abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24132481
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:05 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn6566
[..]

maar in [CENTRAAL] MARS - de missies (DEEL 4) hadden we het er ook al over...
Oh, het is dus al oud nieuws.. Ik zou toch zweren dat er stond dat het gisteren gemeld werd... Ik open hem wel weer, ik vind het wel een apart topic waard.
pi_24132753
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Oh, het is dus al oud nieuws.. Ik zou toch zweren dat er stond dat het gisteren gemeld werd... Ik open hem wel weer, ik vind het wel een apart topic waard.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=458694&c=80

Het is inderdaad (twee maanden) oud nieuws. Ik denk dat het ANP voor verwarring heeft gezorgd.
pi_24138401
Wat een sukkels zijn jullie....
pi_24138513
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:46 schreef vrijemening het volgende:
Onbegrijpelijk dat je jouw kostbare tijd verspilt aan ons dommies.
pi_24138660
*JEE*

onzinnige topics worden vanaf heden keihard gebashed in WFL

Alicey

"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_24138997
quote:
't Is me toch wat. Al die weken voor niks gediscusseerd. Veel succes op een ander forum.
pi_24141817
quote:

Dag, onbegrepen genie

Enne, Alicey &co:

[ Bericht 13% gewijzigd door Maethor op 22-12-2004 17:59:38 ]
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  woensdag 22 december 2004 @ 18:09:40 #58
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_24142147
quote:
beetje jammer.. er zijn veel mensen hier op het forum die geduld hadden, je hebben probeert te helpen met het begrijpen van de geaccepteerde theorien en wat voor waarnemingen we doen. Jij spreekt dat tegen, en levert nergens bewijs.. je negeert posts met uitleg van mensen die er moeite in hebben gestoken die uitleg te formuleren en te schrijven..

mensen hebben dit een heel aantal topics van je getollereerd en geprobeert je te laten inzien dat jouw visie gewoon inconsistent en gewoonweg foutief is. En dan maak je juist DIE mensen, die al die topics in je mee zijn gemaakt, uit voor sukkels.

Getuigt toch wel flink van disrespect. Verder wens ik je alle succes toe je visie aan anderen voor te leggen, maar elk persoon dat WEET waarover hij praat zal weten dat het nergens op slaat en misschien probeert hij in het begin wel precies hetzelfde als haushofer en anderen hier op het forum, je proberen uit te leggen waar het niet klopt en waar het inconsistent is, en ooit zul je moeten accepteren dat je visie gewoonweg niet klopt.

just my 2 cents
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_24142169
quote:
Nou het niveau van de beargumentie blijft iig gelijk met wat we gewend zijn.
pi_24143237
Ik denk ook niet dat iedereen een sukkel is, maar als iemand mij mongool noemt en vervolgens wordt mijn post gesloten dan raak ik behoorlijk geiriteerd.
Mijn excuses aan de gene die mij wel respecteerden.
Groetjes rudeonline....

Was het niet zo dat de grootste denkers altijd de meeste hinder hebben ondervonden van de gemiddelde massa?
pi_24143307
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:08 schreef vrijemening het volgende:
Ik denk ook niet dat iedereen een sukkel is, maar als iemand mij mongool noemt en vervolgens wordt mijn post gesloten dan raak ik behoorlijk geiriteerd.
Mijn excuses aan de gene die mij wel respecteerden.
Groetjes rudeonline....

Was het niet zo dat de grootste denkers altijd de meeste hinder hebben ondervonden van de gemiddelde massa?
Ja. Zo is het ook zo dat de grootste denkers weten waar ze over praten wanneer ze zeggen dat iets niet klopt. Als de grootste denkers iets niet begrijpen, dan pakken ze een boek en gaan ze niet op basis van hun onwetendheid iets afwijzen.

Zo zijn er nog meer grappige feitjes over de grootste denkers.
pi_24143453
quote:
Dat betekent echter nog niet dat je automatisch een groot denker bent als je hinder ondervindt van de massa.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_24143806
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:18 schreef Maethor het volgende:
Dat betekent echter nog niet dat je automatisch een groot denker bent als je hinder ondervindt van de massa.
darn ben ik dus mooi op het verkeerde been gezet door rude...

"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_24143888
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:32 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:

[..]

darn ben ik dus mooi op het verkeerde been gezet door rude...

He bah.. Dus ik ben ook al geen groot denker.
pi_24144429
Damn.. die uitspraken van rude zijn slecht voor ons zelfrespect...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_24144936
quote:
Precies. Dit heb ik ook een aantal keer gezegd, en heb je daarom serieus genomen. Alleen op een gegeven moment moet je inzien dat een discussie voorbij is. Ook de grootste denkers hebben fouten gemaakt en hebben na zorgvuldig bestuderen, narekenen en ingaan op discussies met anderen hun foutieve meningen bijgesteld. Als ze op een gegeven moment het toch niet eens zijn met de huidige ideeen, brengen ze dat zorgvuldig beredeneerd en uitgerekend.
Jij geeft in je laatste post blijk dat je daadwerkelijk NIETS begrepen hebt van de klassieke mechanica, dat toch al zo'n 350 jaar zn kracht heeft bewezen. Daarnaast zeg je dat iedereen die het niet met je een s is dom is, en kakel je gewoon verder zonder ingaan op enig argument. Dat lijkt me een kenmerk van een niet groot denker. Een koe is een beest maar een beest geen koe. Denk je dat Einstein in een oprisping dacht, goh de huidige natuurkunde klopt niet, en zo zit het, laat ik het direct gaan opschrijven?
pi_24145468
quote:
Op woensdag 22 december 2004 19:35 schreef Alicey het volgende:
He bah.. Dus ik ben ook al geen groot denker.
Ho ho. Het is daarentegen ook weer niet zo dat je automatisch geen groot denker bent als je hinder ondervindt van de massa.
pi_24145597
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:52 schreef Maethor het volgende:

[..]

Ho ho. Het is daarentegen ook weer niet zo dat je automatisch geen groot denker bent als je hinder ondervindt van de massa.
Ingewikkeld allemaal hoor.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:00:46 #69
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24145646
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ingewikkeld allemaal hoor.
Je verwijst naar je sig ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24145706
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:00 schreef ChOas het volgende:

[..]

Je verwijst naar je sig ?
Nee, dat zie je verkeerd.. Het is andersom.

Hmm.. Dit is het feedback topic.. Laten we maar verder gaan in het chocola topic..
  woensdag 22 december 2004 @ 22:21:25 #71
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24147582
Soms is een onderwerp blijkbaar heel moeilijk. Maar uit deze post maak ik toch op dat bewuste persoon alleen maar trollt.

Eerst de vraag zogenaamd niet begrijpen en dan toch naar bewijs vragen naar dat gene wat hij zogenaamd niet begrepen had.

Moeten X-en in moslimlanden God ook Allah noemen ?

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_24147718
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:21 schreef Akkersloot het volgende:
Soms is een onderwerp blijkbaar heel moeilijk. Maar uit deze post maak ik toch op dat bewuste persoon alleen maar trollt.

Eerst de vraag zogenaamd niet begrijpen en dan toch naar bewijs vragen naar dat gene wat hij zogenaamd niet begrepen had.

Moeten X-en in moslimlanden God ook Allah noemen ?

Ik zie eerder dat de betreffende poster de zinsnede "is nog maar de vraag" anders opvat. Sowieso zie ik niet het nut in om het hier in FB te plaatsen, er worden imo duidelijk geen grenzen overschreden met die post.
  woensdag 22 december 2004 @ 22:39:54 #73
60090 Akkersloot
pi_24148106
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ik zie eerder dat de betreffende poster de zinsnede "is nog maar de vraag" anders opvat. Sowieso zie ik niet het nut in om het hier in FB te plaatsen, er worden imo duidelijk geen grenzen overschreden met die post.
AS: "moeten christen in moslimlanden God ook Allah noemen? "
BD "het is normaal om in andere talen God anders te noemen".
én
"waar maak je trouwens op dat christenen in moslimlanden God Allah móeten noemen".

Eerste deel suggereert duidelijk dat hij de vraag niet begrepen had en het tweede deel laat zien dat hij de vraag wél begrepen had.

Mijn conclusie: Getrol. Van daar mijn klacht.

((Overigens beweert Bluesdale dat ik niet mag zeggen dat ik de ideologie islam mag bestrijden omdat "de schijn maar zou opwekken". Zegt genoeg is het niet. (Klachtje daarover bij feedback C&H) Vreedzame samenlevingen anno 600 ? (Betr. geweld in koran) ))
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_24153261
Ik vind je conclusie vrij voorbarig. Ik begrijp ook niet goed wat je wilt dat ik er mee doe, maar misschien dat je dat ook kunt toelichten.
pi_24153331
Akkersloot, je bent een jankerd.
  donderdag 23 december 2004 @ 08:56:23 #76
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24153358
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:39 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

AS: "moeten christen in moslimlanden God ook Allah noemen? "
BD "het is normaal om in andere talen God anders te noemen".
én
"waar maak je trouwens op dat christenen in moslimlanden God Allah móeten noemen".

Eerste deel suggereert duidelijk dat hij de vraag niet begrepen had en het tweede deel laat zien dat hij de vraag wél begrepen had.

Mijn conclusie: Getrol. Van daar mijn klacht.

((Overigens beweert Bluesdale dat ik niet mag zeggen dat ik de ideologie islam mag bestrijden omdat "de schijn maar zou opwekken". Zegt genoeg is het niet. (Klachtje daarover bij feedback C&H) Vreedzame samenlevingen anno 600 ? (Betr. geweld in koran) ))
Het antwoord op je openingsvraag is dus heel simpel:

Christenen in moslimlanden noemen hun eigen god al Allah, omdat het arabische woord voor God nu eenmaal Allah is. Dus als zij met moslims spreken over het geloof, spreken ze over beide vormen van de hoogste macht als 'Allah'.

Iesse siempel, no?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 23 december 2004 @ 10:56:56 #77
60090 Akkersloot
pi_24154918
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het antwoord op je openingsvraag is dus heel simpel:

Christenen in moslimlanden noemen hun eigen god al Allah, omdat het arabische woord voor God nu eenmaal Allah is. Dus als zij met moslims spreken over het geloof, spreken ze over beide vormen van de hoogste macht als 'Allah'.

Iesse siempel, no?
Zucht. De vraag was moeten christenen in moslimlanden God ook Allah noemen ? In de bijbel komt bijvoorbeeld ook het woord Jahweh voor voor God.

Jij beweert dus stellig dat ook voor Mohammed God in het Arabisch "Allah" betekent. Het kan namelijk ook zijn dat sinds Mohammed zijn God Allah noemde God in het Arabisch Allah betekent.
  donderdag 23 december 2004 @ 10:59:44 #78
60090 Akkersloot
pi_24154961
Kan de topictitel Moeten X-en in moslimlanden God ook Allah noemen ? veranderd worden in "mogen X-en in moslimlanden God ook Jahweh noemen?".

Deze vraag stel ik namelijk omdat moslims er vanuit gaan dat hun God ook de God van de christenen en joden is (aangezien hun "profeet" zich de laatste profeet na Mozes en Jezus noemde). Maar anders om hoeft dat natuurlijk niet.

Misschien iets duidelijker.
pi_24155129
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:59 schreef Akkersloot het volgende:
Kan de topictitel Mogen X-en in moslimlanden God ook JHWH noemen ? veranderd worden in "mogen X-en in moslimlanden God ook Jahweh noemen?".

Deze vraag stel ik namelijk omdat moslims er vanuit gaan dat hun God ook de God van de christenen en joden is (aangezien hun "profeet" zich de laatste profeet na Mozes en Jezus noemde). Maar anders om hoeft dat natuurlijk niet.

Misschien iets duidelijker.
Dit soort topics kunnen wat mij betreft geheel uit WFL én van FOK! verdwijnen. Die discussie rond de Islam wordt al genoeg elders gevoerd, en bovendien, op de manier waarop eea hier gesteld is komt dit stemmingmakend over. Is geen intelectuele vraag, maar een statement onder het mom van een intellectuele vraag.

WFL is niet de plek om een verbale pendant van fundamentlistisch terrorisme, van welke zijde dan ook, te gaan cultiveren.
  donderdag 23 december 2004 @ 11:20:55 #80
60090 Akkersloot
pi_24155274
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:11 schreef iteejer het volgende:
WFL is niet de plek om een verbale pendant van fundamentlistisch terrorisme, van welke zijde dan ook, te gaan cultiveren.
Een vreemde mening over een simpel topicje met de vraag ofdat christenen in moslimlanden God geen Jahweh mogen noemen.

Verander die topic titel maar. Sommige begrijpen de vraagstelling namelijk niet, of doen net als of ze die niet begrijpen.
  donderdag 23 december 2004 @ 11:22:45 #81
60090 Akkersloot
pi_24155299
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:20 schreef Akkersloot het volgende:

[over post mod Iteejer]
Verander die topic titel maar. Sommige begrijpen de vraagstelling namelijk niet, of doen net als of ze die niet begrijpen.
Ha ha.

Mogen X-en in moslimlanden God ook JHWH noemen ?
pi_24155571
Hey mr. One-Issue, mij ontgaat het in het geheel wat de Wetenschappelijke dan wel Filosofische of Levensbeschouwelijke toegevoegde waarde van jouw Islamhaatcampagne is. En dat gemiereneuk over andermans woorden mag je ook achterwege laten. Je hebt het incasseringsvermogen van een valse Doberman Pincher op speed.
  donderdag 23 december 2004 @ 11:50:23 #83
60090 Akkersloot
pi_24155770
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hey mr. One-Issue,
Dooddoenertje.
quote:
mij ontgaat het in het geheel wat de Wetenschappelijke dan wel Filosofische of Levensbeschouwelijke toegevoegde waarde van jouw Islamhaatcampagne is. En dat gemiereneuk over andermans woorden mag je ook achterwege laten. Je hebt het incasseringsvermogen van een valse Doberman Pincher op speed.
Islam is een levensbeschouwing en een filosofie. Een hele simpele maar toch.
pi_24155818
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:20 schreef Akkersloot het volgende:
Een vreemde mening over een simpel topicje met de vraag ofdat christenen in moslimlanden God geen Jahweh mogen noemen.
Je kan het dak op met je simpele topicjes. Dergelijke vragen vallen absoluut niet onder de noemer 'levensbeschouwing', en dáár staat die 'L' uit WFL voor.
Gewoon weer de zoveelste aanleiding om favoriete onderwerpen aan te snijden. Straks krijgen we topics over het vebieden van oliebollen waar 7krenten in zitten, want 7 is een heilig joods getal.
Ik ga geen titels veranderen, áls ik al iets verander gaat er gewoon een slotje op. En zoals elders gesteld, in 2005 willen we uberhaupt af van dit soort topics die slechts gezeur brengen, en niet bedoeld zijn ter nadere informering.
pi_24155934
@ iteejer

"Mijn" fotoalbum...
pi_24155982
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:50 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dooddoenertje.
Niks dooddoenertje. Ik heb je postgeschiedenis even bekeken, en vrijwel het enige dat je doet is een handjevol anti-Islam standpunten herhalen, vaak ter ondersteuning verwijzend naar andere topics van jouw eigen hand. Eerst in POL/NWS, en nu je daar geen platform meer hebt staan je topics in WFL en C&H. Er zit totaal geen variatie of ontwikkeling in je posts. Het blijft bij het uitdragen van steeds hetzelfde handjevol anti-Islam standpunten.
quote:
[..]

Islam is een levensbeschouwing en een filosofie. Een hele simpele maar toch.
Dat is een hele magere rechtvaardiging. Naast het feit dat het onderwerp moet passen binnen het thema van het forum, moet het ook een aanzet kunnen zijn tot een interessante discussie. Aangezien jij je absoluut intolerant opstelt tegenover je verklaarde tegenstanders, en gezien het feit dat je je beperkt tot het herhalen van standpunten en het verwijzen naar eerdere topics van jezelf, gebeurt dat niet. De discussie is dodelijk voor jou. Een kruistocht tegen de Islam is geen discussie. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als je zou ophoepelen van Fok!
pi_24156070
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zou er ook niet rouwig om zijn als je zou ophoepelen van Fok!
Heel FOK! heeft er inmiddels last van. Er zijn wmb drie opties voor users als A.: aanpassen, mond houden of een ip-ban.
Neem ik mee naar 'achteren', ik hou jullie op de hoogte van het verloop van deze interne discussie.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:20:50 #88
60090 Akkersloot
pi_24156283
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niks dooddoenertje. Ik heb je postgeschiedenis even bekeken,
Je begrijpt waarschijnlijk het begrip "dooddoenertje" niet. Een dooddoener is namelijk een niet-onjuiste weergave van iets maar gewoon een argument waarmee de ene partij meent de discussie mee meent neer te slaan.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:23:53 #89
60090 Akkersloot
pi_24156344
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:06 schreef iteejer het volgende:
Heel FOK! heeft er inmiddels last van. Er zijn wmb drie opties voor users als A.: aanpassen, mond houden of een ip-ban.
Neem ik mee naar 'achteren', ik hou jullie op de hoogte van het verloop van deze interne discussie.
Ach een IP-ban? Onder andere onder jouw toeziend oog ben ik hier wegens het schrijven van "profeet" Mohammed voor fascist uit gemaakt. Ik meen toch wel het recht te hebben om te blijven zien wat hier op Fok over mij geschreven wordt. En dat kan niet met een IP-ban.

Wel een erg zielige reactie van je omdat de vraag ofdat christenen in moslimlanden God geen Jahweh mogen noemen je niet aanstaat.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:28:01 #90
60090 Akkersloot
pi_24156407
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:52 schreef iteejer het volgende:

Ik ga geen titels veranderen, áls ik al iets verander gaat er gewoon een slotje op.
Een andere mod heeft de titel echter wél veranderd. Het was namelijk "moeten christenen in moslimlanden God ook Allah noemen". En dat was namelijk voor sommigen te onduidelijk.
pi_24156470
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:23 schreef Akkersloot het volgende:
Ach een IP-ban? Onder andere onder jouw toeziend oog ben ik hier wegens het schrijven van "profeet" Mohammed voor fascist uit gemaakt. Ik meen toch wel het recht te hebben om te blijven zien wat hier op Fok over mij geschreven wordt. En dat kan niet met een IP-ban.

Wel een erg zielige reactie van je omdat de vraag ofdat christenen in moslimlanden God geen Jahweh mogen noemen je niet aanstaat.
Die vraag kan me niet zoveel schelen, die vind ik onbenullig. Hetgeen er mee beoogd wordt en/of er het directe gevolg van is kan me wel schelen: wéér een topic dat niets toevoegt, geen nieuwe infomatie geeft, en dat slechts dient als verbale boksring.
Ik heb deze hele kwestie idd bij de A's en FA's neergelegd, met specifieke vermelding van de ipban.
pi_24156585
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

Of een: Kwaak-hier-over-moslims forum
een discussie die Cartwoman in haar oneindige wijsheid heeft gesloten.
Ondertussen blijven dit soort users WFL en C&H maar verkloten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 23 december 2004 @ 12:38:24 #93
60090 Akkersloot
pi_24156606
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:31 schreef iteejer het volgende:
Die vraag kan me niet zoveel schelen, die vind ik onbenullig. Hetgeen er mee beoogd wordt en/of er het directe gevolg van is kan me wel schelen: wéér een topic dat niets toevoegt, geen nieuwe infomatie geeft, en dat slechts dient als verbale boksring.
Moslims menen dat hun Allah ook de god van de christenen en de joden is.
Als christenen nu eens expleciet gaan verklaren dat hun God niet de God van de moslims is zou dat in moslim landen geen problemen geven ? Is dat nu echt een vraag die op Fok niet gesteld mag worden
  donderdag 23 december 2004 @ 13:14:00 #94
60090 Akkersloot
pi_24157317
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:31 schreef iteejer het volgende:
Áls christenen in moslimlanden het inderdaad verboden zou zijn om expliciet te verklaren dat hun God niet Allah is, zou dat voor je dan nog geen nieuwswaarde hebben? Christenen zijn immers monotheisten. Als ze zeggen dat hun God niet Allah is zeggen ze in feite niets minder dat Allah niet bestaat.
quote:

Ik heb deze hele kwestie idd bij de A's en FA's neergelegd, met specifieke vermelding van de ipban.
Mogen X-en in moslimlanden God ook JHWH noemen ?
pi_24157365
Ook je gewoonte om in FB de discussie voort te zetten moet je eens afleren Akkerssloot !
pi_24157457
Betreffende topic heeft weinig met levensbeschouwing te maken, en is verplaatst naar GC.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:05:14 #97
60090 Akkersloot
pi_24158358
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ook je gewoonte om in FB de discussie voort te zetten moet je eens afleren Akkerssloot !
Als ik klachten heb over users ga ik gewoon naar de Feedback. Daar is die namelijk voor.
pi_24158487
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:05 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als ik klachten heb over users ga ik gewoon naar de Feedback. Daar is die namelijk voor.
Inderdaad, en niet om de discussie uit het betreffende topic voort te zetten.
pi_24158523
quote:
En dit topic hoort gewoon thuis bij levensbeschouwing en filosofie. Waarom moet jij nu ook Akkerslootje pesten ?
De reden dat ik de topic verplaats is niet Akkerslootje pesten. De reden is omdat het weinig tot geen connectie heeft met levensbeschouwing. Wat is het levensbeschouwelijke element in de vraag of je God (als niet-moslim) anders mag noemen in moslimlanden?
  donderdag 23 december 2004 @ 17:30:03 #100
60090 Akkersloot
pi_24162333
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:11 schreef Alicey het volgende:
De reden dat ik de topic verplaats is niet Akkerslootje pesten. De reden is omdat het weinig tot geen connectie heeft met levensbeschouwing. Wat is het levensbeschouwelijke element in de vraag of je God (als niet-moslim) anders mag noemen in moslimlanden?
Omdat je daarmee als christen (een monotheist), of whatever, zou suggeren dat Allah niet bestaat. Weet je voor de volle 100 % zeker dat men dat niet ziet als een belediging van "Allah". Het beledigen van "Allah" is toch verboden in moslimlanden ?

Deze vraag heeft dus alles te maken met de islam. En het topic hoort daarom dus gewoon thuis in WFL.

Is het echt je eigen initiatief om dat topic te verplaatsen naar General Chat of kom je daarmee tegemoet op het gebagger van mod Iteejer ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')