Oh, het is dus al oud nieuws.. Ik zou toch zweren dat er stond dat het gisteren gemeld werd... Ik open hem wel weer, ik vind het wel een apart topic waard.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:05 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn6566
[..]
maar in [CENTRAAL] MARS - de missies (DEEL 4) hadden we het er ook al over...
http://www.nu.nl/news.jsp?n=458694&c=80quote:Op woensdag 22 december 2004 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, het is dus al oud nieuws.. Ik zou toch zweren dat er stond dat het gisteren gemeld werd... Ik open hem wel weer, ik vind het wel een apart topic waard.
Onbegrijpelijk dat je jouw kostbare tijd verspilt aan ons dommies.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:46 schreef vrijemening het volgende:
Wat een sukkels zijn jullie....
't Is me toch wat. Al die weken voor niks gediscusseerd. Veel succes op een ander forum.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:46 schreef vrijemening het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:46 schreef vrijemening het volgende:
beetje jammer.. er zijn veel mensen hier op het forum die geduld hadden, je hebben probeert te helpen met het begrijpen van de geaccepteerde theorien en wat voor waarnemingen we doen. Jij spreekt dat tegen, en levert nergens bewijs.. je negeert posts met uitleg van mensen die er moeite in hebben gestoken die uitleg te formuleren en te schrijven..quote:Op woensdag 22 december 2004 14:46 schreef vrijemening het volgende:
Nou het niveau van de beargumentie blijft iig gelijk met wat we gewend zijn.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:46 schreef vrijemening het volgende:
Ja. Zo is het ook zo dat de grootste denkers weten waar ze over praten wanneer ze zeggen dat iets niet klopt. Als de grootste denkers iets niet begrijpen, dan pakken ze een boek en gaan ze niet op basis van hun onwetendheid iets afwijzen.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:08 schreef vrijemening het volgende:
Ik denk ook niet dat iedereen een sukkel is, maar als iemand mij mongool noemt en vervolgens wordt mijn post gesloten dan raak ik behoorlijk geiriteerd.
Mijn excuses aan de gene die mij wel respecteerden.
Groetjes rudeonline....
Was het niet zo dat de grootste denkers altijd de meeste hinder hebben ondervonden van de gemiddelde massa?
Dat betekent echter nog niet dat je automatisch een groot denker bent als je hinder ondervindt van de massa.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:08 schreef vrijemening het volgende:
Was het niet zo dat de grootste denkers altijd de meeste hinder hebben ondervonden van de gemiddelde massa?
darnquote:Op woensdag 22 december 2004 19:18 schreef Maethor het volgende:
Dat betekent echter nog niet dat je automatisch een groot denker bent als je hinder ondervindt van de massa.
He bah.. Dus ik ben ook al geen groot denker.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:32 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
darnben ik dus mooi op het verkeerde been gezet door rude...
![]()
Precies. Dit heb ik ook een aantal keer gezegd, en heb je daarom serieus genomen. Alleen op een gegeven moment moet je inzien dat een discussie voorbij is. Ook de grootste denkers hebben fouten gemaakt en hebben na zorgvuldig bestuderen, narekenen en ingaan op discussies met anderen hun foutieve meningen bijgesteld. Als ze op een gegeven moment het toch niet eens zijn met de huidige ideeen, brengen ze dat zorgvuldig beredeneerd en uitgerekend.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:08 schreef vrijemening het volgende:
Ho ho. Het is daarentegen ook weer niet zo dat je automatisch geen groot denker bent als je hinder ondervindt van de massa.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:35 schreef Alicey het volgende:
He bah.. Dus ik ben ook al geen groot denker.
Ingewikkeld allemaal hoor.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:52 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ho ho. Het is daarentegen ook weer niet zo dat je automatisch geen groot denker bent als je hinder ondervindt van de massa.![]()
![]()
Je verwijst naar je sig ?quote:
Nee, dat zie je verkeerd.. Het is andersom.quote:
Ik zie eerder dat de betreffende poster de zinsnede "is nog maar de vraag" anders opvat. Sowieso zie ik niet het nut in om het hier in FB te plaatsen, er worden imo duidelijk geen grenzen overschreden met die post.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:21 schreef Akkersloot het volgende:
Soms is een onderwerp blijkbaar heel moeilijk. Maar uit deze post maak ik toch op dat bewuste persoon alleen maar trollt.
Eerst de vraag zogenaamd niet begrijpen en dan toch naar bewijs vragen naar dat gene wat hij zogenaamd niet begrepen had.
Moeten X-en in moslimlanden God ook Allah noemen ?
![]()
AS: "moeten christen in moslimlanden God ook Allah noemen? "quote:Op woensdag 22 december 2004 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ik zie eerder dat de betreffende poster de zinsnede "is nog maar de vraag" anders opvat. Sowieso zie ik niet het nut in om het hier in FB te plaatsen, er worden imo duidelijk geen grenzen overschreden met die post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |