Leer eens quoten jijquote:Op donderdag 16 december 2004 12:15 schreef kib het volgende:
[..]
[..]
Ferrero Rocher![]()
zo schrijf je dat dus
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag voor je én ik stond te dansen
Klaaaaaar
Dude!quote:
Bij het bier?quote:Op donderdag 16 december 2004 12:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dude!
Waar was je met je gedachte!
Bierquote:Op donderdag 16 december 2004 12:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dude!
Waar was je met je gedachte!
giet er twee red-bulls in en hij veegt zo een gebied van 4 vierkante meter schoon voor je... kun je daarna daar mooi staan dansen. Ik vind het wel practischquote:Op donderdag 16 december 2004 12:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Komt omdat R8al toen stond te "dansen".
Ja best een goeie uitvinding zo;n Joostquote:Op donderdag 16 december 2004 12:37 schreef kib het volgende:
[..]
giet er twee red-bulls in en hij veegt zo een gebied van 4 vierkante meter schoon voor je... kun je daarna daar mooi staan dansen. Ik vind het wel practisch
Hij probeert ruimte te maken voor jullie zodat jullie ruim en diepe gesprekken kunnen postenquote:Op donderdag 16 december 2004 12:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Je best een goeie uitvinding zo;n Joost
behalve als ie gaat lopen eikelen op Fok
Hou je ook zo van samenwerken?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef NaRRaToR het volgende:
Blegh net het examenregelement voor mijn neus gekregen. heb het ff doorgelezen en ik kan nu al met zekere hand zeggen dat ik door mijn ow zo geweldige klasgenoten niet eens deel mag nemen aan de examens.
Ik haat project gestuurd onderwijs
Ik moet een baby foto inleveren voor mijn kerstpakketquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft er al een kerstpakket gekregen???
Ik krijg er waarschijnlijk overmorgen 1 van mijn werk en volgende week ergens 1 van mijn stage.
normaal gesproken wel.quote:
Leg uitquote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef NaRRaToR het volgende:
Blegh net het examenregelement voor mijn neus gekregen. heb het ff doorgelezen en ik kan nu al met zekere hand zeggen dat ik door mijn ow zo geweldige klasgenoten niet eens deel mag nemen aan de examens.
Ik haat project gestuurd onderwijs
zie hierboven. als je het niet treft met je projectleden(en die worden random uitgekozen) ben je gewoon simpelweg de lulquote:
Kwas net te laat met posten...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zie hierboven. als je het niet treft met je projectleden(en die worden random uitgekozen) ben je gewoon simpelweg de lul
Flow sais: Gewoon in overleg doen met een docent, dan is het zo geregeldquote:Op donderdag 16 december 2004 14:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kwas net te laat met posten...
En waardeloos dat jullie geen "projectleden uitzet procedure" hebben op school....
Wij hebben dat wel, en dan is dat soort gezeik snel genoeg opgelost.
Juistquote:Op donderdag 16 december 2004 14:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Flow sais: Gewoon in overleg doen met een docent, dan is het zo geregeld
ja ik heb het nu met een tutor besproken en die vind het een ernstige zaak dat ze er nooit zijn en wil ze van school af kicken, maar daar zijn wij niet mee geholpen want wij moeten nog steeds het product opleveren als een projectgroep van 5 personen. en minder strict kijken doen ze niet aan bij ons op school.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Juist.
Ff afspraak maken, dit is er aan de hand, als hij dit nu niet doet kicken we em deruit, deal?
*deal*
- Zoals verwacht doet persoon x het niet.
Kick![]()
*omdat jullie met een man minder doen zal ik minder strict kijken naar dit en dit, goed?*
Natuurlijk! Top.
Das dat kindje wat 70% van der botten in der gezicht mist toch?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Partygurl het volgende:
http://www.firstcoastnews.com/video/player320.aspx?aid=34965&bw=
wow echt heftig
zaterdag! maar ik skip de kerstborrel ivm IC, dus kan nog wel ff duren danquote:Op donderdag 16 december 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft er al een kerstpakket gekregen???
Ik krijg er waarschijnlijk overmorgen 1 van mijn werk en volgende week ergens 1 van mijn stage.
werk jij bij het RIAGG ja? vehet!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nog niet
maar ik krijg binnenkort een kerstcadeua van OGD, wat dat wordt weet ik nog niet ... maar dat is altijd coolVorig jaar was het een memory-stick van 32mb
En van het RIAGG krijg ik 6 flessen wijn2x Rood, 2x Rose en 2x wit
Verder vast nog wel wat relatie geschenken
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das dat kindje wat 70% van der botten in der gezicht mist toch?
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef gazylady2 het volgende:
hoi trouwens
eej pg, al een truitje gescoord?
30 tot 40% zeiden ze in het stukje...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das dat kindje wat 70% van der botten in der gezicht mist toch?
Whatever... Ik krijg er btje openbare wereldwijde freakshow gevoelens bij. Iedereen vind het afschuwelijk maar wil wel ff het filmpje zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
30 tot 40% zeiden ze in het stukje...
Pffff..
Erg man!
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:04 schreef Partygurl het volgende:
http://www.firstcoastnews.com/video/player320.aspx?aid=34965&bw=
wow echt heftig
Nou zeg...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Whatever... Ik krijg er btje openbare wereldwijde freakshow gevoelens bij. Iedereen vind het afschuwelijk maar wil wel ff het filmpje zien.Sensatie
. That's all.
Ik hoop voor der dat het 1 en het ander behandelt kan worden zodat ze wat normaler kan leven.
Maar de wereldwijde interesse over elk mogelijk medium maakt me btje misselijk.
nietquote:Op donderdag 16 december 2004 15:30 schreef Blueman het volgende:
Dit wil je toch echt niet als je ringtone!!
De Tokkies - Verre Kerst
Ik kreeg nog een uitnodiging van jouwquote:Op donderdag 16 december 2004 15:23 schreef gazylady2 het volgende:
hoe de fukc krijg je die spam smsjes van smsac uit?
iemand een idee?
niet normaal je krijgt alleen smsjes waar je zelf voor moet dokken maar zelf kunnen smsen ho maar!
ja idd errugquote:Op donderdag 16 december 2004 15:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een uitnodiging van jouw.
Waarom meld je je dan ook aan voor die zut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |