dat was de vorigequote:
Omdat hij de tijd wil wetenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:33 schreef ranja het volgende:
[..]
dat was de vorige
Ik kan de vraag ook stellen als: waarom vraagt "de regisseur" aan Hrundi V. Bakshi hoe laat het is?
ben nu even lunchen
omdat het niet de bedoeling is dat hij een horloge omheeft...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:13 schreef ranja het volgende:de regisseur roept eerst CUT en is witheet van woede
want...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef REFUSED het volgende:
[..]
omdat het niet de bedoeling is dat hij een horloge omheeft...
Hij moet een Indiase man spelen en die dragen geen horloge?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Sellers laat iets van eten vallen en nu moet het opnieuw klaar gemaakt worden?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij moet een Indiase man spelen en die dragen geen horloge?
ik protesteer, ik heb de vraag toch beantwoordquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:18 schreef ranja het volgende:
want...
Die film die ze gaan maken speelt zich af in een tijd dat er geen polshorloges bestonden?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Sellers speelt een indiase acteur die uiteindelijk de film van de regisseur uitgetrapt wordt. En dat is nog maar het eerste kwartier van de film
Dat zocht ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Die film die ze gaan maken speelt zich af in een tijd dat er geen polshorloges bestonden?
Dan had ik hem dus voor 1/3 goedquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zocht ik
De regisseur vraagt eerst aan Hrundi of die weet in welk jaar de film speelt, vervolgens of hij weet of er in die eeuw al onderwaterhorloges bestonden en vervolgens hoe laat het isHrundi dan ineens van 'Oh'
![]()
Dat samen met 2 andere blunders zorgen ervoor dat hij de film uitgetrapt wordt en indirect ook dat Hrundi wordt uitgenodigd op The Party
mr_anonimous +1
laat trouwens maar even, ik heb geen tijdquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke luchtvaartmaatschappij is slachtoffer van de grootste heist ooit in Goodfellas?
Correct!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |