Dan gaat die schuinsmarcheerder naar het Couwenberghuis om samen met die ouwe fiets te stoten als een mol.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Dan moet marnix gaan verkassen naar het leger des hells!
of hij gaat die rooie bekeren tot het hetero zijn en dat loopt Joyce binnen terwijl ze het aan het doen zijn en schiet zij ze alletwee dood....heb je ook "vuurwerk"quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan gaat die schuinsmarcheerder naar het Couwenberghuis om samen met die ouwe fiets te stoten als een mol.
Zet Marcel van Dam er tussen! dan heb je "VARA's Vuurwerk".quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:52 schreef haagse_elfje het volgende:
of hij gaat die rooie bekeren tot het hetero zijn en dat loopt Joyce binnen terwijl ze het aan het doen zijn en schiet zij ze alletwee dood....heb je ook "vuurwerk"
Please wait 15 minutes...quote:
Weet ik, maar de jouwe is van een ontzettende kutkwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Kijk voor de aardigheid eens een paar pagina's terug...
VM is niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weet ik, maar de jouwe is van een ontzettende kutkwaliteit.
De jouwe is een kruisjequote:Op dinsdag 14 december 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Weet ik, maar de jouwe is van een ontzettende kutkwaliteit.
Ik heb je gisteren ook al gezegd dat je geen illegale kopie van een browser mag gebruiken!quote:
Ja, zo tegen de 14 jaar zijn ze 't lekkerst!quote:Op woensdag 15 december 2004 04:04 schreef Sventastic het volgende:
Trouwens, als Lizzy dat kind er uit heeft gepoept, is het bijna tijd voor haar opnames van Kees & Co, dus als ze dan terugkomt zal haar kind wel in de puberteit zitten
Hopen voor w_i_v dat het een meisje wordt
Ja, dat was een w_i_v-hoaxquote:Op woensdag 15 december 2004 00:54 schreef Yoron het volgende:
Ik las dat Aafke terug komt in de serie, dit keer gespeeld door Gepke Witteveen (Goudkust), iemand dat ook gehoord?
Dus Iris eigenlijk al te oud voor jequote:Op woensdag 15 december 2004 04:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, zo tegen de 14 jaar zijn ze 't lekkerst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |