Ben ik ook hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 00:30 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Ik al blij dat er iemand blij was met mijn aanwezigheid
Ik ook....klinkt zo Duits... En Helmond is niet echt iets waar je echt zo super trots op kunt zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 00:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vind alleen die Helmunt naam beetje....
Lotte!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook....klinkt zo Duits... En Helmond is niet echt iets waar je echt zo super trots op kunt zijn
Iedereen zeikt Helmond zo mooi afquote:Op donderdag 16 december 2004 00:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook....klinkt zo Duits... En Helmond is niet echt iets waar je echt zo super trots op kunt zijn
Net of jij ook echt blauw bentquote:Op donderdag 16 december 2004 00:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor![]()
Weet je toch!
Vind alleen die Helmunt naam beetje....
Moet dat geen ABN zijn ?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef r8ality het volgende:Moeten eens normaal AN leren typen.
Uhhh neenquote:
Ik snap je volledig...Maar het is een slowchat-topic, niet een diepzinnig-gesprekken-topic in TRUquote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk zou iedereen verplicht eens even een paar Usual-topics door moeten lezen. En daarna klagen over sommige mensen die het niveau te laag vinden.
En sommige mensen:Moeten eens geen loze argumenten aandragen die juist het lage relatie- en emotieniveau van de desbetreffende persoon aangeven. Moeten eens hun humor wat subtieler gaan verpakken. Moeten eens de dagelijkse beslommeringen voortgekomen uit hun geslacht niet meer posten. Moeten eens hun MSN-conversaties ook in het daarvoor bedoelde programma voeren. Moeten eens normaal AN leren typen. Moeten eens hun persoonlijke vetes in persoon uitvechten. Moeten eens wat meer open staan voor meningen.
En zo kunnen we nog uren doorgaan.
Maar post vooral door! Top.
Ik woon in Utrechtquote:Op donderdag 16 december 2004 00:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhhh neen
Maar idd Inu, ben eens wat positiever over je mooie stadje waar je woont!
Nej, is verandertquote:
Utrecht...gruwelquote:Op donderdag 16 december 2004 00:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik woon in UtrechtMet de Dom en het Lucas Bolwerk en het Janskerkhof en de kleine exhibitionistische Marokkaantjes
[..]
Nej, is verandert
Neem nou Helmond...quote:Op donderdag 16 december 2004 00:41 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Utrecht...gruwel
*denkt terug aan het parkeren en bereiken van de binnenstad*
Hebben ze bussen en fietsen en treinen voorquote:Op donderdag 16 december 2004 00:41 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Utrecht...gruwel
*denkt terug aan het parkeren en bereiken van de binnenstad*
Leuk ja als je 3 complete kassaopstellingen gaat installeren bij een klant....6x op en neer met de busquote:Op donderdag 16 december 2004 00:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Hebben ze bussen en fietsen en treinen voorMen neme de trein en stappe uit in Hoog Catharijne
Of men parkere de auto bij het stadion en neme de busse met het winkelkaartjee naar de stadde
Of men gaate hiere wone en neme eene fietse
Werkgever betaaldquote:Op donderdag 16 december 2004 00:43 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Leuk ja als je 3 complete kassaopstellingen gaat installeren bij een klant....6x op en neer met de bus![]()
Werknemer is niet zo gek om hier uren aan te spenderen en neemt de parkeerbon voor liefquote:
Snelheidsovertredingen is zeker wel eigen risico of binnen een straal van 10Km van Utrecht niet meer?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:46 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Werknemer is niet zo gek om hier uren aan te spenderen en neemt de parkeerbon voor lief
Die mening gedachte had ik ook!quote:
Utrecht... leuke stad. Alleen de studenten daar hè. Oh en het uitgaansleven is 3 keer niksquote:Op donderdag 16 december 2004 00:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik woon in UtrechtMet de Dom en het Lucas Bolwerk en het Janskerkhof en de kleine exhibitionistische Marokkaantjes
[..]
Nej, is verandert
Niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:59 schreef FlowDesign het volgende:
Oh en het uitgaansleven is 3 keer niks
Voor de rest alles goed met Joost? Waarom wonen we trouwens in in een OC wereld? Ik wil ook elke dag zon cq goed weer en veel mooie vrouwen om me heenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk zou iedereen verplicht eens even een paar Usual-topics door moeten lezen. En daarna klagen over sommige mensen die het niveau te laag vinden.
En sommige mensen:Moeten eens geen loze argumenten aandragen die juist het lage relatie- en emotieniveau van de desbetreffende persoon aangeven. Moeten eens hun humor wat subtieler gaan verpakken. Moeten eens de dagelijkse beslommeringen voortgekomen uit hun geslacht niet meer posten. Moeten eens hun MSN-conversaties ook in het daarvoor bedoelde programma voeren. Moeten eens normaal AN leren typen. Moeten eens hun persoonlijke vetes in persoon uitvechten. Moeten eens wat meer open staan voor meningen.
Het uitgaan is duuur en saaai en ik houd niet van studentes met Oilili sjaaltjes om...quote:Op donderdag 16 december 2004 01:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet?
Leek me juist wel leuk daar.
Veel vrouwelijke studentes toch?
Caaalifooorniaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....quote:Op donderdag 16 december 2004 01:27 schreef febster het volgende:
[..]
Voor de rest alles goed met Joost? Waarom wonen we trouwens in in een OC wereld? Ik wil ook elke dag zon cq goed weer en veel mooie vrouwen om me heen
Relext!!! Wa voor 1?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:13 schreef Partygurl het volgende:
Ik neem aan dat er hier toch niemand in een zijstraat van de edison woont
Ennuh upc is hier niet eens geweest
En mijn mama mag mijn auto vaker meenemen
Heb nu een hele gave autoradio gekregen
Oja goeiemorgen
Oh dah weet ik niequote:
Als je niks nuttigs te melden hebt, flikker dan gewoon opquote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef r8ality het volgende:
Mensen die zichzelf een usual vindenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als je niks nuttigs te melden hebt, flikker dan gewoon op
Oililli sjaaltjes meisjesquote:Op donderdag 16 december 2004 01:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het uitgaan is duuur en saaai en ik houd niet van studentes met Oilili sjaaltjes om...
Oilili sjaaltjes... rillll
Haha, remote op autoradioquote:Op donderdag 16 december 2004 09:30 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Oh dah weet ik niezal zo ff op de doos kijken als ik die kan vinden
Vind de afstandsbediening t leukste![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Met rokjes en polos met de kraag omhoog![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Van die meisjes die je een paar wijntjes geeft, en dan vervolgens ichzelf helemaal aan jou geven![]()
Hier heb je d'r 3quote:Op donderdag 16 december 2004 09:47 schreef blieblie het volgende:
[..]jaaaaah.....
Mag ik een zoete witte wijn??
Tuurlijk meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |