En dit meen je serieus?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk nou weer het land.
Even serieus, neuken doe je niet voor je land, dat doe je voor jezelf!
Dat is mijn statement van het jaar!![]()
ja, ik heb ook af en toe hoofdpijn, en dat moet ik er ook vanaf komen ook
Doggy style is de beste manier om van hoofdpijn af te komenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk nou weer het land.
Even serieus, neuken doe je niet voor je land, dat doe je voor jezelf!
Dat is mijn statement van het jaar!![]()
ja, ik heb ook af en toe hoofdpijn, en dat moet ik er ook vanaf komen ook
09060906quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef Tiemie het volgende:
heb je ook een telefoonnummer, sletje
Nah, geef mij maar standje 14quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Doggy style is de beste manier om van hoofdpijn af te komen![]()
Nog beter dan een paracetemol!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:26 schreef sweetgirly het volgende:
Nah, geef mij maar standje 14.
Werkt het effectiefst.
Jij neukt ook niet langquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nog beter dan een paracetemol!
ok, ik ga maar weer eens stoppen, was weer kort maar gezelllig
Neehee, dat zégt ze toch. Ze vertelt het alleen aan mensen die haar begrijpen en juist die mensen die van niks weten noemen haar achter haar rug een slet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Sta je op www.adultfriendfinder.com ?![]()
Ohquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:55 schreef Mwanatabu het volgende:
Neehee, dat zégt ze toch. Ze vertelt het alleen aan mensen die haar begrijpen en juist die mensen die van niks weten noemen haar achter haar rug een slet.![]()
Erfzonde he, wat een zegenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ohik kan niet zo helder nadenken als ik aan sletjes denk
Speculaties, speculatiesquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:03 schreef Blokhut het volgende:
Volgens mij heeft TS nogal opzichtig klanten staan te versieren terwijl ze aan het werk was. Misschien wordt je gedrag daarom niet geaccepteerd, als je werkt wordt je geacht je professioneel te gedragen.
Er komen ook steeds meer vrouwen zoals jij bij lijkt het wel. Misschien is dit wel de oplossing tegen overbevolkingquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef funnie_me het volgende:
Okee, daar komt het. Ja, ik heb veel seks met veel verschillende mannen. En dan? Wat wil je er aan doen. En waar maak je je druk om? Het is mijn leven. Ik ben een volwassen vrouw met een baan. Een leuk sociaal leven, geen kinderen. Als ik zin heb in seks geef ik daar aan toe. Er zijn plekken waar ik kom, waar mensen mij raar aankijken. Bemoei je godverdomme met je eigen saaie leven. Ik doe gewoon waar ik zin heb.
Ik wil hier even mijn ei kwijt over irritante bemoeizuchtige bekrompen Nederlanders. Het probleem van die mensen is dat ze geen eigen leven hebben. Om vervolgens het mijne maar te gaan veroordelen.... Opzouten!
Ik denk naar haar herpes plekkenquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:14 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Er komen ook steeds meer vrouwen zoals jij bij lijkt het wel. Misschien is dit wel de oplossing tegen overbevolking![]()
Maar je zegt 'Er zijn plekken waar mensen mij raar aankijken'. Welke plekken bedoel je daarmee?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk naar haar herpes plekken
Nounou, beetje meer respect voor de 'moderne vrouw' mag best hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk naar haar herpes plekken
Als seks met jan en alleman modern is, dan blijf ik nog wel even ouderwets...quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:21 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Nounou, beetje meer respect voor de 'moderne vrouw' mag best hoor.![]()
Och dat heb je he als HarigeKerelquote:
Ach ja, we kunnen niet allemaal gristelijke harige burgertrutten zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:46 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Och dat heb je he als HarigeKerel![]()
Slet zijn is trouwens iets wat allemaal de schuld is van dat verderfelijke "Sex and the city" waar overjarige pruimen zich laten penetreren alsof het Christmakah is!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |