Nee liever naaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:35 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jij hebt liever een slet in een mantelpakje?
Dus die vrouwelijke klanten praten zomaar over je? Want je hebt het er met hen niet over beweer je net. Rammelend verhaaltje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:27 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf heb ik geen enkel probleem met mijn collega's. Het zijn vrouwelijke klanten. Verder praat ik er met niemand over, vandaar dat ik het hier dus juist post. Je mensenkennis blijft te kort schieten, en zelfs lezen blijkt te moeilijk te zijn voor je.
Heb je een bord om je nek hangen met "ik ben een slet" erop ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken.
Denk je niet dat de vrouwen op haar werk, juist dan over haar gaan praten als ze naakt op haar werk komt?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:37 schreef V2i het volgende:
[..]
Heb je een bord om je nek hangen met "ik ben een slet" erop ofzo
Dom petjequote:Op zaterdag 11 december 2004 16:44 schreef IrfieJ het volgende:
[afbeelding]
" nee ik ben geen slet, ik hou gewoon van sex met veel verschillende mannen. ik snap niet waarom mensen mij een slet vindenmaar het maakt me niet uit wat anderen over mij denken. maar ik vind het wel raar als ze over me roddelen. zou ik misschien niet alle jongens op me werk moeten neuken zodat me collega's ook nog wat te pompen hebben. "
Nou, jij zal nog eens ingewikkeld worden op die manierquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:38 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik kan me wel vinden in je TT, past goed bij je![]()
Liever naaktquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:50 schreef ScienceFriction het volgende:
was leuker geweest als ze helemaal in leer was geweest...
ICQ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Okee, daar komt het. Ja, ik heb veel seks met veel verschillende mannen. En dan? Wat wil je er aan doen. En waar maak je je druk om? Het is mijn leven. Ik ben een volwassen vrouw met een baan. Een leuk sociaal leven, geen kinderen. Als ik zin heb in seks geef ik daar aan toe. Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken. Bemoei je godverdomme met je eigen saaie leven. Ik doe gewoon waar ik zin heb.
Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
er zijn genoeg films te vinden met paris hilton naaktquote:
MSN?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Okee, daar komt het. Ja, ik heb veel seks met veel verschillende mannen. En dan? Wat wil je er aan doen. En waar maak je je druk om? Het is mijn leven. Ik ben een volwassen vrouw met een baan. Een leuk sociaal leven, geen kinderen. Als ik zin heb in seks geef ik daar aan toe. Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken. Bemoei je godverdomme met je eigen saaie leven. Ik doe gewoon waar ik zin heb.
Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
Vergeet niet, doe het voor je land.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou, jij zal nog eens ingewikkeld worden op die manier
Hehe
Nu begin ook ik in te zien dat MSN het codewoord blijkt te zijn voor Met Spoed Neuken.quote:
verraadt mijn garpje nou nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:05 schreef Bombie het volgende:
[..]
Nu begin ook ik in te zien dat MSN het codewoord blijkt te zijn voor Met Spoed Neuken.
"Mag ik je MSN?"
Waarom eigenlijk nou weer het land.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:00 schreef ArmaniMania het volgende:
Vergeet niet, doe het voor je land.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk nou weer het land.
Even serieus, neuken doe je niet voor je land, dat doe je voor jezelf!
Dat is mijn statement van het jaar!![]()
ja, ik heb ook af en toe hoofdpijn, en dat moet ik er ook vanaf komen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |