quote:MA. 20-12-2004
Shirina baalt van de troep in de keuken van het Pakhuis, maar als ze in actie komt, werkt dat tegen haar. Chris dringt zich op aan Evelien. Renée kijkt met verbazing toe.
DI. 21-12-2004
Lizzy wacht op de uitslag van haar zwangerschapstest. Kyra heeft twee vriendjes en ze wil geen van beiden kwijt. Niels wil weer aan de slag.
WO. 22-12-2004
Marnix botst met Ilyas, wiens heetgebakerde karakter hem ervan weerhoudt om zijn excuses aan te bieden. Iris vindt het tijd om Niels eens flink de waarheid te vertellen.
DO. 23-12-2004
Marjolein zegt tegen Renée dat ze een vaste relatie heeft. Sanne spoort haar vader aan om de liefde van zijn leven niet zo maar te laten gaan. Iris brengt Hugo op de hoogte van wat ze Niels heeft zien doen.
VR. 24-12-2004
De gevolgen van Lizzy's zwangerschap beginnen langzaam tot Joost door te dringen, en hij weet niet of dit wel is wat hij wil.
Dit lijkt wel erg op de verhaallijn met Renée en Irene de Vries. Irene had ook een vaste relatie toen ze wat met Renée kreeg.quote:Marjolein zegt tegen Renée dat ze een vaste relatie heeft.
Dat was toch Hetty???quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit lijkt wel erg op de verhaallijn met Renée en Irene de Vries. Irene had ook een vaste relatie toen ze wat met Renée kreeg.
wat voor sfeerverhogend middel zal ie nu weer gaan gebruiken...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:31 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes uit VM:
DO. 23-12-2004
Iris brengt Hugo op de hoogte van wat ze Niels heeft zien doen.
Wel lief dat ie ook rekening houdt met ons: een kleine Joost staat ook niet op mijn verlanglijstje....quote:VR. 24-12-2004
De gevolgen van Lizzy's zwangerschap beginnen langzaam tot Joost door te dringen, en hij weet niet of dit wel is wat hij wil.
dank je wel schat [en de anderen ook natuurlijk!!]quote:Babette gefeliciteerd!
Zou het dan toch een witte kerst worden?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:15 schreef babette21 het volgende:
wat voor sfeerverhogend middel zal ie nu weer gaan gebruiken...
* Babetje zet in op HEROine....
Voor Niels wel denk ik.....quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zou het dan toch een witte kerst worden?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:38 schreef babette21 het volgende:
* Waarschuwing: Babetje heeft een nieuwe baan en komt dus ff leip doen!!!!! *
haha die smiley!! Geweldig... en ja wie weet...?! we zullen zien....quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
yep, maar wat kan jou 't schelen joh.... een snuifje of een spuitje, moet allebei kunnen, toch?!quote:EDIT: of ben ik nu in de war met cocaïne?
Iwan,ben jij nou een grotere ONM fan of GTST fan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:31 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes uit VM:
[..]
[afbeelding]
Kerst bij ONM (VM, 2004 #51)
Babette gefeliciteerd!
Je hebt in ieder geval prachtige screens etc.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Iwan,ben jij nou een grotere ONM fan of GTST fan?![]()
Goudkustquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:26 schreef Orginial het volgende:
Iwan,ben jij nou een grotere ONM fan of GTST fan?![]()
Yeah right! Als of het jouw afbeelding op de foto is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:38 schreef babette21 het volgende:Tja sorry..... ben gewoon een beetje blij en deel graag in de vreugde hihi.....
heb ik dat ooit beweerd dan?!? 't is meer een mooie weerspiegeling van mijn gevoel,quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeah right! Als of het jouw afbeelding op de foto is.![]()
Dat wordt een bier-tieten-monster.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik dat ooit beweerd dan?!? 't is meer een mooie weerspiegeling van mijn gevoel,
vooral jegens mijn huidige werkgever haha!! voor zover mijn carrière.... back ontopic:
nu Lizzy zwanger is [wat we natuurlijk al wisten door haar ow-wat-cliche-er-is-iemand-misselijk-en-dus-me-kind-geschopt-verhaaltje] zie ik haar de hele tijd als een soort Maria voor me; dit natuurlijk vanwege de naderende kerst, maar óók doordat ik er persoonlijk niet aan zou moeten denken om het bed met Joost te delen en dus graag zo goedgelovig ben om ervan te gaan dat ze onbevlekt ontvangen is..... brrrrrrrrrrr, een kind van Joost......
eigenlijk vind ik dat ze allebei hun beste tijd hebben gehad: GTST is al jaren hetzelfde [en dus niet zo leuk meer] en ONM is juist doorgeslagen in de vernieuwingen [ook niet zo leuk meer]....quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Op dit moment (of liever gezegd de afgelopen 2 à 3 jaar) vind ik ONM leuker... maar het wisselt door de jaren heen, afhankelijk van verhaallijnen en personages.
Later kijkt het kind vast en zeker naar "schieten-tieten-horror-films"?quote:
hm ja ik zie een soort Gollum [LOTR] voor me, met tieten idd.....quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ja ik zie een soort Gollum [LOTR] voor me, met tieten idd.....
* Babette krijgt last van koude rillingen........ brrrrrrr again......
edit: Gollum met tieten in roze ondergoed haha!!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:38 schreef babette21 het volgende:
* Waarschuwing: Babetje heeft een nieuwe baan en komt dus ff leip doen!!!!! *
tis geen Paardquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Horsie Curie gaat irl trouwen?
De drie koningen/wijzen zijn al geweest:quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:44 schreef babette21 het volgende:
edit: Met La Claire als Kerstengel hebben we al bijna een ONM-kerststalletje vol...
nu alleen nog een Jozef en een trio wijzen uit 't Oosten erbij [maar die hebben ze Amsterulft niet haha]
Pim als Jozef?quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De drie koningen/wijzen zijn al geweest:Koning Arthur van Walsum Brian de Koning Hillard Kroon
heroïne kan je ook snuiven alleen ik zou het niet doen...denk aan pulp fiction...quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
EDIT: of ben ik nu in de war met cocaïne?
BeschermDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:26 schreef haagse_elfje het volgende:
tis geen Paard
remember w_i_v ik heb je beschermt![]()
he tis al begonnen....quote:
ja of iemand anders....als hij niet bij die griezel kan dan maar Hugo????quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mij bekruipt het gevoel dat Niels Hilly gaat omleggen!
laten we het erop houden geen Ajax.....want dat isquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er is maar 1 goede ploeg. Dat is PSV!
Helaas welquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er is maar 1 goede ploeg. Dat is PSV!
Zelf is hij ook zo'n extreme kneus.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:56 schreef jerryx het volgende:
Wat een extreme kneusjes, die vrienden van Gyman.
Iddquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelf is hij ook zo'n extreme kneus.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahaha! Die kutajaxfans!
ja van meisjes van 10 jaar die hij op "pikt"quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Gyman
Volgende keer zeker groepsverkrachtingen.
kan het niet anders dan eens met je zijnquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als Ajaxfan behoor je sowieso toe aan het leger der kneuzen.
Regisseur: "Nu gooien!"quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
Die gyman is echt zo triest wat rampzalig zeg.... o my god moet dat een hooligan voorstellen hahahaha laat me niet lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |