Ah, op die manier. En geloof je echt dat ze dit ook doet?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Ik stel dat AHA de regering prima kan controleren vanuit haar onderduikadres. Regeringen werken namelijk vooral op en met papier, of digitale versies daarvan.
Een andere mogelijkheid is dat zei de zielen klaarstoomt voor een ingrijpende wijziging van het beleid. Zoiets als Frits Bolkestein destijds deed. Waar nu geen meerderheid voor is, zou best wel eens na de volgende moord wel een meerderheid voor kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:52 schreef Litpho het volgende:
Als een kamerlid weigert compromissen te sluiten is de kans minimaal dat diens voorstellen ook geaccepteerd worden door de Kamer. De voornaamste rol die dan overblijft is het leveren van kritiek, maar voor het leveren van opbouwende kritiek is volgens mij enig inlevingsvermogen noodzakelijk en dat komt op mij niet over als Ayaan's sterke punt.
Beetje achterlijke post of zo?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:29 schreef PJORourke het volgende:
Beetje moslim of zo?
Denk je dat Verdonk haar niet regelmatig bijpraat/inlicht?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:53 schreef huggy_bear het volgende:
Ah, op die manier. En geloof je echt dat ze dit ook doet?
Beetje lichtgeraakt of zo?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
Beetje achterlijke post of zo?
Ik vind het een belediging voor Frits Bolkestein om vergeleken te worden met AHA. Bolkestein debatteerde tenminste en ging zijn verantwoordelijkheden niet uit de weg. Tevens heeft hij NL later prima vertegenwoordigt in Europa (zie mevrouw Neelie v.h. Smit v.h. Peper Kroes nog niet doen)quote:Op woensdag 15 december 2004 11:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een andere mogelijkheid is dat zei de zielen klaarstoomt voor een ingrijpende wijziging van het beleid. Zoiets als Frits Bolkestein destijds deed. Waar nu geen meerderheid voor is, zou best wel eens na de volgende moord wel een meerderheid voor kunnen zijn.
Nee, achterlijke posts raken mij niet echt. Ook al zou het trouwens een moslim zijn geweest, wat dan nog? Ik ben benieuwd wat voor relevantie dat heeft in discussie's zoals deze.quote:
Geen idee, dit is een aanname die je doet en die kunnen jij en ik niet controleren. Deze post voegt dus weinig toe.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Denk je dat Verdonk haar niet regelmatig bijpraat/inlicht?
Bolkestein liep niet zo veel gevaar.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:57 schreef huggy_bear het volgende:
Ik vind het een belediging voor Frits Bolkestein om vergeleken te worden met AHA. Bolkestein debatteerde tenminste en ging zijn verantwoordelijkheden niet uit de weg.
Hij vertegenwoordigde Nederland niet. Hij was Europees functionaris.quote:Tevens heeft hij NL later prima vertegenwoordigt in Europa (zie mevrouw Neelie v.h. Smit v.h. Peper Kroes nog niet doen)
Buiten het hierboven al aangehaalde inhoudelijk verschil tussen Bolkestein en Ali lijkt me dit toch het prediken van een politiek gebaseerd op angst. Niet iets wat mijn directe voorkeur heeft.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:54 schreef PJORourke het volgende:
Een andere mogelijkheid is dat zei de zielen klaarstoomt voor een ingrijpende wijziging van het beleid. Zoiets als Frits Bolkestein destijds deed. Waar nu geen meerderheid voor is, zou best wel eens na de volgende moord wel een meerderheid voor kunnen zijn.
thnxquote:Op woensdag 15 december 2004 11:59 schreef pberends het volgende:
Alleen de TS spelt der naam tenminste goed.
Voorkeursstemmen krijg je vooraf. Het oordeel over je kwaliteiten als politicus krijg je bij de volgende verkiezingen in de vorm van meer of minder stemmen (als je de lijst haalt tenminste).quote:Aan haar voorkeursstemmen te zien is het trouwens een goed politica.
Dat komt door het feit dat hij gewoon debatteerde, in plaats van alles en nog wat roepen en schreeuwen en achterlijke (opzettelijk kwetsende voor bepaalde bevolkingsgroepen) films maken.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:00 schreef PJORourke het volgende:
Bolkestein liep niet zo veel gevaar.
Als ik zijn uitspraken niet serieus zou nemen zou ik de discussie niet aangaan.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, achterlijke posts raken mij niet echt. Ook al zou het trouwens een moslim zijn geweest, wat dan nog? Ik ben benieuwd wat voor relevantie dat heeft in discussie's zoals deze.
"Ben jij een autochtoon of zo PJORourke?" Ah dan nemen we je niet meer serieus, toch?
Dat vond men toen niet hoor. Ik herinner me de deomnstraties nog. Ach ja, voortschrijdend inzicht. Zal met AHA ook nog wel komen.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
Dat komt door het feit dat hij gewoon debatteerde, in plaats van alles en nog wat roepen en schreeuwen en achterlijke (opzettelijk kwetsende voor bepaalde bevolkingsgroepen) films maken.
AHA loop zeker gevaar. Wat ik kwalijk vind is dat ze tenminste de schijn wekt dit gevaar te gebruiken om zich als cult-icoon op te werpen. Wilders loopt ook gevaar, maar is er wel. Balkenende zijn huis wordt ook opgezocht, loopt ook gevaar, is er wel.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:00 schreef PJORourke het volgende:
Bolkestein liep niet zo veel gevaar.
Smartassquote:Hij vertegenwoordigde Nederland niet. Hij was Europees functionaris.
"Drogredeneringen", uit "islamitische hoek". Zo kan ik ELKE kritiek uit "autochtone hoek" afdoen als drogredenering. Zo werkt dat niet PJORourke, valt me zeer van je tegen.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik zijn uitspraken niet serieus zou nemen zou ik de discussie niet aangaan.
Het valt slechts op dat ik deze drogredeneringen vaak uit islamitische hoek hoor komen. Om de afvallige aan te pakken.
Veel moslims krijgen namelijk regelmatig een waas voor de ogen als het om AHA gaat.
Angst? Het gaat om feiten hoor. En we hebben een migrantenprobleem in dit land, waarover men toch liever (gemakzucht) zwijgt.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef Litpho het volgende:
Buiten het hierboven al aangehaalde inhoudelijk verschil tussen Bolkestein en Ali lijkt me dit toch het prediken van een politiek gebaseerd op angst. Niet iets wat mijn directe voorkeur heeft.
Neigt naar offtopic ...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Angst? Het gaat om feiten hoor. En we hebben een migrantenprobleem in dit land, waarover men toch liever (gemakzucht) zwijgt.
Onzin, als ik je moeder een kuthoer noem, is dat geen kritiek, maar een belediging. Maar gooi de discussie maar weer dood d.m.v. lange tenen. "lange tenen" gezien van jouw gezichtspunt, totaal niet objectief of op feiten gestaafd. Een vrije maatschappij betekent niet dat je zomaar iedereen mag kwetsen die je wil, er zijn ook nog zaken als fatsoen e.d.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat vond men toen niet hoor. Ik herinner me de deomnstraties nog. Ach ja, voortschrijdend inzicht. Zal met AHA ook nog wel komen.
En als je Submission als kwetsend ziet, heb je zulke lange tenen dat je je m.i. moet afvragen of je in deze vrije maatschappij kunt/wilt functioneren.
En uitgerekend jij meent TS op een drogredenering te moeten aanspreken?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er zijn al 148 andere kamerleden die niks anders beheersen dan pappen en nathouden. Mogen er dan twee afwijken?
Mag jij gaan uitleggen wat er "kwetsend" (ik kan dat woord niet meer horen, het nieuwe stopwoord van links) en beledigend is aan Submission, een film die slechts het verhaal van vier vrouwen verteld, dat nog verzonnen is ook.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
Als jij echt een man bent, dan probeer je met argumenten te overtuigen, en niet met zulke pre-historische vooroordelen de discussie dood te maken.
Weldegelijk angst, jij maakt er echter feiten van. Er is nooit onderzoek gedaan of moslim-mannen, hun vrouwen nou slaan uit naam van de Koran of niet. In de mediterrane cultuur is de omgang met vrouwen al zowiezo anders. In Spanje is het aantal vrouwen dat geslagen wordt bijv veel groter dan NL. Cultuur en religie zijn twee zaken die gescheiden moeten worden.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Angst? Het gaat om feiten hoor. En we hebben een migrantenprobleem in dit land, waarover men toch liever (gemakzucht) zwijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |