Ow damnquote:Op donderdag 16 december 2004 09:50 schreef blieblie het volgende:
http://www.lesliehall.com/8-sweaters.html
Die gouden legging![]()
Ik krijg m morgenavond, ole, zal toch wel niks inzittenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft er al een kerstpakket gekregen???
Ik krijg er waarschijnlijk overmorgen 1 van mijn werk en volgende week ergens 1 van mijn stage.
Vant ziekenhuis?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:01 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik krijg m morgenavond, ole, zal toch wel niks inzitten
Nee voortaan van iss, misschien dat ik van het ziekenhuis toch nog wel krijg maar denk t niejquote:Op donderdag 16 december 2004 10:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vant ziekenhuis?
Van mijn bijbaantje heb ik afgelopen 2 jaar bieren een cadeaubon gekregen
.
Nog nietquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
Ik krijg er waarschijnlijk overmorgen 1 van mijn werk en volgende week ergens 1 van mijn stage.
ik krijg prolly weer een bunch cash + een huge doos ferere rocherquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
Bunch cashquote:Op donderdag 16 december 2004 10:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik krijg prolly weer een bunch cash + een huge doos ferere rocher
koop ik wel voor jequote:Op donderdag 16 december 2004 10:34 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik heb geen sjaaltje en polo`s
Wijntje??quote:Op donderdag 16 december 2004 10:34 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik heb geen sjaaltje en polo`s
Pffff, das wel relextquote:Op donderdag 16 december 2004 10:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog niet
maar ik krijg binnenkort een kerstcadeua van OGD, wat dat wordt weet ik nog niet ... maar dat is altijd coolVorig jaar was het een memory-stick van 32mb
En van het RIAGG krijg ik 6 flessen wijn2x Rood, 2x Rose en 2x wit
Verder vast nog wel wat relatie geschenken
Ferrero Rochequote:Op donderdag 16 december 2004 10:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik krijg prolly weer een bunch cash + een huge doos ferere rocher
Bier... Bier.... enneeeeeh Bier?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:41 schreef Partygurl het volgende:
Wat drink jij dan?
Bier zeker..doek altijd met carnavalAnders wordt t zo duur
Mijn papa gaat dit jaar met 2 vrienden als k3, ik wil het niet zien
iehhhhquote:Op donderdag 16 december 2004 09:50 schreef blieblie het volgende:
http://www.lesliehall.com/8-sweaters.html
Die gouden legging![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |