Wat leuk Jonnetje dat zingen
![]()
Eva kan ook zo heerlijk zingen, die zingt slaap kindje slaap tegen de pop. Vannacht werd ze gillend van de oorpijn wakker en mocht ze even bij papa en mij in bed. Slapen wilde ze toen natuurlijk niet meer, dus Jeroen draaide haar demonstratief zijn rug toe en zei streng "en nu lekker gaan slapen Eva" .
Begon ze ineens heel zachtjes sjaap kindje sjaaaaap te zingen.
![]()
Vanmiddag moest ik van alles opruimen boven, oa de was en een bedje klaarzetten voor Bram morgen. (mijn ouders passen morgen op alle 3 en dat doen ze bij voorkeur hier in huis)
De meiden wilden wel mee, dan konden ze lekker boven spelen. Meestal doe ik dit soort klusjes even snel alleen als Jeroen eenmaal thuis is maar dit leek me ook wel eens leuk. Nadat ze eerst heerlijk op ons bed hadden gesprongen en kopje duikelen hadden geoefend gingen ze rondstruinen op zoek naar narigheid.
![]()
Dat hadden ze al gauw gevonden, ze vonden een pak Libresse maandverband en dat was toch wel mooi roze! Iris had het pak al snel open (die krijgt werkelijk alles open) en ze haalden alle pakjes eruit. Ook die moesten open van Eva dus Iris ging weer aan de slag. Ondertussen ben ik maar de was gaan opruimen, ze waren immers hartstikke zoet. Op een gegeven moment hoor ik ze allebei echt gillen van het lachen, hadden ze de plakstrips eraf gehaald en ze allemaal tegen de muur geplakt.
![]()
Ze hebben een lol gehad, echt onvoorstelbaar. Jammer alleen dat het fototoestel beneden lag, en ik niet even weg wou lopen bij ze om het te pakken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥