Hey, ik hecht er geen waardeoordeel aan hoor, ik woon namelijk in genoenhuis en das voor jou de andere kant van Geldrop, vandaarquote:Op woensdag 15 december 2004 20:30 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen aardig moest doen, tss andere kant van geldrop. Beetje richting nuenen jah.
ennuh Hoi feestbeest
Beetje aan het klooien met mijn vaste pc...quote:Op woensdag 15 december 2004 21:10 schreef blieblie het volgende:
Ach jaaah what the fuck...
Boeiend.
Waar is iedereen??
Aaaah enge vent!! *Bofff*quote:Op woensdag 15 december 2004 21:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Beetje aan het klooien met mijn vaste pc...
en waar de rest is??
Is PG al gesignaleerd nadat de UPC monteur is geweest of zou ze die doodgeknuppelt hebben?
hoe komt t?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:04 schreef blieblie het volgende:
Ik ben minder vrolijk gestemd....
Vaag....
En daarna snel kuiltje graven in de tuin van de buren!quote:
ik zie het morgen al in het ED staan. "Vrouw vermoord UPC-Medewerker"quote:Op woensdag 15 december 2004 21:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
En daarna snel kuiltje graven in de tuin van de buren!
Meer informatie is niet bekendquote:Op woensdag 15 december 2004 21:26 schreef NaRRaToR het volgende:
ik zie het morgen al in het ED staan. "Vrouw vermoord UPC-Medewerker"
welke zender ?quote:Op woensdag 15 december 2004 21:38 schreef Blueman het volgende:
Ohja, zie nu dat The Blues Brothers op tv zijn. Wel al tig keer gezien maar toch mooi filmpje he...
Ja precies.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:41 schreef FeestBeest het volgende:
Veronica doet toch al die muziek films?
Hai Benquote:
Van Heerenveen ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:11 schreef blieblie het volgende:
Het einde van Blues Brothers is gaaf
vetquote:Op woensdag 15 december 2004 22:24 schreef Blueman het volgende:
Whehehe
Je zult zo'n webcam hebben
[afbeelding]
En dat voor het mini bedrag van 89,95quote:
Ach, van 2 uur 's middags tot half 3 's nachts huiswerk is ook niet tof .. Voordeel van werken is wel dat je meestal gewoon om negen uur ofzo klaar bentquote:Op woensdag 15 december 2004 22:43 schreef omegaproject het volgende:
Gaar is, en eindelijk iets aan huiswerk oid kan gaan doen
Geld verdienen is zwaar ......
Freelance systeembeheerquote:Op woensdag 15 december 2004 22:46 schreef FeestBeest het volgende:
[..]
Ach, van 2 uur 's middags tot half 3 's nachts huiswerk is ook niet tof .. Voordeel van werken is wel dat je meestal gewoon om negen uur ofzo klaar bent
Of ga, net zoals ik doe, een beetje freelancen .. verdient meer, zelf je uren indelen enzo .. alleen zo vervelend dat het op projectbasis is ik af en toe geen opdrachtjes kan vinden
Downloadenquote:Op woensdag 15 december 2004 22:57 schreef FeestBeest het volgende:
Ach, van dat downloaden op school wordt je toch niet moe?
Oh, Leuk!quote:
Sweet!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:19 schreef Inu het volgende:
Nej, met een hele zooi mensjesWas georganiseerd door de cult-commissie van AEGEE (hoe ballerig kun je het hebben
) Maar was wel leujk
Leujke mensjes
Welcome to the club!quote:Op donderdag 16 december 2004 00:19 schreef Helmunt het volgende:ADSL
opbokken met die UPC rommel, 84KB/s upload yeah!
Ik pas weer in april 2005quote:Op donderdag 16 december 2004 00:19 schreef Helmunt het volgende:ADSL
opbokken met die UPC rommel, 84KB/s upload yeah!
Ik heb een trailer ervan gezien, lijkt me ook een leuke filmquote:Op woensdag 15 december 2004 23:58 schreef Inu het volgende:
eujdoes stoppen als ik weg ben
L'auberge Espagnole is wel kewl![]()
Quicknet 8/1quote:Op donderdag 16 december 2004 00:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Welcome to the club!
Welk ras ADSL heb je?
Bedoelde ik inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2004 00:28 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat het om het ADSL gebeuren gaat ArTiC
Ik al blij dat er iemand blij was met mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 16 december 2004 00:28 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat het om het ADSL gebeuren gaat ArTiC
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:30 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Ik al blij dat er iemand blij was met mijn aanwezigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |