WHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAA vet grappigquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:22 schreef Un-X-PecteD het volgende:
mass/weightgainer ?
smaldrukken moet je de stand onderkant borst laten aantikken en armen langs je lichaam houden. dan pak je voornamelijk triceps en beetje borst en schouders. met normaal bankdrukken pak je voornamelijk borst en beetje triceps en schouders.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:54 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ben laatst begonnen met smal-bankdrukken...
zijn er nog dingen waar ik op moet letten, behalve dat de stang de onderkant van mijn borstkas net(net niet) moet aanraken en ik mijn armen tegen de zijkant van mijn lichaam aanhoudt als ik de stang naar beneden laat gaan? (diep-in-de-war thnx trouwens maar wilde nog iets meer weten)
Ik kreeg ook van iemand te horen dat dit slecht was je ellebogen, maar ik zou niet inzien waarom eigenlijk...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:40 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAA vet grappig
Meer eten over de dag zal je metabolisme verhogen. Minder eten zal je lichaam in spaarstand zetten.quote:
Hij trainde al 3/4 keer in de week. Dan ga ik ervan uit dat je al minimaal 5 a 6 maaltijden per dag eet...quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:42 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Meer eten over de dag zal je metabolisme verhogen. Minder eten zal je lichaam in spaarstand zetten.
Dit zien heel veel mensen niet in.
moet je wel eerst een snelle stofwisseling hebben. en kost je ook wel een tijdje trainen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:42 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Meer eten over de dag zal je metabolisme verhogen. Minder eten zal je lichaam in spaarstand zetten.
Dit zien heel veel mensen niet in.
Als ze daar al over zeuren... Laat ze dan maar niet horen dat zoonlief de spuit in de kont heeft gehad... (en in de schouders natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gelukkig kan ik over 5 weken m'n eigen huis in.
En ook een aangenamere suikerspiegelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:25 schreef Mr.J het volgende:
Die snelle stofwisseling creeer je zelf door meer te eten.
En been, en buikvet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:53 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Als ze daar al over zeuren... Laat ze dan maar niet horen dat zoonlief de spuit in de kont heeft gehad... (en in de schouders natuurlijk)
toevallig sinds deze week weer naar oude niveau gegaan met trainen. Rugblessure gehad, o.a.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
Is iedereen zo fanatiek aan het trainen dat er niet meer gepost kan worden?
Heb met eetschema weer eens omgegooid en eet nu ongeveer 7 keer per dag.
Ga eens weg, door jou ging ik speciaal in dit topic en het fitness topic kijkenquote:Op zondag 6 februari 2005 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
tvp
Donder jij dan ook op pisvlek.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:01 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ga eens weg, door jou ging ik speciaal in dit topic en het fitness topic kijken![]()
Ik zou het ff nog een weekje of wat aankijken.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:44 schreef MyImmortal het volgende:
ik heb een vraagje, ik heb laatste 2 weken last van mijn elleboog, als ik triceps oefeningen doe zoals skull crushes dan voel ik hem best goed en doet het ook vrij zeer. het is waarschijnlijk een spier/pees/aanhechting bij de elleboog dus, weet iemand wat dat is? anders ff bezoekje huisarts.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |