dat valt je nu pas op?quote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
wat mij wel opviel is dat Niels een lelijk gebit heeft......rondje tandarts?
Daar heeft dentist Dr. Knoeier aan gezeten.quote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
wat mij wel opviel is dat Niels een lelijk gebit heeft......rondje tandarts?
dan word ik ook weer wat wijzer babette21 want dat wist ik niet....quote:Op maandag 13 december 2004 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's oud nieuws.... hij's op z'n muil gegaan bij Sterrenslag.........
oké nu zie je het idd duidelijker en wat een foto!!! het is normaal mij nooit opgevallen het viel nu op, omdat het erook smerig uitzag maar dat hoort waarschijnlijk bij zijn nieuwe "junk" look....quote:Op maandag 13 december 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
[..]
dat valt je nu pas op?
dit was volgensmij zn mooiste exemplaar ooit:)
ONM, 13 september 2004
[afbeelding]
oeps nee, ik sla de laatste tijd nog wel eens wat over, sorryquote:
zie je nou dat La Claire nog wel opduikt........quote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Vrijdag 17 december
Niels leeft in zijn eigen fantasiewereld, alleen daar kan hij nog enigszins gelukkig zijn.
Da's gewoon een benzodiazepinehallucinatie van Niels.quote:Op maandag 13 december 2004 22:09 schreef Wup het volgende:
zie je nou dat La Claire nog wel opduikt........
vandaar mijn boycot-ideeen.... hihiquote:Op maandag 13 december 2004 22:07 schreef Wup het volgende:
oeps nee, ik sla de laatste tijd nog wel eens wat over, sorry
I know... pas vlak na die Sterrenslag-uitzending viel 't mij op, dus ik linkte dat toen met elkaar.quote:ps: dat van Sterrenslag is niet waar hoor, hij had daarvoor ook al lelijke tanden......
LOL, Marjolein Keuning lurkt natuurlijk mee, ze weet heus nog wel wat je over haar geschreven hebt:)quote:Op maandag 13 december 2004 22:07 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heb ik zojuist een virus door gemaild gekregen van Marjolein Keuning
aaah wat ben jij vals zeg...... ik ben altijd uitermate vriendelijk over Marjolein geweest!!quote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Wup het volgende:
LOL, Marjolein Keuning lurkt natuurlijk mee, ze weet heus nog wel wat je over haar geschreven hebt:)
mij hoef je niet te overtuigen hoor schat...quote:Op maandag 13 december 2004 22:09 schreef Wup het volgende:
zie je nou dat La Claire nog wel opduikt........
niks mis mee toch?quote:Op maandag 13 december 2004 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Da's gewoon een benzodiazepinehallucinatie van Niels.
hihiquote:Op maandag 13 december 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft het je hele inbox gewist? Dan komt het van Bea . Had Boei de Bram ook eens last van.
Niels is al vanaf dag 1 mijn held [zie de voorgaande 100 topics...] dus ik mag best iets over zijn tandjes zeggen! en volgens mij had ik Tanja ook al het beste paard van stal genoemd.... ja 't is vreemd maar er zijn momenten dat we 't eens zijn.... 't is ff wennen maar het heeft wel wat [echt oneens zijn kan ik 't trouwens in het algemeen alleen met Svensational... Svennie, als je meeleest: miss you!!!!]quote:Op maandag 13 december 2004 22:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
W8 es ff: wat zeggen jullie toch een nare dingen over Niels!? En dat terwijl ik niets over Horsie Curie mag zeggen? Jullie wijven zijn ook allemaal hetzelfde ....
Heb ik zelf vroeger ook gedaan, dat benzodiazepinehallucineren.quote:
Met een beetje geluk is hij op zijn gevreet gevallen, vandaag in de OK. Kan hij zich een kunstgevreet laten aanmeten.quote:Op maandag 13 december 2004 22:23 schreef babette21 het volgende:
Niels is al vanaf dag 1 mijn held [zie de voorgaande 100 topics...] dus ik mag best iets over zijn tandjes zeggen!
een week voor Kerst...... no need to say more, lijkt me zo.....quote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels leeft in zijn eigen fantasiewereld, alleen daar kan hij nog enigszins gelukkig zijn.
waarvan in Godsnaam?!? en o jee wie zal het worden: Tonnie of Tonny?!quote:Tara is oververmoeid en moet iemand aannemen omdat ze het achter de bar van Dok niet meer trekt.
ik vond dat niet zo een geweldige scene eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2004 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met een beetje geluk is hij op zijn gevreet gevallen, vandaag in de OK. Kan hij zich een kunstgevreet laten aanmeten.
het mag wat mij betreft wel flink wat langer duren dit lijntje....quote:Op maandag 13 december 2004 22:30 schreef babette21 het volgende:
een week voor Kerst...... no need to say more, lijkt me zo.....
JP wordt miskend:(quote:waarvan in Godsnaam?!? en o jee wie zal het worden: Tonnie of Tonny?!
Van het constant sikkeneurig kijken en het bitchen wordt ze erg moe.quote:Op maandag 13 december 2004 22:30 schreef babette21 het volgende:
waarvan in Godsnaam?!? en o jee wie zal het worden: Tonnie of Tonny?!
PANG!quote:Op maandag 13 december 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
godzijdank hadden ze Iris niet ook nog in die scene gepropt
quote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
PANG!
Ik knalde richting Wup....quote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Foei! Alleen Hillard mag Overbeek neerknallen.![]()
en het was niet eens Iris-onvriendelijk bedoeld....quote:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: een Iris mutst nooit! Jij bent in de war met Shirina. Die mutst een eind weg.
Dat is Miss Piggy in diguise.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Joyce op de set van 'Het Glazen Huis'... of toch ET phone home? (ONM, MA. 13-12-2004)
Er is maar één Miss Piggy:quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is Miss Piggy in diguise.
Ze ging toch juist wel naar Sid terug die haar toen gewoon keihard dumpte?quote:Ondanks dat Hugo van haar wilde scheiden, hield Claire Sid af toen die probeerde een officiële relatie met haar te beginnen. Ze nam ook ontslag bij hem en ging weer in het Beatrix werken
Je moet geen illegale browsers gebruiken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:14 schreef Svensational het volgende:
Zeg Iwan, al je plaatjes doen het niet![]()
Claire ging van Hugo naar Sid en na Sids dumppartij terug naar Hugo.quote:Ze ging toch juist wel naar Sid terug die haar toen gewoon keihard dumpte?
nee je mag niets over engeltje curie zeggenquote:Op maandag 13 december 2004 22:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
W8 es ff: wat zeggen jullie toch een nare dingen over Niels!? En dat terwijl ik niets over Horsie Curie mag zeggen? Jullie wijven zijn ook allemaal hetzelfde ....
quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er is maar één Miss Piggy:
[afbeelding]
dat noem je afwisseling stel je voor dat ze het saai kreegquote:Op dinsdag 14 december 2004 04:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je moet geen illegale browsers gebruiken.
-- Ja, hij's flauw, maar toch leuk! --
[..]
Claire ging van Hugo naar Sid en na Sids dumppartij terug naar Hugo.
Chris nerveus??? zo zo dat we dat nog eens mee maken, hij kan Renee toch verbaal makkelijk hebben....quote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
. Chris is nerveus als hij zijn eindbeoordeling van Renee moet krijgen.
ik vind 't verhaal nog steeds veelbelovend.quote:Op maandag 13 december 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
ik vond dat niet zo een geweldige scene eigenlijk
het verhaaltje op zich was wel veelbelovend... een foute operatie & dan Niels weer aan het prutsen met klemmen:)
helaas stonden Hugo & Joyce de boel te verzieken met hun gemuts...
godzijdank hadden ze Iris niet ook nog in die scene gepropt
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:38 schreef babette21 het volgende:
* Waarschuwing: Babetje heeft een nieuwe baan en komt dus ff leip doen!!!!! *
[afbeelding]Tja sorry..... ben gewoon een beetje blij en deel graag in de vreugde hihi.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |