kijk, dat ziet er beter uit dan wat er net stondquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
De vraag
werd gesteld door REFUSED en staat in de laatste post van 't vorige topic.
dit was gewoon de voorkant van de dvd, niets in elkaar geshopped oidquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bearded Asian Man Floating over Sinking Ship 2?
Ja, verrek!quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:36 schreef REFUSED het volgende:
[..]
de alternatieve titel staat overigens op voorkant Intrepid
Wacht eens even. Wacht eens even. Ik heb een idee!quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:31 schreef REFUSED het volgende:
[..]
oh, shut up you, het heeft niets met JOU te maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dan achterstevoren
oooooh, zeg dat danquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:05 schreef Eluc het volgende:
Intrepid
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:16 schreef REFUSED het volgende:
The Wizard of Oz
dan kontroleert veel moeilijker voor mijquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, vraag dan ook films van een normaal persoon
Schwarzenegger ofzo.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:26 schreef ranja het volgende:
Heavenly Creatures
Titanic
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Hideous Kinky
Finding Neverland
Sense & Sensibility
Jude
Holy smoke
Enigma
aardige poging maar helaas. Blood of Dracula bestaat trouwens wel maar is lang zo oud niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:16 schreef Eluc het volgende:
Blood of Dracula
Teeth of Dracula
Dracula Returns
SaintOfKillers +1quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
1931 Dracula
1931 Spanish Dracula
1936 Dracula's Daughter
1943 Son of Dracula
1945 House of Dracula
Dat klopt, het is twaalf uur.quote:
Twin Peaks: Fire Walk with Mequote:Op vrijdag 10 december 2004 12:01 schreef ranja het volgende:
welke film gaat het ook weer over? namen komen me vaag bekend voor...
Het zijn collegas van Dale Cooper.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:01 schreef ranja het volgende:
welke film gaat het ook weer over? namen komen me vaag bekend voor...
zijn horloge valt kapot op de grondquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen afspraak. Stanley wil antwoorden, maar....
Natte broek.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:25 schreef ranja het volgende:
Hij giet z'n koffiekop leeg als hij z'n pols draait?
Offcourse!!! The classic joke!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:25 schreef ranja het volgende:
Hij giet z'n koffiekop leeg als hij z'n pols draait?
dat was de vorigequote:
Omdat hij de tijd wil wetenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:33 schreef ranja het volgende:
[..]
dat was de vorige
Ik kan de vraag ook stellen als: waarom vraagt "de regisseur" aan Hrundi V. Bakshi hoe laat het is?
ben nu even lunchen
omdat het niet de bedoeling is dat hij een horloge omheeft...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:13 schreef ranja het volgende:de regisseur roept eerst CUT en is witheet van woede
want...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef REFUSED het volgende:
[..]
omdat het niet de bedoeling is dat hij een horloge omheeft...
Hij moet een Indiase man spelen en die dragen geen horloge?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Sellers laat iets van eten vallen en nu moet het opnieuw klaar gemaakt worden?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij moet een Indiase man spelen en die dragen geen horloge?
ik protesteer, ik heb de vraag toch beantwoordquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef ranja het volgende:
want...
Die film die ze gaan maken speelt zich af in een tijd dat er geen polshorloges bestonden?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Sellers speelt een indiase acteur die uiteindelijk de film van de regisseur uitgetrapt wordt. En dat is nog maar het eerste kwartier van de film
Dat zocht ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Die film die ze gaan maken speelt zich af in een tijd dat er geen polshorloges bestonden?
Dan had ik hem dus voor 1/3 goedquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zocht ik
De regisseur vraagt eerst aan Hrundi of die weet in welk jaar de film speelt, vervolgens of hij weet of er in die eeuw al onderwaterhorloges bestonden en vervolgens hoe laat het isHrundi dan ineens van 'Oh'
![]()
Dat samen met 2 andere blunders zorgen ervoor dat hij de film uitgetrapt wordt en indirect ook dat Hrundi wordt uitgenodigd op The Party
mr_anonimous +1
laat trouwens maar even, ik heb geen tijdquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke luchtvaartmaatschappij is slachtoffer van de grootste heist ooit in Goodfellas?
Correct!quote:
Je bedoelt zeker Killer Clowns from outerspace ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, Killer Klowns From Outer Space.
Zeg dat dan ook gewoonquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef REFUSED het volgende:
ik protesteer, ik heb de vraag toch beantwoordbeetje door gaan zitten vragen om de vraag te rekken
edit: na het antwoord te hebben gelezen hierbeneden blijf ik erbij dat ik de vraag beantwoord heb, waarom zou hij in godsnaam anders geen horloge om mogen hebben?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, Killer Klowns From Outer Space.
de vraag was waarom hij vroeg hoe laat het was... en ik gaf daarop een goed antwoordquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:09 schreef ranja het volgende:
Zeg dat dan ook gewoonEr zijn zat redenen te bedenken waarom een acteur in een bepaalde scene geen horloge om mag hebben
Deze is het!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Army of Darkness?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:51 schreef mr_anonimous het volgende:
William Petersen in zijn jongere jaren?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:16 schreef MasterWouter het volgende:
Casey Affleck!
quote:
Het toneelstuk op de afbeelding is niet zo recent denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb hier op het werk niet standaard de afbeeldingen aanstaan.
ik las de vraag, antwoordde en vroeg toen de foto pas op.
had van de week gelezen dat OFOTCN nou als toneelstuk is te zien, vandaar
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt wel Jason Biggs op die foto.
Anything else?
Dan denk je echt helemaal GOEDquote:
Als je bij het 1ste plaatje al goed naar de kleding keek dan wist je hem gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:57 schreef EricusMaximus het volgende:
oh, hij was goed
vraag volgt spoedig.
Nou je het zegtquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:58 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Als je bij het 1ste plaatje al goed naar de kleding keek dan wist je hem gelijk
Crouching tiger, hidden dragonquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Welke film?
[afbeelding] [afbeelding]
The ball is back in your courtquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:04 schreef MasterWouter het volgende:
House of flying daggers?
Sustainedquote:
Wallyquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:12 schreef MasterWouter het volgende:
Hoe heet deze walrus?
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Lenny?
Ohquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alternatieve titel![]()
Ook korter, dus sneller getypt.
House of Flying Daggers (Shi mian mai fu)quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:21 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Oh
Dat wist ik dus echt niet
Op IMDb staat dat niet als alternatieve titel en zelfs de vertaling uit het chinees komt niet eens in de buurt ( toch?)
Je krijgt volgende keer wel 2 punten van me
bletch of blotch, welke?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
House of Flying Daggers (Shi mian mai fu)
M'n punt, wat doe je?![]()
Bletch of blotch dan. Het klonk iig. als Butch
quote:
Bletchquote:
nou ok! hehequote:Op vrijdag 10 december 2004 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blotchquote:
Peter Jacksonquote:
Er stond me iets voor van een nijlpaard dat Beauoueoaeutch of zoiets zei.quote:
Japanse titels tellen niet, staat toch duidelijk in de OPquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waar? Waar? Want het is nog geen 24 uur geleden, dus ik kan 'm nog editen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:31 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Japanse titels tellen niet, staat toch duidelijk in de OP
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:37 schreef MasterWouter het volgende:
Enemy of the state?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Spiderman 2?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waar? Waar? Want het is nog geen 24 uur geleden, dus ik kan 'm nog editen.![]()
Ik moet toegeven dat het niet héél erg duidelijk is en je aardig lang moet puzzelen (quote:Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
springen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
mr_anonimous +1
Peter Parker gaat van de ene kant naar de andere springen.
Zonder te generaliseren :quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
HIj lijkt op die kerel uit Rising Sun. Maar de naam weet ik niet.
Geen Bill en ook geen Hero.quote:
Cary Hiroyuki Tagawa is zijn naam. Hij speelde verder nog in American Me en Showdown in Little Tokyo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:11 schreef Dopekoe het volgende:
License to kill
Mortal Kombat
Rising sun
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:27 schreef Ket_Ais het volgende:
Morgan Freeman lijkt mij ook, want ik wilde het net intypen
Nurse Betty, Along came a Spider, Hard Rain, Under Suspicion, Bruce Almighty
en de aliens staan dan voor Dreamcatcher denk ik
Ik wist niet dat Freeman daar in speelde, maar dat woord bleef idd wel staan. Dit zijn ze dan denk ik wel allemaalquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Unforgiven, dat was de eerste die ik zag. Naast Hard Rain.
Sorry dat het zo lang duurde maar ja, trein A'dam naar Utrecht hequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgan Freeman. Echt wel.
Het was ook pas de eerste keer dat zo'n vraag gesteld werd, dus kunnen we hem alleen maar perfectionerenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Goede vraag hoor, maar misschien dat je er de volgende keer iets minder films in moet verwerken of nog cryptischer, want hij was eerlijk gezegd iets te duidelijk na zoveel films
Truequote:Op vrijdag 10 december 2004 19:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het was ook pas de eerste keer dat zo'n vraag gesteld werd, dus kunnen we hem alleen maar perfectioneren
* Dopekoe gaat ff langs de snackbar en supermarkt
Dit zijn geen lekkere bitterballen, dus dan ben ik niet van de partijquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:54 schreef dolle_hond het volgende:
of is het Intre: ik zie nl. overal bitterballen
quote:
Nee. Waardoor de tweede vraag vervalt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:22 schreef EricusMaximus het volgende:
Is dat voor een film? En welke dan?
Gewoon. Photoshoot. Kunst en zo.quote:
De oorspronkelijke acteurs zijn uiteraard allemaal goedquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie bij The Matrix:
Keanu Reeves vs.
Carrie-Anne Moss vs. Renee Zellweger
Laurence Fishburne vs. Michael Clarke Duncan ?
Joe Pantoliano vs. Peer Mascini ?
Bij Men In Black:
Tommy Lee Jones vs.
Will Smith vs. Denzel Washington
Bij The Blues Brothers:
Dan Aykroyd vs.
John Belushi vs.
Bij Terminator:
Arnold Schwarzenegger vs. Jack Black
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vin Diesel? Anthony Hopkins?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:03 schreef Dopekoe het volgende:
Joe Pantoliano vs. Dennis Hopper
Stewartquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat voor beroep heeft Gil Renard in The Fan?
chauffeur staat me ook iets van bij......quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, hij is baseballfan. Hij oefent een heel ander beroep uit.
Zoals ik wel vaker heb dacht ik dat het een makkelijkere vraag was.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vertegenwoordiger van sportjachtmessen jachtsportmessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |