quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
Woon je de veluwe in staphorst of zo?
mooi, ik ook nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:53 schreef funnie_me het volgende:
Ik neuk overigens niet met pubers.
Wederom, gelijk heb jequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:53 schreef funnie_me het volgende:
*piemel weer terug stopt*quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Tique het volgende:
Waarom staat er in je profiel dat je een man bent
Omdat ik er geen geheim van maak dat ik graag aan seks doe. Daarnaast gaan zulke verhalen maar al te snel rond. En nee, ik woon niet op de veluwe. Ik heb echter wel bepaalde plaatsen waar ik vaak kom. Mannen voelen zich gewoon geintimideerd door vrouwen die weten wat ze willen en met wie ze het willen. Vrouwen zijn of jaloers, of bang (ik zou er toch maar met hun vent vandoor gaan..... alsof...)quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
Draag je soms een t-shirt met "I'm a slut" of zo? Hoe kan iemand nou zien of zij een slet bent, danwel conclusies verbinden aan sletheid en jouw verschijning?
Woon je op de veluwe of zo?
Wat? Dat mensen kijken naar geile promiscueuze dames?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef dafjedaf het volgende:
Gelijk heb je. Ik begrijp dat ook niet.
Je trekt het je behoorlijk aan. Daarmee geef je onbewust aan dat je toch veel waarde hecht aan het stempel dat anderen op je drukken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Okee, daar komt het. Ja, ik heb veel seks met veel verschillende mannen. En dan? Wat wil je er aan doen. En waar maak je je druk om? Het is mijn leven. Ik ben een volwassen vrouw met een baan. Een leuk sociaal leven, geen kinderen. Als ik zin heb in seks geef ik daar aan toe. Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken. Bemoei je godverdomme met je eigen saaie leven. Ik doe gewoon waar ik zin heb.
Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
Omdat ik hier voor het eerst ben. En me niet was opgevallen dat je dat moest aanpassen. Pubers...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Tique het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:51 schreef VoreG het volgende:
Slet
Inderdaad. Ik bemoei me ook niet met die mensen die achter mijn rug omlullen. Maar het kan wel storend zijn als mensen opeens ophouden met praten omdat ik toevallig binnenkom. Daarnaast als mensen zich blijkbaar storen aan mijn keuzes, dan mag ik mij ook storen aan hun bekrompenheid.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef dafjedaf het volgende:
Gelijk heb je. Ik begrijp dat ook niet. Seks is een soort onschadelijke (mits condoom) drugs die nog gezond is ook, waarom zou je die niet gebruiken als je dara alletwee zin in hebt? En waarom is het anders als een man veel partners heeft dan een vrouw, als er voor al die ervaringen van die man toch ook een vrouw nodig was?
Ik stoor mij niet aan het stempel dat mensen op mij drukken. Ik stoor mij aan het gedrag dat zij vertonen richting mijn persoon.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:57 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je trekt het je behoorlijk aan. Daarmee geef je onbewust aan dat je toch veel waarde hecht aan het stempel dat anderen op je drukken.
Waarom zie je het niet zo:
Jij kiest ervoor om seks te hebben met veel verschillende mannen (terwijl dat voor een vrouw enorm makkelijk is, en niks bijzonders). Dat is je goed recht en jouw eigen volwaardige keuze. Daarin hoef je helemaal geen rekening te houden met anderen en hun mening.
Die anderen vinden jou een slet en dat is hun conclusie op basis van jouw gedrag en jouw openlijke keuze om makkelijke seks te hebben met veel verschillende mannen. Zij vinden dat je daarmee je waardigheid en je reputatie als vrouw hebt verspeeld, en dat je niks meer bent dan een stuk vlees voor de massa. Dat mag toch? Ze zeggen daarmee niet dat jij het niet meer mag doen, maar wel dat zij die conclusie daar tegenoverstellen.
Kies dan ook gewoon voor je promiscuïteit en laat anderen ook de keuze die ze willen maken.
Vreemd dat het je stoort. Als je er graag bij wilt horen, moet je je ook gedragen naar de wens van de groep. Doe je dat niet, dan krijg je dit logische gevolg.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:59 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik bemoei me ook niet met die mensen die achter mijn rug omlullen.
Maar het kan wel storend zijn als mensen opeens ophouden met praten omdat ik toevallig binnenkom.
Misschien doet ze dat al ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar jah, als je dan toch zoveel seks hebt met andere mannen, vraag er dan geld voor, zo verdien je nog wat.
Ik heb geen behoefte om een groep te horen. Zeker niet in die groep. Het is gewoon jammer dat er dergelijke bekrompen geesten bestaan. Dat vind ik nou werkelijk zonde.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:02 schreef Bombie het volgende:
[..]
Vreemd dat het je stoort. Als je er graag bij wilt horen, moet je je ook gedragen naar de wens van de groep. Doe je dat niet, dan krijg je dit logische gevolg.
Als je niks van ze wilt, hoef je je er ook niet aan te storen. Punt.
Ik kies graag zelf mijn partners, maar zeer bedankt voor deze waardevolle tip.....quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar jah, als je dan toch zoveel seks hebt met andere mannen, vraag er dan geld voor, zo verdien je nog wat.
Het is een snelle kloonquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Tique het volgende:
Ja die astma is best te doen hoor, en ik kan al op het paard!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef Zwansen het volgende:
![]()
Alles was weer goed met je longetjes he? Hoe gaat het met Zelda?![]()
Tja hoer of slet wat is het ergstequote:Op zaterdag 11 december 2004 15:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Een hoer kan ook haar partners kiezen hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:06 schreef funnie_me het volgende:
Ik kies graag zelf mijn partners, maar zeer bedankt voor deze waardevolle tip.....
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Okee, daar komt het. Ja, ik heb veel seks met veel verschillende mannen. En dan? Wat wil je er aan doen. En waar maak je je druk om? Het is mijn leven. Ik ben een volwassen vrouw met een baan. Een leuk sociaal leven, geen kinderen. Als ik zin heb in seks geef ik daar aan toe. Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken. Bemoei je godverdomme met je eigen saaie leven. Ik doe gewoon waar ik zin heb.
Misschien is dat de reden waarom ze niet meer verder praten als jij binnenkomt, ze willen jou niet in hun groep.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:05 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om een groep te horen. Zeker niet in die groep. Het is gewoon jammer dat er dergelijke bekrompen geesten bestaan. Dat vind ik nou werkelijk zonde.
Aangezien mijn aandelen Endemol daar al jaren door stijgen ben ik me er minder druk over gaan makenquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben.
Als je het niet erg vindt, kies ik toch liever voor lol en normaal werk....quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:07 schreef Heavana het volgende:
[..]
Een hoer kan ook haar partners kiezen hoor.
De mannen zijn anders niet vies van een afspraakje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef saban het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden waarom ze niet meer verder praten als jij binnenkomt, ze willen jou niet in hun groep.
Hoeveel kerels heb je al geneukt in je leven dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:10 schreef funnie_me het volgende:
[..]
De mannen zijn anders niet vies van een afspraakje.
Blijkbaar overschaduwt je promiscue eigenschap je overige eigenschappen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:02 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Wat mensen vinden betreffende mijn waardigheid en reputatie zal mij een zorg zijn. Ik ben meer dan alleen een promiscue vrouw. Blijkbaar is dat moeilijk voor personen om te accepteren.
Ik vind ook wel dat ze hun beoordeling van je overige eigenschappen, prestaties e.d. niet moeten laten beïnvloeden door jouw seksuele voorkeuren. Dat is net zo waardeloos als het onheus bejegenen van homoseksuelen. Maar in het licht van seksuele voorkeur heeft iedereen uiteraard het recht om dit niet echt te waarderen in een mens. En als zij dat dan gaan bespreken met anderen zou het ze sieren om dat ook te doen als jij er bij bent (ook al blijft de vraag of jij dat zo leuk zou vinden). Maar ook als ze dat niet doen, mogen ze dat natuurlijk.quote:Ik vraag van anderen niet om ook een promiscu leven te gaan leiden. Ieder zijn eigen ding. Maar laat mij verder lekker met rust.
Ah, je bent er zo eentje die het geweldig interessant vindt om overal te melden dat ze sex toch zoooo leuk vindt? En dan denkt dat ze "lekker spontaan" en "vrijgevochten" is?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:55 schreef funnie_me het volgende:
Omdat ik er geen geheim van maak dat ik graag aan seks doe. Daarnaast gaan zulke verhalen maar al te snel rond. En nee, ik woon niet op de veluwe. Ik heb echter wel bepaalde plaatsen waar ik vaak kom. Mannen voelen zich gewoon geintimideerd door vrouwen die weten wat ze willen en met wie ze het willen. Vrouwen zijn of jaloers, of bang (ik zou er toch maar met hun vent vandoor gaan..... alsof...)
Jouw gebruik van het woord bekrompenheid is alleen maar jouw manier om te zeggen: Ik vind het niet leuk dat ze mij veroordelen om mijn seksuele voorkeuren en mij daarom niet in mijn waarde kunnen laten. Oftewel: Ik vind het niet leuk dat ze zich niet zo gedragen als ik zou willen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:05 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om een groep te horen. Zeker niet in die groep. Het is gewoon jammer dat er dergelijke bekrompen geesten bestaan. Dat vind ik nou werkelijk zonde.
Ik doe niet aan getrouwde mannen met kinderen, ook niet aan mannen met een relatie. Ik weet hoe ik met moet beschermen, maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Chav het is niet zo erg dat je veel seks hebt met verschillende mannen. Maar jah om dan ook nog getrouwde mannen te nemen met kinderenBen je niet bang voor een geslachtsziekte?
Ik vind jouw berichtje anders irritanter dan die van haar. Wie ben jij nou? Jij kent haar toch niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah, je bent er zo eentje die het geweldig interessant vindt om overal te melden dat ze sex toch zoooo leuk vindt? En dan denkt dat ze "lekker spontaan" en "vrijgevochten" is?
Dat is gewoon irritant. Verder doe je maar wat en met wie je maar zin hebt, maar ik hoef het niet te weten.
Mijn tip: probeer je vleeswaar eens niet in elke conversatie te betrekken. Heb het eens over het weer.
Ik maak graag grapjes en opmerkingen over seks. Ik ga echt mijn intieme seksdetails niet uit de doeken doen. Slet is ook maar een etiket. En als mensen mij zo willen noemen, prima. Zoals mijn titel al weer gaf, geef ik ze daar best gelijk in. Maar ik ben meer dan alleen dat. Ik begrijp niet wat het die mensen nou toch interesseert. Ja, dan hebben ze weer wat om over te ouwehoeren....quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:13 schreef bluebit het volgende:
naja, als je het openlijk rondbazuint dat je graag sex hebt, dan ben je het gewoon zelf schuld.
Als man zijnde mag je misschien seks hebben met veel vrouwen zonder slet genoemd te worden, echter als je openlijk toegeeft en zegt dat je veel seks hebt , staat dat gelijk aan Hara Kiri plegen op seksueel gebied.....en hoef je niet te verwachten nog seks te hebben met een vrouw die dat weet.
Dus, als we dat verhaal eens samenvatten, en jij als vrouwt bazuint rond dat je veel sex hebt en sex wilt hebben, tsja, dan wordt je niet verstoten door de mannen en hoef je niet bang te zijn dat je geen sex meer zult hebben...maar ELKE man zal zich aan je wagen omdat je zo makkelijk bent....slet dus.
eigen schuld en niet iemand anders beschuldigen van kortzichtigheid. Je hebt het zelf veroorzaakt.
Nou het is meer om mijn eigen bezorgdheid. En kom op, je weet net zo goed als ik dat die man in Dordrecht getrouwd was en 2 kinderen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:21 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Ik doe niet aan getrouwde mannen met kinderen, ook niet aan mannen met een relatie. Ik weet hoe ik met moet beschermen, maar bedankt voor je bezorgdheid.
Nee, maar ik denk dat uit haar berichtjes de toon wel terug te voeren is die ik heb samengevat met mijn berichtje. Kijk ook eens op het berichtje van Funnie_Me onder jouw reactie:quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:23 schreef Blessed het volgende:
[..]
Ik vind jouw berichtje anders irritanter dan die van haar. Wie ben jij nou? Jij kent haar toch niet.
Ik denk dat we te maken hebben met een sociaal onbenulletje op dit gebied dat niet snapt wanneer zulke opmerkingen wel en niet kunnen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:24 schreef funnie_me het volgende:
Ik maak graag grapjes en opmerkingen over seks. Ik ga echt mijn intieme seksdetails niet uit de doeken doen. Slet is ook maar een etiket. En als mensen mij zo willen noemen, prima. Zoals mijn titel al weer gaf, geef ik ze daar best gelijk in. Maar ik ben meer dan alleen dat. Ik begrijp niet wat het die mensen nou toch interesseert. Ja, dan hebben ze weer wat om over te ouwehoeren....
Als mensen kiezen voor een saai burgerlijk kleurloos leventje vind ik dat eerlijk gezegd leuk voor ze. Ieder zijn eigen keuzes. Dus laat mij ook gewoon lekker doen waar ik zin in heb. Zonder al dat gezeik achter mijn rug om. Nare stiltes als je op je werk komt zijn gewoon niet aangenaam. Maar ik leer er wel mee leven hoor. Nou zij nog met mij....quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:28 schreef ch0c0 het volgende:
Als je niet wil dat ze over je lullen of je veroordelen om wat je doet, dan moet je je ook niet als een slet gedragen.
Ik ben er ook zo één hoor, maar mij hoor je niet klagen over het oordeel van anderen. Zoals ze mij veroordelen omdat ik een slet ben, te veel rook, niet denk voordat ik doe, mijn haar gek draag, een grote mond heb of midden op straat een woedeuitbarsting kan krijgen omdat iemand me afsnijdt, veroordeel ik hen om hun saaie grijze-huismussen-bestaan. Stiekem lach ik ze keihard uit om hun kleurloze leventjes. Zou je ook eens moeten proberen
Ben je advocaat of zo?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:31 schreef Mwanatabu het volgende:
I rest my case.
Ik vind haar niet irritant omdat ze 'lekker spontaan' en 'vrijgevochten' is. Of zich zo voordoet. Ook zou ik haar niet bestempelen als sociaal onbenulletje omdat ze open is over seks. De mensen zouden eens bij zichzelf te rade moeten gaan waarom ze er zo slecht tegenkunnen als iemand over het taboe van seks heen walst.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat uit haar berichtjes de toon wel terug te voeren is die ik heb samengevat met mijn berichtje. Kijk ook eens op het berichtje van Funnie_Me onder jouw reactie:
[..]
Ik denk dat we te maken hebben met een sociaal onbenulletje op dit gebied dat niet snapt wanneer zulke opmerkingen wel en niet kunnen.
Sterker nog: ik weet het wel zeker, aangezien ze openlijk als "slet" wordt aangeduid als ze het weer eens doet. Dat duidt toch op vrij grote irritatie bij het "publiek". I rest my case.
Man, ik werk in de horeca. Wat ik daar allemaal wel niet te horen krijg... dan ben ik nog een engeltje! Denk maar niet dat mensen mij openlijk slet noemen waar ik bij ben. Daar zijn die bekrompen geestjes namelijk veel te angstig voor.... Het publiek.... dat handjevol vrouwen dat niets beters te doen heeft?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat uit haar berichtjes de toon wel terug te voeren is die ik heb samengevat met mijn berichtje. Kijk ook eens op het berichtje van Funnie_Me onder jouw reactie:
[..]
Ik denk dat we te maken hebben met een sociaal onbenulletje op dit gebied dat niet snapt wanneer zulke opmerkingen wel en niet kunnen.
Sterker nog: ik weet het wel zeker, aangezien ze openlijk als "slet" wordt aangeduid als ze het weer eens doet. Dat duidt toch op vrij grote irritatie bij het "publiek". I rest my case.
Wen er maar aan, dit blijf je houden tot ver na je sletterige periode. Het is makkelijker om het etiketje te krijgen dan er van af te komenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:33 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Als mensen kiezen voor een saai burgerlijk kleurloos leventje vind ik dat eerlijk gezegd leuk voor ze. Ieder zijn eigen keuzes. Dus laat mij ook gewoon lekker doen waar ik zin in heb. Zonder al dat gezeik achter mijn rug om. Nare stiltes als je op je werk komt zijn gewoon niet aangenaam. Maar ik leer er wel mee leven hoor. Nou zij nog met mij....
Als het eigen seksuele leven niet sufficiënt is, dan moeten mensen blijkbaar praten over het, in hun ogen, promiscue gedrag van iemand anders.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:37 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Man, ik werk in de horeca. Wat ik daar allemaal wel niet te horen krijg... dan ben ik nog een engeltje! Denk maar niet dat mensen mij openlijk slet noemen waar ik bij ben. Daar zijn die bekrompen geestjes namelijk veel te angstig voor.... Het publiek.... dat handjevol vrouwen dat niets beters te doen heeft?
En waarom doen ze zo? Omdat jij sex leuk vindt? Nee. Omdat ze iets weten wat ze niet willen weten misschien?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:33 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Als mensen kiezen voor een saai burgerlijk kleurloos leventje vind ik dat eerlijk gezegd leuk voor ze. Ieder zijn eigen keuzes. Dus laat mij ook gewoon lekker doen waar ik zin in heb. Zonder al dat gezeik achter mijn rug om. Nare stiltes als je op je werk komt zijn gewoon niet aangenaam. Maar ik leer er wel mee leven hoor. Nou zij nog met mij....
Oh wacht, iedereen doet het daar en heeft het erover maar alleen jij wordt erop aangekeken?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:37 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Man, ik werk in de horeca. Wat ik daar allemaal wel niet te horen krijg... dan ben ik nog een engeltje! Denk maar niet dat mensen mij openlijk slet noemen waar ik bij ben. Daar zijn die bekrompen geestjes namelijk veel te angstig voor.... Het publiek.... dat handjevol vrouwen dat niets beters te doen heeft?
Jij weet er wel mee te leven, maar toch open je dit huilie topic, oh stoere vrijgevochten vrouw.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:33 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Meeste mensen beginen hun eerste post met hoi.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
Niemand is hetzelfde, dus iedereen is overdreven. Heb je zelf wel eens in de horeca gewerkt? Daar krijg je namelijk horeca-oren van. Wat openlijk gedaan wordt, is een schande. Houd je het verborgen, dan is het prima. Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Kijk, de klacht die ik heb, gaat vooral om de sfeer op de werkvloer. Ik kan het meer dan prima vinden met mijn collega's. En met veel klanten kan ik goed opschieten, tijdens en na het werk (en nee, niet dat ik met alle klanten het bed deel, voor de duidelijkheid). Het is echter een handvol vrouwen dat blijkbaar niet met mij kan leven. Dat is heel jammer voor hun. En omdat de sfeer tijdens hun aanwezigheid minder is, is het ook jammer voor mij. Maar ik kom er wel overheen. Het is prettig om dat even hier te kunnen spuien...quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh wacht, iedereen doet het daar en heeft het erover maar alleen jij wordt erop aangekeken?
Zit het zo?
Ah dus iemand die stoer en vrijgevochten is, is niet menselijk en heeft dus nooit irritaties of frustraties?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Jij weet er wel mee te leven, maar toch open je dit huilie topic, oh stoere vrijgevochten vrouw.
oh my god. Dit kan niet waar zijn.quote:Volgens mij lult men gewoon over je omdat je 'grappige' opmerkingen over sex helemaal niet leuk zijn en ongetwijfeld ook verkeerd getimed. Ik zie het al voor me: het is dinsdagavond, je hebt weer met een doos chocola op schoot naar Sex & The City zitten kijken en denkt: 'zo stoer en vrijgevochten ben ik ook!'. Vervolgens ga je de volgende dag op het werk tijdens de lunch wat mislukte/ongepaste grapjes maken over met wie je nu weer in bed hebt gelegen en het geroddel en de ongemakkelijke stiltes beginnen weer.
Daar open je speciaal een accountje voor?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:46 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Niemand is hetzelfde, dus iedereen is overdreven. Heb je zelf wel eens in de horeca gewerkt? Daar krijg je namelijk horeca-oren van. Wat openlijk gedaan wordt, is een schande. Houd je het verborgen, dan is het prima. Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Kijk, de klacht die ik heb, gaat vooral om de sfeer op de werkvloer. Ik kan het meer dan prima vinden met mijn collega's. En met veel klanten kan ik goed opschieten, tijdens en na het werk (en nee, niet dat ik met alle klanten het bed deel, voor de duidelijkheid). Het is echter een handvol vrouwen dat blijkbaar niet met mij kan leven. Dat is heel jammer voor hun. En omdat de sfeer tijdens hun aanwezigheid minder is, is het ook jammer voor mij. Maar ik kom er wel overheen. Het is prettig om dat even hier te kunnen spuien...
Eerlijk gezegd kijk ik geen tv. Ik voel mij ook niet stoer en vrijgevochten. Ik maak geen grapjes over met wie waar en wanneer ik seks heb. Ik ben wel van de dubbelzinnige humor. En daar heb ik eigenlijk nooit klachten over gehad. De enige stiltes die vallen zijn op het moment dat ik binnenkom, en de dames lekker gezellig samen zitten te keuvelen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Jij weet er wel mee te leven, maar toch open je dit huilie topic, oh stoere vrijgevochten vrouw.
Volgens mij lult men gewoon over je omdat je 'grappige' opmerkingen over sex helemaal niet leuk zijn en ongetwijfeld ook verkeerd getimed. Ik zie het al voor me: het is dinsdagavond, je hebt weer met een doos chocola op schoot naar Sex & The City zitten kijken en denkt: 'zo stoer en vrijgevochten ben ik ook!'. Vervolgens ga je de volgende dag op het werk tijdens de lunch wat mislukte/ongepaste grapjes maken over met wie je nu weer in bed hebt gelegen en het geroddel en de ongemakkelijke stiltes beginnen weer.
Overigens vind ik dat gelul dat een vrouw met veel partners een slet is en een man niet ook nergens op slaan, maar jij bent gewoon sneu.
Ik heb jou wel eens in R&P zien posten, jij bent zo achterlijk dat ik m'n tijd verder niet aan je ga verspillen. Helemaal niet als je met zulke dooddoeners aankomt als: "Wie ben jij nou? Jij kent haar toch niet."quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:48 schreef Blessed het volgende:
[..]
Ah dus iemand die stoer en vrijgevochten is, is niet menselijk en heeft dus nooit irritaties of frustraties?
[..]
oh my god. Dit kan niet waar zijn.
Denk jij écht zo over mensen die je niet begrijpt?
Volgens mij jij een zeer egoncetrische slet , denken dat iedereen het maar over jou heeft of dat er stiltes vallen als je binnenkomtquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:50 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kijk ik geen tv. Ik voel mij ook niet stoer en vrijgevochten. Ik maak geen grapjes over met wie waar en wanneer ik seks heb. Ik ben wel van de dubbelzinnige humor. En daar heb ik eigenlijk nooit klachten over gehad. De enige stiltes die vallen zijn op het moment dat ik binnenkom, en de dames lekker gezellig samen zitten te keuvelen.
Je mensenkennis schiet wat tekort ben ik bang.
Verspil je tijd dan ook niet en zwijg.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens in R&P zien posten, jij bent zo achterlijk dat ik m'n tijd verder niet aan je ga verspillen. Helemaal niet als je met zulke dooddoeners aankomt als: "Wie ben jij nou? Jij kent haar toch niet."
Ben je een stalker? Of obsessief psycholoog?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens in R&P zien posten, jij bent zo achterlijk dat ik m'n tijd verder niet aan je ga verspillen. Helemaal niet als je met zulke dooddoeners aankomt als: "Wie ben jij nou? Jij kent haar toch niet."
Bedankt Blessed voor je reacties. Om 18.00 ga ik weer naar mijn werk. Nu ik dit hier zo gespuid heb, denk ik dat ik er wel om kan lachen straks....quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:54 schreef Blessed het volgende:
[..]
Verspil je tijd dan ook niet en zwijg.
Dat je me niet kan bijhouden of dat je me niet begrijpt, of dat je niet genoeg hebt aan 2 zinnen (zoals het voorbeeld dat je gaf) betekent niet dat ik achterlijk ben. Dat betekent gewoon dat je mijn manier van denken niet snapt als ik maar 2 zinnen plaats.
Funnie_me had gelijk. Je mensenkennis schiet inderdaad tekort.
Neuken?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:57 schreef sweetgirly het volgende:
Ben jij mijn tweelingzus
Stouterd, ik zei toch dat je het niet teveel moest aantrekken
Opent ze er een topic over.
Ik ook niet meerquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:53 schreef funnie_me het volgende:
Omdat ik me wat posts herinner van haar ben ik een stalker?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ben je een stalker? Of obsessief psycholoog?
You're welcome.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:58 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Bedankt Blessed voor je reacties. Om 18.00 ga ik weer naar mijn werk. Nu ik dit hier zo gespuid heb, denk ik dat ik er wel om kan lachen straks....
Ja, maar van jou wordt dan ook initiatief verwacht. En initiatief nemen is inderdaad "stoer".quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:00 schreef Jeff89 het volgende:
Gelukkig ben ik een jongen, ik kan zo sletterig zijn als ik wil, het is alleen maar "stoer".
Ik maak me niet druk over wat hanskazan van me denkt of vermoedt... Dus hou het maar bij optie 2, dan zijn we allemaal tevreden....quote:
Dus je stinkt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:03 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk over wat hanskazan van me denkt of vermoedt... Dus hou het maar bij optie 2, dan zijn we allemaal tevreden....
je kan je ook niet om alles druk maken he...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:03 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk over wat hanskazan van me denkt of vermoedt... Dus hou het maar bij optie 2, dan zijn we allemaal tevreden....
Het is geen vermoeden, het is een conclusie gebaseerd op je eigen verhaalquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:03 schreef funnie_me het volgende:
Voor mijn land heb ik veel over, maar het laatste wat ik daarvoor doe is met jou neuken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Jah.. het is een neuktopic. Doe het voor je land.
En dat vind je de meest handige woordkeuze in dit geval?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:06 schreef Reflex het volgende:
Get over it
Dat is ook goed. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:06 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Het is geen vermoeden, het is een conclusie gebaseerd op je eigen verhaal.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Voor mijn land heb ik veel over, maar het laatste wat ik daarvoor doe is met jou neuken.
Nee dus.
en als je wilt rellen of spuien, heb je aan mij de verkeerde..doeidoei![]()
Waarschijnlijk zit er gewoon nog een groot groen stuk spinazie tussen je tanden.quote:Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken.
Nee, je noemt jezelf alleen maar 'een vrouw die weet wat ze wil en de rest moet zich godverdomme met z'n eigen bekrompen leventje bemoeien'quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:50 schreef funnie_me het volgende:
Ik voel mij ook niet stoer en vrijgevochten.
En eerder in het topic zeg je dat je graag grapjes over sex maakt en er geen geheim van maakt dat je graag aan sex doet.quote:Ik maak geen grapjes over met wie waar en wanneer ik seks heb.
Je denkt dat over anderen nooit geroddeld wordt? Die dames roddelen ongetwijfeld net zo hard over elkaar als er eentje niet bij is. Net zoals jij hier nu over hun zit te lullen achter hun rug om, in plaats van ze er gewoon in hun gezicht op aan te spreken.quote:Ik ben wel van de dubbelzinnige humor. En daar heb ik eigenlijk nooit klachten over gehad. De enige stiltes die vallen zijn op het moment dat ik binnenkom, en de dames lekker gezellig samen zitten te keuvelen.
Je mensenkennis schiet wat tekort ben ik bang.
Tja, zulke mensen snap ik echt niet hé...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:07 schreef funnie_me het volgende:
Dat is ook goed. Wat jij wil.
Maar wel als ze beginnen te zeuren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:10 schreef darkhole het volgende:
Wat is er mis met vrouwen die veel neuken zonder een relatie te hebben, niks toch
Met als groot verschil dat het in hun geval erg persoonlijk is en in dit geval niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:09 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Je denkt dat over anderen nooit geroddeld wordt? Die dames roddelen ongetwijfeld net zo hard over elkaar als er eentje niet bij is. Net zoals jij hier nu over hun zit te lullen achter hun rug om, in plaats van ze er gewoon in hun gezicht op aan te spreken.
newbiequote:Op zaterdag 11 december 2004 16:16 schreef ScienceFriction het volgende:
wie is MissX?
UTFSquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Heb ik er wat aan gemist dan?
Oh? Als het over roddelen in het algemeen zou gaan misschien, maar dit gaat gewoon over haar collega's, zoals ze zelf al aangaf.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat het in hun geval erg persoonlijk is en in dit geval niet.
Tegelijk, of op termijn?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:24 schreef xxshirleyxx het volgende:
totaal mee eens het gaat altijd zo als een man het doet is een coole gozer die veel wijven neukt ..
als een meisje het doet is ze meteen een top slut
slaat nergens op
ik vindt dat een zowel een vrouw als een man verschilende bed partners mogen hebben![]()
Eens ze moeten niet zeuren maar gewoon neuken meer nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:12 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Maar wel als ze beginnen te zeuren.
Zoals ik al aangaf heb ik geen enkel probleem met mijn collega's. Het zijn vrouwelijke klanten. Verder praat ik er met niemand over, vandaar dat ik het hier dus juist post. Je mensenkennis blijft te kort schieten, en zelfs lezen blijkt te moeilijk te zijn voor je.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:20 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Oh? Als het over roddelen in het algemeen zou gaan misschien, maar dit gaat gewoon over haar collega's, zoals ze zelf al aangaf.
Bovendien denk ik niet dat wij de primeur hebben met dit verhaal, ze heeft haar vriendinnen er ongetwijfeld ook al mee lastiggevallen, maar die zullen er inmiddels wel flauw van zijn dus komt ze hier maar klagen.
Het gaat er toch niet om of meiden dat mogen of nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:24 schreef xxshirleyxx het volgende:
totaal mee eens het gaat altijd zo als een man het doet is een coole gozer die veel wijven neukt ..
slaat nergens op
ik vindt dat een zowel een vrouw als een man verschilende bed partners mogen hebben![]()
Wat prettig dan dat jij dan toevallig bij de sekse hoort die alleen maar gapend hoeft te gaan liggen met haar benen gespreid, om elke willekeurige, schurftige hond al snuffelend naar haar doosje te lokken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:24 schreef xxshirleyxx het volgende:
slaat nergens op
Zijn er ook nog regeltjes voor?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:30 schreef darkhole het volgende:
zolang je als slet zijnde maar niet te sletterig/hoerig kleed is er niks mee ( teveel make-up enzo)
Voor mannen is het een accomplishment (tenzij ze het met een eager beaver doen). Voor vrouwen is het een vanzelfsprekendheid. Dat maakt het verschil.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:28 schreef Krullie het volgende:
[..]
En mannen zijn bij mij en mijn vriendinnen ook sletten als ze met veel vrouwen naar bed gaan.
Alleen mannen houden het vaak onder elkaar, vrouwen moeten zo nodig een act uitvoeren van;
mannen kunnen het; ik ook; kijk mij eens gaan!
Ja, te hoerig gekleed is niet mooi (vind ik)quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:33 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Zijn er ook nog regeltjes voor?![]()
Jij hebt liever een slet in een mantelpakje?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:35 schreef darkhole het volgende:
[..]
Ja, te hoerig gekleed is niet mooi (vind ik)
Oh ja hoor, even enkele quotes van je:quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:27 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf heb ik geen enkel probleem met mijn collega's. Het zijn vrouwelijke klanten. Verder praat ik er met niemand over, vandaar dat ik het hier dus juist post. Je mensenkennis blijft te kort schieten, en zelfs lezen blijkt te moeilijk te zijn voor je.
is wel een stuk geilerquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:35 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jij hebt liever een slet in een mantelpakje?
Nee liever naaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:35 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jij hebt liever een slet in een mantelpakje?
Dus die vrouwelijke klanten praten zomaar over je? Want je hebt het er met hen niet over beweer je net. Rammelend verhaaltje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:27 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf heb ik geen enkel probleem met mijn collega's. Het zijn vrouwelijke klanten. Verder praat ik er met niemand over, vandaar dat ik het hier dus juist post. Je mensenkennis blijft te kort schieten, en zelfs lezen blijkt te moeilijk te zijn voor je.
Heb je een bord om je nek hangen met "ik ben een slet" erop ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken.
Denk je niet dat de vrouwen op haar werk, juist dan over haar gaan praten als ze naakt op haar werk komt?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:37 schreef V2i het volgende:
[..]
Heb je een bord om je nek hangen met "ik ben een slet" erop ofzo
Dom petjequote:Op zaterdag 11 december 2004 16:44 schreef IrfieJ het volgende:
[afbeelding]
" nee ik ben geen slet, ik hou gewoon van sex met veel verschillende mannen. ik snap niet waarom mensen mij een slet vindenmaar het maakt me niet uit wat anderen over mij denken. maar ik vind het wel raar als ze over me roddelen. zou ik misschien niet alle jongens op me werk moeten neuken zodat me collega's ook nog wat te pompen hebben. "
Nou, jij zal nog eens ingewikkeld worden op die manierquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:38 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik kan me wel vinden in je TT, past goed bij je![]()
Liever naaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:50 schreef ScienceFriction het volgende:
was leuker geweest als ze helemaal in leer was geweest...
ICQ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
er zijn genoeg films te vinden met paris hilton naaktquote:
MSN?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Vergeet niet, doe het voor je land.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou, jij zal nog eens ingewikkeld worden op die manier
Hehe
Nu begin ook ik in te zien dat MSN het codewoord blijkt te zijn voor Met Spoed Neuken.quote:
verraadt mijn garpje nou nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:05 schreef Bombie het volgende:
[..]
Nu begin ook ik in te zien dat MSN het codewoord blijkt te zijn voor Met Spoed Neuken.
"Mag ik je MSN?"
Waarom eigenlijk nou weer het land.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:00 schreef ArmaniMania het volgende:
Vergeet niet, doe het voor je land.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk nou weer het land.
Even serieus, neuken doe je niet voor je land, dat doe je voor jezelf!
Dat is mijn statement van het jaar!![]()
ja, ik heb ook af en toe hoofdpijn, en dat moet ik er ook vanaf komen ook
En dit meen je serieus?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Doggy style is de beste manier om van hoofdpijn af te komenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
09060906quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef Tiemie het volgende:
heb je ook een telefoonnummer, sletje
Nah, geef mij maar standje 14quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Doggy style is de beste manier om van hoofdpijn af te komen![]()
Nog beter dan een paracetemol!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:26 schreef sweetgirly het volgende:
Nah, geef mij maar standje 14.
Werkt het effectiefst.
Jij neukt ook niet langquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nog beter dan een paracetemol!
ok, ik ga maar weer eens stoppen, was weer kort maar gezelllig
Neehee, dat zégt ze toch. Ze vertelt het alleen aan mensen die haar begrijpen en juist die mensen die van niks weten noemen haar achter haar rug een slet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Sta je op www.adultfriendfinder.com ?![]()
Ohquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:55 schreef Mwanatabu het volgende:
Neehee, dat zégt ze toch. Ze vertelt het alleen aan mensen die haar begrijpen en juist die mensen die van niks weten noemen haar achter haar rug een slet.![]()
Erfzonde he, wat een zegenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ohik kan niet zo helder nadenken als ik aan sletjes denk
Speculaties, speculatiesquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:03 schreef Blokhut het volgende:
Volgens mij heeft TS nogal opzichtig klanten staan te versieren terwijl ze aan het werk was. Misschien wordt je gedrag daarom niet geaccepteerd, als je werkt wordt je geacht je professioneel te gedragen.
Er komen ook steeds meer vrouwen zoals jij bij lijkt het wel. Misschien is dit wel de oplossing tegen overbevolkingquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Ik denk naar haar herpes plekkenquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:14 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Er komen ook steeds meer vrouwen zoals jij bij lijkt het wel. Misschien is dit wel de oplossing tegen overbevolking![]()
Maar je zegt 'Er zijn plekken waar mensen mij raar aankijken'. Welke plekken bedoel je daarmee?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk naar haar herpes plekken
Nounou, beetje meer respect voor de 'moderne vrouw' mag best hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk naar haar herpes plekken
Als seks met jan en alleman modern is, dan blijf ik nog wel even ouderwets...quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:21 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Nounou, beetje meer respect voor de 'moderne vrouw' mag best hoor.![]()
Och dat heb je he als HarigeKerelquote:
Ach ja, we kunnen niet allemaal gristelijke harige burgertrutten zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Och dat heb je he als HarigeKerel![]()
Slet zijn is trouwens iets wat allemaal de schuld is van dat verderfelijke "Sex and the city" waar overjarige pruimen zich laten penetreren alsof het Christmakah is!![]()
![]()
Nee, helaasquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Ach ja, we kunnen niet allemaal gristelijke harige burgertrutten zijn.
Vast wel, en dan stoort ze zich er vast ook niet aan als een halve Bantu stam haar 15 jarige dochter alle hoeken van de kamer laat zijn terwijl ze zelf aan het breien is tijdens het RTL4 kijeknquote:Ik gok overigens dat Funny_Me over een jaar of 20 braaf achter de geraniums zit met d'r kroost.
Psies, dan denkt ze tevreden: "Pfoei, en ik dacht dat mijn opvoeding nooit vruchten af ging werpen!"quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Vast wel, en dan stoort ze zich er vast ook niet aan als een halve Bantu stam haar 15 jarige dochter alle hoeken van de kamer laat zijn terwijl ze zelf aan het breien is tijdens het RTL4 kijekn![]()
Kantine in een huis van bewaring, zo heb je natuurlijk nooit een tekort aan fuckbuddy'squote:Op zaterdag 11 december 2004 19:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke horeca-gelegenheid funnie_me werkt (en in welke plaats).
Heeft MissX dan ook vetrollen?quote:
Tjezus en in welk tijdperk leef jijquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Slet zijn is trouwens iets wat allemaal de schuld is van dat verderfelijke "Sex and the city" waar overjarige pruimen zich laten penetreren alsof het Christmakah is!![]()
![]()
Ik hoor hier een HBO-addict....quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Kantine in een huis van bewaring, zo heb je natuurlijk nooit een tekort aan fuckbuddy's![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:14 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tjezus en in welk tijdperk leef jij.
Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig. Het maakt lekker deuren open, niks mis mee. Of laten we alleen tv-series zoals 'My little house on the prairy', of iets in die trant, waar overigens ook niks mis mee is, uitzenden.
Nou dat is een goede vraag, ik leef nog in de tijd dat een vrouw geen slet maar een Mevrouw was en een slet was iets waar je op vakantie in Venezuela je kerstbonus aan spendeerdequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:14 schreef sweetgirly het volgende:
Tjezus en in welk tijdperk leef jij.
Misschien als je op de Wallen woont jaquote:Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig. Het maakt lekker deuren open, niks mis mee.
Dat is iniedergeval pedagogisch verantwoordquote:Of laten we alleen tv-series zoals 'My little house on the prairy', of iets in die trant, waar overigens ook niks mis mee is, uitzenden.
Moi? ik kijk alleen maar naar The Sopranosquote:
Nou ja, misschien lezen we het vannacht als ze terugkomt van haar werk en van haar one night standquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Kantine in een huis van bewaring, zo heb je natuurlijk nooit een tekort aan fuckbuddy's![]()
Sorry SW... maar... *PROEST*quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:14 schreef sweetgirly het volgende:
Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig.
Met mezelf en ik heb wel mijn voorkeuren jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Met wie identificeer jij je? Samantha? Charlotte? Miranda? Carrie?
Carrièrevrouwen en moeders die ook nog es tijd overhouden om elke dag buiten de deur te eten dan wel te neuken. Maak het nou even. Realistisch...
Ik denk dat ik 90% van de afleveringen gezien heb, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:23 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Met mezelf en ik heb wel mijn voorkeuren ja.
Maar dan nog, het was gewoon leuk om te kijken.
Trouwens, ik ken ook een aantal mannen die het super vonden om te kijken en nog steeds de herhalingen volgen. En volgens mij heb jij het niet goed gevolgd iig.
For your information, vrouwen zijn ook geen sletten, dat maak jij ervan of dat wil jij er zo graag van maken. Maar doe er maar lollig over. Ik lig iig in een deukquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou dat is een goede vraag, ik leef nog in de tijd dat een vrouw geen slet maar een Mevrouw was en een slet was iets waar je op vakantie in Venezuela je kerstbonus aan spendeerde![]()
quote:Misschien als je op de Wallen woont ja![]()
Ja, zeker pedagogisch verantwoord, maar of het ook de harde werkelijkheid soms illustreert?quote:Dat is iniedergeval pedagogisch verantwoord![]()
Oh, ik heb ook zo vaak in een deuk gelegen, en daarom vond ik het ook zo geweldig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik denk dat ik 90% van de afleveringen gezien heb, dus die vlieger gaat niet op.
Ik zat met mijn man altijd elke avond lekker te lachen om die karikaturale scènes. Gewoon lachen en niet serieus nemen.
Niet alle vrouwen zijn sletten, maar wel veel vrouwen zijn sletten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef sweetgirly het volgende:
For your information, vrouwen zijn ook geen sletten, dat maak jij ervan of dat wil jij er zo graag van maken. Maar doe er maar lollig over. Ik lig iig in een deuk.
Daar waar men vrouwen nog met respect wil behandelen.quote:Nee, dat is een realistisch beeld van Sex and the City.
Nogmaals, waar kom je vandaan? Mars?
Er is best een middelweg te vinden mijn beste tussen het kleine huis op de prairie en een sletten serie als sex in the city, kijk bv eens naar gtst dat is een educationeel weloverwogen serie met beeldige verhaallijnen en moreel verantwoorde kwesties die de huidige harde wereld van adolecenten in Nederland kenmerkt.quote:Ja, zeker pedagogisch verantwoord, maar of het ook de harde werkelijkheid soms illustreert?
Allemaal meisjes die het goed hebben, fijne ouders, geen vijanden, geen problemen etc etc, denken dat het allemaal een oh zo veilige en romantische wereld is, met allemaal lieve mannen circa mensen die geen (willen) kwaad doen.
Wake up! Eén ding, dat is deze wereld dus niet!
Nee, dan kan je beter Sex and the City kijken en voor de zogenaamde Amerikaanse 'romantiek' die andere series.
* Krullehoofd is het daar helemaal mee eens !quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:57 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je trekt het je behoorlijk aan. Daarmee geef je onbewust aan dat je toch veel waarde hecht aan het stempel dat anderen op je drukken.
Waarom zie je het niet zo:
Jij kiest ervoor om seks te hebben met veel verschillende mannen (terwijl dat voor een vrouw enorm makkelijk is, en niks bijzonders). Dat is je goed recht en jouw eigen volwaardige keuze. Daarin hoef je helemaal geen rekening te houden met anderen en hun mening.
Die anderen vinden jou een slet en dat is hun conclusie op basis van jouw gedrag en jouw openlijke keuze om makkelijke seks te hebben met veel verschillende mannen. Zij vinden dat je daarmee je waardigheid en je reputatie als vrouw hebt verspeeld, en dat je niks meer bent dan een stuk vlees voor de massa. Dat mag toch? Ze zeggen daarmee niet dat jij het niet meer mag doen, maar wel dat zij die conclusie daar tegenoverstellen.
Kies dan ook gewoon voor je promiscuïteit en laat anderen ook de keuze die ze willen maken.
Dat zal niet bij iedereen het probleem zijn. Veel mensen kunnen liefde en sex niet van elkaar scheiden. En daarom zijn mensen die er maar op los neuken (man\vrouw) maar vreemd en dom bezig in onze ogen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Nou, ik moet je eerlijk bekennen dat he haren op mijn rug (en dat zijn er veelquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef sweetgirly het volgende:
GTST, alsjeblieft.
Als ik ergens een harde tepel van krijg, is het dat wel.
Niet dus, Nederlandse tv-series en films af en toe, naja andere uiterste weer.
Had je de pil maar moeten slikkenquote:Maargoed, mijn ei kookt over, dus heb helaas geen tijd meer om hierover te discussieëren.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:56 schreef HarigeKerel het volgende:
Had je de pil maar moeten slikken![]()
Borrelen? Ik heb best zin in een borrel... Alleen nog nooit eierstokken op een borrel gezien eigenlijk...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
mijn eierstokken gaan er spontaan van borrelen![]()
Ik vind het eigenlijk wel zorgwekkend dat je die hoofdrolspeelsters allemaal bij voornaam kent hoor mwanatabu.... zelf een beetje hbo-verslaafd?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Met wie identificeer jij je? Samantha? Charlotte? Miranda? Carrie?
Carrièrevrouwen en moeders die ook nog es tijd overhouden om elke dag buiten de deur te eten dan wel te neuken. Maak het nou even. Realistisch...
hbo-verslaafd?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel zorgwekkend dat je die hoofdrolspeelsters allemaal bij voornaam kent hoor mwanatabu.... zelf een beetje hbo-verslaafd?![]()
HBO (Home Box Office) --> Amerikaans betaalkanaal wat oa. The Soprano's en Sex in the City op de nietsvermoedende mensheid los heeft gelatenquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:54 schreef Krullehoofd het volgende:
hbo-verslaafd?![]()
* Krullehoofd vraagt zich af wat dat is ?![]()
Verdomme! Is dát waarom andere kinderen me altijd zo uitlachten als ik ze vertelde dat "The A-Team toevallig wel een realistisch beeld van de maatschappij van tegenwoordig gaf", terwijl ik een tank probeerde te bouwen van een blokje kaas en een tube houtlijm.quote:
Hehe, ik moet eerlijk bekennen dat het bij Oz wel heel dicht in de buurt kwam jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel zorgwekkend dat je die hoofdrolspeelsters allemaal bij voornaam kent hoor mwanatabu.... zelf een beetje hbo-verslaafd?![]()
Wat is nu je probleem ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Ze wil gewoon dat de jongetjes die dit hier lezen haar ook nog aandacht gaan geven. "Aahh, mag ik je e-mailadres, je MSN-adres."quote:Op zondag 12 december 2004 08:50 schreef SeLang het volgende:
Wat is nu je probleem ?
Heb je er moeite mee dat mensen je een slet noemen? De definitie van "slet" is een vrouw die zich zo gedraagt zoals jij beschrijft, dus je BENT gewoon een slet. Niet dat daar iets mis mee is, want het is jouw bewuste keuze. Maar het is dus heel normaal en terecht dat mensen je een slet noemen.
Dus wat is eigenlijk het probleem?
Ze zal de mannen in de buurt wel opgebruikt hebben, en denken hier een nieuwe bron aan te kunnen borenquote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat de jongetjes die dit hier lezen haar ook nog aandacht gaan geven. "Aahh, mag ik je e-mailadres, je MSN-adres."
Zodat ze daar weer over kan gaan zeuren op een manier van "Al die mannen op internet zijn hetzelfde als er een vrouw online komt..." en zodat ze daar weer over kan opscheppen omdat ze dan nóg meer aandacht van mannen krijgt, via internet weliswaar, maar ja... voor sommige mensen is dat een egoboost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |