Geweldig Iwan!!!quote:Op maandag 13 december 2004 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Geef ons morgen...
In den beginne... de allereerste cap van La Claire (ONM, VR. 14-12-2001)
ze hebben 't bed gedeeld, toch?!?quote:Claire had Olaf nodig om haar uit de problemen te helpen, maar Olaf wensts wel een tegenprestatie!
mooie dag, mijn eerst fok-dag!!!quote:Op maandag 16 september 2002 stappen Hubertus Jacobus Nicolaas Maria van Walsum en Claire in het huwelijksbootje.
het probleem was toch juist dat ze niet wist van wie ze zwanger was: Hugo of Sid?!quote:Claire raakt zwanger van Sid. Onwetend van Claire's slippertje met Sid hoopte dolblije Hugo dat Claire ervoor zou kiezen om haar zwangerschap uit te dragen, maar Claire kiest uiteindelijk toch voor een abortus.
toch jammer dat ik dit hele verhaal heb "moeten" missenquote:Claire was gebroken toen Hugo haar confronteerde met zijn kennis van haar vreemdgaan. Ondanks dat Hugo van haar wilde scheiden, hield Claire Sid af toen die probeerde een officiële relatie met haar te beginnen. Ze nam ook ontslag bij hem en ging weer in het Beatrix werken. Hugo dreigde ontslag te nemen en raakte aan drank en drugs en hij vergreep zich regelmatig aan mooie vrouwen. Een harde scheidingstrijd volgde en ook Arthur mengde zich in de strijd.
ge-wel-dig!!!quote:Volgens Renée heeft Claire een fundamenteel karakterprobleem.
he.... hier kan ik me dus echt níets van herinneren.....quote:Ze stuurt Niels een ansichtkaart met de tekst: "Ben me even aan het uitrekken en je weet: poezen komen altijd terug (en hebben klauwen!)"
those where the days..... *zucht*quote:Arthur over Claire: "The woman means fucking trouble."
en zo is het maar net.....................................quote:"Het Beatrix zal nooit meer hetzelfde zijn..."
volgens Sven's Nieuwsdienst is Kim Pieters laatst [inmiddels al weer ff geleden] gespot bij de studio's.quote:
ik ook niet....quote:Op maandag 13 december 2004 15:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen Claire-comeback.
dat zou wel gaaf zijn!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 15:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens Sven's Nieuwsdienst is Kim Pieters laatst [inmiddels al weer ff geleden] gespot bij de studio's.
ik verwacht dat ze in één van Niels' waanbeelden te zien zal zijn [denk aan Daphne die in 1995 in een dronken visioen van Vic langskwam en hem vroeg zijn leven te beteren] of nog erger: als kerstengel.........
die foto's echt geweldig, ik moet wel zeggen dat stekeltjes het beste staan!quote:Op maandag 13 december 2004 14:06 schreef babette21 het volgende:
Bij deze nogmaals de foto's van Robert de la Haye in "Spoed" [2000]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Robert in "Veel geluk professor" [2001]
[afbeelding]
[afbeelding]
Robert in "Droge voeding kassa 4" [2002]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Babetje is zeer verbaasd, dacht dat dit allemaal veel langer geleden was!!!
wat ga je mailen dan? Vraag hetzelfe als ik hoe langer we door zeuren, maybe maken we dan veel meer kans....quote:
Weet je nog wanneer Sven met dat nieuws kwam? Ik vrees namelijk dat we haar laatste scène al gezien hebben:quote:Op maandag 13 december 2004 15:26 schreef babette21 het volgende:
volgens Sven's Nieuwsdienst is Kim Pieters laatst [inmiddels al weer ff geleden] gespot bij de studio's.
ik verwacht dat ze in één van Niels' waanbeelden te zien zal zijn [denk aan Daphne die in 1995 in een dronken visioen van Vic langskwam en hem vroeg zijn leven te beteren] of nog erger: als kerstengel.........
ik wil 't niet horen......................quote:Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Weet je nog wanneer Sven met dat nieuws kwam? Ik vrees namelijk dat we haar laatste scène al gezien hebben:
wat is er zo bijzonder aan die stropdas van Niels?!?quote:Bij de terugblik op Claire vielen me nog een paar dingen op (waar vast een logische verklaring voor is te vinden... maar toch)
Dit is de originele afbeelding.quote:Op maandag 13 december 2004 15:23 schreef babette21 het volgende:
Geweldig Iwan!!!En hebbie dit plaatje please please please logo-loos voor mij?!?
Je hebt gelijk... Ik ben in sneltreinvaart door 3 jaar La Claire gewalst... en dan vergeet je wel eens een paar details.quote:het probleem was toch juist dat ze niet wist van wie ze zwanger was: Hugo of Sid?!
hihi laat ik nou nét die andere foto bedoelen [eerste shot van Claire]...quote:Op maandag 13 december 2004 17:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit is de originele afbeelding.
En dit is de Claire uitvoering zonder logo.
geeft niks hoor, vind 'm al fantastisch zo.... kan straks zó op m'n site als "de bio van La Claire"quote:Je hebt gelijk... Ik ben in sneltreinvaart door 3 jaar La Claire gewalst... en dan vergeet je wel eens een paar details.
Ze komt gewoon terug... net als Arthur.quote:Op maandag 13 december 2004 17:07 schreef babette21 het volgende:
ik wil 't niet horen......................
De overgang van strop naar das.quote:wat is er zo bijzonder aan die stropdas van Niels?!?
Tot die conclusie kwam ik ook toen ik de collage af had.quote:die oorbellen van Claire vind ik wel logisch zo.
Op de eerste twee foto's heeft ze wel degelijk dezelfde in
op de derde hebben ze de bellen uiteraard verwijderd vanwege de operatie
en ja: tot slot moest ze er ook dood mooi bij komen te liggen....![]()
Wat een goed ideequote:Op zondag 12 december 2004 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee ik denk het niet.....
ik hoop dat joyce hem een goed verbaal pak slaag geeft......want dat mis ik zo in haar nu...
Herkansing:quote:Op maandag 13 december 2004 17:38 schreef babette21 het volgende:
hihi laat ik nou nét die andere foto bedoelen [eerste shot van Claire]...
quote:Op maandag 13 december 2004 18:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Herkansing:
[afbeelding]
[afbeelding]
The Simons Sisters... (ONM, VR. 14-12-2001)
precies.... al is het maar voor heeeeeeel evenquote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze komt gewoon terug... net als Arthur.
ja verrek!!!! goed gezien hoor!!!quote:De overgang van strop naar das.
quote:Tot die conclusie kwam ik ook toen ik de collage af had.
besef jij wel hoeveel ik van je hou?!quote:Op maandag 13 december 2004 18:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Herkansing:
[afbeeldingen]
me 2, jij bent echt opmerkzaamquote:Op maandag 13 december 2004 17:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Weet je nog wanneer Sven met dat nieuws kwam? Ik vrees namelijk dat we haar laatste scène al gezien hebben:
die scène met Niels in het mortuarium. Ik heb het vermoeden dat die na de zomerstop is opgenomen... of haal ik de dingen nu door elkaar? Die scène met Hillard moet wel eerder opgenomen zijn, omdat Frederice het visioen eind september kreeg en de steekpartij was pas een week of 6 later.
Toch hoop ik nog op een Claire 'sighting'...
Bij de terugblik op Claire vielen me nog een paar dingen op (waar vast een logische verklaring voor is te vinden... maar toch)
[afbeelding]
[afbeelding]
ik mis echt de oude joyce, joyce moet gewoon een bitch spelen dat softe gedoe is niets voor haar....ik wil de oude joyce terug....quote:
kunnen we geen deal sluiten Hugo&Kyra weg en Daphne en Claire terug...want aan hun kon je wel veel meer beleven want het is nu zo een ingekakte boel..quote:Op maandag 13 december 2004 18:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Herkansing:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 december 2004 18:10 schreef babette21 het volgende:
besef jij wel hoeveel ik van je hou?!![]()
Het is echt supersaai vandaag.quote:Op maandag 13 december 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Is weer armoetroef vandaag!
Nou we kunnen er wel een make-up award van maken. Wat hadden ze in godsnaam op Shirina's ogen gesmeerd????quote:Op maandag 13 december 2004 19:44 schreef babette21 het volgende:
ik dacht dat Claire de lipgloss mee haar grafkist in had genomen, maar khad 't mis....
ze smeren er nu ook al wat wits doorheen, vooral Iris leek wel een skileraar...
so what else is new:)quote:Op maandag 13 december 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alleen Niels speelde vandaag voortreffelijk.
quote:Op maandag 13 december 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alleen Niels speelde vandaag voortreffelijk.
dat is wel zo....Ze doet het goed, de verliefde blikken van Rene zijn niet om naar huis te schrijven...quote:Op maandag 13 december 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
[..]
so what else is new:)
ik vind overigens dat Jasmine Sendar het er vooralsnog ook prima van afbrengt
heel wat beter dan die irritante 'verliefde blikken' waar Renee en Hugo ons mee opzadelen:(
kan niet wachten..... maar ga eerst ff 't dictee maken.....quote:Op maandag 13 december 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
het beloofde Niels filmpje
en hoe toepasselijk: het verhaal van de klem:)
ONM 23 & 24 februari 2004, Boxing 2 [save target as]
Als ik zie hoe jij hier schrijft verwacht ik er niet veel van!quote:Op maandag 13 december 2004 20:27 schreef babette21 het volgende:
kan niet wachten..... maar ga eerst ff 't dictee maken.....![]()
mja, draait fok tegenwoordig op jou pentium I ofzo?quote:Op maandag 13 december 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat is dat hier weer kutfucking langzaam!
ik dacht al dat het aan mijn computer ligt....quote:Op maandag 13 december 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
[..]
mja, draait fok tegenwoordig op jou pentium I ofzo?
het is echt chronisch behelpen.......
okequote:Op maandag 13 december 2004 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met mijn Pentium 1 heeft dat niks te maken.
Geweldig, als altijd! Maar ik vind wel dat Petra een pony moet dragen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:51 schreef haagse_elfje het volgende:
vond je trouwens petra en nikki er vandaag niet weer geweldig uitzien????![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 21:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo lang ik haar mag berijden.
33 fout!!! ik ga vooruit: vorig jaar had ik 53 fouten haha!!!quote:Op maandag 13 december 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik zie hoe jij hier schrijft verwacht ik er niet veel van!
hou op, schei uit......quote:Btw.: wat is dat hier weer kutfucking langzaam!
da's oud nieuws.... hij's op z'n muil gegaan bij Sterrenslag.........quote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
wat mij wel opviel is dat Niels een lelijk gebit heeft......rondje tandarts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |