Zoek zoiets ook op internet, maar volgens mij zit er bij dat spulleke veel zooi bij of niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:36 schreef gazylady2 het volgende:
omdat ik dan toch op school kan smsen als mn batterij leeg is
Moet je ff opdat linkje klikken dat onder het afspeelvenstertje staatquote:Op donderdag 16 december 2004 15:36 schreef _DeBje_ het volgende:
Waarom speelt dat filmpje bij mij niet af?
Help
Dit linkje: http://www.firstcoastnews.com/includes/buildasx.aspx?fn=mms://wm.gannett.speedera.net/wm.gannett/wtlv//2004-12-07/juliana.wmv&sp=http://wm.gannett.speedera.net/wm.gannett/wtlv/ads/nodford.wmvquote:Op donderdag 16 december 2004 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je ff opdat linkje klikken dat onder het afspeelvenstertje staat
Ja, ik ben geen mongool, dan doet 'ie het nog nietquote:Op donderdag 16 december 2004 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je ff opdat linkje klikken dat onder het afspeelvenstertje staat
Linkin Park - Numb is los mooier.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:40 schreef gazylady2 het volgende:
jay-z & linkin park
numb/encorelekker nummertje
Wat voor foutmelding krijg je... en met welk programma wil je pc dat afspelen?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen mongool, dan doet 'ie het nog niet![]()
Dan moet je even contact opnemen met de systeembeheerder (a.k.a.Danny Vleeshouwers)quote:Op donderdag 16 december 2004 15:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen mongool, dan doet 'ie het nog niet![]()
Kan geen items uit de afspeellijst afspelen. Klik voor extra informatie met de rechtermuisknop op een item dat niet kan worden afgespeeld en klik vervolgens op Details van fouten.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat voor foutmelding krijg je... en met welk programma wil je pc dat afspelen?
Ja, laat die er nou net nooit zijn als ik 'm een keer nodig hebquote:Op donderdag 16 december 2004 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan moet je even contact opnemen met de systeembeheerder (a.k.a.Danny Vleeshouwers)
niet!!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Linkin Park - Numb is los mooier.
Zit er niet zo'n neger doorheen te rappen.
Oe oe, ikweet een oplossing:quote:Op donderdag 16 december 2004 15:44 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Kan geen items uit de afspeellijst afspelen. Klik voor extra informatie met de rechtermuisknop op een item dat niet kan worden afgespeeld en klik vervolgens op Details van fouten.
MediaPlayer
zwetende negersquote:Op donderdag 16 december 2004 15:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
niet!!
*terugblik
maar wat moet die neger anders?
stil op een stoeltje gaan zitten?
kan ie nog niet zweten enzo he![]()
Goh, laat ik dat toch zelf al bedacht hebben, goed hè...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Oe oe, ikweet een oplossing:
Kopieer even die volledige link die ik hierboven gaf.
Open Media Player
Kies: Open URL (of lokatie o.i.d.)
Paste de link
Klik OK
NERD!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:48 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Goh, laat ik dat toch zelf al bedacht hebben, goed hè...
Ben meer nerd dan je denkt![]()
Maaaaar dan doet ie nog nix
Kan toch de apendans doen?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
niet!!
*terugblik
maar wat moet die neger anders?
stil op een stoeltje gaan zitten?
kan ie nog niet zweten enzo he![]()
hahaha!!!quote:
Okay Okay!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hahaha!!!
dan weet die camera helemaal niet meer waar die moet filmen..
ken ie toch beter gewoon zingen
JE BENT GEWOON THUISquote:Op donderdag 16 december 2004 16:09 schreef daNpy het volgende:
Snooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohoep
Ruzie in huize daNpy en Debje!quote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef _DeBje_ het volgende:
JE BENT GEWOON THUIS
HELP ME DAN, G*DV*RRRR
niet @school?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON THUIS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELP ME DAN, G*DV*RRRR
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:19 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
JE BENT GEWOON THUIS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELP ME DAN, G*DV*RRRR
Arme Harry en Henkiequote:Op donderdag 16 december 2004 16:32 schreef _DeBje_ het volgende:
Gratis af te halen:
Leuke jongeman van 22 jaar, erg handig met computers...
Nu of nooit, tijdelijk met 2 leuke hondjes gratis...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dag Danny
Alles zit tegen 2dayquote:Op donderdag 16 december 2004 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vanwaar dat je zo chaga kijkt?
Vertel dan iig of je vnv op stap gaatquote:Op donderdag 16 december 2004 16:55 schreef Partygurl het volgende:
Nee geen zin om hier neer te kalken
... my nizzle used to dribble down in VA ?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:02 schreef febster het volgende:
[..]
Vertel dan iig of je vnv op stap gaat
Is het een troost als ik zeg dat ik vanavond ook niet ga?quote:
dude weet je hoe ideaal dat isquote:
Speciaal voor HGJ'ers hèquote:Op donderdag 16 december 2004 18:20 schreef Helmunt het volgende:
[..]
dude weet je hoe ideaal dat is
gewoon van buiten de auto ff ander nummer opzetten, naar het volgens album gaan
i-d-e-a-a-l
whuh?quote:
daarom gebruik ik al maanden Maxthon (voorheen MyIE)quote:Op donderdag 16 december 2004 18:24 schreef FlowDesign het volgende:
Ik las net in een of ander blaadje een quote van een of andere kerel van MicroSoft (afdeling Internet Explorer) waarin hij zei dat niemand geïnteresseerd is in Tabbed Browsing... omg
pop-up/ad blocker zit sinds SP2 voor Windows XP ook in IEquote:Op donderdag 16 december 2004 18:27 schreef Helmunt het volgende:
[..]
daarom gebruik ik al maanden Maxthon (voorheen MyIE)
compatibiliteit van IE mét de functies die IE standaard mist (pop-up/ad blocker, tabbed browsing idd)
HGJ'ers: HangGroepJongerenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:25 schreef Helmunt het volgende:
whuh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |