Japanse titels tellen niet, staat toch duidelijk in de OPquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
House of Flying Daggers (Shi mian mai fu)
M'n punt, wat doe je?![]()
Bletch of blotch dan. Het klonk iig. als Butch
Waar? Waar? Want het is nog geen 24 uur geleden, dus ik kan 'm nog editen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:31 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Japanse titels tellen niet, staat toch duidelijk in de OP
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:37 schreef MasterWouter het volgende:
Enemy of the state?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Spiderman 2?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waar? Waar? Want het is nog geen 24 uur geleden, dus ik kan 'm nog editen.![]()
Ik moet toegeven dat het niet héél erg duidelijk is en je aardig lang moet puzzelen (quote:Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
springen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
mr_anonimous +1
Peter Parker gaat van de ene kant naar de andere springen.
Zonder te generaliseren :quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
HIj lijkt op die kerel uit Rising Sun. Maar de naam weet ik niet.
Geen Bill en ook geen Hero.quote:
Cary Hiroyuki Tagawa is zijn naam. Hij speelde verder nog in American Me en Showdown in Little Tokyo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:11 schreef Dopekoe het volgende:
License to kill
Mortal Kombat
Rising sun
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:27 schreef Ket_Ais het volgende:
Morgan Freeman lijkt mij ook, want ik wilde het net intypen
Nurse Betty, Along came a Spider, Hard Rain, Under Suspicion, Bruce Almighty
en de aliens staan dan voor Dreamcatcher denk ik
Ik wist niet dat Freeman daar in speelde, maar dat woord bleef idd wel staan. Dit zijn ze dan denk ik wel allemaalquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Unforgiven, dat was de eerste die ik zag. Naast Hard Rain.
Sorry dat het zo lang duurde maar ja, trein A'dam naar Utrecht hequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgan Freeman. Echt wel.
Het was ook pas de eerste keer dat zo'n vraag gesteld werd, dus kunnen we hem alleen maar perfectionerenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Goede vraag hoor, maar misschien dat je er de volgende keer iets minder films in moet verwerken of nog cryptischer, want hij was eerlijk gezegd iets te duidelijk na zoveel films
Truequote:Op vrijdag 10 december 2004 19:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het was ook pas de eerste keer dat zo'n vraag gesteld werd, dus kunnen we hem alleen maar perfectioneren
* Dopekoe gaat ff langs de snackbar en supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |