Ben je een stalker? Of obsessief psycholoog?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens in R&P zien posten, jij bent zo achterlijk dat ik m'n tijd verder niet aan je ga verspillen. Helemaal niet als je met zulke dooddoeners aankomt als: "Wie ben jij nou? Jij kent haar toch niet."
Bedankt Blessed voor je reacties. Om 18.00 ga ik weer naar mijn werk. Nu ik dit hier zo gespuid heb, denk ik dat ik er wel om kan lachen straks....quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:54 schreef Blessed het volgende:
[..]
Verspil je tijd dan ook niet en zwijg.
Dat je me niet kan bijhouden of dat je me niet begrijpt, of dat je niet genoeg hebt aan 2 zinnen (zoals het voorbeeld dat je gaf) betekent niet dat ik achterlijk ben. Dat betekent gewoon dat je mijn manier van denken niet snapt als ik maar 2 zinnen plaats.
Funnie_me had gelijk. Je mensenkennis schiet inderdaad tekort.
Neuken?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:57 schreef sweetgirly het volgende:
Ben jij mijn tweelingzus
Stouterd, ik zei toch dat je het niet teveel moest aantrekken
Opent ze er een topic over.
Ik ook niet meerquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:53 schreef funnie_me het volgende:
Ik neuk overigens niet met pubers.
Omdat ik me wat posts herinner van haar ben ik een stalker?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ben je een stalker? Of obsessief psycholoog?
You're welcome.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:58 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Bedankt Blessed voor je reacties. Om 18.00 ga ik weer naar mijn werk. Nu ik dit hier zo gespuid heb, denk ik dat ik er wel om kan lachen straks....
Ja, maar van jou wordt dan ook initiatief verwacht. En initiatief nemen is inderdaad "stoer".quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:00 schreef Jeff89 het volgende:
Gelukkig ben ik een jongen, ik kan zo sletterig zijn als ik wil, het is alleen maar "stoer".
Ik maak me niet druk over wat hanskazan van me denkt of vermoedt... Dus hou het maar bij optie 2, dan zijn we allemaal tevreden....quote:
Dus je stinkt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:03 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk over wat hanskazan van me denkt of vermoedt... Dus hou het maar bij optie 2, dan zijn we allemaal tevreden....
je kan je ook niet om alles druk maken he...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:03 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk over wat hanskazan van me denkt of vermoedt... Dus hou het maar bij optie 2, dan zijn we allemaal tevreden....
Het is geen vermoeden, het is een conclusie gebaseerd op je eigen verhaalquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:03 schreef funnie_me het volgende:
Voor mijn land heb ik veel over, maar het laatste wat ik daarvoor doe is met jou neuken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Jah.. het is een neuktopic. Doe het voor je land.
En dat vind je de meest handige woordkeuze in dit geval?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:06 schreef Reflex het volgende:
Get over it
Dat is ook goed. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:06 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Het is geen vermoeden, het is een conclusie gebaseerd op je eigen verhaal.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Voor mijn land heb ik veel over, maar het laatste wat ik daarvoor doe is met jou neuken.
Nee dus.
en als je wilt rellen of spuien, heb je aan mij de verkeerde..doeidoei![]()
Waarschijnlijk zit er gewoon nog een groot groen stuk spinazie tussen je tanden.quote:Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken.
Nee, je noemt jezelf alleen maar 'een vrouw die weet wat ze wil en de rest moet zich godverdomme met z'n eigen bekrompen leventje bemoeien'quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:50 schreef funnie_me het volgende:
Ik voel mij ook niet stoer en vrijgevochten.
En eerder in het topic zeg je dat je graag grapjes over sex maakt en er geen geheim van maakt dat je graag aan sex doet.quote:Ik maak geen grapjes over met wie waar en wanneer ik seks heb.
Je denkt dat over anderen nooit geroddeld wordt? Die dames roddelen ongetwijfeld net zo hard over elkaar als er eentje niet bij is. Net zoals jij hier nu over hun zit te lullen achter hun rug om, in plaats van ze er gewoon in hun gezicht op aan te spreken.quote:Ik ben wel van de dubbelzinnige humor. En daar heb ik eigenlijk nooit klachten over gehad. De enige stiltes die vallen zijn op het moment dat ik binnenkom, en de dames lekker gezellig samen zitten te keuvelen.
Je mensenkennis schiet wat tekort ben ik bang.
Tja, zulke mensen snap ik echt niet hé...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:07 schreef funnie_me het volgende:
Dat is ook goed. Wat jij wil.
Maar wel als ze beginnen te zeuren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:10 schreef darkhole het volgende:
Wat is er mis met vrouwen die veel neuken zonder een relatie te hebben, niks toch
Met als groot verschil dat het in hun geval erg persoonlijk is en in dit geval niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:09 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Je denkt dat over anderen nooit geroddeld wordt? Die dames roddelen ongetwijfeld net zo hard over elkaar als er eentje niet bij is. Net zoals jij hier nu over hun zit te lullen achter hun rug om, in plaats van ze er gewoon in hun gezicht op aan te spreken.
newbiequote:Op zaterdag 11 december 2004 16:16 schreef ScienceFriction het volgende:
wie is MissX?
UTFSquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Heb ik er wat aan gemist dan?
Oh? Als het over roddelen in het algemeen zou gaan misschien, maar dit gaat gewoon over haar collega's, zoals ze zelf al aangaf.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat het in hun geval erg persoonlijk is en in dit geval niet.
Tegelijk, of op termijn?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:24 schreef xxshirleyxx het volgende:
totaal mee eens het gaat altijd zo als een man het doet is een coole gozer die veel wijven neukt ..
als een meisje het doet is ze meteen een top slut
slaat nergens op
ik vindt dat een zowel een vrouw als een man verschilende bed partners mogen hebben![]()
Eens ze moeten niet zeuren maar gewoon neuken meer nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:12 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Maar wel als ze beginnen te zeuren.
Zoals ik al aangaf heb ik geen enkel probleem met mijn collega's. Het zijn vrouwelijke klanten. Verder praat ik er met niemand over, vandaar dat ik het hier dus juist post. Je mensenkennis blijft te kort schieten, en zelfs lezen blijkt te moeilijk te zijn voor je.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:20 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Oh? Als het over roddelen in het algemeen zou gaan misschien, maar dit gaat gewoon over haar collega's, zoals ze zelf al aangaf.
Bovendien denk ik niet dat wij de primeur hebben met dit verhaal, ze heeft haar vriendinnen er ongetwijfeld ook al mee lastiggevallen, maar die zullen er inmiddels wel flauw van zijn dus komt ze hier maar klagen.
Het gaat er toch niet om of meiden dat mogen of nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:24 schreef xxshirleyxx het volgende:
totaal mee eens het gaat altijd zo als een man het doet is een coole gozer die veel wijven neukt ..
slaat nergens op
ik vindt dat een zowel een vrouw als een man verschilende bed partners mogen hebben![]()
Wat prettig dan dat jij dan toevallig bij de sekse hoort die alleen maar gapend hoeft te gaan liggen met haar benen gespreid, om elke willekeurige, schurftige hond al snuffelend naar haar doosje te lokken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:24 schreef xxshirleyxx het volgende:
slaat nergens op
Zijn er ook nog regeltjes voor?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:30 schreef darkhole het volgende:
zolang je als slet zijnde maar niet te sletterig/hoerig kleed is er niks mee ( teveel make-up enzo)
Voor mannen is het een accomplishment (tenzij ze het met een eager beaver doen). Voor vrouwen is het een vanzelfsprekendheid. Dat maakt het verschil.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:28 schreef Krullie het volgende:
[..]
En mannen zijn bij mij en mijn vriendinnen ook sletten als ze met veel vrouwen naar bed gaan.
Alleen mannen houden het vaak onder elkaar, vrouwen moeten zo nodig een act uitvoeren van;
mannen kunnen het; ik ook; kijk mij eens gaan!
Ja, te hoerig gekleed is niet mooi (vind ik)quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:33 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Zijn er ook nog regeltjes voor?![]()
Jij hebt liever een slet in een mantelpakje?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:35 schreef darkhole het volgende:
[..]
Ja, te hoerig gekleed is niet mooi (vind ik)
Oh ja hoor, even enkele quotes van je:quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:27 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf heb ik geen enkel probleem met mijn collega's. Het zijn vrouwelijke klanten. Verder praat ik er met niemand over, vandaar dat ik het hier dus juist post. Je mensenkennis blijft te kort schieten, en zelfs lezen blijkt te moeilijk te zijn voor je.
is wel een stuk geilerquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:35 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jij hebt liever een slet in een mantelpakje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |