Nee, helaasquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Ach ja, we kunnen niet allemaal gristelijke harige burgertrutten zijn.
Vast wel, en dan stoort ze zich er vast ook niet aan als een halve Bantu stam haar 15 jarige dochter alle hoeken van de kamer laat zijn terwijl ze zelf aan het breien is tijdens het RTL4 kijeknquote:Ik gok overigens dat Funny_Me over een jaar of 20 braaf achter de geraniums zit met d'r kroost.
Psies, dan denkt ze tevreden: "Pfoei, en ik dacht dat mijn opvoeding nooit vruchten af ging werpen!"quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Vast wel, en dan stoort ze zich er vast ook niet aan als een halve Bantu stam haar 15 jarige dochter alle hoeken van de kamer laat zijn terwijl ze zelf aan het breien is tijdens het RTL4 kijekn![]()
Kantine in een huis van bewaring, zo heb je natuurlijk nooit een tekort aan fuckbuddy'squote:Op zaterdag 11 december 2004 19:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke horeca-gelegenheid funnie_me werkt (en in welke plaats).
Heeft MissX dan ook vetrollen?quote:
Tjezus en in welk tijdperk leef jijquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Slet zijn is trouwens iets wat allemaal de schuld is van dat verderfelijke "Sex and the city" waar overjarige pruimen zich laten penetreren alsof het Christmakah is!![]()
![]()
Ik hoor hier een HBO-addict....quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Kantine in een huis van bewaring, zo heb je natuurlijk nooit een tekort aan fuckbuddy's![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:14 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tjezus en in welk tijdperk leef jij.
Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig. Het maakt lekker deuren open, niks mis mee. Of laten we alleen tv-series zoals 'My little house on the prairy', of iets in die trant, waar overigens ook niks mis mee is, uitzenden.
Nou dat is een goede vraag, ik leef nog in de tijd dat een vrouw geen slet maar een Mevrouw was en een slet was iets waar je op vakantie in Venezuela je kerstbonus aan spendeerdequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:14 schreef sweetgirly het volgende:
Tjezus en in welk tijdperk leef jij.
Misschien als je op de Wallen woont jaquote:Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig. Het maakt lekker deuren open, niks mis mee.
Dat is iniedergeval pedagogisch verantwoordquote:Of laten we alleen tv-series zoals 'My little house on the prairy', of iets in die trant, waar overigens ook niks mis mee is, uitzenden.
Moi? ik kijk alleen maar naar The Sopranosquote:
Nou ja, misschien lezen we het vannacht als ze terugkomt van haar werk en van haar one night standquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Kantine in een huis van bewaring, zo heb je natuurlijk nooit een tekort aan fuckbuddy's![]()
Sorry SW... maar... *PROEST*quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:14 schreef sweetgirly het volgende:
Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig.
Met mezelf en ik heb wel mijn voorkeuren jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Met wie identificeer jij je? Samantha? Charlotte? Miranda? Carrie?
Carrièrevrouwen en moeders die ook nog es tijd overhouden om elke dag buiten de deur te eten dan wel te neuken. Maak het nou even. Realistisch...
Ik denk dat ik 90% van de afleveringen gezien heb, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:23 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Met mezelf en ik heb wel mijn voorkeuren ja.
Maar dan nog, het was gewoon leuk om te kijken.
Trouwens, ik ken ook een aantal mannen die het super vonden om te kijken en nog steeds de herhalingen volgen. En volgens mij heb jij het niet goed gevolgd iig.
For your information, vrouwen zijn ook geen sletten, dat maak jij ervan of dat wil jij er zo graag van maken. Maar doe er maar lollig over. Ik lig iig in een deukquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou dat is een goede vraag, ik leef nog in de tijd dat een vrouw geen slet maar een Mevrouw was en een slet was iets waar je op vakantie in Venezuela je kerstbonus aan spendeerde![]()
quote:Misschien als je op de Wallen woont ja![]()
Ja, zeker pedagogisch verantwoord, maar of het ook de harde werkelijkheid soms illustreert?quote:Dat is iniedergeval pedagogisch verantwoord![]()
Oh, ik heb ook zo vaak in een deuk gelegen, en daarom vond ik het ook zo geweldig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik denk dat ik 90% van de afleveringen gezien heb, dus die vlieger gaat niet op.
Ik zat met mijn man altijd elke avond lekker te lachen om die karikaturale scènes. Gewoon lachen en niet serieus nemen.
Niet alle vrouwen zijn sletten, maar wel veel vrouwen zijn sletten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef sweetgirly het volgende:
For your information, vrouwen zijn ook geen sletten, dat maak jij ervan of dat wil jij er zo graag van maken. Maar doe er maar lollig over. Ik lig iig in een deuk.
Daar waar men vrouwen nog met respect wil behandelen.quote:Nee, dat is een realistisch beeld van Sex and the City.
Nogmaals, waar kom je vandaan? Mars?
Er is best een middelweg te vinden mijn beste tussen het kleine huis op de prairie en een sletten serie als sex in the city, kijk bv eens naar gtst dat is een educationeel weloverwogen serie met beeldige verhaallijnen en moreel verantwoorde kwesties die de huidige harde wereld van adolecenten in Nederland kenmerkt.quote:Ja, zeker pedagogisch verantwoord, maar of het ook de harde werkelijkheid soms illustreert?
Allemaal meisjes die het goed hebben, fijne ouders, geen vijanden, geen problemen etc etc, denken dat het allemaal een oh zo veilige en romantische wereld is, met allemaal lieve mannen circa mensen die geen (willen) kwaad doen.
Wake up! Eén ding, dat is deze wereld dus niet!
Nee, dan kan je beter Sex and the City kijken en voor de zogenaamde Amerikaanse 'romantiek' die andere series.
* Krullehoofd is het daar helemaal mee eens !quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:57 schreef Bombie het volgende:
[..]
Je trekt het je behoorlijk aan. Daarmee geef je onbewust aan dat je toch veel waarde hecht aan het stempel dat anderen op je drukken.
Waarom zie je het niet zo:
Jij kiest ervoor om seks te hebben met veel verschillende mannen (terwijl dat voor een vrouw enorm makkelijk is, en niks bijzonders). Dat is je goed recht en jouw eigen volwaardige keuze. Daarin hoef je helemaal geen rekening te houden met anderen en hun mening.
Die anderen vinden jou een slet en dat is hun conclusie op basis van jouw gedrag en jouw openlijke keuze om makkelijke seks te hebben met veel verschillende mannen. Zij vinden dat je daarmee je waardigheid en je reputatie als vrouw hebt verspeeld, en dat je niks meer bent dan een stuk vlees voor de massa. Dat mag toch? Ze zeggen daarmee niet dat jij het niet meer mag doen, maar wel dat zij die conclusie daar tegenoverstellen.
Kies dan ook gewoon voor je promiscuïteit en laat anderen ook de keuze die ze willen maken.
Dat zal niet bij iedereen het probleem zijn. Veel mensen kunnen liefde en sex niet van elkaar scheiden. En daarom zijn mensen die er maar op los neuken (man\vrouw) maar vreemd en dom bezig in onze ogen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
Nou, ik moet je eerlijk bekennen dat he haren op mijn rug (en dat zijn er veelquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef sweetgirly het volgende:
GTST, alsjeblieft.
Als ik ergens een harde tepel van krijg, is het dat wel.
Niet dus, Nederlandse tv-series en films af en toe, naja andere uiterste weer.
Had je de pil maar moeten slikkenquote:Maargoed, mijn ei kookt over, dus heb helaas geen tijd meer om hierover te discussieëren.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:56 schreef HarigeKerel het volgende:
Had je de pil maar moeten slikken![]()
Borrelen? Ik heb best zin in een borrel... Alleen nog nooit eierstokken op een borrel gezien eigenlijk...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
mijn eierstokken gaan er spontaan van borrelen![]()
Ik vind het eigenlijk wel zorgwekkend dat je die hoofdrolspeelsters allemaal bij voornaam kent hoor mwanatabu.... zelf een beetje hbo-verslaafd?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Met wie identificeer jij je? Samantha? Charlotte? Miranda? Carrie?
Carrièrevrouwen en moeders die ook nog es tijd overhouden om elke dag buiten de deur te eten dan wel te neuken. Maak het nou even. Realistisch...
hbo-verslaafd?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel zorgwekkend dat je die hoofdrolspeelsters allemaal bij voornaam kent hoor mwanatabu.... zelf een beetje hbo-verslaafd?![]()
HBO (Home Box Office) --> Amerikaans betaalkanaal wat oa. The Soprano's en Sex in the City op de nietsvermoedende mensheid los heeft gelatenquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:54 schreef Krullehoofd het volgende:
hbo-verslaafd?![]()
* Krullehoofd vraagt zich af wat dat is ?![]()
Verdomme! Is dát waarom andere kinderen me altijd zo uitlachten als ik ze vertelde dat "The A-Team toevallig wel een realistisch beeld van de maatschappij van tegenwoordig gaf", terwijl ik een tank probeerde te bouwen van een blokje kaas en een tube houtlijm.quote:
Hehe, ik moet eerlijk bekennen dat het bij Oz wel heel dicht in de buurt kwam jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel zorgwekkend dat je die hoofdrolspeelsters allemaal bij voornaam kent hoor mwanatabu.... zelf een beetje hbo-verslaafd?![]()
Wat is nu je probleem ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Okee, daar komt het. Ja, ik heb veel seks met veel verschillende mannen. En dan? Wat wil je er aan doen. En waar maak je je druk om? Het is mijn leven. Ik ben een volwassen vrouw met een baan. Een leuk sociaal leven, geen kinderen. Als ik zin heb in seks geef ik daar aan toe. Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken. Bemoei je godverdomme met je eigen saaie leven. Ik doe gewoon waar ik zin heb.
Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
Ze wil gewoon dat de jongetjes die dit hier lezen haar ook nog aandacht gaan geven. "Aahh, mag ik je e-mailadres, je MSN-adres."quote:Op zondag 12 december 2004 08:50 schreef SeLang het volgende:
Wat is nu je probleem ?
Heb je er moeite mee dat mensen je een slet noemen? De definitie van "slet" is een vrouw die zich zo gedraagt zoals jij beschrijft, dus je BENT gewoon een slet. Niet dat daar iets mis mee is, want het is jouw bewuste keuze. Maar het is dus heel normaal en terecht dat mensen je een slet noemen.
Dus wat is eigenlijk het probleem?
Ze zal de mannen in de buurt wel opgebruikt hebben, en denken hier een nieuwe bron aan te kunnen borenquote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat de jongetjes die dit hier lezen haar ook nog aandacht gaan geven. "Aahh, mag ik je e-mailadres, je MSN-adres."
Zodat ze daar weer over kan gaan zeuren op een manier van "Al die mannen op internet zijn hetzelfde als er een vrouw online komt..." en zodat ze daar weer over kan opscheppen omdat ze dan nóg meer aandacht van mannen krijgt, via internet weliswaar, maar ja... voor sommige mensen is dat een egoboost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |