valt... Ze doet het wel goed; zonder zijn we een stuk gaan lopen en mevrouw liep keurig mee (begon zelfs te huilen toen ze uiteindelijk in haar wandelwagentje moest, gewoon omdat ze te moe was)
Dus nu wordt het nog meer oppassen voor alle spulletjes en weglopen ... Nee hoor, ze blijft overal keurig vanaf (nou ja, behalve toen ze gisteravond het restje van de koffie opdronk en ook liet blijken dat ze alcohol-vrij bier lekker vindt)
pi_24502090
Hoe is het gegaan jessie?

Elise loopt los
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 10 januari 2005 @ 15:08:08 #209
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24502143
Goed van Elise!!

Ben ook erg benieuwd naar de schoolprestaties van Bo! Hoe ging het, en met jou Jessie?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2005 @ 16:56:10 #210
43556 miss_dynastie
pi_24503526
Elise, bier is goed En wat knap dat je loopt !!!

Boooooooo, hoe was het op school?
pi_24505656
Nou alles ging goed hoor
Vanmorgen had ze haast "kom nou, ik wil naar school mama!!!! "
Lekker samen naar school gehuppeld, gehinkt, gesprongen, en een paar passen normaal gelopen
Eenmaal daar. Zegt ze hallo tegen de juf, hangt dr jasjes aan de kapstok, koffertje erbij en loopt naar binnen. Gaat gelijk met iets spelen (een soort noppen die je ergens op kan drukken, hangt aan de muur, had ze het thuis al over gehad. Had ze de vorige keer bij de inschrijving gezien, maar ik wist maar niet waar ze t over had, nu wel dus ) Dus de juf zegt "nou leuk mama dat je er ook bij bent", hahaha. Vervolgens gaat ze uitzichzelf daar naar de wc. De juf loopt mee en komt lachend terug. "Ze ken ut zelluf wel" was dus dr antwoord op de vraag van de juf of ze hulp nodig had Ze bleef wel erg lang weg dus ik even kijken. Had ze lekker zitten poepen (voor haar een erg goed teken want dat doet/durf ze dus nergens anders als thuis) Beetje gek maar voor mij een teken dat ze zich lekker op dr gemak voel. Na een kwartier naar een spelende Bo gekeken te hebben ben ik maar gegaan. Ook het afscheid ging prima. De juffen beloofde dat als ze moest huilen me zouden bellen. En als ik t zelf niet meer hield kon ik ook altijd eventjes bellen. Dit gaf me een heerlijk gevoel. Tussen kwart over 11 en half 12 kan je je kindje ophalen. De juf vroeg me 5 minuutjes eerder te komen de eerste keren zodat Bo zeker weet dat ze opgehaald word (niet dat ze eerst andere moeders ziet)
In de tussentijd heerlijk met Janneke een boodschapje gedaan. Had ik eens aandacht voor haar in de supermarkt ipv voor dr grote zus. Ze genoot. We hebben de hele AH opgenoemd samen. Zij wees bv naar de sinaasappels en ik zei dan wat t was. Schitterend vond ze dat. Zoiets simpels, maar normaal ben ik blij als met 2 meiden heelhuids die winkels weer uitkom
Bij het ophalen ging het ook goed. alles was erg goed gegaan.
Ze hebben het project puk (is ook op tv, net zoiets als flip denk ik maar dan met een clowntje puk) Bo zat daar helemaal vol van.
Nou morgenmiddag weer. Daar had ze al weer helemaal zin in.
Ik ben erg blij met de keuze die ik toen gemaakt heb.
Bo is er nu gewoon aan toe. Voor Janneke is de aandacht alleen ook wel even lekker. En voor mezelf ook. Ik heb nu al t gevoel alsof er een stukje rust terug gaat komen (knorretje als je meelees, dit gevoel had ik vanmmiddag dus niet he, voordat je al in een deuk ligt ) als Bo dalijk gewend is.

En lief meiden dat jullie zo aan ons gedacht hebben.
Vanmorgen was ik gewoon hartstikke zenuwachtig
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 januari 2005 @ 19:56:24 #212
13151 crew  Rewimo
pi_24505841
Lekker Jessie, dat het allemaal zo goed ging Moet je wel rust in je lijf geven, dat ze zich daar lekker voelt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:17:26 #213
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24510291
Wat fijn, Jessie, dat het zo goed ging vandaag!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 07:21:28 #214
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 11 januari 2005 @ 07:24:17 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_24512884
Fijn Jessie!!

En Elise loopt, wow!!! goed hoor
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 januari 2005 @ 08:18:08 #216
13151 crew  Rewimo
pi_24513091
Elise, we willen natuurlijk wel even bewijs zien dat je los loopt

Knappe meid!
  FOK!fossiel dinsdag 11 januari 2005 @ 12:35:10 #217
2628 Karin
pi_24516185
Wouw Elise

Wat fijn dat Bo het er zo naar haar zin heeft!
pi_24517706
Rewimo, een bewijs hebben we (nog) niet (de camera-opnames kunnen nu niet op de computer worden gezet), maar ze komen eraan hoor! Wel in de tussentijd wat foto's in het fotoplekkie gezet
pi_24531091
Lekker hoor Jessie, fijn dat Bo het nu leuk vind!

Elise
W ~ H ~ T
pi_24531293
Wilyan zingt nu steeds het Bob de Bouwer-liedje...

Nou ja... Het is meer:
"Boh ba Baahba. Ba ba ba wa? Boh ba Baahba. Bah ba ba!"
Vertaling:
"Bob de Bouwer. Kunnen we het maken? Bob de Bouwer. Nou en of!"

De tekst is soms ver te zoeken, maar het gaat allemaal wel volgens de melodie!
En het klinkt zooo grappig..
W ~ H ~ T
pi_24548077
Ik heb tot vanmorgen kwart voor 7 met een huilende, gillende, van-paniek-trillende, koortsige Suus op mijn armen rondgelopen. Aan één stuk door huilen, huilen, huilen, gillen en huilen...

Koorts varierend van 38,7 tot 39,5, zich helemaal het wezenloos drinkend, en maar hangen.... en zodra ze doorkreeg dat je ging zitten ging het volume nog verder omhoog, het hoofd naar achteren in de nek, de ogen werden stijf dichtgeknepen, de mond ging wagenwijd open en huilen, huilen, huilen, gillen en huilen.....

Om kwart voor 7 was ze in mijn armen in slaap gevallen en heb ik haar op bed kunnen leggen. Pakweg een uur later, gegil, niet normaal meer, complete paniek, dwars door merg en been. Ik snel mijn nest uit, zet het op een sprinten, trap daarbij een kat van de woonkamer de gang in in mijn vlucht en snelt het kamertje van Suus binnen, half half verwachtend een kind te zijn wat half uit bed hangt ofzo, wat zichzelf aan het ophangen is ofzo, wat een arm/been/oog mist ofzo......

Ligt madam gewoon te slapen... huilen, gillen, maar slapend.... Op haar buik, niets maaiend met armpjes van paniek ofzo, gewoon stil liggend... slapend.... huilend, gillend...

Ik stond als verlamd aan de grond genageld, dit had ik nog nooit meegemaakt.... over haar rug wrijven stopte het huilen en gillen... en toen heeft ze nog een paar uur geslapen.

Momenteel zit ze de tubbies te kijken... tot ze zich ineens herrinnert dat ze niet lekker is (weer 39,3 koorts!) en dan begint het gebler weer.....
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  Jubileum moderator donderdag 13 januari 2005 @ 19:43:14 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24550929
Agos arme Suusje en arme Luckepuck. Wat is er nu aan de hand Luck? Heeft ze oorontsteking ofzo of reageert ze altijd zo angstig op koorts?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24550990
Beterschap Suus
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 13 januari 2005 @ 19:50:31 #224
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24551051
leuk he jonnetje dat zingen

agossie suuske beterschap hoor
pi_24551143
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:43 schreef Lois het volgende:
Agos arme Suusje en arme Luckepuck. Wat is er nu aan de hand Luck? Heeft ze oorontsteking ofzo of reageert ze altijd zo angstig op koorts?
Er komen (voor zover ik kon voelen tijdens het dentinox smeren) 2 kiezen en 2 tanden aan....
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  Jubileum moderator donderdag 13 januari 2005 @ 20:00:25 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24551186
Wat leuk Jonnetje dat zingen Eva kan ook zo heerlijk zingen, die zingt slaap kindje slaap tegen de pop. Vannacht werd ze gillend van de oorpijn wakker en mocht ze even bij papa en mij in bed. Slapen wilde ze toen natuurlijk niet meer, dus Jeroen draaide haar demonstratief zijn rug toe en zei streng "en nu lekker gaan slapen Eva" .
Begon ze ineens heel zachtjes sjaap kindje sjaaaaap te zingen.

Vanmiddag moest ik van alles opruimen boven, oa de was en een bedje klaarzetten voor Bram morgen. (mijn ouders passen morgen op alle 3 en dat doen ze bij voorkeur hier in huis)
De meiden wilden wel mee, dan konden ze lekker boven spelen. Meestal doe ik dit soort klusjes even snel alleen als Jeroen eenmaal thuis is maar dit leek me ook wel eens leuk. Nadat ze eerst heerlijk op ons bed hadden gesprongen en kopje duikelen hadden geoefend gingen ze rondstruinen op zoek naar narigheid. Dat hadden ze al gauw gevonden, ze vonden een pak Libresse maandverband en dat was toch wel mooi roze! Iris had het pak al snel open (die krijgt werkelijk alles open) en ze haalden alle pakjes eruit. Ook die moesten open van Eva dus Iris ging weer aan de slag. Ondertussen ben ik maar de was gaan opruimen, ze waren immers hartstikke zoet. Op een gegeven moment hoor ik ze allebei echt gillen van het lachen, hadden ze de plakstrips eraf gehaald en ze allemaal tegen de muur geplakt.
Ze hebben een lol gehad, echt onvoorstelbaar. Jammer alleen dat het fototoestel beneden lag, en ik niet even weg wou lopen bij ze om het te pakken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 13 januari 2005 @ 20:05:06 #227
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24551255
jammer dat je geen foto hebt maar wat een lol kunnen ze dan hebben he moest gewoon lachen toen ik je verhaal las en zie het dan helemaal voor me echt geweldig hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 januari 2005 @ 20:10:40 #228
13151 crew  Rewimo
pi_24551372
Wat een heerlijk verhaal, Lois
pi_24551690

zo vindt Piet 't een sport om mijn kraampakket in een record tempo uit te pakken.

beterschap voor Suus!
pi_24551722
Lachen Jonnetje, echt heel grappig!
Arme Suus, wat een toestand he Lcuk, klinkt erg slopend!
En Lois, wat een lol, geweldig! Goed voor de motorische ontwikkeling, onder dat motto heeft Chiara ook wel eens met die zachte stickers gespeeld

Vandaag een intake gehad bij het PSZ hier om de hoek, er was een leuke sfeer, leuke leidsters en het voelde allemaal wel goed.
Na de zomer kan Chiara er terecht voor 2 dagdelen in de week.
Chiara had ons al uitgezwaaid, andere ouders gingen ook weg, dus ze zei ons ook lachend daaag
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24552329
Lois wat een meiden!!!!

Bo heeft t deze week erg leuk gehad op schooltje. Vandaag was ze wel een beetje witjes viel de juf op. Maar dat was logisch 4 keer ineens naar school dat is nogal wat voor die kinderen hoor. Zoveel indrukken te verwerken. De juffen zagen dit bij alle nieuwe kindjes wel. Morgen is ze dus vrij, maar daar kon ik haar vandaag niet van overtuigen. "Gekke mama", morgen moet ik naar schoohooooooooooool" Nou ze ziet t morgen wel

Verder meot ik bij haar zo opletten wat voor "nieuws" ik haar aanbied. Alles word zo snel een gewoonte en een moeten. Ik had wat fleece denkentjes gekocht om billendoekjes van te knippen. 1 ervan was roze en vond ze zo leuk dus die mocht ze hebben. Savonds zei ik "wil je hem mee naar bed". Ja leuk natuurlijk. Ik moest haar toedekken. Helemaal blij was ze. Ze heeft me wel tig keer geroepen want het dekentje lag niet goed (echt helemaal huilen en paniek dan he) en het is gewoon een klein mini wiegdekentje die ze dan onder haar dekbed heeft, dus ze ligt verders niet bloot ofzo. En de volgende dag kan er dan niet meer met t dekentje gespeeld worden want dan is het een slaapdekentje en niks anders meer. Vermoeiden
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24552360
fleece billendoekjes?
pi_24552468
Ja owwwwww sinds ik aan de katoenen luiers ben Ik word al geitewollesok genoemd
Niet voor de poepluiers maar voor de plasluiers. Met een heerlijk gemengd eigen brouwseltje van olie-en erover
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2005 @ 10:27:49 #234
43556 miss_dynastie
pi_24559064
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:22 schreef jessie het volgende:
Ja owwwwww sinds ik aan de katoenen luiers ben Ik word al geitewollesok genoemd

stomme vraag misschien, maar bespaart dat nou echt geld?
pi_24559095
hihi jessie je slaat dooooor! bij plasluiers gebruik ik trouwens geen billendoekjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 januari 2005 @ 10:29:26 #236
13151 crew  Rewimo
pi_24559097
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 22:22 schreef jessie het volgende:
Ik word al geitewollesok genoemd
Geitewolleluier zul je bedoelen
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:32:23 #237
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24559152
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:29 schreef bixister het volgende:
hihi jessie je slaat dooooor! bij plasluiers gebruik ik trouwens geen billendoekjes.
Nee, dan gebruik ik idd ook geen billen,- of poeniedoekies, op een heel enkele uitzondering na dan...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2005 @ 10:37:47 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24559250
o, ik gebruikte altijd wel zo'n lotiondoekje om de boel schoon te maken. ook bij plasluiers.
luca had zo'n gevoelig huidje dat dat bij het minste of geringste openlag.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:38:58 #239
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24559278
ik gebruik die dingen ook voor een plasluier voor een poepluier hoeft niet meer want dat wil hij op de wc plassen ook steeds vaker dus straks geen billendoekjes meer
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2005 @ 11:04:17 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_24559747
Hier ook billendoeken na iedere verschoning hoor. Niet alleen vanwege het tere huidje van Cas, maar ook omdat het zo gaat broeien in een luier. Cas kan ook soms enorme stink-pies hebben.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24560913
billendoekjes

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2005 @ 12:35:48 #242
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24562734
Billendoekjes worden hier voor alles gebruikt!!!!

Ff wat anders, graag wat tips want ik zit hier wel een beetje boel mee....

Damien kwam vandaag thuis met een brief van school waarin stond dat de vader van een klasgenootje gisteren aan een hartstilstand is overleden. Er stond ook in dat de familie het erg op prijs zou stellen als de ouders eventueel met de kinderen langs zouden komen.

Waar ik nu mee zit is dat Damien nog geen flauw benul heeft wat doodgaan is en ik weet ook niet zo goed met wat ik er mee aan moet want slapen vind ik niet goed want dan durft hij strax niet meer te gaan slapen, ik ben niet gelovig dus naar de hemel gaan ofzow ben ik ook niet zo'n voorstander van ( no offence naar de welgelovigen) weggaan is in mijn situatie ook niet echt lekker want zijn pappa gaat strax ook weg ivm de scheiding en dan gaat ie dat strax doorelkaar halen...

Wat moet ik hier nu mee???? Op school konden ze me er ook weinig zinnigs over vertellen.
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2005 @ 13:39:04 #244
43556 miss_dynastie
pi_24562837
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:34 schreef Angel22 het volgende:
Ff wat anders, graag wat tips want ik zit hier wel een beetje boel mee....
Hoe goed is hij bevriend met dat klasgenootje? Als dat niet zo goed is, weet ik niet of ik hem wel mee zou nemen. En tja, hoe leg je doodgaan uit? Mijn ouders hebben nooit iets gezegd van 'slapen' of zo, lijkt me ook niet zo heel goed. Misschien kun je hem vertellen dat die papa zo ziek was, dat de dokters hem niet meer beter konden maken? Vind het trouwens wel raar dat de school je niet kon helpen.....
pi_24562844
Ik ga vanavond ff harder denken. Nu vraag ik me alleen af wat heeft Damien met de vader van t klasgenootje?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24562916
Nee hij heeft nix met de vader van het klasgenootje.... hij begon er wel zelf over dat de vader van **** dood was en dat **** en zijn moeder en broertje nu erg veel verdriet hebben.
Hij heeft nog niet gevraagd wat dood zijn nu precies is en als hij er niet om vraagt dan ga ik hem ook niet uitleggen van hoe en wat, maar ik ben bang dat die vraag er een dezer dagen toch aan zit te komen en dan wil ik wel voorbereid zijn en niet met een dooddoener van dat vertel ik je wel als je ouder bent aankomen.

Vandaar dat ik hier om tips vraag... misschien zit er juist iets tussen waardoor ik zoiets heb van JAH dat ligt in mijn straatje....

De school kon me niet helpen omdat hun met heel veel opvattingen te maken hebben en daarbij dus voor alles een ander verhaaltje hoort... Mijn antwoord was, kom daar maar mee als je zoon er daadwerkelijk om vraagt en dat is nu iets waarop ik niet wil wachten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 januari 2005 @ 13:52:47 #247
13151 crew  Rewimo
pi_24563063
Misschien is het boekje van Nijntje wat? Dag lieve Oma Pluis heet het. Wat je ook kunt doen is uitleggen dat ieder mens een hart heeft, en dat je hart ongeveer werkt als een batterij. Hij weet vast wel wat er gebeurt als een batterij leeg is. Dan doet het speelgoed het niet meer. Met een hart werkt het ongeveer hetzelfde. Dat is ook een soort batterij maar je weet nooit wanneer hij leeg is. Als het hart het niet meer doet, doet je lichaam het niet meer. Dan kun je niks meer. Maak hem alleen wel duidelijk dat je een hart niet kunt vervangen, zoals een batterij (want die vraag krijg je vast). En ook dat een hart meestal heeeeeel erg lang meegaat.

Ik weet niet of je dit iets vindt maar ik denk wel dat het een beetje in de belevingswereld van jongetjes past Verder kun je op de vraag waar ***'s vader nu heen gaat vertellen dat hij een sterretje wordt. Je kunt 's avonds met hem naar de sterren kijken en er eentje uitzoeken om gedag te zeggen en naar te zwaaien.

Of je ook daadwerkelijk moet gaan kijken... het lijkt me persoonlijk helemaal niks voor een manneke van 4. Misschien kun je voorstellen dat Damey een tekening maakt voor de vader van zijn klasgenootje, en dat jullie die afgeven of opsturen.
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2005 @ 14:22:13 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24563379
doen ze dat dan niet in de klas angel?

toen mijn oudste in groep2 zat, overleed een zusje van een van zijn klasgenootjes. daar zijn speciale kringgesprekken gehouden over wat er gebeurd was en wat dat nou betekende.
daarna zijn ze aan het tekenen geslagen en hebben tekeningen gemaakt voor die familie.
de ouders kregen een brief waarin uitgelegd werd wat er gebeurd was, wat er in de klas besproken was en dat je als ouders dus vragen kon verwachten en wat reakties kunnen zijn.
ik heb toevallig vorige week een boek gelezen over kinderen en de dood. ik zal het straks even nakijken. misschien staat er wat zinnigs in.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:34:57 #249
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24571205
Max Veldhuys heeft ook een boekje over de dood, is iets minder kinderachtig dan Nijntje, misschien is dat wat.
En gaan ze eigenlijk in klasseverband naar het afscheid?
Of iets maken voor het jongentje...

Even wat anders:
Remco en ik waren roti aan het maken, en ondertussen werd er een trappetje verplaatst en pikte Chiara een gekookt eitje weg, "ei ik heb je" moet ze gedacht hebben... Ik vond het wel lollig, zo heerlijk instinctief, ze had trek, ze vindt eieren heerlijk, dus 1 + 1 = 2
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24571771
Angel ik zag in t andere topic dat je er al een beetje uit bent!

Chiara Eetse
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')