Als er geen hele vreemde dingen gebeuren kan het heel goede mogelijk zijn dat de winnaar van deze wedstrijd naar de play-offs gaat (tenzij de Bucs vandaag verliezen, dan kan het zo zijn dat de winnaar van de wedstrijd Saints @ Panthers doorgaat, maar ik geef New Orleans eigenlijk weinig kans vanavond)quote:Op zondag 19 december 2004 12:46 schreef jde_kok het volgende:
Ik heb er alle hoop op dat de playoffs nog kunnen worden gehaald. Zeker met het resterende schema:
- Saints (thuis)
- Panthers (thuis)
- Cardinals (uit)
Voor een van beide ploegen is het geweldig, de ander zal bitter teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 19 december 2004 14:32 schreef jde_kok het volgende:
Inderdaad Guard, dat wordt voor beide ploegen, Bucs en Panthers de wedstrijd van het jaar. Ik verwacht niet dat Dallas al zijn wedstrijden wint en de Rams ook niet. Deze wedstrijd wordt dus de beslissing voor de laatste wildcard plaats. Zou het dan toch?
Bij Fox was het commentaar vroeger niet eens zo slecht. Die krullenbol was een beetje een popie jopie, maar die andere gast (Hubert?) had verstand van zaken en was heel welbespraakt. Maakt voor mij verder niet uit, want ik zit voorlopig nog met John Madden en zijn gele pen opgescheeptquote:Op zondag 19 december 2004 12:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Aan de andere kant... voor een commercieel station zou het aantrekkelijker zijn met alle reclamemogelijkheden (bijvoorbeeld weer RTL5, maar dan wel normaal commentaar)
Yep, dat was 'm. Hij was niet heel slecht hoor, maar had duidelijk minder verstand van het spelletje dan Bedford.quote:Op zondag 19 december 2004 17:33 schreef Guard het volgende:
Ronald? hmm er begint me iets te dagen, was dat niet Buijs?
De gm van de Admirals.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |