Toen Endemol me over het vuurwerk van Gyman vertelde, dacht ik dat hij het in de ArenA ging afsteken, maar bij die goedgelovige rooie maf in huis vind ik het nog leuker. Ik had gehoopt dat de hele keet aan barrels ging.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:03 schreef haagse_elfje het volgende:
kan het niet anders dan eens met je zijn![]()
voor jou want kon het niet beter verwoorden....
misschien gaat hij hierna zich bekeren tot moslim en zich ook voor de jihad oorlog zich opblazen midden in a'dam....
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Regisseur: "Nu gooien!"
Danny: "Ja, maar dan gaan de spulletjes stuk!"
Regisseur: "Nu gooien, sodegodverdomme nog an toe!!!!!!!"
Danny: "Okay, meneer."
met die rooie erin!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen Endemol me over het vuurwerk van Gyman vertelde, dacht ik dat hij het in de ArenA ging afsteken, maar bij die goedgelovige rooie maf in huis vind ik het nog leuker. Ik had gehoopt dat de hele keet aan barrels ging.
Namens Gyman val ik je nu op je tikfouten aan:quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:18 schreef haagse_elfje het volgende:
meneer maar mijn moeder zegt dat vandalisme slecht is...kunt u hem niet gooien anders word mijn moeder boos
Die Oranjesukkel is pas 13.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:21 schreef pberends het volgende:
Gyman speelt geen hooligan, maar een 15jarig pubertje.
Beste Gyman, ik tik met een hand want de andere zit in het gips, aangezien ik geen intresse in uw moeder heb maar in haar huidige vriendin....Dus blaas gezellig uw moeder op, breng die vriendin maar hier, ik zal voortaan letten op de basisschool foutjes,quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Namens Gyman val ik je nu op je tikfouten aan:
Beste mevrouw H_E, mogelijk toekomstige vriendin van mijn moeder. U schrijft stoute foutjes. Ik wil U niet beledigen, maar mijn juffrouw heeft gezegd dat ik U er vriendelijk op moet wijzen.
ach ja dan kan je zien hoe goed ze een verhaal willen onderhouden....quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En volgens Ellen was Floor 12, i.p.v. 16.
Maar Floor was wel een lekker dingetje.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja dan kan je zien hoe goed ze een verhaal willen onderhouden....
Met alle andere Ajax-supporters tegenwoordig in de serie meequote:Op dinsdag 14 december 2004 20:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kan het niet anders dan eens met je zijn![]()
voor jou want kon het niet beter verwoorden....
misschien gaat hij hierna zich bekeren tot moslim en zich ook voor de jihad oorlog zich opblazen midden in a'dam....
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar Floor was wel een lekker dingetje.
Niels was spoorloos.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:49 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Het is wat je lekker noemt.
Mare mensen ik heb onm gemist omdat een of andere debiel met stroom heeft gespeelt, waardoor de hele wijk zonder kwam te zitten.
Wie kan me vertellen wat er is gebeurd?
de meeste van de aflv vond ik weer niets, behalve dat met die vuurwerk daar kon ik weer recht op van gaan zitten....de rest zat ik onderuit een beetje tequote:Op dinsdag 14 december 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Niels was spoorloos.
Ilyas en Tonnie zijn weer vrienden.
Gyman stak vuurwerk af en de rooie kwam binnen.![]()
Ze kan niet zingen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:50 schreef jerryx het volgende:
Floor... Heeft iemand nog een plaatje van d'r ?
Veel. Het gaat over Marjolein.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:56 schreef haagse_elfje het volgende:
al plannen voor topic nummero #102??
Inderdaad, eenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Joyce_roxy_lovertje je hebt zeer weinig eigenlijk dus gemist.....
Vuurwerk in huis afsteken was inderdaad verrassend.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Toen Endemol me over het vuurwerk van Gyman vertelde, dacht ik dat hij het in de ArenA ging afsteken, maar bij die goedgelovige rooie maf in huis vind ik het nog leuker. Ik had gehoopt dat de hele keet aan barrels ging.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Veel. Het gaat over Marjolein.
Vuurwerk in het huis van Marnix&Sanne ( joyce is dan waarschijnlijk toch al pleitte) Gaat er vuurwerk af in huis terwijl sanne en stijn erzijn en dan fikt het hele huis af en dan is hetquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vuurwerk in huis afsteken was inderdaad verrassend.
Ik had alleen verwacht dat er ook slachtoffers zouden vallen... die dan weer op de SEH belanden... maar misschien bewaren ze dat nog voor oud en nieuw.
Dan gaat die schuinsmarcheerder naar het Couwenberghuis om samen met die ouwe fiets te stoten als een mol.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Dan moet marnix gaan verkassen naar het leger des hells!
of hij gaat die rooie bekeren tot het hetero zijn en dat loopt Joyce binnen terwijl ze het aan het doen zijn en schiet zij ze alletwee dood....heb je ook "vuurwerk"quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan gaat die schuinsmarcheerder naar het Couwenberghuis om samen met die ouwe fiets te stoten als een mol.
Zet Marcel van Dam er tussen! dan heb je "VARA's Vuurwerk".quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:52 schreef haagse_elfje het volgende:
of hij gaat die rooie bekeren tot het hetero zijn en dat loopt Joyce binnen terwijl ze het aan het doen zijn en schiet zij ze alletwee dood....heb je ook "vuurwerk"
Please wait 15 minutes...quote:
Weet ik, maar de jouwe is van een ontzettende kutkwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Kijk voor de aardigheid eens een paar pagina's terug...
VM is niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weet ik, maar de jouwe is van een ontzettende kutkwaliteit.
De jouwe is een kruisjequote:Op dinsdag 14 december 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Weet ik, maar de jouwe is van een ontzettende kutkwaliteit.
Ik heb je gisteren ook al gezegd dat je geen illegale kopie van een browser mag gebruiken!quote:
Ja, zo tegen de 14 jaar zijn ze 't lekkerst!quote:Op woensdag 15 december 2004 04:04 schreef Sventastic het volgende:
Trouwens, als Lizzy dat kind er uit heeft gepoept, is het bijna tijd voor haar opnames van Kees & Co, dus als ze dan terugkomt zal haar kind wel in de puberteit zitten
Hopen voor w_i_v dat het een meisje wordt
Ja, dat was een w_i_v-hoaxquote:Op woensdag 15 december 2004 00:54 schreef Yoron het volgende:
Ik las dat Aafke terug komt in de serie, dit keer gespeeld door Gepke Witteveen (Goudkust), iemand dat ook gehoord?
Dus Iris eigenlijk al te oud voor jequote:Op woensdag 15 december 2004 04:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, zo tegen de 14 jaar zijn ze 't lekkerst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |