Was de laatste weken niet echt onder de indruk van de cijfers van Ben, maar nu ik hem zo bezig zie: hij is wel goed. Vooral als hij moet improviseren omdat de call de soep in draait komen er vaak mooie dingen uit!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Knap van Roethlisberger... eerst een sack, staat vervolgens op en gooit een TD.... dan ben je in mijn ogen een goede QB.
Zijn cijfers zijn inderdaad niet indrukwekkend, zeker de afgelopen weken niet. Stats zeggen natuurlijk niet alles, omdat je er de "kleine" dingen niet in terugvindt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Was de laatste weken niet echt onder de indruk van de cijfers van Ben, maar nu ik hem zo bezig zie: hij is wel goed. Vooral als hij moet improviseren omdat de call de soep in draait komen er vaak mooie dingen uit!!!!
Hij heeft geloof ik een korte periode basketbal gespeeld voor de Hoosiers...quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:59 schreef Guard het volgende:
Was ie soms ook een two-sport star in college?
Wat heeft het contract van een WR van de Colts te maken met de Panthers? Bedoel je dat het een het ander uitlokt?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef Guard het volgende:ben er niet blij mee, die contracten bij de Colts voor WR's betekenen bijna zeker het einde van de carierre van Muhsin Muhammad bij de Panthers, want de Panthers gaan geen dikke pakken geld betalen om hem te behouden. Volgend jaar weer Smith erbij en Colbert (Proehl zal wel ophouden verwacht ik) dus de Panthers zullen met hun eerste pick wel voor een WR gaan en een wat meer ervaren free agent WR vastleggen
Hij krijgt vast wel "shockey-therapy"quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Mooie play van Shockey, maar een beetje psychopatisch is ie wel![]()
Ja, volgens mij kan Muse aan het eind van het seizoen weg (hij heeft aan het begin van het seizoen aan zijn contract gesleuteld om de Panthers te helpen met de salary cap). Omdat topreceivers als Harisson en Stokley al een contract hebben, kom je als team op zoek wellicht uit bij Muhammad, zeker gezien zijn spel van de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat heeft het contract van een WR van de Colts te maken met de Panthers? Bedoel je dat het een het ander uitlokt?
Overigens Proehl.... wat heeft die een pech met Superbowls
Daarom is het ook zo knap dat hij hoog in de alltime rushers list staat, de rest van de lijst is toch wat gebouwd voor snelheid en minder voor het beukwerkquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja, in het begin was de running game van de Steelers niks, maar nu? Die Bettis knalt overal dwars doorheen. Het valt me nu eigenlijk op hoe dik die gast is, maar tegelijkertijd wel heel atletisch met goed voetenwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |