Opgeruimd staat netjes die Mike Tice. Aardige vent hoor, maar niet bepaald een tactisch genie... Heb je overigens een bron voor dit verhaal? In de lokale media heb ik hier nog niets over gehoord en ik zou er graag iets meer over lezen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef Guard het volgende:
De vikings verliezen wel spectaculair, met een intercepted reverse pass van Moss (into double coverage)...
Mike Tice heeft, niet bepaald subtiel, laten doorschemeren dat hij weg wil na 31 jan ( naar Michigan?).
Gaat het dan toch weer niet gebeuren voor de Vikings?
Washington zal niet meer gaan, zojuist Willingham aangesteld.quote:"Certainly, (Washington) would be one of those," Tice said in Thursday's Post-Intelligencer. "I feel I gave you enough ammo right there to read between the lines, as they say. Who wouldn't want to come home?
"Wouldn't it be a lifelong dream to be able to work in the city where my two children were born? But I have a job here, and I'm under contract until Jan. 31, and I want to finish the job I started here."
Ik heb volgens mij nog maar 1 foto van Brady geplaatst en wel 3 van Manningquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:15 schreef Delmar78 het volgende:
@ScienceFriction: nu hebben we wel genoeg over Brady gehoord. Wil je in het vervolg ook geen foto's meer van Brady op dit forum zetten? Ik ga namelijk dienst weigeren als ik er nog eentje vind...
Dat vond de defense van Carolina dus ook: 6 INT en 1 fumble recovery = 7 turnoversquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van Chris Chandler plaatsen... 6 INT is óók knap![]()
Ik denk dat we nu weer in een periode van het seizoen terechtkomen waar de verhouden, zoals die gemaakt zijn eerder dit seizoen, weer compleet kunnen veranderen. Sommige teams zijn al in de playoffs en kunnen eigenllijk alleen nog maar theoretisch homefield advantage halen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Bills gaan de laatste tijd ook erg goed. Vooral hun defense is erg effectief (helemaal tegen de Browns op zondag)
De percentages zijn inderdaad hoog. Aan de ene kant wel logisch, want aan het begin van het seizoen heb je vaak geen idee hoe elk team er voor staat. Wie had vorig jaar de Patriots en de Panthers in de SB verwacht? Wie had toen gedacht dat de Bucs en Raiders zo'n slecht seizoen zouden hebben?
Des te verder je in het seizoen komt des te "beter" je de uitslagen kunt voorspellen omdat de verhoudingen tussen de teams duidelijker is (ik zie mezelf, overigens, nu ik dit heb gezegd zo een ontzettend slechte voorspelling voor volgende week maken, lol).
Ik vraag me overigens af met wat voor records de Play-offs van de NFC gevuld zal worden.
Of Seymour: defensive back & full endquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:36 schreef ScienceFriction het volgende:
nieuwe posities... Wide backs and Corner receivers
WTF? in 1 keer van plaats 4 naar plaats 10 overall?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:15 schreef Delmar78 het volgende:
Week 14 is gewonnen door 3 mensen:
1.Plastic_Power, terreros85, nflewoodenshoe met 11 punten, 81%
2.D-Bazz, Almighty, rblommers, jde_kok met 9 punten, 75% (hadden MNF goed)
3.Guard, ScienceFriction, Delmar78 met 9 punten, 75% (hadden MNF niet goed)
4.truSteh met 7 punten, 69% (MNF goed)
5.DjMark met 7 punten, 69% (MNF fout)
6.DaMayan met 3 punten, 56%
Overall:
1.jde_kok: 73,85
2.Plastic_Power: 65,47
3.Almighty: 65,44
4.terreros85: 64,5
5.Delmar78: 64,09
6.nflewoodenshoe: 64,01
7.ScienceFriction: 63,18
8.rblommers: 62,8 (al 1x weekwinnaar geweest)
9.Guard: 62,8
10.DaMayan: 62,38
11.D-Bazz: 60,73
12.DjMark: 60,35
buiten mededinging: truSteh met 67,03
Bedankt, dat had ik gisteren al willen doorgeven, maar blijkbaar heb ik het nooit gepost.quote:@ nflewoodenshoe, ScienceFriction en Terreros85
Volgens mij zijn jullie Jacksonville - Green Bay vergeten in je lijst.
Is al gebeurd... enne... als je alle voorspellingen omgekeerd leest terwijl je "oni oni oni" roept dan krijg je een plaatje van een zekere QBquote:Op donderdag 16 december 2004 13:34 schreef Delmar78 het volgende:
[..]
Bedankt, dat had ik gisteren al willen doorgeven, maar blijkbaar heb ik het nooit gepost.
Als jullie het in de oorspronkelijke post ertussen willen zetten, doe het dan tussen de wedstrijden van St.Louis en Tennessee in.![]()
Was de laatste weken niet echt onder de indruk van de cijfers van Ben, maar nu ik hem zo bezig zie: hij is wel goed. Vooral als hij moet improviseren omdat de call de soep in draait komen er vaak mooie dingen uit!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Knap van Roethlisberger... eerst een sack, staat vervolgens op en gooit een TD.... dan ben je in mijn ogen een goede QB.
Zijn cijfers zijn inderdaad niet indrukwekkend, zeker de afgelopen weken niet. Stats zeggen natuurlijk niet alles, omdat je er de "kleine" dingen niet in terugvindt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Was de laatste weken niet echt onder de indruk van de cijfers van Ben, maar nu ik hem zo bezig zie: hij is wel goed. Vooral als hij moet improviseren omdat de call de soep in draait komen er vaak mooie dingen uit!!!!
Hij heeft geloof ik een korte periode basketbal gespeeld voor de Hoosiers...quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:59 schreef Guard het volgende:
Was ie soms ook een two-sport star in college?
Wat heeft het contract van een WR van de Colts te maken met de Panthers? Bedoel je dat het een het ander uitlokt?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef Guard het volgende:ben er niet blij mee, die contracten bij de Colts voor WR's betekenen bijna zeker het einde van de carierre van Muhsin Muhammad bij de Panthers, want de Panthers gaan geen dikke pakken geld betalen om hem te behouden. Volgend jaar weer Smith erbij en Colbert (Proehl zal wel ophouden verwacht ik) dus de Panthers zullen met hun eerste pick wel voor een WR gaan en een wat meer ervaren free agent WR vastleggen
Hij krijgt vast wel "shockey-therapy"quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Mooie play van Shockey, maar een beetje psychopatisch is ie wel![]()
Ja, volgens mij kan Muse aan het eind van het seizoen weg (hij heeft aan het begin van het seizoen aan zijn contract gesleuteld om de Panthers te helpen met de salary cap). Omdat topreceivers als Harisson en Stokley al een contract hebben, kom je als team op zoek wellicht uit bij Muhammad, zeker gezien zijn spel van de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat heeft het contract van een WR van de Colts te maken met de Panthers? Bedoel je dat het een het ander uitlokt?
Overigens Proehl.... wat heeft die een pech met Superbowls
Daarom is het ook zo knap dat hij hoog in de alltime rushers list staat, de rest van de lijst is toch wat gebouwd voor snelheid en minder voor het beukwerkquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja, in het begin was de running game van de Steelers niks, maar nu? Die Bettis knalt overal dwars doorheen. Het valt me nu eigenlijk op hoe dik die gast is, maar tegelijkertijd wel heel atletisch met goed voetenwerk.
Ik hoop de de challenge niet gehonoreerd wordt, hij was gewoon kwaad dat er geen interference gecalled werd....quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Kijk... nu was dat extra punt dus handig geweest voor de Giants, dan was het 2 punten verschil geweest...
Toch moeilijk voor te stellen als je hem daar ziet zitten dat hij een jaar geleden de schrik van iedere verdediging was....quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Williams klinkt als een timide meisje zoals hij praat.... en verder met z'n Amish baardje... ptttt... nou ja, als hij gelukkig is.
Kon dat maar...quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:36 schreef truSteh het volgende:
12 game winning streak.. tis ongelooflijkmaar 1 wedstrijd verloren
wat zal de superbowl worden, steelers-patriots
?
Als er geen hele vreemde dingen gebeuren kan het heel goede mogelijk zijn dat de winnaar van deze wedstrijd naar de play-offs gaat (tenzij de Bucs vandaag verliezen, dan kan het zo zijn dat de winnaar van de wedstrijd Saints @ Panthers doorgaat, maar ik geef New Orleans eigenlijk weinig kans vanavond)quote:Op zondag 19 december 2004 12:46 schreef jde_kok het volgende:
Ik heb er alle hoop op dat de playoffs nog kunnen worden gehaald. Zeker met het resterende schema:
- Saints (thuis)
- Panthers (thuis)
- Cardinals (uit)
Voor een van beide ploegen is het geweldig, de ander zal bitter teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 19 december 2004 14:32 schreef jde_kok het volgende:
Inderdaad Guard, dat wordt voor beide ploegen, Bucs en Panthers de wedstrijd van het jaar. Ik verwacht niet dat Dallas al zijn wedstrijden wint en de Rams ook niet. Deze wedstrijd wordt dus de beslissing voor de laatste wildcard plaats. Zou het dan toch?
Bij Fox was het commentaar vroeger niet eens zo slecht. Die krullenbol was een beetje een popie jopie, maar die andere gast (Hubert?) had verstand van zaken en was heel welbespraakt. Maakt voor mij verder niet uit, want ik zit voorlopig nog met John Madden en zijn gele pen opgescheeptquote:Op zondag 19 december 2004 12:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Aan de andere kant... voor een commercieel station zou het aantrekkelijker zijn met alle reclamemogelijkheden (bijvoorbeeld weer RTL5, maar dan wel normaal commentaar)
Yep, dat was 'm. Hij was niet heel slecht hoor, maar had duidelijk minder verstand van het spelletje dan Bedford.quote:Op zondag 19 december 2004 17:33 schreef Guard het volgende:
Ronald? hmm er begint me iets te dagen, was dat niet Buijs?
De gm van de Admirals.....
quote:Op zondag 19 december 2004 20:02 schreef rblommers het volgende:
Randy Moss, 82 Yd pass from Daunte Culpepper (Morten Andersen kick is good), 9:53. Drive: 3 plays, 68 yards in 1:11.
wat klopt er niet?:P
Hmmm de Cowboys houden de Eagles goed bij, starks Dallas nog op 6-8quote:Op zondag 19 december 2004 19:58 schreef Guard het volgende:
ik als Panthers fan wel, hoef de Lions er niet bij te hebben in de play off hunt met een 6-8 record, sorry D-Bazz
Is geen rekenfout, als je op je eigen 32 begint en je scoort een Td dan is de drive 68 y, ook al wordt je teruggedreven naar je eigen 1 en gooit daar een 99 y TD pass, drive blijft 68 yquote:Op zondag 19 december 2004 20:04 schreef D-BaZz het volgende:
[..]
Voordat hij die bal gooide stond hij op 3th & 24. Denk dat daardoor het rekenfoutje is veroorzaakt.
Zo leer ik ook weer eens wat, wist ik nietquote:Op zondag 19 december 2004 20:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Is geen rekenfout, als je op je eigen 32 begint en je scoort een Td dan is de drive 68 y, ook al wordt je teruggedreven naar je eigen 1 en gooit daar een 99 y TD pass, drive blijft 68 y
En Culpepper nu ookquote:Op zondag 19 december 2004 20:53 schreef Guard het volgende:
Plummer intercepted, de Broncos gaan niet goed....
En Harrington ook intercepted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |