Het is echt supersaai vandaag.quote:Op maandag 13 december 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Is weer armoetroef vandaag!
Nou we kunnen er wel een make-up award van maken. Wat hadden ze in godsnaam op Shirina's ogen gesmeerd????quote:Op maandag 13 december 2004 19:44 schreef babette21 het volgende:
ik dacht dat Claire de lipgloss mee haar grafkist in had genomen, maar khad 't mis....
ze smeren er nu ook al wat wits doorheen, vooral Iris leek wel een skileraar...
so what else is new:)quote:Op maandag 13 december 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alleen Niels speelde vandaag voortreffelijk.
quote:Op maandag 13 december 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alleen Niels speelde vandaag voortreffelijk.
dat is wel zo....Ze doet het goed, de verliefde blikken van Rene zijn niet om naar huis te schrijven...quote:Op maandag 13 december 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
[..]
so what else is new:)
ik vind overigens dat Jasmine Sendar het er vooralsnog ook prima van afbrengt
heel wat beter dan die irritante 'verliefde blikken' waar Renee en Hugo ons mee opzadelen:(
kan niet wachten..... maar ga eerst ff 't dictee maken.....quote:Op maandag 13 december 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
het beloofde Niels filmpje
en hoe toepasselijk: het verhaal van de klem:)
ONM 23 & 24 februari 2004, Boxing 2 [save target as]
Als ik zie hoe jij hier schrijft verwacht ik er niet veel van!quote:Op maandag 13 december 2004 20:27 schreef babette21 het volgende:
kan niet wachten..... maar ga eerst ff 't dictee maken.....![]()
mja, draait fok tegenwoordig op jou pentium I ofzo?quote:Op maandag 13 december 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat is dat hier weer kutfucking langzaam!
ik dacht al dat het aan mijn computer ligt....quote:Op maandag 13 december 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
[..]
mja, draait fok tegenwoordig op jou pentium I ofzo?
het is echt chronisch behelpen.......
okequote:Op maandag 13 december 2004 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met mijn Pentium 1 heeft dat niks te maken.
Geweldig, als altijd! Maar ik vind wel dat Petra een pony moet dragen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:51 schreef haagse_elfje het volgende:
vond je trouwens petra en nikki er vandaag niet weer geweldig uitzien????![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 21:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo lang ik haar mag berijden.
33 fout!!! ik ga vooruit: vorig jaar had ik 53 fouten haha!!!quote:Op maandag 13 december 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik zie hoe jij hier schrijft verwacht ik er niet veel van!
hou op, schei uit......quote:Btw.: wat is dat hier weer kutfucking langzaam!
da's oud nieuws.... hij's op z'n muil gegaan bij Sterrenslag.........quote:Op maandag 13 december 2004 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
wat mij wel opviel is dat Niels een lelijk gebit heeft......rondje tandarts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |