Nou alles ging goed hoor
![]()
Vanmorgen had ze haast "kom nou, ik wil naar school mama!!!! "
Lekker samen naar school gehuppeld, gehinkt, gesprongen, en een paar passen normaal gelopen
![]()
Eenmaal daar. Zegt ze hallo tegen de juf, hangt dr jasjes aan de kapstok, koffertje erbij en loopt naar binnen. Gaat gelijk met iets spelen (een soort noppen die je ergens op kan drukken, hangt aan de muur, had ze het thuis al over gehad. Had ze de vorige keer bij de inschrijving gezien, maar ik wist maar niet waar ze t over had, nu wel dus
![]()
) Dus de juf zegt "nou leuk mama dat je er ook bij bent", hahaha. Vervolgens gaat ze uitzichzelf daar naar de wc. De juf loopt mee en komt lachend terug. "Ze ken ut zelluf wel" was dus dr antwoord op de vraag van de juf of ze hulp nodig had
![]()
Ze bleef wel erg lang weg dus ik even kijken. Had ze lekker zitten poepen (voor haar een erg goed teken want dat doet/durf ze dus nergens anders als thuis) Beetje gek maar voor mij een teken dat ze zich lekker op dr gemak voel. Na een kwartier naar een spelende Bo gekeken te hebben ben ik maar gegaan. Ook het afscheid ging prima. De juffen beloofde dat als ze moest huilen me zouden bellen. En als ik t zelf niet meer hield kon ik ook altijd eventjes bellen. Dit gaf me een heerlijk gevoel. Tussen kwart over 11 en half 12 kan je je kindje ophalen. De juf vroeg me 5 minuutjes eerder te komen de eerste keren zodat Bo zeker weet dat ze opgehaald word (niet dat ze eerst andere moeders ziet)
In de tussentijd heerlijk met Janneke een boodschapje gedaan. Had ik eens aandacht voor haar in de supermarkt ipv voor dr grote zus. Ze genoot. We hebben de hele AH opgenoemd samen. Zij wees bv naar de sinaasappels en ik zei dan wat t was. Schitterend vond ze dat. Zoiets simpels, maar normaal ben ik blij als met 2 meiden heelhuids die winkels weer uitkom
![]()
Bij het ophalen ging het ook goed. alles was erg goed gegaan.
Ze hebben het project puk (is ook op tv, net zoiets als flip denk ik maar dan met een clowntje puk) Bo zat daar helemaal vol van.
Nou morgenmiddag weer. Daar had ze al weer helemaal zin in.
Ik ben erg blij met de keuze die ik toen gemaakt heb.
Bo is er nu gewoon aan toe. Voor Janneke is de aandacht alleen ook wel even lekker. En voor mezelf ook. Ik heb nu al t gevoel alsof er een stukje rust terug gaat komen (knorretje als je meelees, dit gevoel had ik vanmmiddag dus niet he, voordat je al in een deuk ligt
![]()
) als Bo dalijk gewend is.
En lief meiden dat jullie zo aan ons gedacht hebben.
Vanmorgen was ik gewoon hartstikke zenuwachtig
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!