Je bedoelt zeker Killer Clowns from outerspace ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, Killer Klowns From Outer Space.
Zeg dat dan ook gewoonquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef REFUSED het volgende:
ik protesteer, ik heb de vraag toch beantwoordbeetje door gaan zitten vragen om de vraag te rekken
edit: na het antwoord te hebben gelezen hierbeneden blijf ik erbij dat ik de vraag beantwoord heb, waarom zou hij in godsnaam anders geen horloge om mogen hebben?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, Killer Klowns From Outer Space.
de vraag was waarom hij vroeg hoe laat het was... en ik gaf daarop een goed antwoordquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:09 schreef ranja het volgende:
Zeg dat dan ook gewoonEr zijn zat redenen te bedenken waarom een acteur in een bepaalde scene geen horloge om mag hebben
Deze is het!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Army of Darkness?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:51 schreef mr_anonimous het volgende:
William Petersen in zijn jongere jaren?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:16 schreef MasterWouter het volgende:
Casey Affleck!
quote:
Het toneelstuk op de afbeelding is niet zo recent denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb hier op het werk niet standaard de afbeeldingen aanstaan.
ik las de vraag, antwoordde en vroeg toen de foto pas op.
had van de week gelezen dat OFOTCN nou als toneelstuk is te zien, vandaar
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt wel Jason Biggs op die foto.
Anything else?
Dan denk je echt helemaal GOEDquote:
Als je bij het 1ste plaatje al goed naar de kleding keek dan wist je hem gelijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:57 schreef EricusMaximus het volgende:
oh, hij was goed
vraag volgt spoedig.
Nou je het zegtquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:58 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Als je bij het 1ste plaatje al goed naar de kleding keek dan wist je hem gelijk
Crouching tiger, hidden dragonquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Welke film?
[afbeelding] [afbeelding]
The ball is back in your courtquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:04 schreef MasterWouter het volgende:
House of flying daggers?
Sustainedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |