waarom word die film in de trailer Lovers genoemdquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:43 schreef MaxPower het volgende:
Trailer:
http://www.mov8.com/download/lovers.wmv
Lovers is de Japanse titel.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:15 schreef A.J. het volgende:
[..]
waarom word die film in de trailer Lovers genoemd![]()
Het einde was juist schitterend! De scene in de sneeuw vond ik een van de mooiste scenes die ik ooit gezien had. Wat een kunstwerken zijn de beelden van Zhang Yimou toch.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag de film 2 maand terug in een persvoorstelling. Hij is toegankelijker dan Heto, maar wel minder mooi gemaakt. En minder sterk. Einde was weer ruk, zoals al dit soort films.
Laat ik nu precies het tegenovergestelde vinden. Halverwege wilde ik al weg. Het verhaal kon me niet erg boeien en het gevecht in het bamboebos vond ik wel aardig, maar haalt het niet bij het gevecht van de 2 dames in rood in het gele bos in Hero.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:44 schreef Seborik het volgende:
Paar weken terug in Breda gezien. Ik vond hem echt prachtig. Scenes waren adembenemend mooi. Kleurcontrasten misschien zelfs sterker dan bij Hero. Gevecht in het bamboebos was werkelijk schitterend en daarna nog die sneeuwscene. Film duurde 2 uur ofzo, maar je had niet door dat je al zo lang zat te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:16 schreef MaxPower het volgende:
Gloeiende, als topicstarter is het natuurlijk al schandalig dat ik deze film gisteren pas op Canvas heb gezien, maar ik kreeg tijdens de eindscene een telefoontje, waardoor ik het niet helemaal meer gevolgd heb.![]()
Ik zal mijn vraag maar even tussen spoilertags zetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Iemand met een goeie smaakquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Het einde was juist schitterend! De scene in de sneeuw vond ik een van de mooiste scenes die ik ooit gezien had. Wat een kunstwerken zijn de beelden van Zhang Yimou toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |