Tell me about itquote:Op woensdag 15 december 2004 19:12 schreef Blueman het volgende:
Er was al een 705
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:13 schreef febster het volgende:
Kan er niet beter een vrijgezellig rijtje met dames kopen in de OP? Al denk ik dat dat rijtje erg, érg kort is
Je bent de eerste, ik heb net namelijk de quotes doorgelezenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar na alle toespelingen, misschien even die lieftallige dames eens veruilen voor iets andes daNpy?
nick goed gespeld
kijk! als ik chagrijnig was had ik kunnen zeggen S sukkol S , om maar even iets terug te reageren op woudeeteequote:Op woensdag 15 december 2004 19:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je bent de eerste, ik heb net namelijk de quotes doorgelezen
(Er staan er zelf van mij bijwoei
)
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:23 schreef FeestBeest het volgende:
Nog mensen die met nieuwjaar naar Extrema NYE gaan?
Wonen nog bij elkaar in huis ookquote:Op woensdag 15 december 2004 19:25 schreef blieblie het volgende:
Is er weer iemand die zichzelf tegoed voelt voor het huidige niveau en dat daarnaast ook nodig vind om dat aan ons mede te delen??
waar je mee omgaat wordt je mee besmet enzoquote:Op woensdag 15 december 2004 19:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wonen nog bij elkaar in huis ook
Owww.... das eng als ze elkaars trekjes overnemenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zulke dingen pak je snel opquote:Op woensdag 15 december 2004 19:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
waar je mee omgaat wordt je mee besmet enzo![]()
WAT EEN NUTTELOZE POST IS DIT
oww lieff vooruit jij ook![]()
VET!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat moet er dan in de OP komen (die alleen de eerste 2 poster uberhaupt lezen).
Een rijtje met de laatste 10 AutoFans meetings?
In Woensel Westquote:Op woensdag 15 december 2004 19:30 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en waar kunnen we deze 'lekkere man' bewonderen dan?
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
In Woensel West.
Zijstraat van de Edisonstraat.
Ik wist dat ik iets vergatquote:Op woensdag 15 december 2004 19:33 schreef gazylady2 het volgende:
eej daNpy, pssst linkS staat er in de OP, dus ok linkje naar de vorige 705 dan he
doe eerst maar via een adsl-lijntje hequote:Op woensdag 15 december 2004 19:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
In Woensel West.
Zijstraat van de Edisonstraat.
neequote:Op woensdag 15 december 2004 19:35 schreef NaRRaToR het volgende:
of je gaat ff fitnessen en je kan bijna een heel topic bijlezen...Hebben jullie geen leven ofso
Hey, daar woon ik vlakbij (lijmbeekstraatquote:
Fijn ... en dan weet je welke gasten er allemaal komenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:45 schreef FeestBeest het volgende:
[..]
Hey, daar woon ik vlakbij (lijmbeekstraat)
Btw, kheb gastenlijst voor Extrema NYE![]()
da's wel zo relaxed!!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:45 schreef FeestBeest het volgende:
[..]
Btw, kheb gastenlijst voor Extrema NYE![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:48 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Fijn ... en dan weet je welke gasten er allemaal komen
Hey, dat is toevallig!quote:
Schijnt idd een enorme kutfilm te zijn. Maar er is maar 1 manier om je eigen mening te vormenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey, dat is toevallig!
Ik niet!
Iemand btw The Village gezien?
Lijkt me van de ene kant een gruwelijke kutfilm, maar van de andere ook wel interesant
I knowquote:Op woensdag 15 december 2004 20:07 schreef daNpy het volgende:
Schijnt idd een enorme kutfilm te zijn. Maar er is maar 1 manier om je eigen mening te vormen
ik heb hem gezien, maar vond hem tegenvallen. ik had meer van de film verwacht dan dat het uiteindelijk was. het idee is wel leuk verzonnenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
I know
Maar denk als paar mensjes uit het beruchte EHV-topic misschien de film al hebben bekeken enzo, dan weet ik dat ik me op een klooifilm kan instellen!
Tja in me profiel staat erg veel, Ik ga niet vaak cq bijna nooit naar feesten zoals innercity. Mijn standaard vrienden groep gaat daar nooit of bijna nooit heen. En ik ga niet niet in me uppie. Ik woon trouwens in het gezellige geldrop, ben 21 (volgens mij) . Ennuh tja wat wil je graag meer weten van me?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:15 schreef gazylady2 het volgende:
@ Nippy: boejen, niks van aantrekken! heb je weleens van die momenten
marrr.. stel jezelf even voor!
*lurkt in profiel: ga je misschien ook naar innercity?
Waar woon je in Geldrop?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:20 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Tja in me profiel staat erg veel, Ik ga niet vaak cq bijna nooit naar feesten zoals innercity. Mijn standaard vrienden groep gaat daar nooit of bijna nooit heen. En ik ga niet niet in me uppie. Ik woon trouwens in het gezellige geldrop, ben 21 (volgens mij) . Ennuh tja wat wil je graag meer weten van me?
Ik woon op de Wielewaal vent weg van de nuenensewegquote:
Hey Bennnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 15 december 2004 20:20 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Tja in me profiel staat erg veel, Ik ga niet vaak cq bijna nooit naar feesten zoals innercity. Mijn standaard vrienden groep gaat daar nooit of bijna nooit heen. En ik ga niet niet in me uppie. Ik woon trouwens in het gezellige geldrop, ben 21 (volgens mij) . Ennuh tja wat wil je graag meer weten van me?
Aah, aan de andere kant van Geldrop dusquote:Op woensdag 15 december 2004 20:23 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Ik woon op de Wielewaal vent weg van de nuenenseweg
Ik dacht dat iedereen aardig moest doen, tss andere kant van geldrop. Beetje richting nuenen jah.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:26 schreef febster het volgende:
[..]
Aah, aan de andere kant van Geldrop dus
Hey, ik hecht er geen waardeoordeel aan hoor, ik woon namelijk in genoenhuis en das voor jou de andere kant van Geldrop, vandaarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:30 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen aardig moest doen, tss andere kant van geldrop. Beetje richting nuenen jah.
ennuh Hoi feestbeest
Beetje aan het klooien met mijn vaste pc...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:10 schreef blieblie het volgende:
Ach jaaah what the fuck...
Boeiend.
Waar is iedereen??
Aaaah enge vent!! *Bofff*quote:Op woensdag 15 december 2004 21:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beetje aan het klooien met mijn vaste pc...
en waar de rest is??
Is PG al gesignaleerd nadat de UPC monteur is geweest of zou ze die doodgeknuppelt hebben?
hoe komt t?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:04 schreef blieblie het volgende:
Ik ben minder vrolijk gestemd....
Vaag....
En daarna snel kuiltje graven in de tuin van de buren!quote:
ik zie het morgen al in het ED staan. "Vrouw vermoord UPC-Medewerker"quote:Op woensdag 15 december 2004 21:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
En daarna snel kuiltje graven in de tuin van de buren!
Meer informatie is niet bekendquote:Op woensdag 15 december 2004 21:26 schreef NaRRaToR het volgende:
ik zie het morgen al in het ED staan. "Vrouw vermoord UPC-Medewerker"
welke zender ?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:38 schreef Blueman het volgende:
Ohja, zie nu dat The Blues Brothers op tv zijn. Wel al tig keer gezien maar toch mooi filmpje he...
Ja precies.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:41 schreef FeestBeest het volgende:
Veronica doet toch al die muziek films?
Hai Benquote:
Van Heerenveen ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef blieblie het volgende:
Het einde van Blues Brothers is gaaf
vetquote:Op woensdag 15 december 2004 22:24 schreef Blueman het volgende:
Whehehe
Je zult zo'n webcam hebben
[afbeelding]
En dat voor het mini bedrag van 89,95quote:
Ach, van 2 uur 's middags tot half 3 's nachts huiswerk is ook niet tof .. Voordeel van werken is wel dat je meestal gewoon om negen uur ofzo klaar bentquote:Op woensdag 15 december 2004 22:43 schreef omegaproject het volgende:
Gaar is, en eindelijk iets aan huiswerk oid kan gaan doen
Geld verdienen is zwaar ......
Freelance systeembeheerquote:Op woensdag 15 december 2004 22:46 schreef FeestBeest het volgende:
[..]
Ach, van 2 uur 's middags tot half 3 's nachts huiswerk is ook niet tof .. Voordeel van werken is wel dat je meestal gewoon om negen uur ofzo klaar bent
Of ga, net zoals ik doe, een beetje freelancen .. verdient meer, zelf je uren indelen enzo .. alleen zo vervelend dat het op projectbasis is ik af en toe geen opdrachtjes kan vinden
Downloadenquote:Op woensdag 15 december 2004 22:57 schreef FeestBeest het volgende:
Ach, van dat downloaden op school wordt je toch niet moe?
Oh, Leuk!quote:
Sweet!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:19 schreef Inu het volgende:
Nej, met een hele zooi mensjesWas georganiseerd door de cult-commissie van AEGEE (hoe ballerig kun je het hebben
) Maar was wel leujk
Leujke mensjes
Welcome to the club!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:19 schreef Helmunt het volgende:ADSL
opbokken met die UPC rommel, 84KB/s upload yeah!
Ik pas weer in april 2005quote:Op donderdag 16 december 2004 00:19 schreef Helmunt het volgende:ADSL
opbokken met die UPC rommel, 84KB/s upload yeah!
Ik heb een trailer ervan gezien, lijkt me ook een leuke filmquote:Op woensdag 15 december 2004 23:58 schreef Inu het volgende:
eujdoes stoppen als ik weg ben
L'auberge Espagnole is wel kewl![]()
Quicknet 8/1quote:Op donderdag 16 december 2004 00:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Welcome to the club!
Welk ras ADSL heb je?
Bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2004 00:28 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat het om het ADSL gebeuren gaat ArTiC
Ik al blij dat er iemand blij was met mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 16 december 2004 00:28 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat het om het ADSL gebeuren gaat ArTiC
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:30 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Ik al blij dat er iemand blij was met mijn aanwezigheid
Ben ik ook hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 00:30 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Ik al blij dat er iemand blij was met mijn aanwezigheid
Ik ook....klinkt zo Duits... En Helmond is niet echt iets waar je echt zo super trots op kunt zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 00:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vind alleen die Helmunt naam beetje....
Lotte!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook....klinkt zo Duits... En Helmond is niet echt iets waar je echt zo super trots op kunt zijn
Iedereen zeikt Helmond zo mooi afquote:Op donderdag 16 december 2004 00:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook....klinkt zo Duits... En Helmond is niet echt iets waar je echt zo super trots op kunt zijn
Net of jij ook echt blauw bentquote:Op donderdag 16 december 2004 00:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor![]()
Weet je toch!
Vind alleen die Helmunt naam beetje....
Moet dat geen ABN zijn ?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef r8ality het volgende:Moeten eens normaal AN leren typen.
Uhhh neenquote:
Ik snap je volledig...Maar het is een slowchat-topic, niet een diepzinnig-gesprekken-topic in TRUquote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk zou iedereen verplicht eens even een paar Usual-topics door moeten lezen. En daarna klagen over sommige mensen die het niveau te laag vinden.
En sommige mensen:Moeten eens geen loze argumenten aandragen die juist het lage relatie- en emotieniveau van de desbetreffende persoon aangeven. Moeten eens hun humor wat subtieler gaan verpakken. Moeten eens de dagelijkse beslommeringen voortgekomen uit hun geslacht niet meer posten. Moeten eens hun MSN-conversaties ook in het daarvoor bedoelde programma voeren. Moeten eens normaal AN leren typen. Moeten eens hun persoonlijke vetes in persoon uitvechten. Moeten eens wat meer open staan voor meningen.
En zo kunnen we nog uren doorgaan.
Maar post vooral door! Top.
Ik woon in Utrechtquote:Op donderdag 16 december 2004 00:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhhh neen
Maar idd Inu, ben eens wat positiever over je mooie stadje waar je woont!
Nej, is verandertquote:
Utrecht...gruwelquote:Op donderdag 16 december 2004 00:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik woon in UtrechtMet de Dom en het Lucas Bolwerk en het Janskerkhof en de kleine exhibitionistische Marokkaantjes
[..]
Nej, is verandert
Neem nou Helmond...quote:Op donderdag 16 december 2004 00:41 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Utrecht...gruwel
*denkt terug aan het parkeren en bereiken van de binnenstad*
Hebben ze bussen en fietsen en treinen voorquote:Op donderdag 16 december 2004 00:41 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Utrecht...gruwel
*denkt terug aan het parkeren en bereiken van de binnenstad*
Leuk ja als je 3 complete kassaopstellingen gaat installeren bij een klant....6x op en neer met de busquote:Op donderdag 16 december 2004 00:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Hebben ze bussen en fietsen en treinen voorMen neme de trein en stappe uit in Hoog Catharijne
Of men parkere de auto bij het stadion en neme de busse met het winkelkaartjee naar de stadde
Of men gaate hiere wone en neme eene fietse
Werkgever betaaldquote:Op donderdag 16 december 2004 00:43 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Leuk ja als je 3 complete kassaopstellingen gaat installeren bij een klant....6x op en neer met de bus![]()
Werknemer is niet zo gek om hier uren aan te spenderen en neemt de parkeerbon voor liefquote:
Snelheidsovertredingen is zeker wel eigen risico of binnen een straal van 10Km van Utrecht niet meer?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:46 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Werknemer is niet zo gek om hier uren aan te spenderen en neemt de parkeerbon voor lief
Die mening gedachte had ik ook!quote:
Utrecht... leuke stad. Alleen de studenten daar hè. Oh en het uitgaansleven is 3 keer niksquote:Op donderdag 16 december 2004 00:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik woon in UtrechtMet de Dom en het Lucas Bolwerk en het Janskerkhof en de kleine exhibitionistische Marokkaantjes
[..]
Nej, is verandert
Niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:59 schreef FlowDesign het volgende:
Oh en het uitgaansleven is 3 keer niks
Voor de rest alles goed met Joost? Waarom wonen we trouwens in in een OC wereld? Ik wil ook elke dag zon cq goed weer en veel mooie vrouwen om me heenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk zou iedereen verplicht eens even een paar Usual-topics door moeten lezen. En daarna klagen over sommige mensen die het niveau te laag vinden.
En sommige mensen:Moeten eens geen loze argumenten aandragen die juist het lage relatie- en emotieniveau van de desbetreffende persoon aangeven. Moeten eens hun humor wat subtieler gaan verpakken. Moeten eens de dagelijkse beslommeringen voortgekomen uit hun geslacht niet meer posten. Moeten eens hun MSN-conversaties ook in het daarvoor bedoelde programma voeren. Moeten eens normaal AN leren typen. Moeten eens hun persoonlijke vetes in persoon uitvechten. Moeten eens wat meer open staan voor meningen.
Het uitgaan is duuur en saaai en ik houd niet van studentes met Oilili sjaaltjes om...quote:Op donderdag 16 december 2004 01:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet?
Leek me juist wel leuk daar.
Veel vrouwelijke studentes toch?
Caaalifooorniaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....quote:Op donderdag 16 december 2004 01:27 schreef febster het volgende:
[..]
Voor de rest alles goed met Joost? Waarom wonen we trouwens in in een OC wereld? Ik wil ook elke dag zon cq goed weer en veel mooie vrouwen om me heen
Relext!!! Wa voor 1?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:13 schreef Partygurl het volgende:
Ik neem aan dat er hier toch niemand in een zijstraat van de edison woont
Ennuh upc is hier niet eens geweest
En mijn mama mag mijn auto vaker meenemen
Heb nu een hele gave autoradio gekregen
Oja goeiemorgen
Oh dah weet ik niequote:
Als je niks nuttigs te melden hebt, flikker dan gewoon opquote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef r8ality het volgende:
Mensen die zichzelf een usual vindenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als je niks nuttigs te melden hebt, flikker dan gewoon op
Oililli sjaaltjes meisjesquote:Op donderdag 16 december 2004 01:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het uitgaan is duuur en saaai en ik houd niet van studentes met Oilili sjaaltjes om...
Oilili sjaaltjes... rillll
Haha, remote op autoradioquote:Op donderdag 16 december 2004 09:30 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Oh dah weet ik niezal zo ff op de doos kijken als ik die kan vinden
Vind de afstandsbediening t leukste![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Met rokjes en polos met de kraag omhoog![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Van die meisjes die je een paar wijntjes geeft, en dan vervolgens ichzelf helemaal aan jou geven![]()
Hier heb je d'r 3quote:Op donderdag 16 december 2004 09:47 schreef blieblie het volgende:
[..]jaaaaah.....
Mag ik een zoete witte wijn??
Tuurlijk meid.
Ow damnquote:Op donderdag 16 december 2004 09:50 schreef blieblie het volgende:
http://www.lesliehall.com/8-sweaters.html
Die gouden legging![]()
Ik krijg m morgenavond, ole, zal toch wel niks inzittenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft er al een kerstpakket gekregen???
Ik krijg er waarschijnlijk overmorgen 1 van mijn werk en volgende week ergens 1 van mijn stage.
Vant ziekenhuis?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:01 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik krijg m morgenavond, ole, zal toch wel niks inzitten
Nee voortaan van iss, misschien dat ik van het ziekenhuis toch nog wel krijg maar denk t niejquote:Op donderdag 16 december 2004 10:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vant ziekenhuis?
Van mijn bijbaantje heb ik afgelopen 2 jaar bieren een cadeaubon gekregen
.
Nog nietquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
Ik krijg er waarschijnlijk overmorgen 1 van mijn werk en volgende week ergens 1 van mijn stage.
ik krijg prolly weer een bunch cash + een huge doos ferere rocherquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
Bunch cashquote:Op donderdag 16 december 2004 10:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik krijg prolly weer een bunch cash + een huge doos ferere rocher
koop ik wel voor jequote:Op donderdag 16 december 2004 10:34 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik heb geen sjaaltje en polo`s
Wijntje??quote:Op donderdag 16 december 2004 10:34 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Pffff, das wel relextquote:Op donderdag 16 december 2004 10:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog niet
maar ik krijg binnenkort een kerstcadeua van OGD, wat dat wordt weet ik nog niet ... maar dat is altijd coolVorig jaar was het een memory-stick van 32mb
En van het RIAGG krijg ik 6 flessen wijn2x Rood, 2x Rose en 2x wit
Verder vast nog wel wat relatie geschenken
Ferrero Rochequote:Op donderdag 16 december 2004 10:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Bier... Bier.... enneeeeeh Bier?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:41 schreef Partygurl het volgende:
Wat drink jij dan?
Bier zeker..doek altijd met carnavalAnders wordt t zo duur
Mijn papa gaat dit jaar met 2 vrienden als k3, ik wil het niet zien
iehhhhquote:Op donderdag 16 december 2004 09:50 schreef blieblie het volgende:
http://www.lesliehall.com/8-sweaters.html
Die gouden legging![]()
Kerstkadootjes voor z'n mama aan het shoppen...quote:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ie je zal staan....quote:Op donderdag 16 december 2004 10:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zocht op google naar een gouwe legging.
Ben op zoek naar een outfit voor kerst.
wel hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 10:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ie je zal staan....
Ook niet alsk ook zo sjag kijk als dat mens en een zelfde bril opzet?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ie je zal staan....
Misschien wel als je je haar zo doet, maar dat zou ik toch even in het echt moeten zien...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ook niet alsk ook zo sjag kijk als dat mens en een zelfde bril opzet?
Keb nie zo veel haar meerquote:Op donderdag 16 december 2004 11:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien wel als je je haar zo doet, maar dat zou ik toch even in het echt moeten zien...
Halleluja!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:34 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag voor je én ik stond te dansenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja das goed, dan mag jij voor mij dansen
:quote:Op donderdag 16 december 2004 09:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Met rokjes en polos met de kraag omhoog![]()
Hmmm... kmoet minder drinkenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag voor je én ik stond te dansen
Klaaaaaar
Kan het me niet herinnerenquote:Op donderdag 16 december 2004 12:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermej te maken dat ik voor hem stond te dansen?
Jaweeeel, was in de Stunt...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren.
Maar dat was maar een grapje.
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:25 schreef NaRRaToR het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:37 schreef blieblie het volgende:
Ferrero Roche(Is nie lekker
)
Bunch cash = relext.
Leer eens quoten jijquote:Op donderdag 16 december 2004 12:15 schreef kib het volgende:
[..]
[..]
Ferrero Rocher![]()
zo schrijf je dat dus
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag voor je én ik stond te dansen
Klaaaaaar
Dude!quote:
Bij het bier?quote:Op donderdag 16 december 2004 12:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dude!
Waar was je met je gedachte!
Bierquote:Op donderdag 16 december 2004 12:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dude!
Waar was je met je gedachte!
giet er twee red-bulls in en hij veegt zo een gebied van 4 vierkante meter schoon voor je... kun je daarna daar mooi staan dansen. Ik vind het wel practischquote:Op donderdag 16 december 2004 12:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Komt omdat R8al toen stond te "dansen".
Ja best een goeie uitvinding zo;n Joostquote:Op donderdag 16 december 2004 12:37 schreef kib het volgende:
[..]
giet er twee red-bulls in en hij veegt zo een gebied van 4 vierkante meter schoon voor je... kun je daarna daar mooi staan dansen. Ik vind het wel practisch
Hij probeert ruimte te maken voor jullie zodat jullie ruim en diepe gesprekken kunnen postenquote:Op donderdag 16 december 2004 12:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Je best een goeie uitvinding zo;n Joost
behalve als ie gaat lopen eikelen op Fok
Hou je ook zo van samenwerken?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef NaRRaToR het volgende:
Blegh net het examenregelement voor mijn neus gekregen. heb het ff doorgelezen en ik kan nu al met zekere hand zeggen dat ik door mijn ow zo geweldige klasgenoten niet eens deel mag nemen aan de examens.
Ik haat project gestuurd onderwijs
Ik moet een baby foto inleveren voor mijn kerstpakketquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
normaal gesproken wel.quote:
Leg uitquote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef NaRRaToR het volgende:
Blegh net het examenregelement voor mijn neus gekregen. heb het ff doorgelezen en ik kan nu al met zekere hand zeggen dat ik door mijn ow zo geweldige klasgenoten niet eens deel mag nemen aan de examens.
Ik haat project gestuurd onderwijs
zie hierboven. als je het niet treft met je projectleden(en die worden random uitgekozen) ben je gewoon simpelweg de lulquote:
Kwas net te laat met posten...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zie hierboven. als je het niet treft met je projectleden(en die worden random uitgekozen) ben je gewoon simpelweg de lul
Flow sais: Gewoon in overleg doen met een docent, dan is het zo geregeldquote:Op donderdag 16 december 2004 14:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kwas net te laat met posten...
En waardeloos dat jullie geen "projectleden uitzet procedure" hebben op school....
Wij hebben dat wel, en dan is dat soort gezeik snel genoeg opgelost.
Juistquote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Flow sais: Gewoon in overleg doen met een docent, dan is het zo geregeld
ja ik heb het nu met een tutor besproken en die vind het een ernstige zaak dat ze er nooit zijn en wil ze van school af kicken, maar daar zijn wij niet mee geholpen want wij moeten nog steeds het product opleveren als een projectgroep van 5 personen. en minder strict kijken doen ze niet aan bij ons op school.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Juist.
Ff afspraak maken, dit is er aan de hand, als hij dit nu niet doet kicken we em deruit, deal?
*deal*
- Zoals verwacht doet persoon x het niet.
Kick![]()
*omdat jullie met een man minder doen zal ik minder strict kijken naar dit en dit, goed?*
Natuurlijk! Top.
Das dat kindje wat 70% van der botten in der gezicht mist toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Partygurl het volgende:
http://www.firstcoastnews.com/video/player320.aspx?aid=34965&bw=
wow echt heftig
zaterdag! maar ik skip de kerstborrel ivm IC, dus kan nog wel ff duren danquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
werk jij bij het RIAGG ja? vehet!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog niet
maar ik krijg binnenkort een kerstcadeua van OGD, wat dat wordt weet ik nog niet ... maar dat is altijd coolVorig jaar was het een memory-stick van 32mb
En van het RIAGG krijg ik 6 flessen wijn2x Rood, 2x Rose en 2x wit
Verder vast nog wel wat relatie geschenken
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das dat kindje wat 70% van der botten in der gezicht mist toch?
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef gazylady2 het volgende:
hoi trouwens
eej pg, al een truitje gescoord?
30 tot 40% zeiden ze in het stukje...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das dat kindje wat 70% van der botten in der gezicht mist toch?
Whatever... Ik krijg er btje openbare wereldwijde freakshow gevoelens bij. Iedereen vind het afschuwelijk maar wil wel ff het filmpje zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
30 tot 40% zeiden ze in het stukje...
Pffff..
Erg man!
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Partygurl het volgende:
http://www.firstcoastnews.com/video/player320.aspx?aid=34965&bw=
wow echt heftig
Nou zeg...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Whatever... Ik krijg er btje openbare wereldwijde freakshow gevoelens bij. Iedereen vind het afschuwelijk maar wil wel ff het filmpje zien.Sensatie
. That's all.
Ik hoop voor der dat het 1 en het ander behandelt kan worden zodat ze wat normaler kan leven.
Maar de wereldwijde interesse over elk mogelijk medium maakt me btje misselijk.
nietquote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef Blueman het volgende:
Dit wil je toch echt niet als je ringtone!!
De Tokkies - Verre Kerst
Ik kreeg nog een uitnodiging van jouwquote:Op donderdag 16 december 2004 15:23 schreef gazylady2 het volgende:
hoe de fukc krijg je die spam smsjes van smsac uit?
iemand een idee?
niet normaal je krijgt alleen smsjes waar je zelf voor moet dokken maar zelf kunnen smsen ho maar!
ja idd errugquote:Op donderdag 16 december 2004 15:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een uitnodiging van jouw.
Waarom meld je je dan ook aan voor die zut.
Zoek zoiets ook op internet, maar volgens mij zit er bij dat spulleke veel zooi bij of niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:36 schreef gazylady2 het volgende:
omdat ik dan toch op school kan smsen als mn batterij leeg is
Moet je ff opdat linkje klikken dat onder het afspeelvenstertje staatquote:Op donderdag 16 december 2004 15:36 schreef _DeBje_ het volgende:
Waarom speelt dat filmpje bij mij niet af?
Help
Dit linkje: http://www.firstcoastnews.com/includes/buildasx.aspx?fn=mms://wm.gannett.speedera.net/wm.gannett/wtlv//2004-12-07/juliana.wmv&sp=http://wm.gannett.speedera.net/wm.gannett/wtlv/ads/nodford.wmvquote:Op donderdag 16 december 2004 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je ff opdat linkje klikken dat onder het afspeelvenstertje staat
Ja, ik ben geen mongool, dan doet 'ie het nog nietquote:Op donderdag 16 december 2004 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je ff opdat linkje klikken dat onder het afspeelvenstertje staat
Linkin Park - Numb is los mooier.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:40 schreef gazylady2 het volgende:
jay-z & linkin park
numb/encorelekker nummertje
Wat voor foutmelding krijg je... en met welk programma wil je pc dat afspelen?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen mongool, dan doet 'ie het nog niet![]()
Dan moet je even contact opnemen met de systeembeheerder (a.k.a.Danny Vleeshouwers)quote:Op donderdag 16 december 2004 15:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen mongool, dan doet 'ie het nog niet![]()
Kan geen items uit de afspeellijst afspelen. Klik voor extra informatie met de rechtermuisknop op een item dat niet kan worden afgespeeld en klik vervolgens op Details van fouten.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat voor foutmelding krijg je... en met welk programma wil je pc dat afspelen?
Ja, laat die er nou net nooit zijn als ik 'm een keer nodig hebquote:Op donderdag 16 december 2004 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan moet je even contact opnemen met de systeembeheerder (a.k.a.Danny Vleeshouwers)
niet!!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Linkin Park - Numb is los mooier.
Zit er niet zo'n neger doorheen te rappen.
Oe oe, ikweet een oplossing:quote:Op donderdag 16 december 2004 15:44 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Kan geen items uit de afspeellijst afspelen. Klik voor extra informatie met de rechtermuisknop op een item dat niet kan worden afgespeeld en klik vervolgens op Details van fouten.
MediaPlayer
zwetende negersquote:Op donderdag 16 december 2004 15:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
niet!!
*terugblik
maar wat moet die neger anders?
stil op een stoeltje gaan zitten?
kan ie nog niet zweten enzo he![]()
Goh, laat ik dat toch zelf al bedacht hebben, goed hè...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Oe oe, ikweet een oplossing:
Kopieer even die volledige link die ik hierboven gaf.
Open Media Player
Kies: Open URL (of lokatie o.i.d.)
Paste de link
Klik OK
NERD!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:48 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Goh, laat ik dat toch zelf al bedacht hebben, goed hè...
Ben meer nerd dan je denkt![]()
Maaaaar dan doet ie nog nix
Kan toch de apendans doen?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
niet!!
*terugblik
maar wat moet die neger anders?
stil op een stoeltje gaan zitten?
kan ie nog niet zweten enzo he![]()
hahaha!!!quote:
Okay Okay!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hahaha!!!
dan weet die camera helemaal niet meer waar die moet filmen..
ken ie toch beter gewoon zingen
JE BENT GEWOON THUISquote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef daNpy het volgende:
Snooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohoep
Ruzie in huize daNpy en Debje!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef _DeBje_ het volgende:
JE BENT GEWOON THUIS
HELP ME DAN, G*DV*RRRR
niet @school?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON THUIS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELP ME DAN, G*DV*RRRR
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON THUIS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELP ME DAN, G*DV*RRRR
Arme Harry en Henkiequote:Op donderdag 16 december 2004 16:32 schreef _DeBje_ het volgende:
Gratis af te halen:
Leuke jongeman van 22 jaar, erg handig met computers...
Nu of nooit, tijdelijk met 2 leuke hondjes gratis...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dag Danny
Alles zit tegen 2dayquote:Op donderdag 16 december 2004 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vanwaar dat je zo chaga kijkt?
Vertel dan iig of je vnv op stap gaatquote:Op donderdag 16 december 2004 16:55 schreef Partygurl het volgende:
Nee geen zin om hier neer te kalken
... my nizzle used to dribble down in VA ?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:02 schreef febster het volgende:
[..]
Vertel dan iig of je vnv op stap gaat
Is het een troost als ik zeg dat ik vanavond ook niet ga?quote:
dude weet je hoe ideaal dat isquote:
Speciaal voor HGJ'ers hèquote:Op donderdag 16 december 2004 18:20 schreef Helmunt het volgende:
[..]
dude weet je hoe ideaal dat is
gewoon van buiten de auto ff ander nummer opzetten, naar het volgens album gaan
i-d-e-a-a-l
whuh?quote:
daarom gebruik ik al maanden Maxthon (voorheen MyIE)quote:Op donderdag 16 december 2004 18:24 schreef FlowDesign het volgende:
Ik las net in een of ander blaadje een quote van een of andere kerel van MicroSoft (afdeling Internet Explorer) waarin hij zei dat niemand geïnteresseerd is in Tabbed Browsing... omg
pop-up/ad blocker zit sinds SP2 voor Windows XP ook in IEquote:Op donderdag 16 december 2004 18:27 schreef Helmunt het volgende:
[..]
daarom gebruik ik al maanden Maxthon (voorheen MyIE)
compatibiliteit van IE mét de functies die IE standaard mist (pop-up/ad blocker, tabbed browsing idd)
HGJ'ers: HangGroepJongerenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:25 schreef Helmunt het volgende:
whuh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |