quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
Woon je de veluwe in staphorst of zo?
mooi, ik ook nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:53 schreef funnie_me het volgende:
Ik neuk overigens niet met pubers.
Wederom, gelijk heb jequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:53 schreef funnie_me het volgende:
Ik neuk overigens niet met pubers.
*piemel weer terug stopt*quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Tique het volgende:
Waarom staat er in je profiel dat je een man bent
Omdat ik er geen geheim van maak dat ik graag aan seks doe. Daarnaast gaan zulke verhalen maar al te snel rond. En nee, ik woon niet op de veluwe. Ik heb echter wel bepaalde plaatsen waar ik vaak kom. Mannen voelen zich gewoon geintimideerd door vrouwen die weten wat ze willen en met wie ze het willen. Vrouwen zijn of jaloers, of bang (ik zou er toch maar met hun vent vandoor gaan..... alsof...)quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
Draag je soms een t-shirt met "I'm a slut" of zo? Hoe kan iemand nou zien of zij een slet bent, danwel conclusies verbinden aan sletheid en jouw verschijning?
Woon je op de veluwe of zo?
Wat? Dat mensen kijken naar geile promiscueuze dames?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef dafjedaf het volgende:
Gelijk heb je. Ik begrijp dat ook niet.
Je trekt het je behoorlijk aan. Daarmee geef je onbewust aan dat je toch veel waarde hecht aan het stempel dat anderen op je drukken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Okee, daar komt het. Ja, ik heb veel seks met veel verschillende mannen. En dan? Wat wil je er aan doen. En waar maak je je druk om? Het is mijn leven. Ik ben een volwassen vrouw met een baan. Een leuk sociaal leven, geen kinderen. Als ik zin heb in seks geef ik daar aan toe. Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken. Bemoei je godverdomme met je eigen saaie leven. Ik doe gewoon waar ik zin heb.
Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
Omdat ik hier voor het eerst ben. En me niet was opgevallen dat je dat moest aanpassen. Pubers...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Tique het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:51 schreef VoreG het volgende:
Slet
Inderdaad. Ik bemoei me ook niet met die mensen die achter mijn rug omlullen. Maar het kan wel storend zijn als mensen opeens ophouden met praten omdat ik toevallig binnenkom. Daarnaast als mensen zich blijkbaar storen aan mijn keuzes, dan mag ik mij ook storen aan hun bekrompenheid.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef dafjedaf het volgende:
Gelijk heb je. Ik begrijp dat ook niet. Seks is een soort onschadelijke (mits condoom) drugs die nog gezond is ook, waarom zou je die niet gebruiken als je dara alletwee zin in hebt? En waarom is het anders als een man veel partners heeft dan een vrouw, als er voor al die ervaringen van die man toch ook een vrouw nodig was?
Ik stoor mij niet aan het stempel dat mensen op mij drukken. Ik stoor mij aan het gedrag dat zij vertonen richting mijn persoon.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:57 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je trekt het je behoorlijk aan. Daarmee geef je onbewust aan dat je toch veel waarde hecht aan het stempel dat anderen op je drukken.
Waarom zie je het niet zo:
Jij kiest ervoor om seks te hebben met veel verschillende mannen (terwijl dat voor een vrouw enorm makkelijk is, en niks bijzonders). Dat is je goed recht en jouw eigen volwaardige keuze. Daarin hoef je helemaal geen rekening te houden met anderen en hun mening.
Die anderen vinden jou een slet en dat is hun conclusie op basis van jouw gedrag en jouw openlijke keuze om makkelijke seks te hebben met veel verschillende mannen. Zij vinden dat je daarmee je waardigheid en je reputatie als vrouw hebt verspeeld, en dat je niks meer bent dan een stuk vlees voor de massa. Dat mag toch? Ze zeggen daarmee niet dat jij het niet meer mag doen, maar wel dat zij die conclusie daar tegenoverstellen.
Kies dan ook gewoon voor je promiscuïteit en laat anderen ook de keuze die ze willen maken.
Vreemd dat het je stoort. Als je er graag bij wilt horen, moet je je ook gedragen naar de wens van de groep. Doe je dat niet, dan krijg je dit logische gevolg.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:59 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik bemoei me ook niet met die mensen die achter mijn rug omlullen.
Maar het kan wel storend zijn als mensen opeens ophouden met praten omdat ik toevallig binnenkom.
Misschien doet ze dat al ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar jah, als je dan toch zoveel seks hebt met andere mannen, vraag er dan geld voor, zo verdien je nog wat.
Ik heb geen behoefte om een groep te horen. Zeker niet in die groep. Het is gewoon jammer dat er dergelijke bekrompen geesten bestaan. Dat vind ik nou werkelijk zonde.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:02 schreef Bombie het volgende:
[..]
Vreemd dat het je stoort. Als je er graag bij wilt horen, moet je je ook gedragen naar de wens van de groep. Doe je dat niet, dan krijg je dit logische gevolg.
Als je niks van ze wilt, hoef je je er ook niet aan te storen. Punt.
Ik kies graag zelf mijn partners, maar zeer bedankt voor deze waardevolle tip.....quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar jah, als je dan toch zoveel seks hebt met andere mannen, vraag er dan geld voor, zo verdien je nog wat.
Het is een snelle kloonquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef Tique het volgende:
Ja die astma is best te doen hoor, en ik kan al op het paard!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef Zwansen het volgende:
![]()
Alles was weer goed met je longetjes he? Hoe gaat het met Zelda?![]()
Tja hoer of slet wat is het ergstequote:Op zaterdag 11 december 2004 15:03 schreef ArmaniMania het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |