abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:54:29 #201
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23904664
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:50 schreef Mwanatabu het volgende:

Ach ja, we kunnen niet allemaal gristelijke harige burgertrutten zijn.
Nee, helaas
quote:
Ik gok overigens dat Funny_Me over een jaar of 20 braaf achter de geraniums zit met d'r kroost.
Vast wel, en dan stoort ze zich er vast ook niet aan als een halve Bantu stam haar 15 jarige dochter alle hoeken van de kamer laat zijn terwijl ze zelf aan het breien is tijdens het RTL4 kijekn
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 11 december 2004 @ 19:54:57 #202
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23904673
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke horeca-gelegenheid funnie_me werkt (en in welke plaats).
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23904844
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Vast wel, en dan stoort ze zich er vast ook niet aan als een halve Bantu stam haar 15 jarige dochter alle hoeken van de kamer laat zijn terwijl ze zelf aan het breien is tijdens het RTL4 kijekn
Psies, dan denkt ze tevreden: "Pfoei, en ik dacht dat mijn opvoeding nooit vruchten af ging werpen!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:05:17 #204
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23904918
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke horeca-gelegenheid funnie_me werkt (en in welke plaats).
Kantine in een huis van bewaring, zo heb je natuurlijk nooit een tekort aan fuckbuddy's
pi_23905102
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 16:15 schreef IrfieJ het volgende:
MissX wannabe topic

lame...
Heeft MissX dan ook vetrollen? .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  † In Memoriam † zaterdag 11 december 2004 @ 20:12:32 #206
47213 ArmaniMania
pi_23905109
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik wil je, NU!
pi_23905137
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef HarigeKerel het volgende:

Slet zijn is trouwens iets wat allemaal de schuld is van dat verderfelijke "Sex and the city" waar overjarige pruimen zich laten penetreren alsof het Christmakah is!
Tjezus en in welk tijdperk leef jij .

Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig. Het maakt lekker deuren open, niks mis mee. Of laten we alleen tv-series zoals 'My little house on the prairy', of iets in die trant, waar overigens ook niks mis mee is, uitzenden.

pi_23905162
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Kantine in een huis van bewaring, zo heb je natuurlijk nooit een tekort aan fuckbuddy's
Ik hoor hier een HBO-addict....
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_23905190
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:14 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig. Het maakt lekker deuren open, niks mis mee. Of laten we alleen tv-series zoals 'My little house on the prairy', of iets in die trant, waar overigens ook niks mis mee is, uitzenden.

Met wie identificeer jij je? Samantha? Charlotte? Miranda? Carrie?
Carrièrevrouwen en moeders die ook nog es tijd overhouden om elke dag buiten de deur te eten dan wel te neuken. Maak het nou even. Realistisch...
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:20:05 #210
62182 Georges
That's the shit
pi_23905275
It's a free country. Doe wat je niet laten kan.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:20:58 #211
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23905305
quote:

Nou dat is een goede vraag, ik leef nog in de tijd dat een vrouw geen slet maar een Mevrouw was en een slet was iets waar je op vakantie in Venezuela je kerstbonus aan spendeerde
quote:
Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig. Het maakt lekker deuren open, niks mis mee.
Misschien als je op de Wallen woont ja
quote:
Of laten we alleen tv-series zoals 'My little house on the prairy', of iets in die trant, waar overigens ook niks mis mee is, uitzenden.
Dat is iniedergeval pedagogisch verantwoord
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:21:25 #212
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23905317
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik hoor hier een HBO-addict....
Moi? ik kijk alleen maar naar The Sopranos
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:21:30 #213
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23905318
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou ja, misschien lezen we het vannacht als ze terugkomt van haar werk en van haar one night stand , want dan moet ze natuurlijk hier ook weer even spuien omdat ze weer de hele avond tegen frigide burgertrutjes die over haar roddelen aan heeft moeten kijken .
pi_23905361
quote:
Sex and the City geeft toevallig wel een (vrij) realistisch beeld van de maatschappij tegenwoordig.
Sorry SW... maar... *PROEST*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23905367
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:

Carrièrevrouwen en moeders die ook nog es tijd overhouden om elke dag buiten de deur te eten dan wel te neuken. Maak het nou even. Realistisch...
Met mezelf en ik heb wel mijn voorkeuren ja .
Maar dan nog, het was gewoon leuk om te kijken.

Trouwens, ik ken ook een aantal mannen die het super vonden om te kijken en nog steeds de herhalingen volgen. En volgens mij heb jij het niet goed gevolgd iig.
pi_23905442
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:23 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Met mezelf en ik heb wel mijn voorkeuren ja .
Maar dan nog, het was gewoon leuk om te kijken.

Trouwens, ik ken ook een aantal mannen die het super vonden om te kijken en nog steeds de herhalingen volgen. En volgens mij heb jij het niet goed gevolgd iig.
Ik denk dat ik 90% van de afleveringen gezien heb, dus die vlieger gaat niet op.
Ik zat met mijn man altijd elke avond lekker te lachen om die karikaturale scènes. Gewoon lachen en niet serieus nemen.
pi_23905594
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef HarigeKerel het volgende:

Nou dat is een goede vraag, ik leef nog in de tijd dat een vrouw geen slet maar een Mevrouw was en een slet was iets waar je op vakantie in Venezuela je kerstbonus aan spendeerde
For your information, vrouwen zijn ook geen sletten, dat maak jij ervan of dat wil jij er zo graag van maken. Maar doe er maar lollig over. Ik lig iig in een deuk .
quote:
Misschien als je op de Wallen woont ja
Nee, dat is een realistisch beeld van Sex and the City.
Nogmaals, waar kom je vandaan? Mars?
quote:
Dat is iniedergeval pedagogisch verantwoord
Ja, zeker pedagogisch verantwoord, maar of het ook de harde werkelijkheid soms illustreert?
Allemaal meisjes die het goed hebben, fijne ouders, geen vijanden, geen problemen etc etc, denken dat het allemaal een oh zo veilige en romantische wereld is, met allemaal lieve mannen circa mensen die geen (willen) kwaad doen.

Wake up! Eén ding, dat is deze wereld dus niet!
Nee, dan kan je beter Sex and the City kijken en voor de zogenaamde Amerikaanse 'romantiek' die andere series.
pi_23905696
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik denk dat ik 90% van de afleveringen gezien heb, dus die vlieger gaat niet op.
Ik zat met mijn man altijd elke avond lekker te lachen om die karikaturale scènes. Gewoon lachen en niet serieus nemen.
Oh, ik heb ook zo vaak in een deuk gelegen, en daarom vond ik het ook zo geweldig.
Of en wanneer ik iets serieus neem, is een andere issue. Desalniettemin heeft het een grotere waarheidsgehalte en bezit het meer werkelijkheidspotentie dan de gemiddelde eo-serie, vind ik dan.
pi_23905813
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:44:52 #220
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23905843
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef sweetgirly het volgende:

For your information, vrouwen zijn ook geen sletten, dat maak jij ervan of dat wil jij er zo graag van maken. Maar doe er maar lollig over. Ik lig iig in een deuk .
Niet alle vrouwen zijn sletten, maar wel veel vrouwen zijn sletten.
quote:
Nee, dat is een realistisch beeld van Sex and the City.
Nogmaals, waar kom je vandaan? Mars?
Daar waar men vrouwen nog met respect wil behandelen.
quote:
Ja, zeker pedagogisch verantwoord, maar of het ook de harde werkelijkheid soms illustreert?
Allemaal meisjes die het goed hebben, fijne ouders, geen vijanden, geen problemen etc etc, denken dat het allemaal een oh zo veilige en romantische wereld is, met allemaal lieve mannen circa mensen die geen (willen) kwaad doen.

Wake up! Eén ding, dat is deze wereld dus niet!
Nee, dan kan je beter Sex and the City kijken en voor de zogenaamde Amerikaanse 'romantiek' die andere series.
Er is best een middelweg te vinden mijn beste tussen het kleine huis op de prairie en een sletten serie als sex in the city, kijk bv eens naar gtst dat is een educationeel weloverwogen serie met beeldige verhaallijnen en moreel verantwoorde kwesties die de huidige harde wereld van adolecenten in Nederland kenmerkt.

zaterdag 11 december 2004 @ 20:47:15 #221
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_23905911
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:57 schreef Bombie het volgende:

[..]

Je trekt het je behoorlijk aan. Daarmee geef je onbewust aan dat je toch veel waarde hecht aan het stempel dat anderen op je drukken.

Waarom zie je het niet zo:
Jij kiest ervoor om seks te hebben met veel verschillende mannen (terwijl dat voor een vrouw enorm makkelijk is, en niks bijzonders). Dat is je goed recht en jouw eigen volwaardige keuze. Daarin hoef je helemaal geen rekening te houden met anderen en hun mening.

Die anderen vinden jou een slet en dat is hun conclusie op basis van jouw gedrag en jouw openlijke keuze om makkelijke seks te hebben met veel verschillende mannen. Zij vinden dat je daarmee je waardigheid en je reputatie als vrouw hebt verspeeld, en dat je niks meer bent dan een stuk vlees voor de massa. Dat mag toch? Ze zeggen daarmee niet dat jij het niet meer mag doen, maar wel dat zij die conclusie daar tegenoverstellen.

Kies dan ook gewoon voor je promiscuïteit en laat anderen ook de keuze die ze willen maken.
* Krullehoofd is het daar helemaal mee eens !
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_23905962
GTST , alsjeblieft.
Als ik ergens een harde tepel van krijg, is het dat wel.
Niet dus, Nederlandse tv-series en films af en toe , naja andere uiterste weer.

Maargoed, mijn ei kookt over, dus heb helaas geen tijd meer om hierover te discussieëren.
pi_23906005
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:

Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
Dat zal niet bij iedereen het probleem zijn. Veel mensen kunnen liefde en sex niet van elkaar scheiden. En daarom zijn mensen die er maar op los neuken (man\vrouw) maar vreemd en dom bezig in onze ogen.
  zaterdag 11 december 2004 @ 20:56:40 #224
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23906139
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef sweetgirly het volgende:
GTST , alsjeblieft.
Als ik ergens een harde tepel van krijg, is het dat wel.
Niet dus, Nederlandse tv-series en films af en toe , naja andere uiterste weer.
Nou, ik moet je eerlijk bekennen dat he haren op mijn rug (en dat zijn er veel ) soms wel eens rechtovereind komen tijdens gtst maar normaal gesproken is wonderbaarlijk prachtig, zo mooi, dat zou de BBC bv niet kunnen
quote:
Maargoed, mijn ei kookt over, dus heb helaas geen tijd meer om hierover te discussieëren.
Had je de pil maar moeten slikken
pi_23906390
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:56 schreef HarigeKerel het volgende:

Had je de pil maar moeten slikken

die slik ik (weer), maar praat me er niet van , als ik daarover moet beginnen, mijn eierstokken gaan er spontaan van borrelen
pi_23906469
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

mijn eierstokken gaan er spontaan van borrelen
Borrelen? Ik heb best zin in een borrel... Alleen nog nooit eierstokken op een borrel gezien eigenlijk...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23906795
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel zorgwekkend dat je die hoofdrolspeelsters allemaal bij voornaam kent hoor mwanatabu.... zelf een beetje hbo-verslaafd?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:54:08 #228
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_23907392
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:24 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel zorgwekkend dat je die hoofdrolspeelsters allemaal bij voornaam kent hoor mwanatabu.... zelf een beetje hbo-verslaafd?
hbo-verslaafd?

* Krullehoofd vraagt zich af wat dat is ?
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_23907476
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:54 schreef Krullehoofd het volgende:
hbo-verslaafd?

* Krullehoofd vraagt zich af wat dat is ?
HBO (Home Box Office) --> Amerikaans betaalkanaal wat oa. The Soprano's en Sex in the City op de nietsvermoedende mensheid los heeft gelaten .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_23907746
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sorry SW... maar... *PROEST*
Verdomme! Is dát waarom andere kinderen me altijd zo uitlachten als ik ze vertelde dat "The A-Team toevallig wel een realistisch beeld van de maatschappij van tegenwoordig gaf", terwijl ik een tank probeerde te bouwen van een blokje kaas en een tube houtlijm.
pi_23909425
Ik geef u groot gelijk
pi_23915049
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:24 schreef djenneke het volgende:

[..]

Hehe, ik moet eerlijk bekennen dat het bij Oz wel heel dicht in de buurt kwam ja
Zo'n op een hoopje geveegd lekker tuig Pure eye candy!
  zondag 12 december 2004 @ 08:50:08 #233
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23915089
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Okee, daar komt het. Ja, ik heb veel seks met veel verschillende mannen. En dan? Wat wil je er aan doen. En waar maak je je druk om? Het is mijn leven. Ik ben een volwassen vrouw met een baan. Een leuk sociaal leven, geen kinderen. Als ik zin heb in seks geef ik daar aan toe. Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken. Bemoei je godverdomme met je eigen saaie leven. Ik doe gewoon waar ik zin heb.

Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
Wat is nu je probleem ?
Heb je er moeite mee dat mensen je een slet noemen? De definitie van "slet" is een vrouw die zich zo gedraagt zoals jij beschrijft, dus je BENT gewoon een slet. Niet dat daar iets mis mee is, want het is jouw bewuste keuze. Maar het is dus heel normaal en terecht dat mensen je een slet noemen.
Dus wat is eigenlijk het probleem?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 12 december 2004 @ 14:21:23 #234
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23918971
quote:
Op zondag 12 december 2004 08:50 schreef SeLang het volgende:
Wat is nu je probleem ?
Heb je er moeite mee dat mensen je een slet noemen? De definitie van "slet" is een vrouw die zich zo gedraagt zoals jij beschrijft, dus je BENT gewoon een slet. Niet dat daar iets mis mee is, want het is jouw bewuste keuze. Maar het is dus heel normaal en terecht dat mensen je een slet noemen.
Dus wat is eigenlijk het probleem?
Ze wil gewoon dat de jongetjes die dit hier lezen haar ook nog aandacht gaan geven. "Aahh, mag ik je e-mailadres, je MSN-adres."

Zodat ze daar weer over kan gaan zeuren op een manier van "Al die mannen op internet zijn hetzelfde als er een vrouw online komt..." en zodat ze daar weer over kan opscheppen omdat ze dan nóg meer aandacht van mannen krijgt, via internet weliswaar, maar ja... voor sommige mensen is dat een egoboost.
pi_23919714
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ze wil gewoon dat de jongetjes die dit hier lezen haar ook nog aandacht gaan geven. "Aahh, mag ik je e-mailadres, je MSN-adres."

Zodat ze daar weer over kan gaan zeuren op een manier van "Al die mannen op internet zijn hetzelfde als er een vrouw online komt..." en zodat ze daar weer over kan opscheppen omdat ze dan nóg meer aandacht van mannen krijgt, via internet weliswaar, maar ja... voor sommige mensen is dat een egoboost.
Ze zal de mannen in de buurt wel opgebruikt hebben, en denken hier een nieuwe bron aan te kunnen boren
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_23920199
Mannen zijn natuurlijk stoer omdat ze moeite moeten doen om een vrouw in bed te krijgen, ze moeten er hun hele hebben en houwen voor uit de kast trekken in de hoop een keertje van bil te mogen, vrouwen hoeven hun benen maar te spreiden als ze sex willen.

Dan blijft het nog onzin, maar daar komt dat onderscheid dus vandaan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')